Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς Δωδεκάνησα


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με την ΕΞΠΡΕΣ της Κυριακής ζητάνε άμεση βελτίωση στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις των Δωδεκάνησων!!:rolleyes:

Το κυριότερο μέρος του άρθρου είναι τα παρακάτω:

Η τελική πρόταση προβλέπει:

• Την καθημερινή σύνδεση των νησιών της γραμμής «κορμού» με τον Πειραιά.

• Την κάλυψη της γραμμής «εξπρές» Ρόδος - Κως - Πειραιάς.

• Την εξασφάλιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των μικρότερων νησιών του νομού με τον Πειραιά, δύο τουλάχιστον φορές την εβδομάδα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, και μία τον χειμώνα.

• Την καθημερινή σύνδεση των μικρών νησιών με την έδρα της επαρχίας τους και του νομού.

• Την ανάγκη σύνδεσης του νομού με τη Θεσσαλονίκη.

Που ουσιαστικά ζητάνε να έχουν τα περυσινά δρομολόγια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο τη ΡΟΔΙΑΚΗ

Επί του θέματος πάντως, γενικότερα του ακτοπλοϊκού υπάρχει κινητικότητα και γίνεται λόγος για δύο ακόμα πλοία που θα δρομολογηθούν στη Δωδεκάνησο.

Σύμφωνα τουλάχιστον με όσα έγιναν γνωστά η εταιρεία Αγούδημος Lines μελετά την δρομολόγηση του Πηνελόπη και ενός ακόμη σκάφους στις γραμμές Πειραιά Κω και Ρόδου ενώ η ΣΑΟΣ και άλλη μια εταιρεία ενδιαφέρονται να βάλουν πλοία στα νησιά μας.

Δύσκολα βλέπω να δρομολογηθεί Ε/Γ-Ο/Γ στα Δωδεκάνησα και φέτος!!

Ούτε η Agoudimos Lines θα βάλει το Πηνελόπη, που θα ήθελαν οι Δωδεκανησιοι αλλά ούτε αλλά για Κω Ρόδο (Ionian Sky??) Το μόνο που θα δουν θα είναι το Πηνελόπη για να κάνει το επιδοτούμενο από τη Θεσσαλονίκη ή κανένα Σαμοθράκη!!

Η ΣΑΟΣ άντε να βάλει κανένα Ro-Ro (Θεσσαλονίκη??)!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο την ΕΞΠΡΕΣ 21/04/06

Δρομολόγηση λύσεων για την επίλυση του ακτοπλοϊκού των Δωδεκανήσων

Υποσχέθηκε ο υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλης Κεφαλογιαννης

Το κλίμα της σύσκεψης

Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σε «άριστο κλίμα» σε αντίθεση με το μπαράζ των αρνητικών αναφορών από τα τοπικά ΜΜΕ, παρόλο την απουσία των κοινοβουλευτικών εκπροσωπών του νομού!! (Ο ΥΕΝ εξέφρασε τη πικρία του για τα άρθρα τοπικών εφημερίδων)

Τα κυριότερες αποφάσεις-υποσχέσεις της σύσκεψης

1. Σύνδεση κορμού (Πάτμο Λέρο Κάλυμνο Κω Ρόδο), θα αναζητηθεί κατάλληλο πλοίο προς δρομολόγηση μόνο για το θερινό διάστημα των έξι μηνών (από Μάιο έως Οκτώβριο) κατά εξαίρεση του νόμου που προβλέπει δεκάμηνη δρομολόγηση:rolleyes:

2. Θετικά είδε τη προοπτική δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή Πειραιά Κω Ρόδο ή απευθείας Πειραιά Ρόδο:D

3. Σχετικά με τη Κάλυμνο που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα, ανακοίνωσε την αύξηση των επιδοτούμενων δρομολογίων μέσω Παροναξιας και Αστυπάλαιας από δυο που είναι σήμερα σε τέσσερα;)

4. Δεσμεύτηκε να επιδοτήσει ένα δρομολόγιο την εβδομάδα του Blue Star 2 από Ρόδο για Κάρπαθο. Φτάνοντας το πλοίο θα αναχωρεί αμέσως από τη Ρόδο για Κάρπαθο, θα επιστρέφει στη Ρόδο και μετά από εκεί για Πειραιά.

5. Υποσχέθηκε ότι εάν εξευρεθεί πλοίο είναι διατεθειμένος να επιδοτήσει το μήνα του δρομολογίου Πάτμο Λερό Κάλυμνο από Πειραιά προς Ρόδο και αντιστρόφως.

