Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Βέβαια, όταν για Ζάκυνθο πληρώνεις 10, για Κεφαλλονιά 60 και στην Ιθάκη πας κολυμπώντας!

Άλλα, τα θέλουμε και τα παθαίνουμε ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 416
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η μαμα εταιρεια, newsphone hellas ή ειδησεοφωνικη ελλας αεε, δεχτηκε την... επισκεψη αναρχικων και αντιεξουσιαστων, με πληρη καλυψη απο το indymedia.

o λογος; μα οτι βρισκεται σε συζητησεις με τη λαοπροβλητη αριστερη μας κυβερνηση και το υπουργειο δικαιοσυνης, για να αναλαβει την ηλεκτρονικη πλατφορμα πλειστηριασμων.

ποιος ειναι υπουργος δικαιοσυνης, απο που καταγεται και που εκλεγεται δεν ξερωB). ουτε ξερω ποιος εχει αυτην την ειδησεοφωνικη ελλας και απο που καταγεται.

αυτα για οσους περιμενουν να παρεμβαση της κυβερνησης για τη γραμμη ΠΣΙ και για τις ταυτοχρονες αναχωρησεις στην κυλληνη ;)

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το εχουμε ξαναπει και στα τοπικ των πλοιων.

τα πληρωματα της levante ειναι αρκετα ευγενικα και εξυπηρετικα. εκεινο που μου εχει κανει εντυπωση, ειναι οτι στα γκαραζ το πληρωμα απευθυνεται στους οδηγους στον πληθυντικο και οχι με... ανοικειες εκφρασεις... οικειοτητας (φιλαρακο, κοπελια, μεγαλε κλπ), που εχουμε συνηθισει

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Ο "Κάλβος" στα χέρια των άμεσων ανταγωνιστών. Τα φιλιλά μμε δεν έπαιξαν καν αυτήν την είδηση, ούτε και αναπαράγουν πλέον φήμες για κινήσεις της LF. Αν δεν ετοιμάζει κάτι υπό μυστικότητα, δυσκολεύουν τα πράγματα για μια εταιρεία που έταξε πολλά και έδωσε μεγάλες προσδοκίες 

Link to comment
Share on other sites

αργα ή γρηγορα και παντως πριν το καλοκαιρι, θα πρεπει να κανει καποια κινηση, εστω και με ναυλωμενο πλοιο, για να διατηρησει το μεριδιο του στην αγορα.

με τον καλβο υποτιμησαν τις δυνατοτητες της kefalonian και τα ερεισματα που εχει αποκτησει στη ζακυνθο

Link to comment
Share on other sites

Το "κάτω" Ιόνιο μας δίνει τροφή τα τελευταία χρόνια. Ίσως έπρεπε να έχουμε ένα θέμα για να μπορούμε να τα πούμε όλα.

Ας δούμε λίγο τα της LF. Η αγορά του "Κάλβου" από τον άμεσο ανταγωνιστή επί της ουσίας δεν είναι τόσο ισχυρό χτύπημα, αφού το πλοίο δεν αποτελούσε πρώτη επιλογή στα δρομολόγια.

Είναι όμως ισχυρό το επικοινωνιακό χτύπημα, αφ' ενός γιατί προσπάθησε ανεπιτυχώς να το ναυλώσει, αφ' ετέρου γιατί από το συμπαίκτη κατέληξε στον άμεσο ανταγωνιστή.

Για τη Levante βέβαια υπάρχει η δυνατότητα να ανατρέψει επικοινωνιακά την κατάσταση (προς τον πολύ κόσμο), λόγω της ευκολίας πρόσβασης στη διαφήμιση. Ακόμα και χωρίς επόμενη κίνηση στη σκακιέρα του στόλου.

