Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Διανύοντας τις τελευταίες μέρες των πασχαλινών διακοπών μου στην πατρίδα, κατέβηκα για καφεδάκι σήμερα στο λιμάνι της Χίου και είπα να περάσω μια βολτούλα από το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που ερχόταν από Μυτιλήνη. Εφτασε 1140 περίπου. Καθήμενος σε παρακείμενο καφέ έμεινα εντυπωσιασμένος μετρώντας 16 φορτηγά-ξεκοτσάριστα όλα- και καμιά 50αριά ΙΧ τα οποία ξεκίνησαν να μπαίνουν 1145 και το πλοίο έφυγε 1205!!!Νομίζω είναι χρόνος ρεκόρ και αξίζουν συγχαρητήρια στον ύπαρχο τον λοστρόμο και το πλήρωμα που πραγματικά πετούσαν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επίσης αξίζουν θερμά συγχαρητήρια και σε όποιον από το πλοίο είχε την ιδέα να επιλέξει αγγλική περιγραφή στη μετάδοση του M.United - Barcelona την Τρίτη το βράδυ..... Απόλαυσα αγώνα μετά από πολύ καιρό και ούτε που κατάλαβα το πρώτο δίωρο του ταξιδιού.....

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο προσωπο που μου κανονισε την επισκεψη στην γεφυρα;)

Λιγα πραγματα για το ταξιδι.Χτες το Ν.ΧΙΟΣ πηρε για πρωτη φορα τοσο πολυ κοσμο απο τοτε που μπηκε στην γραμμη.Για την ακριβεια 1720 ατομα.Επισης απο γκαραζ φουλ,χωρις ομως να εχει κατεβασει τις ραμπες.Στο εσωτερικου του πλοιου γινονταν ενας χαμος,και καρεκλα ουτε για δειγμα.Ευτυχως ειχε πολυ καλο καιρο και ετσι αρκετος κοσμος καθησε στα εξωτερικα deck(οι μπλε καρεκλες ειχαν απλωθει παντου)με αποτελεσμα να υπαρχει μια σχεδον ιση κατανομη επιβατων μεσα-εξω.Αν και πολλες φορες παραπονιεμαι για τετοια ταξιδια,χτες μπορω να πω δεν ειχα κανενα παραπονο.Το μονο ισως 'μελανο' σημειο ηταν η αποβιβαση του τοσου κοσμου μονο απο τη μια εξοδο και με απειρες βαλιτσες αναμεσα στα ποδια ολων.Αντε να βαλω και το self service που κρινεται μικρο για τοσο κοσμο(ουρα για το φαι,ουρα και για να περιμενεις να σηκωθουν οι αλλοι ωστε να κατσεις να φας).

Στην γεφυρα τωρα.Τοσο καιρο το ονειρευομουν & επιτελους εγινε!Ηταν η πρωτη μου φορα σε γεφυρα(δεν εχω καμια σχεση με το ναυτικο επαγγελμα)και μαλιστα στο αγαπημενο μου πλοιο,οποτε ενιωθα σαν μικρο παιδακι:D

Με περιμενε ο υποπλοιαρχος,που ο ανθρωπος αν κ πολυ κουρασμενος(με την αλλαγη της πρωτομαγιας το δρομολογιο ηταν ΠΕΙ 21.00-ΧΙ 03.00-ΜΥΤ 5.00-ΧΙ 09.30-ΠΕΙ 16.00:eek:)ηταν φιλοξενος και προθυμος να μου απαντησει οτι ρωτουσα.Το Ν.ΧΙΟΣ λοιπον εχει τα 26μιλια με τις μηχανες να δουλευουν στο 85%,ευκολο στην μανουβρα,τρενο στην στροφη και γενικα οτι πιο συγχρονο υπαρχει την δεδομενη στιγμη.Η Μυτιληνη σαν λιμανι ειναι μια χαρα,η Χιος και αυτη το ιδιο,λιγο με το βαθος τα χαλαει μονο.