6. Δεσμεύτηκε, σε συνεργασία με τον Υπουργό Αιγαίου να υπάρξει επανασχεδιασμός των εσωτερικών γραμμών της Δωδεκάνησου και ειδικότερα των επιδοτούμενων άγονων γραμμών, ώστε να διαμορφωθεί ένα αξιόπιστο δίκτυο ανταποκρίσεων.

7. Ανακοίνωσε ότι εντός δυο μηνών θα βγει στο αέρα πρόγραμμα ναυπήγησης έξι νέων πλοίων μήκους 75 έως 100 μέτρων, ειδικά σχεδιασμένα για τη κάλυψη των ενδονησιωτικων γραμμών Δωδεκανήσου, Κυκλάδων και Βορείου Αιγαίου.:D :D

8. Υποσχέθηκε να εξετάσει (ΥΕΝ με Υπουργείο Εσωτερικών) το αίτημα του δημάρχου Καλύμνου, για την ενίσχυση της εταιρείας ΑΝΕΚ (Νήσος Κάλυμνος) με το πόσο των 3 εκατ. Ευρώ από το πρόγραμμα «ΘΗΣΕΑΣ», πράγμα εξαιρετικό δύσκολο, αφού υφίσταται θέμα νομιμότητας κατά την άποψη των εκπροσωπών της τοπικής αυτοδιοίκησης.

9. Όσο για τις λιμενικές υποδομές, δεσμεύτηκε ότι θα στείλει στη Ρόδο το γενικό γραμματέα του ΥΕΝ (Γεώργιο Βλάχο) για να ενημερώσει τους εκπρόσωπους της τοπικής αυτοδιοίκησης ως προς την υπαγωγή των Λιμενικών Ταμείων στο πρόγραμμα των 3,2 δις Ευρώ του ΥΕΝ για τον εκσυγχρονισμό!!

Link to comment
Share on other sites

3. Σχετικά με τη Κάλυμνο που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα, ανακοίνωσε την αύξηση των επιδοτούμενων δρομολογίων μέσω Παροναξιας και Αστυπάλαιας από δυο που είναι σήμερα σε τέσσερα;)

Ιο και Σαντορινη κλαψτε ελευθερα απογευματινα δρομολογια τελος :D :D

4.Δεσμεύτηκε να επιδοτήσει ένα δρομολόγιο την εβδομάδα του Blue Star 2 από Ρόδο για Κάρπαθο. Φτάνοντας το πλοίο θα αναχωρεί αμέσως από τη Ρόδο για Κάρπαθο, θα επιστρέφει στη Ρόδο και μετά από εκεί για Πειραιά.

Αυτο μου αρεσει , αλλα το βλεπω δυσκολο να γινει , απο οτι μου εχουν πει στη Καρπαθο το BLUE δεν πρεπει να χωραει , λογω βαθους λιμανιου .....

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με στοιχεία της Blue Star το μερίδιο αγοράς της στους επιβάτες των Δωδεκανήσων είναι 61% σε σχέση με 39% της GA Ferries. Εντυπωσιακό αν λάβει κανείς υπόψη του πως οι διαδρομές της Blue Star είναι περίπου οι μισές σε σχέση με της GA.

Πηγή: http://www.attica-group.com/pdf/AtticaGroup_Mar06.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 06-05-06

Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση στα Δωδεκάνησα

Ο υπουργός Αιγαίου και νησιωτικής πολιτικής, Αριστοτέλης Παυλίδης, υπέγραψε αποφάσεις με τις οποίες:

1. Μέχρι 15 Οκτωβρίου 2006 το Ε/Γ-Ο/Γ τύπου καταμαραν Δωδεκάνησος Εξπρές θα εκτελεί ένα επιδοτούμενο δρομολόγιο από Ρόδο προς Καστελόριζο και επιστροφή κάθε Δευτέρα.

Συνολικά το Καστελόριζο από τις 15 Μαΐου θα έχει τέσσερις επιδοτούμενες ακτοπλοϊκές συνδέσεις την εβδομάδα με τη Ρόδο. Πιο συγκεκριμένα κάθε Τρίτη με το Ε/Γ-Ο/Γ Ιεράπετρα Λ και κάθε Πέμπτη και Σάββατο με Ε/Γ-Ο/Γ Πρωτευς.

2. Από τις 15 Μαΐου τροποποιούνται τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ Πρωτευς στις γραμμές Κως Νίσυρος Τήλος Σύμη Ρόδο και Ρόδο Καστελόριζο.