Όμως: έχει τάξει πολλά που δεν υλοποίησε, φαίνεται πως δεν έχει δυναμική και ο ανταγωνιστής απέκτησε ερείσματα και στην έδρα της. Η αφωνία ακόμα και των φιλικών sites που πέρα από το ότι δεν "έπαιξαν" την αγορά του "Κάλβου", δεν αφήνουν υπόνοιες για ρελάνς, οδηγούν (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου) στην "αναθεώρηση προς τα κάτω" των προσδοκιών για τη LF.

O @proud_ionian λέει "έστω και ναυλωμένο". Αν είναι να κάνει κάτι πάντως, για εμένα πιο πιθανό είναι να βρει ταχύπλοο και να χτυπήσει έτσι. Αν δεν γίνει κάποια κίνηση εντυπωσιασμού με την ανάλογη καμπάνια, καταλαβαίνουμε όλοι τι σημαίνει για τους νέους στόχους της εταιρείας, που σίγουρα θα πληρώσει  ότι έταξε πολλά σε πολλούς και τελικά δεν έκανε τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι εχει ο @kerkini κατα νου, να σου πω ομως τη δικη μου αισθηση, οπως την εχω απο την επαφη μου και με τα τρια νησια.

η εταιρια επισημως τπτ δεν εταξε

ανεπισημως ομως, οι ανθρωποι της εταιριας, υποσχονταν πολλα και διαφορα.

πχ πατρα σαμη ιθακη καθημερινα και ολοχρονικα απο το 2015, τριτο συμβατικο (νεο και ευδρομον), μεγαλη μετασκευη του ionian star/mare di levante και αλλαγη μηχανων, νοικιασμενα λεωφορεια με τα χρωματα της levante που θα σπασουν το μονοπωλιο των κτελ και αλλα πολλα παρομοια.

δεν αναφερομαι σε επισημες ανακοινωσεις, ουτε βεβαια σε ποστ και σχολια στο fb και τα διαφορα sites. 

αναφερομαι σε συνομιλιες και διαβεβαιωσεις ανθρωπων της εταιριας, προς αυτοδιοικητικους και επαγγελματιες του τουρισμου. οπως τις μετεφεραν αυτοι παντα. αλλα δε νομιζω οτι ολοι μαζι ξαφνικα ελεγαν τα ιδια πραγματα απο μονοι τους.

αυτο που φανηκε στο τελος ειναι οτι η εταιρια ενδιαφεροταν εξ αρχης να εχει την αποκλειστικοτητα της ζακυνθου και ενα καλο μεριδιο στην κεφαλονια, λειτουργωντας χωρις πρακτορεια, με ιδιοκτητα γραφεια και το e-ticket.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

"Έταξε πολλά" και όχι "έταξε σε πολλούς" είχα γράψει @tasosgr

Προσυπογράφοντας τα όσα ανέφερε ο Proud για τις ανεπίσημες τοποθετήσεις, τις διαρροές και τις κατ'  ιδίαν συνομιλίες και βεβαιώσεις (μην επαναλαμβάνω τα ίδια), να προσθέσω  και μερικά επίσημα.

Επίσημη η πρόθεση για κάλυψη του Ιονίου Πελάγους με προοπτικές "επέκτασης":

Quote

Χώρο δραστηριοποίησής της - σε πρώτη φάση - αποτελεί το Ιόνιο Πέλαγος, το οποίο υπόσχεται και μπορεί να υπηρετήσει με τον πιο πλήρη, σύγχρονο και ποιοτικό τρόπο για το επιβατικό κοινό της, πιστή στο όραμά της, που θέλει τις θαλάσσιες συγκοινωνίες του Ιονίου Πελάγους, να καταστούν πολύ σύντομα πρότυπο και σημείο αναφοράς στον Ελλαδικό χώρο και παγκοσμίως!

Αντί για αυτό, περιορίστηκε στις γραμμές της Κυλλήνης, αφήνοντας και την Πάτρα. Και τα περί "προτύπου και σημείου αναφοράς παγκοσμίως" επίσημες υποσχέσεις ήταν.