Εντυπωση τους εκανα,που ηξερα τις διαστασεις του πλοιου,την max speed και το AIS:p

Τωρα τι αλλο να σας πω για την γεφυρα(ειμαι και ασχετος..)Τελεια θεα,το ιερο του πλοιου,ολα τακτοποιημενα,ακρα ησυχια και γενικα μια τελεια αισθηση.Μακαρι ολα μου τα ταξιδια να τα εβγαζα εκει αλλα δεν γινεται...Σου αρκει μονο να βλεπεις και να ακους.

Φωτογραφιες μπορειτε να δειτε εδω ενω καποιες αλλες στο gallery του πλοιου.

Ηταν το καλυτερο μου ταξιδι,ελπιζω να ακολουθησουν και αλλα αναλογα;)

Link to comment
Share on other sites

Αφου προστεθηκε και το ανεβασμα αρχειων rar(ευχαριστω πολυ!),σας εχω κανει attach καποιες φωτο για να δειτε πως ειναι το Ν.ΧΙΟΣ εσωτερικα,με φουλ κοσμο.Επισης εδω(λογω μεγεθους) μπορειτε να κατεβασετε ενα μικρο βιντεακι(40sec) με τα απονερα του πλοιου και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ να μας ακολουθει.Μαλιστα αρκετοι επιβατες ελεγαν ''του τα πεταξαμε του ΜΥΚΟΝΟΣ,το ΧΙΟΣ ειναι καλυτερο:p'' αλλα στην ουσια ποτε δεν εγινε καμια προσπεραση...:D

epivates.rar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αγαπητοι shipfriends,μιας και εντεινονται οι φημες και τα σεναρια περι αποχωρησης του Ν.ΧΙΟΣ απο την γραμμη,δημιουργησα ενα blog με σκοπο να μαζευτουν φωνες-γνωμες και να υπαρξει αφυπνηση και στα 2 νησια σχετικα με αυτο το θεμα.Το συγκεκριμενο ιστολογιο ειναι νεογεννητο οποτε ακομα ειναι προχειρο στην μορφη,και στην ουσια,πρωτα απο δω μεσα θα γνωριστει απο το κοινο.Ελπιζω με το περασμα των ημερων να γινει πολυ καλυτερο και διαδοθει σε ολους τους ενδιαφερομενους.

Ηδη με φιλους απ την Χιο ξεκιναμε την ενημερωση του επιβατικου κοινου και την κινητοποιηση των ΜΜΕ με σκοπο να αντιδρασουμε σε αυτο που προκειται να γινει.

Μπορει να μην καταφερουμε τιποτα,μπορει ομως να φτασουμε να κανουμε και κατι.Σημασια εχει να προσπαθησουμε:)

Ελπιζω αυτο το μνμα,να μην 'προσβαλει' το site μας και οι διαχειριστες να δειξουν συμπαθεια.Ευχαριστω πολυ!

Το blog μπορειτε να το επισκεφτειτε εδω .

Link to comment
Share on other sites

Eγω παντως φιλε nisοs xios(συγνωμη αν σε στεναχωρω) θα το ηθελα πολυ να χτυπαγε την γραμμη Παρο-Ναξο-Θηρα,θα ηταν οτι πρεπει ασε που θα μαζευε ολο το χαρτι..Αν παλι ειναι να μην ερθει προς μερια Σαντορινη και παει αλλου μακαρι να μεινει εκει:P

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ν. Χιος πολυ ωραιο το μπλογκ σου και μαλιστα κιολας ψηφισα.

Τωρα γιατι θελουν να παρουν το πλοιο απο τη γραμμη δεν βγαινει?

Η μηπως η παροναξια θα φερει μεγαλυτερα κερδη?

Και ακομα αφου το βαφτησανε Νησσος Χιος γιατι τωρα θελουν να σας το παρουν?