Το πλοίο θα εκτελεί δυο επιδοτούμενα δρομολόγια την εβδομάδα από Κω Νίσυρο Τήλο Σύμη Ρόδο κάθε Τετάρτη και Σάββατο και κάθε Τρίτη Παρασκευή από Ρόδο Σύμη Τήλο Νίσυρο Κω σε ανταπόκριση προς το Ε/Γ-Ο/Γ Ανθή Μαρίνα και Blue Star 2 από και προς Πειραιά και ένα ελεύθερο μη επιδοτούμενο δρομολόγιο κάθε Κυριακή από Ρόδο προς Τήλο Νίσυρο και επιστροφή.

Επίσης το πλοίο θα εκτελεί δυο επιδοτούμενα δρομολόγια την εβδομάδα κάθε Πέμπτη και Σάββατο από Ρόδο προς Καστελόριζο και επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ και φέτος η Ρόδος και τα άλλα νησιά πανάκριβα το ακτοπλοϊκό. Αδυνατούν να βρουν μεταφορικό μέσο χιλιάδες Έλληνες τουρίστες και κυρίως Βορειοελλαδίτες, για να έρθουν στα νησιά μας μ΄ αποτέλεσμα να ματαιώνουν τις διακοπές τους στα Δωδεκάνησα και να στρέφονται σε άλλους προορισμούς. Η κυβέρνηση, εγκατέλειψε το ακτοπλοϊκό άλυτο, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά μ' αποτέλεσμα η τοπική οικονομία, να υποστεί σημαντική οικονομική ζημιά. Χιλιάδες ημεδαποί τουρίστες, δεν θα καταφέρουν και φέτος, όπως και τις δύο προηγούμενες χρονιές, να κάνουν διακοπές στα νησιά μας, λόγω του ακτοπλοϊκού. Ο υπουργός Αιγαίου κ. Αριστοτέλης Παυλίδη και ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, αδιαφορούν προκλητικά στην επίλυση του ακτοπλοϊκού, ενώ οι όποιες προσπάθειες των τοπικών φορέων του Νομαρχιακού Συμβουλίου και την ΤΕΔΚΔ έπεσαν στο κενό, προφανώς και λόγω μη στήριξης των κυβερνητικών παραγόντων. Στις 5 Ιουλίου, θα πραγματοποιηθεί ο πλειστηριασμός των περιουσιακών στοιχείων της ΔΑΝΕ και όλο το ενδιαφέρον στρέφεται στον πλοίο «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» το μόνο που μπορεί να δρομολογηθεί στη γραμμή και να δώσει λύση στο πρόβλημα όχι βέβαια αυτή την τουριστική περίοδο, που ήδη βρίσκεται στο «φόρτε» της. ΑΠΟ ΤΗΝ ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν τις διακοπές τους, οι Έλληνες τουρίστες, αλλά το ακτοπλοϊκό πρόβλημα τους στερεί τη δυνατότητα να επισκεφθούν τα νησιά μας. Μάλιστα εκατοντάδες Έλληνες τουρίστες συνωστίζονται στα διάφορα τουριστικά γραφεία και πρακτορεία για να εξασφαλίσουν εισιτήρια προς τα νησιά μας, αλλά δεν υπάρχουν, ούτε για δείγμα. Ιδιαίτερα μεγάλο είναι το ενδιαφέρον από την Βόρεια Ελλάδα. Αν υπήρχαν πλοία στη γραμμή της Δωδεκανήσου τα νησιά μας θα βούλιαζαν από τουρίστες. Δυστυχώς όμως η κυβερνητική αδιαφορία, οδηγεί την τοπική οικονομία σε μαρασμό.

Απο την http://www.proodos.net

Και δυστιχος αυτο γινεται , για τους Ελληνες τουριστες , το προβλημα .

Σημερα μιλωντας με φιλους που ηθελαν να παν Λερο, δεν πανε λογω του ακτοπλοικου προβληματος της δωδεκανησου και το οτι δεν επαρκουν τα δρομολογια-εισητηρια στις κυριες μερες τις σαιζων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η απόκτηση του Διαγόρας από την Blue Star αλλάζει ριζικά τα δεδομένα στη γραμμή των Δωδεκανήσων. Το μερίδιο αγοράς της Blue Star το 2005, σύμφωνα με το ενημερωτικό της δελτίο, ήταν 61% στους επιβάτες και 51% στα φορτηγά. Αυτά τα νούμερα επιτεύχθηκαν με τα μισά περίπου δρομολόγια από την GA Ferries. Με το “δίπλωμα” των δρομολογίων από τη νέα χρονιά, η θέση του Αγούδημου καθίσταται ιδιαίτερα δυσχερής.