Επίσημο ήταν και το πλάνο μετασκευής του Mare που ποτέ δεν υλοποιήθηκε. Από το μπανεράκι έως την ανακοίνωση μετά την αγορά του πλοίου που έλεγε ότι: " Το Mare di Levante σύντομα θα ανακαινιστεί στα πρότυπα της εταιρίας μας. "

Επίσημες και οι υποσχέσεις προς την Ιθάκη στο καλοκαίρι του 2016:

Quote

Με αφορμή την αύξηση των αφίξεων στα λιμάνια της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης που σημειώθηκε τον φετινό Ιούνιο σε σχέση με τον περυσινό, η IONIAN GROUP εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες στο κοινό της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης που δείχνει σαφή και σταθερή προτίμηση στα πλοία της.
Η IONIAN GROUP υπόσχεται να συνεχίσει ακάθεκτα, αφ’ ενός να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και καθημερινά δρομολόγια που καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις ανάγκες των επιβατών και αφ’ ετέρου να επενδύει στην τακτική διαφήμιση, με κάθε τρόπο και μέσο, των όμορφων νησιών του Ιονίου.

Και όλοι ξέρουμε τι ακολούθησε.

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όσα λέτε. Εγώ πάντως, που επισκέφτομαι συχνά την Ζάκυνθο έχω ακούσει ότι οι διαφημίσεις της εταιρίας γενικά έχουν φέρει πολύ κόσμο στο νησί. Και διαβάζοντας το σχόλιο του proud, καλύτερο δεν είναι που η εταιρία λειτουργεί με δικά της πρακτορεία και το eticket?

 

ΥΓ: δεν παίρνω το μέρος καμίας εταιρίας, απλά ως καραβολάτρης και επισκέπτης της ζακύνθου εκφράζω την γνώμη μου

+τι λέτε να γίνει; τι εξελίξεις περιμένουμε σχετικά με λεβαντε και κεφαλονιαν;

Link to comment
Share on other sites

εξηγησαμε ποια ειναι αυτα που εταξε και δεν εκανε ;) 

δεν αμφισβητησε κανεις την επικοινωνιακη δεινοτητα της εταιριας, ουτε οτι η πρωτη της προτεραιοτητα ειναι το ζαντε.  ουτε επισης οτι ειναι μια νοικοκυρεμενη μικρη εταιρια, με περιποιημενα πλοια.

για το τι θα γινει απο εδω και περα, οσα ξερει ο νοικοκυρης, δεν τα ξερει ο κοσμος ολος

 

Link to comment
Share on other sites

@tasosgr έγραψα ότι έχει επικοινωνιακή υπεροχή παραπάνω. Σαφώς και βοηθάει τα νησιά με τις διαφημιστικές καμπάνιες. Αν μάλιστα είχε υλοποιήσει και το πλάνο που αρχικά φαινόταν πως είχε, θα είχε τεράστια συμβολή. Έφερε το Fior, ένα πλοίο που ανέβασε τον πήχυ και γενικά έδωσε έναν αέρα διαφορετικό. Εξ ου και η απογοήτευσή μου για το τι τελικά συμβαίνει. 

Προσωπικά το μόνο που θέλω από κάθε εταιρεία είναι αξιόπιστη κάλυψη των γραμμών που δραστηριοποιείται, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των νησιωτών και των επισκεπτών. Το χρώμα, αδιάφορο μου είναι. 

Για τα πρακτορεία, είναι επιλογή της κάθε εταιρείας πως θα παίξει. Σημαντικό βέβαια είναι να μην "κρεμάει" πράκτορες που συνεργάζεται, γενικά πάντα μιλώντας.

