Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η εταιρεία είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι έχει γραμμένη την Ιθάκη. Χαρακτηριστική: στα δρομολόγια που έκανε ο Κάλβος από Κυλλήνη (04:00) προς Σάμη, δεν μπορούσες να κόψεις εισιτήριο για Πισαετό, αλλά έπρεπε να κόψεις Κυλλήνη - Σάμη και μετά Σάμη - Πισαετό γιατί (κατά την εταιρεία) δεν είχαν πάρει έγκριση για δρομολόγια Κυλλήνη - Σάμη. Και αναρωτιέσαι: όταν ζήτησαν Κυλλήνη - Σάμη δεν μπορούσαν να ζητήσουν και Κυλλήνη - Πισαετό; Όλα αυτά μετά από ώρα που προσπαθούσα να βγάλω άκρη αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω. (τελικά πήγα από Νυδρί με το τίμιο Μεγανήσι ΙΙ).

Προσυπογράφω το post του Proud. Ακόμα και το Μεγανήσι ΙΙ είχε έκπτωση στο μετ' επιστροφής, η LF ούτε καν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι προφανές πως η εταιρία μετά την εξαγορά Λυκούδη αλλά και των δικών της Τυρογαλά και ΑΝΜΕΖ παίζει μπάλα όπως της αρέσει! (Τιμές - δρομολόγια) Το θέμα είναι εαν θα βρεθεί κάποια στιγμή σοβαρός ανταγωνιστής!!!! Τι πιστευετε;

Edited by Takisg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανεβάζεις τον πήχη ψάχνοντας όχι απλά ανταγωνιστή, αλλά και σοβαρό.

Οι παίκτες στην Ελλάδα είναι λίγοι, ούτε ενδεκάδα δεν κάνουν, οπότε ο κυριος 11880 θα συνεχίσει να παίζει μόνος του.

Το πιο βασικό, που το κάνουν όλες σχεδον οι εταιρειες-οργανισμοι μεταφορών, είναι η έκπτωση επιστροφής, ακόμα και όσοι έχουν μονοπώλιο. Εδώ θα έπρεπε να δίνει έκπτωση επιστροφής και κακώς που δεν υπάρχει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε συνέντευξη που έδωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Πυλαρινός (που αλλού στο αγαπημένο τους kefaloniapress) προχτές τόνισε ότι οι εκπτώσεις είναι για περιορισμένο χρονικό διάστημα και η εταιρεία αποφασίζει το πότε θα ισχύουν, όπως γίνεται και στο Αιγαίο (στο Αιγαίο δλδ τις κόβουν το καλοκαίρι;). Για τις καθυστερήσεις που έγιναν φέτος είπε ότι οι άνθρωποι των νησιών είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί και σύγκρινε την κατάσταση στην Κέρκυρα όπου υπάρχουν πολύωρες καθυστερήσεις και τα δρομολόγια γίνονται με πλοία ανοικτού τύπου (=παντόφλες). Λέει ότι για τις καθυστερήσεις έφταιγαν οι υποδομές των λιμανιών και οι οδηγοί της τελευταίας στιγμής, καθώς και ότι μερικές φορές περίμεναν έκτακτα ''ασθενοφόρα'' για διακομιδές με αποτέλεσμα να αργούν 40 λεπτά. Επίσης, λέει ότι την εταιρεία δεν τη συμφέρουν οικονομικά οι καθυστερήσεις γιατί το πλήρωμα δουλεύει παραπάνω ώρες (δλδ στα extra δρομολόγια του Κάλβου το πλήρωμα δε δουλεύει παραπάνω ώρες;). Είπε ότι η κίνηση φέτος στα νησιά ήταν τεράστια σε σχέση με άλλες χρονιές (κι ας λένε τα στοιχεία ότι ήταν στα ίδια επίπεδα πάνω κάτω). Μετά έκανε μάθημα για το μεταφορικό ισοδύναμο και το e-ticket για το πώς να τα χρησιμοποιούμε, και τόνισε ότι οι Κεφαλονίτες δεν τα πολυχρησιμοποιούν. Σχολίασε για την πολυδάπανη ''αναγέννηση'' του Κεφαλονιά αλλά και αυτή τώρα του Σμύρνα, καθώς και ότι πολλοί αποφασίζουν να ταξιδέψουν με τα πλοία της εταιρείας για τα πλοία και μόνο και όχι για τον προορισμό. Για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας δεν είπε τίποτα, όπως επίσης καμία αναφορά για τη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη (μόνο σε κάποιο σημείο είπε ότι η κίνηση ήταν πολύ ικανοποιητική). Γενικά μια ανούσια συνέντευξη πιστεύω χωρίς καμία νέα πληροφορία ή κάποια παραδοχή των λαθών που έχουν γίνει από την εταιρεία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν δεν θέλουν να παραδεχθούν τα λάθη ή δεν βλέπουν λάθη. Το πρώτο έχει επικοινωνιακά πλεονεκτήματα και θα έχει ουσία αν διορθωθούν. Το δεύτερο είναι προφανώς χειρότερο.
Το να μας φτύνουν και να λέμε ότι βρέχει πάντως, δεν δείχνει σοβαρότητα. Θα ήθελα να γνωρίσω πάντως κάποιον που επέλεξε να πάει Θιάκι για διακοπές όχι για το νησί, αλλά για την εμπειρία του ταξιδιού με τον Κάλβο, ειδικά με πρωτόκολλο και χαλασμένο A/C...
Όσο η πολιτική της εταιρείας είναι ανισοβαρής προς την Κεφαλονιά, τόσο περισσότερο πιθανό μπορεί να είναι να βρεθεί άλλη εταιρεία κατά τη γνώμη μου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν βρεθεί εταιρία αλλά η ήδη υπάρχουσα εταιρεία φέτος με το μονοπώλιο έπαιξε κι έχασε!!! Δεν μπορεί να λέει για αύξηση της κινησης οταν πέρυσι υπήρχαν περισσότερα πλοία!!!

 Οτι δλδ φταιει ο κόσμος που παει στα νησια του Ιονίου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν γνωρίζω κάτι, αλλά όσο υπάρχουν γκρίνιες (που έχουν βάση) τόσο πιο εύκολο είναι να υπάρξει κινητικότητα. Αν ο κόσμος ήταν ευχαριστημένος, τότε δεν θα άφηνε περιθώρια.
Η LF εκτιμώ πως θέλει να έχει συγκεκριμένο ρόλο στο Ιόνιο και δεν έχει σκοπό να βελτιώσει τις υπηρεσίες της προς Ιθάκη πρωτίστως και προς Κεφαλονιά έπειτα

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 σημεια εχουν πολυ ενδιαφερον. τα "30 εκατομμυρια που επενδυθηκαν φετος" (wtf:blink:) και το "δεν ειμαστε μονοπωλιο"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που επενδύθηκαν φέτος ρε παιδιά 30 μυρια!!! Στη Ζωζώ στον Αντρικό και στον Κοπέρνικο μαζι δεν βγαίνει η πρόσθεση . Εκτος κι αν κάποιος ξερει κατι περισσότερο!!! Έχετε κάποια πληροφόρηση επι αυτού του θέματος;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

η ΠΕΝΕΝ κατηγορει τη Levante οτι δεν εχει εφαρμοσει τη νεα ΣΣΕ Πορθμειων(2019), ουτε δεν εχει καταβαλει αναδρομικα τις αυξησεις που προεβλεπε η ΣΣΕ Πορθμειων του 2018.

τα χωνει ευθεως και στο Λ.Σ, οτι καλυπτει την εταιρια, κανοντας ελεγχους παρωδια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...