Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αν βγηκε το απαγορευτικο στις 12 το βραδυ τοτε το Ν.ΧΙΟΣ επρεπε να μεινει στην Χιο αφου εφτασε στις 00.05 εκει...Επισης EUROPEAN και ΠΗΝΕΛΟΠΗ ειχαν αναχωρησει γυρω στις 10 κ κατι απο κει οποτε δεν υπηρχε λογος να φοβουνται να δεσουν στην μεση το ΝΗΣΟΣ.(το λιμανι ηταν κενο απο πλοια)

Και να έμενε το Νήσος Χίος δεμένο με καιρό στη Χίο στις άγκυρες?? Δεν είναι και ότι καλύτερο!!! Θυμάσαι παλιότερα το Νήσος Μύκονος που όταν έδενε στα 200αρια και είχε απαγορευτικό μεθόρμουσε σε άλλες θέσεις για να κάνει πλαγιοδέτηση!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα βρε polmyt εγω δεν λεω ποιο ειναι καλοταξιδο και πιο κακοταξιδο,εξηγησα και παραπανω οτι το ενα καταφερε να φτασει στην ωρα του και το αλλο οχι.Μπορει το ενα να χρειαζεται να ψηλωσει για να μην κουνιεται και το αλλο απλα με το να βαζει τον καιρο πρυμα να καταφερνει το ιδιο.Εκει νομιζω ειναι η διαφορα-γιαυτο μιλησα και για δυνατοτητες.

Αυτο σου εξηγω αλλα δεν καταλαβαινομαστε. :lol:

Με το να επιλεξει να μην ψηλωσει δεν ειναι απαρατητο οτι καταφερε το ιδιο αποτελεσμα με το να ψηλωνε.Και το ΛΙΣΣΟΣ αν δεν ψηλωνε στην ωρα του θα ηταν παντα αλλα το ταξιδι θα το θυμοντουσαν ολοι για χρονια.Αρα για μενα δεν ειναι αυτο κριτηριο ωστε να πω οτι το πλοιο εχει δυνατοτητες

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Και να έμενε το Νήσος Χίος δεμένο με καιρό στη Χίο στις άγκυρες?? Δεν είναι και ότι καλύτερο!!! Θυμάσαι παλιότερα το Νήσος Μύκονος που όταν έδενε στα 200αρια και είχε απαγορευτικό μεθόρμουσε σε άλλες θέσεις για να κάνει πλαγιοδέτηση!!

Θα με τρελλανετε σημερα :D Ειπαμε το λιμανι της Χιου δεν ειναι και απο τα καλυτερα αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση το ΧΙΟΣ θα εδενε και εδεσε στο γαμα οχι στην μεση,για να ειναι στις αγκυρες.Και στο γαμα εχουν μεινει 1600 πλοια με απαγορευτικο.(και με αλλο πλοιο στην διπλανη θεση).

ΥΓ.Αγαπητε polmyt ενταξει,ας το κλεισουμε εδω,γιατι μπορουμε να συζηταμε μεχρι το Πασχα για τις δυνατοτητες.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το μαιτζεβελο εργαλειο σε ακομα ενα επεισοδιο :) .Στην πρωτη περιπτωση υπαρχει το SALAMIS FILOXENIA στην γωνια γιαυτο και γυρναει πιο εξω ενω στην δευτερη κοντευουμε να βραχουμε απο τα κυματα στο Μπουρτζι. :o

Link to comment
Share on other sites

Άκομα ένα

του Ν. Χίος σε hd φυσικα πάντα (1080p :P) στο λιμάνι του Πειραιά (7/4/2011) το μεσημέρι ύστερα από το βραδινό απογορευτικό. Αφιερωμένο στο φίλο Ν. Χίος :)
Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι είναι χάρμα οφθαλμών να το βλέπεις να ρεμετζάρει και πάντα εξωτερικά δείχνει σε άψογη κατάσταση κάτι που φυσικά πιστώνεται στον πλοίαρχο Cpt Μάριο Καστόρη και στο πλήρωμά του.