Και κάτι τελευταίο: για τις εξελίξεις δεν είναι εύκολες οι προβλέψεις. Πέρα από όσα έγραψα παραπάνω, έχει ενδιαφέρον πόσο έχουν ανατραπεί όσα βλέπαμε ή ακούγονταν για τις γραμμές Ζακύνθου Κεφαλονιάς και Ιθάκης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επιβεβαιώνοντας τις απόψεις μας για τις ικανότητες της εταιρείας στο επικοινωνιακό κομμάτι, είδαμε σήμερα τις αναρτήσεις στην Ημέρα του Ζάντε και του Kefalonia Press που κατά τη γνώμη μου, έχουν στόχο είναι επηρεάσουν τους ταξιδιώτες του Πάσχα συναισθηματικά ως προς την επιλογή εταιρείας στην Κεφαλονιά και της Ζακύνθου συνολικά, αλλά και να καθησυχάσουν γενικότερα για την πορεία της LF.

Γράφει η Ημέρα:

Quote

Οι Πασχαλινές και Καλοκαιρινές ανάγκες, καθώς και τα εγκεκριμένα δρομολόγια για το 2018, προφανώς οδηγούν τον ζακυνθινό επιχειρηματία Γ. Θεοδόση σε εξεύρεση, ενός ακόμη σοβαρού πλοίου, ώστε μαζί με τα «Fior di levante» και «Mare di Levante» να ανταποκριθούν στις ανάγκες Ζακύνθου και Κεφαλονιάς. Οι πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο επιχειρηματίας έχοντας παρακολουθήσει τις εξελίξεις, είναι από καιρό έτοιμος να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις, οποιαδήποτε στιγμή με σοβαρές λύσεις!

Δηλαδή ποιες είναι αυτές οι ενέργειες που θα του δώσουν άμεση λύση αν αύριο π.χ. ολοκληρωθεί η μεταβίβαση του "Κάλβος" στην KL;

Και συνεχίζει:

Quote

Από την άλλη, όλη η Ελλάδα θαυμάζει την ποιότητα των κίτρινων πλοίων, στην πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου Κυλλήνης, με καράβια βραβευμένα σε παγκόσμια κλίμακα! Το νησί μέσα στην κρίση είναι τυχερό που βρέθηκε θαλάσσιο επενδυτικό ενδιαφέρον σε τέτοιο επίπεδο! Αν αυτό δεν είναι ανάπτυξη και εξέλιξη, σε μια Ζάκυνθο που γεμίζει τετράστερα και πεντάστερα… και επιταχύνει τους ρυθμούς με διψήφιες πρωτιές, τότε ποια είναι;

Δεν έχει βραβευμένα πλοία όμως, αλλά ένα βραβευμένο πλοίο και ένα δεύτερο που ακόμα περιμένουμε την ανακαίνισή του "σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρείας".
 

 

Link to comment
Share on other sites

αρχιζει λιγο και θυμιζει golden star η επικοινωνιακη πολιτικη της levante

YΓ: ολο αυτο το κυμα γλυψιματικων δημοσιευματων και "ημετερων" τρολλ, δειχνει οτι η απωλεια του καλβου ετσουξε

Link to comment
Share on other sites

Αν ετσουτσε ο Καλβος φαντάσου για τί μέγεθος εταιρίας μιλάμε. 

Φαντάζομαι ότι και στη LF έχουν προσγειώθει απότομα, μπήκαν για να κατακτήσουν το Ιόνιο αρχικά και μετά το Αιγαίο όπως λένε κ στο website τους κ τελικά κλαίνε για τον ΚΑΛΒΟ, τι να λέμε τωρα

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ίσως θα έπρεπε να μάθουμε πως διαμορφώνεται η κίνηση της κάθε εταιρίας για να δούμε ποιος έχει το πάνω χέρι. Τα πολλά πλοία νομίζω δεν σημαίνουν πάντα πολλή κίνηση

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, tasosgr said:

Ίσως θα έπρεπε να μάθουμε πως διαμορφώνεται η κίνηση της κάθε εταιρίας για να δούμε ποιος έχει το πάνω χέρι. Τα πολλά πλοία νομίζω δεν σημαίνουν πάντα πολλή κίνηση

Το πάνω χέρι θα έλεγα πως το έχει αυτός που βγάζει πιο πολλά με το λιγότερο κόστος. Αν μιλάμε για "υγιείς επιχειρήσεις" πάντα και όχι για παράπλευρες δραστηριότητες επιχειρηματιών.

