Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

9 minutes ago, cyclades_shipping said:

Πάτρα Σαμη δύσκολα διότι τα Ανδρέας Κάλβος/Κεφαλονιά έχουν ένα συγκεκριμένο ποσο εξόδων όπου (υποθέτω) τους το καλύπτει η επιδότηση σε σχέση με το Smyrna Di Levante που ίσως και να έχει τα διπλάσια έξοδα , όποτε να μην το καλύπτει η επιδότηση

Όμως το Σμύρνα έχει καλύτερη χωρητικότητα σε οχήματα από τα Κεφαλονιά και Κάλβος που παίρνουν 260 και 225 ΙΧ αντίστοιχα.Οποτε δεν θα ήταν καθόλου άσχημη ιδέα να δρομολογηθεί στην Πάτρα τουλάχιστον το καλοκαίρι,ως 5ο πλοίο της εταιρείας στο Ιόνιο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Κεφαλονιά μια χαρά καλύπτει την γραμμή για εκείνο το διάστημα μπορεί να είναι πρωτόκολλο συχνά , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί ένα πλοίο σαν το Smyrna Di Levante που είναι πιο κοστοβόρο να δρομολογηθεί στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Το καλό με τη Λεβαντε είναι ότι αν επιχειρήσει να μπει Αιγαίο, ο ανταγωνιστής θα τον χτυπήσει αλλά έχει από πισω ένα ολόκληρο Ιονιο με σταθερά έσοδα. Δεν είναι δηλαδή σαν την GSF ή τη Fast Ferries που ο Ηλιόπουλος μπήκε με το Tera μεσα στην "εδρα" τους και έχασαν κ αυτά τα έσοδα. Έχει από πισω μια έδρα που δυσκολα κάποιος θα μπει. 

Τώρα βέβαια με τόσο μεγάλο πλοιο δυσκολα τα πράγματα. Κρήτη ουτε για αστείο, Χιο Μυτιλήνη η κίνηση έχει πεσει αν και έχει καμπινες, και μετά Παροναξια που δεν έχει ταχυτητα αλλά ίσως θα μπορουσε βραδινό δρομολόγιο. 

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι υπερεκτιμαμε λιγο τις δυνατοτητες της Levante. Δεν θα μπορει για παντα να ταΐζει χίμαιρες.

On 11/30/2022 at 11:10 AM, proud_ionian said:

Θα διακινδυνεψω μια προβλεψη. Σε γραμμη του Αιγαιου υπο διαχειριση της Levante δεν θα το δουμε. Ακομη και αν γινει κανενα τετοιο τολμημα, δεν θα εχει τυχη. Υπο αλλη διαχειριση (πχ ναυλωση) πάσο.

Ειναι καθαρα δικη μου εκτιμηση αυτο, στηριζομενος σε οσα βλεπουμε στην εσωτερικη αγορα τα τελευταια χρονια.

Στο Αιγαιο ειναι αλλοι που κανουν κουμαντο και ειναι ξεκαθαρο μεχρι που μπορει να μπει ο καθενας, ειτε με επιδοτηση, ειτε χωρις.

Φανταζομαι δεν πιστευει κανεις, οτι θα ερθει η Levante ελευθερη και ωραια να μπει σφηνα σε καποια γραμμη του Αιγαιου και δεν θα γινει της Ποπης μετα στο Ιονιο.

On 12/2/2022 at 12:22 AM, proud_ionian said:

Αν καποιος ηθελε να σπασει το μονοπωλιο του ιονιου, τωρα ειναι η ευκαιρια.

Οτι εχει βγαλει τα τελευταια δυο χρονια η Levante, το εριξε στη μαυρη τρυπα του Smyrna και της Σμυρνης.

Αν καποιος με γερη τσεπη και περισσευουμενα πλοια εχει ορεξη, ιδου πεδιον δοξης λαμπρον;).

Θα  μπορουσε η Attica να ζητησει να περνανε απο Σαμη τα fast του Bari και να βαλει 30% κατω απο τους κιτρινους ολες τις κατηγοριες. (η αγονη και η αποκλειστικοτητα ειναι το Πατρα - Ιθακη, οχι η Σαμη).

Θα μπορουσε η Seajets να φερει το τ.Superferry II. Ειτε να χτυπησει την επιδοτηση του ΠΣΙ, ειτε να ζητησει Κυλληνη Αργοστολι & Κυλληνη Πορο (και καλα αναβιωση της γραμμης του Αργοστολιου) και να βαλει το Αργοστολι 10% κατω απο τον Πορο και τον Πορο 30% κατω απο τους κιτρινους.