Προσωπικά πιστεύω ότι τα δύο ΝΗΣΟΣ είναι ότι καλύτερο έχουμε δει μέχρι στιγμής στο Βορειοανατολικό Αιγαίο.

Γρήγορα, άνετα, πολυτελή και καλοτάξιδα. Με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ σε επιστροφή μου από Ικαρία με 8αρι γαρμπή όλος ο κόσμος καθόταν ατάραχος κι έπεινε το καφεδάκι του.

Και μιας κι η συζήτηση πριν λίγες ημέρες πήγαινε στο ψήλωμα΄στον καιρό...

Αυτά τα πλοία δεν έχουν αναγκή να ψηλώνουν ιδιαίτερα μιας και πάνε εξαιρετικά και με την μπάντα. Για να μην πω πάνε καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

τον τελευταιο καιρο κυκλοφορει εντονα στο ραδιο αρβυλα (του λιμανιου, οχι του κανακη B)) οτι ολα τα πλοια της εταιρειας ειναι για σκοτωμα και αν βρεθει προσφορα για καποιο πλοιο αυτο δινεται αμεσως. εχω αρκετες επιφυλαξεις για το ποσο βασιμο ειναι αυτο. και παλιοτερα ακουγαμε οτι πωλουνται το χιος και το μυκονος, αλλα αυτα ηταν περισσοτερο ευσεβεις ποθοι των ανταγωνιστων (σε ΒΑ Αιγαιο και Ικαροσαμια) παρα πραγματικοτητα.

Πλέον οι φήμες περί πώλησης για το Νήσος Χίος δεν έχουν μείνει σε φιλολογικό επίπεδο, γιατί πλέον υπάρχει προσφορά από ενδιαφερομένους!!!

Link to comment
Share on other sites

7άρι σχεδόν 8άρι χτές που ταξίδεψα,καταλαβαίνεις ελάχιστα πράγματα έως τίποτα,άριστη η συμπεριφορά του,μάλλον επειδή σχεδιάστηκε εξ'αρχής για το Αιγαίο.θα είναι μεγάλη πληγή να φύγει αυτό το καράβι απο τη γραμμή,αν και είναι κάπως λογικό,η μυτιλήνη δυστυχώς δεν το στηρίζει,ούτε καν στο βραδυνο της επιστροφής που συμφέρει πολύ,και προφανώς μόνο με τη χίο δεν μπορεί να σταθεί.

πάντως αξίζουν συγχαρητήρια στη deltamarin για το διαμάντι που σχεδιάσε

Link to comment
Share on other sites

Τραυματισμός επιβάτη στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» στη Χίο

Πηγή: ΥΕΝ

Ένας 88χρονος, που επέβαινε στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» Ν. Πειραιά 10883, τραυματίσθηκε, χθες στις 19.15, κατά την διαδικασία απόπλου από τον λιμένα Χίου προς τον λιμένα Μυτιλήνης.

Ο 88χρονος εξετάσθηκε από τον αγροτικό ιατρό του πλοίου, όπου διέγνωσε πιθανό κάταγμα αριστερού ισχίου, ενώ με τον κατάπλου του πλοίου στην Μυτιλήνη, διεκομίσθει με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Μυτιλήνης «ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ», για την παροχή πρώτων βοηθειών.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο έχει φρεσκαριστεί εξωτερικά και λάμπει. Μόνο η περιοχή της πλώρης δεν έχει βαφτεί και στα όκια ίσα που φαίνονται καποια τρεξίματα (για τους παρατηρητικούς). Η τσιμινιέρα πλέον είναι πάλι κόκκινη, γιατί πριν από 1-2 βδομάδες κόντευε να γίνει πορτοκαλί από το ξέβαμμα.