 

@Proud: έκλαψα λίγο!

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε εδώ τα της LF: Το γεγονός πως η εταιρεία είναι μέλος ενός ομίλου ίσως να μην ξεκαθαρίζει και τις προθέσεις σχετικά με την ακτοπλοΐα. Για εμένα ο ιδιοκτήτης θέλει να δώσει το παρόν στον τόπο του και στα ακτοπλοϊκά δρώμενα, για τους δικούς του πάντα λόγους. Σημαντική η προσθήκη ενός όμορφου πλοίου όπως το Fior, έταξε όπως έχουμε ήδη πει και πολλά ακόμα αλλά φαίνεται πως δεν υπάρχει η εκτιμώμενη δυναμική για την εταιρεία. H εμπλοκή στη μετακίνηση του "Κάλβου" είναι αυτονόητη (ανάλογα και με τους όρους σύστασης της κοινοπραξίας) για την προστασία των συμφερόντων της LF. Δεν παύει όμως να είναι δεδομένη η ανάγκη νέου σχεδιασμού στο άμεσο μέλλον. Η IG λογικά μας "τελειώνει", η Ionian Ferries δεν φαίνεται να μένει στο Ιόνιο (για όποιου λόγους και αν γίνεται αυτό), άρα η Levante έχει την ανάγκη τρίτου πλοίου για να συνεχίσει να καλύπτει Ζάκυνθο και Κεφαλονιά με την ίδια συχνότητα δρομολογίων και χωρίς διακοπή μέσα στο χρόνο. Εκτός αν μειωθούν τα δρομολόγια και παίζει από ένα πλοίο σε κάθε νησί το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, και με το ένα πλοίο και στα δύο νησιά ή μόνο στο ένα, ή με ναύλωση άλλου βγαίνουν οι ακινησίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε χθες το πρωί τους επιβάτες του Fior di Levante, όταν επιβιβάστηκαν για να ταξιδέψουν και ήρθαν αντιμέτωποι με κάμερες, μικρόφωνα, φώτα, τεχνικούς, σκηνοθέτες, δυνατό σενάριο και ωραίες παρουσίες με φόντο τόσο το ειδυλλιακό τοπίο του λιμανιού της Ζακύνθου, όσο και εν πλώ τα διάφορα υπέροχα και υπερσύγχρονα σημεία του καραβιού. Με στόχο τη διαρκή ανάπτυξη των πρωτοποριακών υπηρεσιών της, η εταιρεία τηλεφωνικών υπηρεσιών 11880 και η Levante Ferries βρέθηκε ξανά στο νησί μας για τα γυρίσματα του νέου τηλεοπτικού σποτ με αυτή τη φορά πρωταγωνιστή το διάσημο περφόρμερ Τόνι Σφήνο, με την ιδιαίτερα έντονη προσωπικότητα που έχει δώσει το δικό του στίγμα.

Η παραγωγή της νέας διαφημιστικής και καλοκαιρινής καμπάνιας που θα προβληθεί σε κανάλια, πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας, αφορά την προώθηση της ακτοπλοϊκής πρωτοποριακής εταιρείας Levante Ferries, αλλά κυρίως την ανάδειξη του νησιού ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό.

Υπενθυμίζεται ότι όπως και στα περισσότερα σποτ της εταιρείας, και πάλι το σενάριο υπαγόρευε στους πρωταγωνιστές να συμβουλευτούν τις τηλεφωνικές υπηρεσίες του 11880 για να επισκεφθούν τη Ζάκυνθο.

Το αποτέλεσμα άλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό από μια εταιρεία που γνωρίζει καλά τις ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς και στοχεύει πάντα στην εξέλιξη και την ποιότητα των υπηρεσιών της τόσο στους τομείς της επικοινωνίας, όσο και στον τομέα των θαλάσσιων συγκοινωνιών.