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα η παροναξια εχει μεγαλυτερα κερδη .Αλλο χιος-Μυτιληνη και αλλο Παρο-Ναξο-θηρα ειδικα το καλοκαιρι(δεν ξερω για τον χειμωνα) η γραμμη αυτη ειναι το φιλετο του τουρισμου και δεν μπορει να συγκριθει με την τωρινη του γραμμη.Με 2.5-3 μιλια παραπανω υπηρεσιακη απο τα BLUE STAR NAXOS-PAROS δυσκολα να εχει αντιπαλο!Ολα αυτα παντως ειναι εικασιες και κανεις δεν μπορει να πει κατι με ακριβια για το που θα συνεχισει το καραβι.Η αποψη μου ειναι λογικα το πλοιο θα παραμεινει στη γραμμη του.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε marinos διαφωνώ μαζί σου! Η Παροναξία (όπως και οι περισσότερες γραμμές των Κυκλάδων) είναι μια γραμμή που έχει κίνηση το καλοκαίρι αλλά το χειμνώνα γιοκ. Σε αντίθεση με την Χίο - Μυτιλήνη που δουλεύει όλο το χρόνο και το βαπόρι αυτό φτιάχτηκε για να δουλεύει όλο το χρόνο. Επίσης σκέψου τι φορτηγά έχει η Παροναξία και τι φορτηγά η Χίος και η Μυτιλήνη. Με τις καταναλώσεις αυτού του βαποριού, επιβάλλεται να έχεις και μεγάλα ναύλα. Τι ναύλα έχει στη Χίο Μυτιλήνη και τι ναύλα μπορεί να βάλει στην Παροναξία ώστε να μη βγει εκτός ανταγωνισμού; Πριν μου κάνεις την σύγκριση κατανάλωσης με BS να πω ότι το πλοίο έχει κατανάλωση 130 t/24h σε αντίθεση με τα ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ που έχουν 70 t/24h. Σχεδόν τη διπλάσια δηλαδή. Ακόμα το να βγάλει την Πάρο σε 3 ώρες και 50 όταν τα BS την κάνουν σε 4 ώρες και 10' δεν νομίζω ότι θα κάνει τρομερή αίσθηση γιατί ως γνωστόν στις σχετικά μικρές αποστάσεις δεν φαίνεται η διαφορά. Τέλος με το να πάει Παροναξία τη μεγαλύτερη ζημιά θα την κάνει στα HS τα οποία και θα ματώσουν περισσότερο.

Γενικότερα βρίσκω τελείως ανούσιο το να βγάλεις ένα βαπόρι από μια γραμμή την οποία παλεύει μόνο του και έχει πάρει σχεδόν τη μισή κίνηση. Κοινώς έχει καταξιωθεί και ο κόσμος (ειδικά στην Χίο) φαίνεται να το έχει πρώτο στην προτίμησή του. Πολύ δε περισσότερο το να το βάλεις σε μια γραμμή η οποία φέτος με τη δρομολόγηση ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ και ΠΡΕΒΕΛΗΣ έχει σχεδόν κορεστεί (Παροναξία) ή σε μια άλλη από την οποία υποτείθεται ότι έφυγε το ΠΡΕΒΕΛΗΣ γιατί ήταν ασύμφορο (Ρέθυμνο).

Αυτά!:)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ν. Χιος πολυ ωραιο το μπλογκ σου και μαλιστα κιολας ψηφισα.

Τωρα γιατι θελουν να παρουν το πλοιο απο τη γραμμη δεν βγαινει?

Φιλε GA FANS σε ευχαριστω πολυ!Τωρα γιατι θελουν να το παρουν απ την γραμμη....μονο το μυαλο τους το ξερει...:confused:

Γενικότερα βρίσκω τελείως ανούσιο το να βγάλεις ένα βαπόρι από μια γραμμή την οποία παλεύει μόνο του και έχει πάρει σχεδόν τη μισή κίνηση. Κοινώς έχει καταξιωθεί και ο κόσμος (ειδικά στην Χίο) φαίνεται να το έχει πρώτο στην προτίμησή του.