Α, και μόνο για σήμερα το πλοίο άλλαξε και παντιέρα, σήκωσε σημαία ευκαιρίας. (5-10 άτομα ήταν, που χωράνε σε ένα δωματιάκι :P )

post-1827-0-14497400-1304150327_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Μία ακόμα φωτογραφία απο το λιμάνι της Χίου κατα την άφιξη του Νήσος Χίος, οπου φαίνεται λίγο και η σημαία που αναφέρει ο φιλος enas chiotis.

post-2978-0-48429000-1304266190_thumb.jp

Edited by John Peiratis
Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα χθες βράδυ από Χίο για Πειραιά με το πλοίο, ίσως η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που ταξιδεύω με μεγάλη πληρότητα. 23:55 έλεγε αναχώρηση από Χίο αλλά εκείνη την ώρα ξεκινούσε η επιβίβαση. Πρέπει τελικά να φύγαμε κατα τις 00:15. Μπουλούκι όλοι να μπουμε μέσα για να φύγει το πλοιο το δυνατον συντομοτερο, με τις κυλιόμενες να δουλεύουν αλλά ο κόσμος ανέβαινε οριακά, γιατί στη reception ήταν όλα φρακαρισμένα. Ο κίνδυνος ατυχήματος προφανής.

Συνηθισμένος από την πρακτική της NEL,όπου δηλώνεις την καμπίνα σου και σε πηγαίνει ο καμαρώτος (τώρα τελευταία και εκεί κανουν οικονομίες, και ο καμαρώτος παίρνει 4-5 άτομα για να προλαβαίνει), μου κακοφάνηκε λίγο που σου έδιναν την κάρτα και σου έλεγαν η καμπίνα είναι πάνω και δεξιά. Υπήρχαν καμαρώτοι αλλά δεν έφταναν με την καμμία να εξυπηρετήσουν τον κόσμο, και ας έβγαζαν τα πόδια τους φτερά. Το δε πλήρωμα στη reception δούλευε στα όρια του, καθώς όλος ο κόσμος περίμενε να πάρει την κάρτα της καμπίνας του την ίδια στιγμή.

Μια διαφορά που παρατήρησα ήταν ότι αμέσως μετά τη reception προς τα πλώρα υπήρχε έλεγχος εισιτηρίων (ίσως για να μην περνούν οι κατοχοι εισιτηρίου deck). Επιπλέον οι καμαρώτοι έκαναν τις γνωστές παρατηρήσεις που δεν γίνονται αλλού (μην ξαπλώνετε έξω από τις τουαλέτες :blink: , αν ξαναγρυλλίσει ο σκύλος θα τον στείλουμε στις σκυλιέρες πάνω :D , μην κατεβαίνετε στο γκαραζ κλπ). Το μόνο deficiency που βρήκα στην καμπίνα μου είναι ότι της έλειπε η σκάλα για να ανέβεις στο πάνω κρεβάτι.

Το πρωί βγήκε ανακοίνωση ότι στο Σαρωνικό ισχύει το όριο ταχύτητας και γι'αυτό πάμε αργά, Φάγαμε λίγη αναμονή έξω από το λιμάνι να μπει ο Δεινόσαυρος Κρητη και το Μυτιλήνη για μέσα και ρίξαμε καταπέλτη πριν δέσει αυτό, κατα τις 06:40

Συμπέρασμα, ταξιδεύετε χειμώνα για να απολαύσετε ταξίδι.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Γενικώς το πλοίο είναι ένα χάρμα όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές. Και αν εξαιρέσεις κάποια μειονεκτήματα όπως αυτά που ανέφερες, ή κάποιες εργονομικές - κυρίως - ατέλειες (πχ πόρτα για είσοδο του πληρώματος η οποία ανοιγοκλείνει με βρόντο όλο το βραδυ, οι πόρτες με τις κάρτες που ανέφερες που αναγκαστικά για να κλείσουν χτυπάνε έντονα και κάποια τέτοια μικροπράγματα) νομίζω αποτελεί σημείο αναφοράς για την εποχή μας.