Σημαντική στόχευση

Στόχος της νέας καμπάνιας η προώθηση και ενίσχυση της ετιαρείας στη συνείδηση του ταξιδιώτη, ο οποίος εκτός από άριστη εξυπηρέτηση μπορεί να απολαύσει και ένα άνετο ταξίδι μέσα σε ένα όμορφο περιβάλλον με προορισμό ένα ακόμα πιο όμορφο νησί. Παρών στα γυρίσματα ήταν και ο Ζακυνθινός επιχειρηματίας, Γιώργος Θεοδόσης, και ιδιοκτήτης της εταιρείας τηλεφωνικών υπηρεσιών 11880 και της “Levante Ferries”, ο οποίος με αυτή την κίνηση εξέφρασε για ακόμα μια φορά εμπράκτως την επιθυμία του μέσα από την επιχειρηματική του δραστηριότητα να συνεισφέρει στην ανάπτυξη, την προβολή και την ανάδειξη του νησιού της Ζακύνθου.

Το σενάριο
Ένα φρέσκο και καλοκαιρινό σενάριο, μια πολυπληθής και οργανωμένη παραγωγή και ένας μοναδικός πρωταγωνιστής ιδιαίτερα αγαπητός στο κοινό συνθέτουν το πλέγμα για μια ακόμα επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια, την οποία σίγουρα όλοι θα περιμένουμε με ανυπομονησία στους δέκτες μας. Το πολυπληθές συνεργείο με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας υπό την καθοδήγηση έμπειρων επαγγελματιών του χώρου της διαφήμισης εκμεταλλεύτηκαν τους χώρους τους πλοίου και το τοπίο της Ζακύνθου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να προκύψει ένα διασκεδαστικό και άψογο αποτέλεσμα με έντονο το καλοκαιρινό και μουσικοχορευτικό στοιχείο. Πρωταγωνιστής δεν είναι άλλος από τον εκπληκτικό
showman Τόνι Σφήνο, ο οποίος μέσα από το χιούμορ, την ανατρεπτική του εμφάνιση και την έντονη προσωπικότητά του έρχεται να δώσει το δικό του στίγμα στη νέα διαφημιστική καμπάνια του 11880 και της Levante Ferries.

Παρών ο Γ. Θεοδόσης

Παρών ήταν και ο Ζακυνθινός επιχειρηματίας, Γιώργος Θεοδόσης ιδιοκτήτης της γνωστής εταιρείας τηλεφωνικών υπηρεσιών 11880 και της “Levante Ferries”, που διακριτικά παρακολουθούσε τα γυρίσματα. Αυτή του η επιθυμία να επιλέξει τη Ζάκυνθο και για το νέο σποτ αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι μέσα από την επιχειρηματική του δραστηριότητα έχει ως μέλημά του την ανάπτυξη, προβολή και ανάδειξη του νησιού. Άλλωστε στα περισσότερα σποτ της εταιρείας, και πάλι το σενάριο υπαγόρευε στους πρωταγωνιστές να συμβουλευτούν τις τηλεφωνικές υπηρεσίες του 11880 για να επισκεφθούν τη Ζάκυνθο. Χαμηλών τόνων πάντα, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι επιθυμεί κυρίως να μιλά μέσα από τις πράξεις του.

 

 

Edited by proud_ionian
kefaloniapress.gr
Link to comment
Share on other sites

στην κεφαλονια παντως, υπηρξαν πολλα παραπονα, που δεν γυριστηκε αναλογο spot και για εκει.

νομιζω οτι ενα μονιμο παραπονο για τη levante, ειναι οτι φαινεται παντα να δειχνει μια μεγαλυτερη προτιμηση για τη ζακυνθο.

μιλαω προφανως για ουδετερο κοσμο στην κεφαλονια και οχι για οσους ειναι συντεταγμενοι με KL και Δημοτικη αρχη, που ειναι μονιμως "απεναντι"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...