Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αναρτηθηκαν, επιτελους, τα προσθετα δρομολογια (τεταρτο δρομολογιο πορου και δρομολογια θιακιου).

Η ολη επικοινωνιακη διαχειριση της διακοπης του ΠΣΙ ειναι για γελια και δινει την εντυπωση οτι αντιμετωπιζει τους μονιμους κατοικους των νησιων ως αδαεις και ατομα με μειωμενη δυνατοτητα αντιληψης.

Μπορει το ευρυ κοινο να αγνοει το τι ισχυει για ακινησιες πλοιων, επισκευες κλπ (και δεν εχει λογο να ξερει), αλλα οι μονιμοι κατοικοι των νησιων, εχουν μια ιδεα.

Στην προκειμενη περιπτωση ξερουν οτι απο τις 20.9, η εταιρια εχει τρια πλοια ενεργα και ενα δεμενο, αρα οι επισκευες αντι να ξεκινησουν απο Νοεμβριο, θα μπορουσαν να ειχαν ξεκινησει ενα μηνα νωριτερα, ωστε να μη χρειαστει να λειψουν και τα δυο μαζι τωρα. Ειμαι σιγουρος οτι μεχρι τα μεσα ιουνιου, με εξαιρεση το Πασχα, θα συνεχισει τουλαχιστον το ενα πλοιο να ειναι εκτος.

Ολες οι αλλες σοφιστειες και η αντιστροφη της πραγματικοτητας, καθως και η παρουσιαση του αυτονοητου, ως θυσιας της εταιριας ή ως ιδεας των διοικουντων της, παραπεμπουν στα ρεπορταζ της δεκαετιας του 50 για τη Φρειδερικη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 416
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/20/2022 at 12:28 AM, kerkini said:

Μου μετέφεραν γνωστοί μου από την Ιθάκη: "ας προσέχαμε που αφήσαμε τους Ζακυνθινούς να κάνουν κουμάντο, τόσο οι Θιακιοί όσο και οι Κεφαλονίτες"[...]
Γράφει ο φίλος @Nikos_Chania για την ταυτόχρονη ακινησία δύο εκ των τεσσάρων πλοίων. Και κάνω την αναπόφευκτη σύγκριση με το τι γινόταν από τους Στριντζαίους....

Τους οποίους Στριντζαίους τοτε τους στόλιζαν και στο Θιάκι και στην Κεφαλονιά. Ττα έχουμε αναφέρει αναλυτικά και στα τοπικ των Strintzis Ferries & Strintzis Lines και στα τοπικ των γραμμων, μαζι με τα φαουλ των Στριντζαιων εννοειται.

Κανεις βεβαια δεν ειναι αγιος. Οποτε πηγαν να γινουν κουτσουκελες τοτε, υπηρχαν αντιδρασεις και στην Κεφαλονια και στο Θιακι. Ο κοσμος δεν ηταν αποχαυνωμενος, ουτε οι αιρετοι ηταν χειροκροτητες της εταιριας.

Και κατι τελευταιο: Οταν ξεκινησε να δραστηριοποιειται η Levante, στα τελη του 2014, δεν υπηρχαν Στριντζαιοι. Ειχαν ηδη φυγει (για λογους που εχουμε συζητησει αναλυτικα στο παρελθον). 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αφού είδα πολλά θα πω κι εγώ μία γνώμη για την εταιρία και τα πλοία της! Μπορεί να ανανέωσε το Κεφαλονιά αλλά δεν παύει να οδεύει προς το πεντηκοστό έτος της ηλικίας του!!! Σαρανταρίζουν και τα mare και κάλβος όσο για το Σμύρνα που δεν έχουμε δει ακόμη είναι 45 κι αυτό ήδη το μόνο νεαρό σε ηλικία είναι το εικοσιπέντε χρονών Fior νομίζω πως η εταιρία κάνει πολύ σωστά που φέρνει ένα νεότερο πλοίο για το στόλο της αλλα και την Ελληνική Ακτοπλοΐα μένει μόνο να δούμε το τελικό αποτέλεσμα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κρινοντας απο τα αναρτημενα δρομολογια, για τις μερες του Πασχα (Μ Πεμπτη με Τριτη του Πασχα), η εταιρια ακολουθει το μοντελο του καλοκαιριου του 2019. Κεφαλονια και Mare στη Ζακυνθο, Fior στον Πορο και Καλβος στην Πατρα.