Συμφωνω απολυτα George.Περασαν καραβια και καραβια απο την Χιο-Μυτιληνη,κανενα δεν στεριωσε.Απ την ημερα που μπηκε ομως το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και μετεπειτα το Ν.ΧΙΟΣ αλλαξαν ολα.Δεν ειναι τυχαιο πως ο μισος ογκος(τουλαχιστον) των επιβατων στραφηκε σε αυτα τα 2 πλοια;)

Μιλαμε για τεραστιο πισογυρισμα και για τα 2 νησια,με την αποχωρηση του Ν.ΧΙΟΣ.Πρεπει να μεινει το πλοιο και οφειλουν να το καταλαβουν ολοι!

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτο ειπα το χειμωνα δεν ξερω τι θα γινει απο κινηση στην παροναξια.Απο θεμα καταναλωσης δεν το γνωριζα οτι καιει σχεδον τα διπλασια απο ενα blue star.Αμα ειναι τοσο πετυχημενο στην γραμμη του δεν καταλαβαινω το λογο να το βγαλουν απο εκει.Οσο ομως φιλε George για τις ωρες εδω εισαι λαθος.Ιδιαιτερα αυτος που θα παει Ναξο και Σαντορινη θα το προτημησει σιγουρα απο το ΒLUE STAR.Ακομα και στην παρο αμα μπαινει με κανα 20λεπτο πρωτο απο το blue star θα φαινεται η διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

για την ωρα η αποχωρηση απο το ΒΑ Αιγαιο ειναι πιθανη μεν, αλλα φημη. τωρα α μια "κολοκυθια" για το που θα παει μονο σαν κουτσομπολιο;) μπορουμε να τη συζητησουμε.

ειναι κριμα παντως ενα βαπορι που το σχεδιασαν για αυτη τη γραμμη, να φυγει ετσι αδοξα.

ΥΓ το blogg ειναι πολυ καλο και σα στησιμο και σα σκεψη. τετοιες προσπαθειες ειναι που δειχνουν οτι οι shipfriends (και οι χομπυστες γενικοτερα) ειναι μεσα στην πραγματικοτητα και μπορουν να τραβηξουν στηριξη και απο περισσοτερο κοσμο

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είναι φήμη και τίποτα παραπάνω...Τρελαίνομαι και μόνο στη σκέψη. Αυτό το πλοίο δεν κάνει για άλλη γραμμή και πάει πάρα πολύ καλά. Δεν συμφωνώ καθόλου για Παροναξία. Η Παροναξία έχει αρκετά πλοία και η γραμμή είναι ανανεωμένη, ενώ η Μυτιλήνη με τι θα μείνει με τα γέρικα;;;

Link to comment
Share on other sites

να πω ότι το πλοίο έχει κατανάλωση 130 t/24h σε αντίθεση με τα ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ που έχουν 70 t/24h.

Αυτό το βλέπω λίγο απίθανο george είσαι σίγουρος ότι μιλάμε για max speed στο blue star?

Τα δυο δίδυμα έχουν παρόμοιες για να μη πω ίδιες ναυπηγικές γραμμές και η παραπάνω ταχύτητα είναι περίπου δυο κόμβοι την οποια όμως μπορεί να κερδίζουν απο το μήκος τους οπότε διατηρώ μια μεγάλη επιφύλαξη εκτός αν μιλάμε για max ταχύτητα στο χιος και συμβατική στα blue star δηλ γύρω στα 22 μίλια

Link to comment
Share on other sites

Το GUIDE 08 αυτά αναφέρει για μέγιστη ταχύτητα και στο ΧΙΟΣ και στο ΠΑΡΟΣ. Για την ακρίβεια 26,5 κόμβους λέει για το ΧΙΟΣ και 24,5 για τα ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα ανακαλυψατε οτι οι τιμες στα κυλικεια των πλοιων ειναι κατα πολυ αυξημενες σε σχεση με αυτες στην στερια:confused: Ο συγκεκριμενος επιβατης-δημοσιογραφος,εχει ταξιδεψει με αλλα πλοια ωστε να καταλαβει,οτι ειτε πας στα Ψαρα ειτε στην Ανκονα θα χρυσοπληρωσεις οτι παρεις μες στο πλοιο??? Με εκνευριζει αφανταστα που το περιοριζει στο συγκεκριμενο πλοιο και την εταιρια.