Link to comment
Share on other sites

Θα μεγαλώσει η πίττα ξανά (τα καράβια της ΔΑΝΕ λείπουν ούτως ή άλλως από το δυναμικό της γραμμής). Επομένως, δεν είναι απαραίτητο να βρεθεί η GA σε δυσχερή θέση. Εξάλλου τι σημαίνει "δυσχερής θέση"? Θα σταματήσει ο Καπτά-Μάκης τις εκπτώσεις και τις διευκολύνσεις ή θα αυξηθεί για κάποιο λόγο το κόστος λειτουργίας του? Βεβαίως η BS θα είναι πλέον leader by far αλλά οξυγόνο θα υπάρχει και για τους άλλους. Μιά πιθανή παρενέργεια θα είναι ίσως η παρεμπόδιση της εισόδου νέων παικτών (Saos, Μίμης Αγούδημος) που λέγεται εντόνως ότι θέλουν Κω-Ρόδο. Αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, μη πέσετε και απ' τα σύννεφα εάν δείτε και κάποιο από τα ΠΑΤΜΟΣ/ΡΟΔΟΣ να διπλώνει του χρόνου τον Διαγόρα.

Δεν νομίζω ότι θα κακόπεφτε στην εταιρεία με 2-3 εκατομύρια επισκευή και προσαρμογή στη Στοκχόλμη (εάν γίνεται και εάν αξίζει) σε κάποιο από τα δύο να βγάλει 2-3-4 χρονιές και βλέπουμε.

Τα BS1/2 παραείναι μεγάλα για ολόκληρο το χρόνο.

Εάν δε μπούν στα Δωδεκάνησα και τίποτε ΡοΡο τύπου Θεσσαλονίκη, τότε θα είναι και ζημιογόνα.

Και το πρεστίζ...καλό είναι, αλλά καλύτερο για μιά εταιρεία - και μάλιστα εισηγμένη- είναι ό,τι φέρνει περισσότερο χρήμα στα ταμεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Φθιαχθηκαν τα δρομολογια του Διαγορα

ΕΧΟΥΜΕ

ΣΑΒΒΑΤΟ 12-8 00.01 για ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ 13-8 18.00 για ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ

ΤΡΙΤΗ 15-8 18.00 για ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ

ΠΕΜΠΤΗ 17-8 για ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 12-8 21.00 για ΚΩ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ 14-8 18.00 για ΚΩ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 16-8 18.00 για ΚΩ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΠΑΡ/ΥΗ 18-8 18.00 για ΚΩ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη θα ειναι τα δρομολογια του απο Πειραια

Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη απο Ροδο

Και σε ανωτερα Αστυπαλαια με τον Διαγορα σε 8.05 , χρονος ρεκορ για το νησι :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παραδοθηκε το νεο μικρο ταχυπλοο Καλυμνος Star στην ΑΝΕΚαλυμνου.Ισως και να αρχησε δρομολογια στη γραμμη για την οποια προοριζεται Καλυμνος-Μαστηχαρι (Κως).Εχει 2 μηχανες ΜΤU και στα δοκιμαστικα εβγαλε καπου 31-32 μιλια.

Μια ερωτηση.Εχει δρομολογηθει ποτε HIghspeed μεχρι Καλυμνο ή Κω?

Link to comment
Share on other sites

Παραδοθηκε το νεο μικρο ταχυπλοο Καλυμνος Star στην ΑΝΕΚαλυμνου.Ισως και να αρχησε δρομολογια στη γραμμη για την οποια προοριζεται Καλυμνος-Μαστηχαρι (Κως).Εχει 2 μηχανες ΜΤU και στα δοκιμαστικα εβγαλε καπου 31-32 μιλια.

Μια ερωτηση.Εχει δρομολογηθει ποτε HIghspeed μεχρι Καλυμνο ή Κω?

Για το Καλυμνος Star εγραψα στο treed του Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ θα το δειτε και φωτογραφια απο βδομαδα

Το Hιghspeed 4 ηταν οπως ειπε και Π100 εκανε 5 δρομολογια σε 5 βδομαδες καθε πεμπτη αν θυμαμε καλα

Link to comment
Share on other sites

To πλοιο (Καλυμνος Star) φταχτηκε στα ναυπηγεια του Ηλια Ελευθερακη (Το ονομα του μου δαφευγει) στη Χαλκιδα.Το ναυπηγειο εχει επισης παραδωσει παρομοιου τυπου σκαφος στο Αγιο Ορος.Το πλοιο πιο πολυ θυμιζει κοτερο παρα εμπορικο κυριως στην πρυμνη και ειναι πολυ ενδιαφερουσα προταση ως αντικαταστατης δελφινιων εχοντας και καλη ταχυτητα.(Επισης εχει και ενα bowthrast-περιπου χωρητικοτητα 150 ατομα)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...