Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς Δωδεκάνησα


Recommended Posts

Άλλαξαν τα δρομολόγια του Χίος για Δωδεκάνησα? 

Κάτι άκουσα πως από προχθές, πρωτομηνιά, μπήκα στο θερινό πρόγραμμα δρομολογίων (π.χ. Δευτέρα το μενού έχει Κασοκαρπαθία, Τετάρτη το μενού έχει Καστελόριζο, κτλ). 

Ξέρει κάνεις αν στέκουν..? 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν αλλάζουν οι μέρες προσέγγισης σε Καστελλόριζο και Κασοκαρπαθία. Εξακολουθούν να είναι Δευτέρα και Παρασκευή για Καστελλόριζο και Τετάρτη για Κασοκαρπαθία. 

Link to comment
Share on other sites

Κοιτούσα δρομολόγια για Πάτμο, χτές έφυγε στις 2200 το Μύκονος, επόμενη αναχώρηση για το νησί τη Δευτέρα το απόγευμα στις 1800 με το Μπλού Στάρ 2..

Link to comment
Share on other sites

Κ το blue star 2 παει τη παρασκευη κ το Μυκονος..κανονικα θα επρεπε να υπηρχε κ το βραδυνο του Σαββατου με το  Blue star αλλα λογω κινησης δεν γινεται ακομα

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά γίνεται να μένει  χωρίς πλοίο για 3 μερες; Ή πρώτη φορά ειναι να έχει δυο καράβια κάποια μέρα απο Πειραιά;

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Τις παλιότερες εποχές είχε σχεδόν καθημερινά δυο δρομολόγια η Πάτμος (όταν υπήρχε ανταγωνισμός GA Ferries, ΔΑΝΕ). Δεν είναι η πρώτη φορά που έχει τρεις ημέρες να δει πλοίο η Πάτμος, αλλά ο Nick the Greek θέλει να δείξει το κακό σχεδιασμό των δρομολογίων στα Δωδεκάνησα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βλέποντας το ais για το Πρεβελης και το εάν είναι ακόμα στο Διαφανι, παρατηρώ πως όχι μόνο ξεκίνησε, αλλά κατά τη μία το μεσημέρι προβλέπεται να συμπέσουν στο λιμάνι της Κάσου και το Πρεβελης, και το Πήγασος, και το Χίος.

Με τις μέχρι τώρα ταχύτητες και τα ωράρια, 13:00 με 13:30 θα γυροφέρνουν και τα 3 πλοία πέριξ του λιμανιού του νησιού. 

Το αν είναι και τα τρία στην σειρά, και αν δέσουν κιόλας, θα είναι ιστορική στιγμή για την γραμμή καθώς κάτι ανάλογο θυμάμαι έχει να γίνει από εποχές 1998??, 1999??,... από εποχές που τις Τετάρτες τα καλοκαίρια, είχε το μεσημέρι και το Κορνάρος από Κρήτη, και το Ρομίλντα προς Κρήτη, και το Νταλιάνα από Ηράκλειο προς Ρόδο. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι η μία ανάγνωση αγαπητέ Στρόφαλε. Η άλλη είναι πως για μια ακόμη φορά οι Ελληνικές Αρχές μας δικαιώνουν για την παροιμιώδη ανικανότητά τους να φτιάξουν ή να επιβάλλουν σωστά δρομολόγια. Ένα νησί που βλέπει πλοίο με το κυάλι, έχει 3 πλοία την ίδια ώρα αντί να απλωθούν τα δρομολόγια σε μέρες και ώρες πιο σωστές και συμφέρουσες για το νησί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερινή φωτογραφία που μου έστειλαν τα ανήψια μου από την Κάσο. 

Δεν θυμάμαι ούτε να ξαναέχει δει η γραμμή της Κασοκαρπαθίας τέτοιες ταχύτητες (29μίλια) ούτε και 3 πλοία μαζεμένα (έστω και από σπόντα..! 