ΥΓ: η σκάλα, επειδή την έψαχνα κι εγώ στην καμπίνα μου ήταν κάτω απ τις κουκέτες, βέβαια όταν την έβγαλα μαζί της βγήκε και περίπουμε 1,5 κιλό σκόνη σε τούφες :P αλλά λογικά και στην καμπίνα σου εκεί θα ήταν. Όσο για τον κόσμο όταν είχα κλείσει εγώ εισιτήριο για 21/3 αν δεν κάνω λάθος (τότε που λόγω απαγορευτικού τελικά ακυρώθηκε το δρομολόγιο) το πλοίο ήταν απελπιστικά άδειο :( τόσο από επιβάτες όσο και κυρίως από νταλίκες/οχήματα. Πρωτη φορά είδα γκαράζ με μόνο ένα φορτηγάκι μέσα...Δεν ξέρω όταν έφυγε τελικά αν γέμισε, είναι πολύ πιθανό (εγώ έφυγα με αεροπλάνο, ήταν αδύνατο να περιμένω :lol: ) Αντίθετα στο επίσης δεμένο european δίπλα είδα το γκαράζ γεμάτο σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό.

Στα συν επιπλέον το ευγενικό πλήρωμα, αν και όντως δεν σου δείχνουν το δρόμο για τις καμπίνες, αλλά μικρό το κακό. Απ το να σου τον δείχνουν και να έχουν τη μούρη στο πάτωμα (βλ Μυτιλήνη) προτιμώ να βρω τη στέγη μου μόνος μου! :D

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά πιστεύω ότι το πλοίο δεν παίρνει φορτηγά. Από άποψη η δεν μπορεί.

Για οποιαδήποτε άλλη εξήγηση δεν υπάρχει λογική!

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρωνοντας να πω οτι στο ταξιδι ειχε περιπου 1100 ατομα,καμια 400αρια απο τη Μυτιληνη και οι υπολοιποι μπηκαν στη Χιο οπου εγινε και ο χαμος που προαναφερθηκε.Οι Μυτιλινιοι κατελαβαν τα free σαλονακιακα, αρκετες απο τις καρεκλες στο Venetico ενω αρκετοι ειχαν καμπινες.To Kampos και το Ionia ηταν σχεδον αδεια και γεμισαν κυριως απο Χιωτες.Ειδικα στο Ιονια δεν πρεπει να υπηρχαν πανω απο 30 ατομα μεχρι που φτασαμε στη Χιο

Το κυριως γκαραζ ηταν μισογεματο.Εκτος απο τα ΙΧ υπηρχαν 3 φορτηγα και καμια 10αρια ΙΧ υπηρχαν στο πανω γκαραζ.Τα καραμπαρα ηταν κλειστα.Στα υπολοιπα με καλυψε ο enas chiotis

Δωρακι μερικες φωτο απο τη Μυτιληνη.Δεμενο στο νεο γαμα αλλα και μια νυχτερινη

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο χθές το πρωί κατά την άφιξη του στη Χίο, προερχόμενο απο Μυτιλήνη είχε ένα θεματάκι με τον δεξιό καταπέλτη των επιβατών.

Κατέβηκε περίπου μέχρι τη μέση, οι επιβάτες ανέβηκαν στο πλοίο απο το πατάρι του γκαράζ οπου εκεί έγινε και ο έλεγχος των εισητηρίων.

Ο καταπέλτης ανέβηκε πάλι, ενω κατα την άφιξη στο λιμάνι του Πειραιά παρουσιάστηκε πάλι το ίδιο πρόβλημα, αλλα μετά απο 20

λεπτά περίπου το πρόβλημα λύθηκε.

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιες οι φωτο του μαργαριτη απο το δεξαμενισμο του καμαριου. ειδικα τα κοντινα σε bowthrusters αγκυρες και αξονοπροπελλες.

βλεπω και το πτερυγιο ανοικτο. να υποθεσω οτι καποιο προβλημα που ειχαν τα αδερφα με τα stabilisers λυθηκε;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...