Ακομη και τη Ζακυνθο μπορει να σπασει κανεις. Ενα δρομολογιο Πατρα Ζακυνθος (και καλα λογω των εργων στην Πατρων Πυργου) και δυο Κυλληνη Ζακυνθος. 

Εννοειται οτι, ως ειθισται, το Σεπτεμβρη θα κοπουν οι καλοσυνες (κυλληνη αργοστολι και πατρα ζακυνθος) και θα μεινει το ζουμι.

Οι τρεις γραμμες (κυλληνη ζακυνθος, κυλληνη πορος και ΠΣΙ) εχουν ετησιο τζιρο 25 με 30εκ έουρωζ. (πιο κοντα στο 30 αν αθροισουμε καυσιμα κλπ).

Αν δεν εχετε τι να κανετε Πρωτοχρονιατικα:P, ξαναδιαβαστε τα δυο quotes παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γελάω με τους εφοπλιστές του πληκτρολογίου εδώ μέσα… μην ξεχνάμε ότι από το 14 που μπηκε η Λεβαντε στην ακτοπλοΐα μέχρι το 19 ήταν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον με άλλες 3 εταιρίες να δραστηριοποιούνται και με περισσότερα πλοία αρχικά. Διαβάζω αυτά περί μονοπωλίου και ότι μόνο εκεί ξέρει να δουλεύει και γελάω. Λογικά η Λεβαντε δεν έχει ρευστό γιατί δούλεψε ενα περιουσιακό στοιχείο της 2 μήνες και μπήκε τόσο μέσα όσο ότι έχει βγάλει τα τελευταία 9 χρόνια… Για αυτό άλλοι είναι εφοπλιστές και άλλοι γράφουν από καμία καφετέρια ή τον καναπέ τους. 

Link to comment
Share on other sites

Καλά, είδαμε και τους γνήσιους εφοπλιστές πώς τα πήγαν επενδύοντας τόσα εκατομμύρια σε ένα καράβι 40+ ετών ακόμα και εκ του ασφαλούς (με την επιδότηση). Καλή η πορεία της Levante και η επικράτησή της στο Ιόνιο, αλλά μια μαύρη τρύπα 20+ εκατομμυρίων δεν είναι και μικρή. Εδώ είμαστε βέβαια και θα δείξει ποια θα είναι η πορεία της εταιρείας και του πλοίου και προσωπικά εύχομαι να είναι προς το καλύτερο. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θεωρώ πως υπάρχει μαύρη τρύπα 20 εκατομυρίων, το πλοίο παρόλο την ηλικία του δεν παύει να αποτελεί ένα περιουσιακό στοιχείο που μπορεί να επιστρέψει στην εταιρεία όλη την επένδυση. Με τις σωστές κινήσεις βεβαίως. Η γραμμή της Σμύρνη δεν πήρε την στήριξη που υπολόγιζαν, φταίει η οργάνωση ; Φταίει η προεκλογική περίοδο που ξεκίνησε ; Το γεγονός είναι ότι η κίνηση δεν ευδοκίμησε. Το πλοίο πλοίο είναι και πάει σε αλλά λιμάνια, περιμένω να δω ποια θα είναι η επόμενη κίνηση …

Link to comment
Share on other sites

Περιουσιακο στοιχειο ειναι οντως, αλλα το θεμα ειναι πως θα κανει την αποσβεση.

Μια λυση ηταν να το σπρωξει ,αλλα ποσα θα ζητησει ωστε να βγει και το κοστος της αγορας ,αλλα και της μετασκευης.Και ας μην ξεχναμε οτι οσο το βαπορι καθεται εχει καποια εξοδα ,τα οποια επισης το επιβαρυνουν

Link to comment
Share on other sites

Eνα καλοκαίρι Ιόνια Νησια-Ηγουμενιτσα-Ιταλια με σωστή διαχείριση (άνοιγμα πλάνων εγκαιρως - ήδη άργησαν πχ για το 23 αν υποθεταμε ότι υπήρχε ενδιαφέρον, κίνητρα σε πράκτορες να το προωθήσουν και να φέρουν και κανένα ξεμπαρκο φορτηγό, διαφήμιση, καλά ωράρια κ τιμές) μπορεί να φέρει ως και 3-4 εκ. κέρδη μόνον, μιλώντας συντηρητικά. 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

3-4 εκατ. κερδη παιζει να μην εχει δει η εταιρεια στην μεχρι τωρα ιστορια της,οχι να τα βγαλει απο ενα μονο πλοιο.Και οχι μονο αυτη αλλα και μεγαλυτερες δεν βγαζουν τετοια νουμερα την τελευταια 10ετια.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Για λογους που εχουμε συζητησει και στο δελτιο ζακυνθου και στο ελλαδα bari και σε αλλα topix, το να παρει η εταιρια ενα ακομη ρισκο, αυτο της συνδεσης Νησιων Ιονιου, Ηγουμενιτσας Ιταλιας, μετα την αποτυχια της Σμυρνης, μπορει να αποβει καταστροφικο. 