Και περισσοτερο,απ την στιγμη που στειλαμε email σε ολες τις εφημεριδες σχετικα με την φημολογουμενη αποχωρηση του Ν.ΧΙΟΣ,και ειναι μια απο τις 2 συνολικα,που δεν ανεφεραν το θεμα εστω και στα ψηλα γραμματα...Βεβαια πιο πολυ πουλαει η ακριβεια παρα οι μη βασιμες φημες...

Υπομονη,και οταν φυγει το παπορι(που θα γινει τοτε πρωτη ειδηση και θα κραζετε την HSW παλι),θα ειστε ικανοποιημενοι γιατι το νερακι θα το βρισκετε 50 λεπτα=170 δρχμες και οχι 70...:mad:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε NHSOS XIOS, θα διαφωνήσω εν μέρει με τα λεγόμενά σου. Κατ' αρχήν δεν πρέπει να συγχέουμε το θέμα του κυλικείου με το θέμα της παραμονής του πλοίου. Είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Αλίμονο εάν για να παραμείνει το πλοίο θα πρέπει να δώσετε "γην και ύδωρ".

Αυτά γενικώς. Για το συγκεκριμένο ζήτημα τώρα, είναι απολύτως βέβαιο ότι τα ίδια συμβαίνουν σε όλα τα καράβια και σε όλα τις γραμμές. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να διαμαρτύρεται ο επιβάτης...εάν βεβαίως έχουν έτσι τα πράγματα. Όμως ας έχει πάντα υπ' όψη του την αρχέγονη φράση "τα πλήρωσε βαπορίσια" και ας κάνει το κουμάντο το. Και βεβαίως ας πληροφορηθεί πρώτα για το ποιά είδη είναι στην διατίμηση και να τα ζητάει. Εάν δεν τα βρίσκει ή τα χρεωνουν και αυτά "βαπορίσια"...έχει κάθε δίκιο να φωνάζει. Εάν όμως λόγω προσωπικής του άγνοιας πήρε burger και μεγάλο καφέ...κακό της κεφαλής του.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ΝΗΡΕΑ δεν ηθελα να συνδεσω τα γεγονοτα μεταξυ τους,αλλα απλα να επισημανω πως αλλο ειναι το φλεγον ζητημα(πιθανη αποχωρηση του πλοιου-που κανεις δεν φαινεται να το πιστευει ακομα)και με αλλα απασχολουν την επικαιροτητα.Φυσικα δικη τους ειναι η εφημεριδα,αρα οτι θελουν κανουν-γραφουν!

Απο κει και περα συμφωνα απολυτα με αυτα που γραφεις και ειδικα με την φραση σου

Εάν όμως λόγω προσωπικής του άγνοιας πήρε burger και μεγάλο καφέ...κακό της κεφαλής του
;)
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν μπορώ να σκεφτώ ποιο πλοίο θα μπορούσε να το αντικαταστήσει. Συμβατικό αποκλείεται, αφού καταρχάς δεν γίνεται να βγάζει τα ίδια δρομολόγια, οπότε θα πρέπει να πάει μέρα παρα μέρα, και αφετέρου δεν νομίζω να έχει και συμβατικό η HSW με χαρακτηριστικά που να ταιριάζουν στη γραμμή.

Μια άλλη σκέψη θα ήταν να μπει ταχύπλοο. Πράγμα που σημαίνει ολοκληρωτική "κατάκτηση" της Χίου και ολοκληρωτική "απώλεια" της Μυτιλήνης (8 ώρες στην καρέκλα είναι πααααρα πολλές) και των φορτηγών. Με τέτοιους όρους δεν στέκεται ταχύπλοο εκτός από 2-3 μήνες το καλοκαίρι.