Αν δεν ήταν το φετινό καλοκαίρι όπως είναι, θα νόμιζε κανείς ότι εκεί κάτω γίνεται χαμός από κόσμο

IMG_20200830_210219.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το οτι οι επιβάτες είναι ελάχιστοι, δεν σημαίνει οτι έχει αλλάξει και ο λόγος ταξιδίου τους.

Επίσης όταν αυξάνεις την διάρκεια πλου, μειώνεις και τις τιμούλες. Εκτός κι αν βρεθείς σε περίοδο πανδημίας που πας να βγάλεις τα σπασμένα. Τι, οχι;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, δεν ξέρω τι γίνεται εκεί στην μπλου σταρ αλλά ρωτήστε και τις αεροπορικές (π.χ. Ετζιαν) που δουλεύουν μόνο με επιβάτες (που δεν υπάρχουν) και θα πείτε "και πάλι καλά που έχει οχήματα και κάτι βγαίνει στο δρομολόγιο κι ας κάνει όχι 18 ώρες αλλά 18 μέρες"..! 

Link to comment
Share on other sites

Η Ρόδος συγκεκριμένα τουλάχιστον μέχρι αρχές Νοέμβρη είχε πολύ τουρισμό.Φαίνεται άλλωστε και από τις εκδρομές των ημερόπλοιων στο Πανορμίτη που κράτησαν μέχρι αργά.Επιβάτες είχε η γραμμή και έχει και μάλιστα πολλούς.Δεν πάνε όλοι αεροπορικώς.Υπάρχουν φαντάροι, υπάρχουν φοιτητές και αρκετοί μόνιμοι κάτοικοι που προτιμούν ένα οικονομικό ακτοπλοϊκό ταξίδι.

Για μένα είναι απαράδεκτο να διαρκεί τόσες ώρες το δρομολόγιο για Πειραιά.Αυτό όμως είναι το μονοπώλιο.

Α μη ξεχάσω,το Νήσος Ρόδος το 2010 τα Αγουδημόπλοια λίγο πριν, τα πλοία της ΔΑΝΕ δε προτιμήθηκαν.Όλα ήταν αξιόλογα περισσότερο όμως τα Πάτμος Ανθή Μαρίνα και φυσικά το Νήσος Ρόδος που θα μπορούσαν να σταθούν ακόμα και σήμερα σε ένα δρομολόγιο Πειραιά Κω Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως το ταξίδι με το πλοίο για Ρόδο όταν παίρνεις καμπίνα είναι ακριβότερο από ότι με το αεροπλάνο και όταν έχεις πολλές ώρες εν πλω θα ξοδέψεις και αρκετά χρήματα στο μπαρ και το self service.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Η Ρόδος συγκεκριμένα τουλάχιστον μέχρι αρχές Νοέμβρη είχε πολύ τουρισμό.

Θα συμφωνήσω απόλυτα...ανεξαρτήτως covid ο λόγος του ταξιδιού δεν αλλάζει και επιβάτες υπάρχουν (όπως είπε και ο nikos_chania). Είτε είναι φαντάροι, είτε φοιτητές, είτε νησιώτες που πρέπει για κάποιο λόγο να ταξιδέψουν. Επιπλέον αυτή η κατάσταση έχει παρασύρει και τα αεροπορικά της aegean εις την ανιούσα με αποτέλεσμα ένας Ροδίτης, ένας Κωος, η ένας π.χ Λεριος να χρειάζεται να πληρώσει πολλά σε αεροπορικά. Χώρια που την περίοδο αιχμής οι θέσεις είναι και δυσευρετες (αναφέρομαι βέβαια σε προ covid εποχή). Ακόμα και οι 16 ώρες για Ρόδο εν ετει 2020 είναι  κάπως...

Ειλικρινά πιστεύω ότι ένα δρομολογιο Πειραιάς- Κως- Ρόδος η (ίσως ακόμα καλύτερα) Πειραιάς-Σαντορίνη-Ροδος με 10 ώρες πλευσιμες μέχρι τη Ρόδο θα έσκιζε!

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...