Μιλαμε παντα για εταρια που ενδιαφερεται για την λειτουργικη κερδοφορια των πλοιων της.

Link to comment
Share on other sites

On 12/30/2022 at 1:51 PM, proud_ionian said:

Μη βασανίζετε τα πληκτρολόγια σας και μην ξεραινετε τη βλεννογόνο σας:P.

Το πλοίο δεν έχει πολλούς κοινόχρηστους χώρους. Ημερόπλοιο καλοκαίρι δύσκολα θα δουλέψει. Μόνο επικουρικά θα μπορούσε στη  Κυλλήνη και αν δεν έχει βρει τπτ άλλο να κάνει.

Η μακροχρόνια ναύλωση είναι μονόδρομος, για να φέρνει έσοδα στην εταιρία του.

 

On 12/30/2022 at 5:11 PM, mpolo said:

Όσα και να έδωσαν τους έχει μείνει αμανατι ένα πλοίο 46 χρόνων που ούτε night ferry χαρακτηρίζεται αλλά ούτε και ημερολόπλοιο.το ξενοδοχειακό του σε έκταση χώρων ( προσοχη σε έκταση όχι σε ποιότητα) μου θυμίζει τον ταξιαρχη όπου ακόμα και στην άγονη του Λαυρίου τα καλοκαίρια τα πράγματα ήταν αρκετά δύσκολα.

Στο Ιονιο μονο εξ αναγκης μπορει να ερθει, αν δεν βρουν να το ναυλωσουν καπου.

Μην ξαναγραφουμε τα ιδια σε δεκα μεριες

Link to comment
Share on other sites

Είναι τόσο σοβαρή εταιρεία που έχει ανακοινώσει και εκτελεί δρομολόγια Κυλλήνη - Ιθάκη που από το site και από το app τα βλέπεις στα δρομολόγια αλλά όχι όταν πας να κάνεις έκδοση εισιτηρίου. Μπορείς όμως να βγάλεις Κυλλήνη - Πόρο και Πόρο - Ιθάκη. Ούτε οι εφοπλιστές του καναπέ αυτά δεν θα τα έκαναν...

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το Σμύρνα δεν μπορεί να έρθει εδώ στο Ιόνιο δυστυχώς για τους λόγους που έχουν αναφερθεί.(Κοστοβόρο για Πάτρα Σάμη και δεν χωράει λόγω μεγέθους και βυθίσματος στον Πόρο,στην Κυλλήνη και στη Ζάκυνθο στον μώλο του Αγ.Διονυσιου).

Και το καλοκαίρι πάλι με τον ίδιο στόλο θα μείνει (4 πλοία) αφού το Κοντέσσα δεν θα έρθει φέτος.  

Εκτός κι αν αστειεύεσαι φίλε Βίκτωρ για το Σμύρνα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 4/24/2023 at 9:10 PM, spiroszante said:

Το πλοίο βραβεύτηκε στα Shippax 2023 ως η καλύτερη μετασκευή φερι μπότ της χρονιάς!

 

7 hours ago, marioskef said:

Από το δελτίου τύπου της εταιρείας για τη βράβευση του Smyrna,  επιβεβαιώνεται ότι η μετασκευή της Contessa δεν έχει ξεκινήσει ακόμη...

Να βαλουμε και την ανακοινωση, (απο το kefalonia press)

--Shippax--Smyrna-di-Levante_page-0001.thumb.jpg.5de2400f1693e620d791b57eb088f5f5.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/26/2023 at 1:41 PM, pilot said:

Εκτός αν αρχίσουν και μεθοδευουν ήδη από τώρα την επέκτασή τους σε άλλες γραμμές- εάν φυσικά τους παίρνει 

Να επεκταθεί η Λεβάντε σε άλλες γραμμές προσωπικά το αποκλείω.Μονο οι γραμμές του Κεντρικού-νότιου Ιονίου την  ενδιαφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...