Μάλλον πιθανή αποχώρηση του πλοίου σημαίνει και αποχώρηση της HSW από μια γραμμή στην οποία έδωσε πολύ αγώνα για να στεριώσει. Σε τέτοια περίπτωση σίγουρα είναι υποβάθμιση για τη γραμμή (πάντα είναι υποβάθμιση η μείωση των επιλογών) και κυρίως για τους φιλους Χιώτες, αφού κακά τα ψέμματα τα δρομολόγια του βαποριού είναι κομμένα και ραμμένα στις ανάγκες της Χίου (σε αντίθεση με τα αντίστοιχα της ΝΕΛ) και αυτοί το γεμίζουν το βαπόρι κατά 80%

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτη πληροφορία, το πλοίο πήρε φωτιά :confused:κατά τις 15:30, και ο κόσμος βγήκε έξω στην πρύμη. Πάντως στο ΑΙS το πλοίο φαίνεται να έφτασε στην ώρα του στην Χίο, αλλά ακόμα δεν έχει ξεκινήσει για Λέσβο.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο περασε τις Οινουσες και παει ολοταχως για πανω. Αρα ή ητανε κατι μικρο και περιοριστηκε (αντιμετωπιστηκε) αμεσα ή λαθος πληροφορια.

Link to comment
Share on other sites

Επισης απο το track του στο AIS δεν φαινεται πουθενα να μειωσε ταχυτητα η να σταματησε(λογικα αν ηταν κατι σοβαρο θα σταματουσε)αρα μαλλον,οπως λεει και ο Neptune η ηταν κατι 'ψιλο' η απλα λαθος πληροφορια.Ευτυχως!

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτη πληροφορία, το πλοίο πήρε φωτιά :confused:κατά τις 15:30, και ο κόσμος βγήκε έξω στην πρύμη. Πάντως στο ΑΙS το πλοίο φαίνεται να έφτασε στην ώρα του στην Χίο, αλλά ακόμα δεν έχει ξεκινήσει για Λέσβο.

Σωστότατος ο enas chiotis! Σύμφωνα με το ΑΙΠΕ:

28/5/2008 22:28 ΑΙΠΕ

Τριβή στους ιμάντες κλιματισμού προκάλεσε καπνούς στο σαλόνι του "ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ" στη διάρκεια του πλού του απ' τον Πειραιά στή Χίο. Οι επιβάτες βγήκαν σε υπαίθριους χώρους και η βλάβη αποκαταστάθηκε.

ΑΝΗΣΥΧΗΣΑΝ οι επιβάτες του «Νήσος Χίος» καθώς λίγο μετά την αναχώρησή τους από τον Πειραιά στις 3:00 μ.μ. παρουσιάστηκε καπνός στο σαλόνι του πλοίου.

Από τον Πλοίαρχο δόθηκε εντολή στους επιβάτες να βγουν σε εξωτερικούς χώρους και μετά από 30' περίπου υπήρξε ανακοίνωση, με βάση την οποία το πλήρωμα έψαχνε την αιτία της κάπνας και οι επιβάτες μπορούσαν να επιστρέψουν στις θέσεις τους. Η βλάβη τελικά εντοπίστηκε στους ιμάντες αερισμού οι οποίοι τρίφτηκαν μεταξύ τους.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το χτεσινο track του πλοιου στο περασμα απο την Τηνο.Το πρωι κατεβαινοντας,ο καπτεν προσεγγισε το λιμανι απο τα νοτια του νησιου(η λογικη πορεια με βαση χρονο/αποσταση),ενω το βραδυ φευγοντας ανεβηκε απο το Δυσβατο για τα βορεια...Υπαρχει καποια εξηγηση,με βαση τον καιρο,για αυτη την αλλαγη της ροτας?

Και ενημερωτικα ας πω,πως με την Τηνο στο δρομολογιο,η συνολικη αποσταση αυξανεται κατα 10 μιλια,ενω ο χρονος του ταξιδιου(μαζι με την παραμονη στο λιμανι)περιπου στην μια ωρα παραπανω.Προσωπικα,θα γουσταρα να ειχε το καλοκαιρι 2 τετοια δρομολογια την εβδομαδα.

post-709-128326974755_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...