Ελπιζω στην Κεφαλονια και το Θιακι να μην προκληθουν παλι, τα... συναισθηματα που επικρατουσαν το καλοκαιρι του 2019 για την εταιρια ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
10 hours ago, Nick the Greek said:

Παρεμπιπτόντως ευχαριστούμε για την τζάμπα προβολή του site, στο πρώτο έτος διοίκησης επιχειρήσεων, πρώτο εξάμηνο, διδάσκουν να μην κάνεις αυτό που έκαναν :D.

Διαπιστωσες σημαντικη αυξηση της επισκεψιμοητητας τις αμεσως επομενες μερες της διαφημισης ή μηπως τελικα ο κοσμος δεν ασχοληθηκε με το αρθρο.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Nick the Greek said:

Όπως έλεγε κι ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, "δε χωρά ουδεμία αμφιβολία επί τούτου". Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει δείξει εξαιρετικά δείγματα και δε διστάζει να ξοδέψει χρήματα για να είναι τα πλοία της σε πολύ καλή κατάσταση, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Και μάλιστα έχουν και γούστο. Δεν κάνουν απλά μια ανανέωση ή μια κίτς σπατάλη χρημάτων. Τα εσωτερικά των πλοίων αποπνέουν σύγχρονο αέρα και καλαίσθητες επιλογές. Σε αυτό παίρνουν 12άρι.

 

2 hours ago, kefalonia94 said:

Ξέρεις τι καλαισθησία έχει ο Κάλβος μέσα ή και έξω στο κατάστρωμα.... Μη με προκαλείς! χαχαχα

Fior, Kefalonia και Smyrna ανανεώθηκαν ριζικά, στα άλλα δύο χρώμα άλλαξαν απλά (α και από πολύ γκρίνια βάλαν αεροπορικές στον Κάλβο γτ ο κόσμος καθόταν στα πατώματα σε περιόδους αιχμής)....

Στο Fior και το Smyrna εγινε μετασκευη, oχι απλα ανανεωση, η οποια μαλιστα τραβηξε σε χρονο σαν ταινια του Αγγελοπουλου. Στο Κεφαλονια εγινε το 2019 εξαιρετικη δουλεια οσον αφορα hull and machinery, παρακολουθουσαμε αλλωστε τις εργασιες σε ζωντανο χρονο. Εσωτερικα ομως, περα απο τα σινιαλα της εταιριας και παρεμβασεις οπου ηταν απαραιτητο, το πλοιο ειναι οπως το ξεραμε. Στο Mare εγιναν περσυ καποιες αλλαγες στο bar και στον Καλβο μονο οι αεροπορικες και οι ανεμοθωρακες. Ειδικα τα δυο τελευταια, εχουν πολυ λιγες αλλαγες σε σχεση με παλιοτερα.

Ολα τα βιντεακια με το designατο εσωτερικο και τα φωτιστικα βοτσαλα και χελωνες, ειναι απο το fior.

Γενικοτερα τωρα, επικοινωνιακα η εταιρια πασχει. Ωραια η παρουσια στα social media με drone videos και αλλες γκατζετιες απο ολα τα πλοια, αλλα η παγια τακτικη απο εμφανισεως της εταιριας, να παρουσιαζεται μια πραγματικοτητα που δεν υπαρχει, κυριως μεσω προθυμων τοπικων sites και αλλων φερεφωνων, πραγματικα κουραζει και εκνευριζει χωρις λογο.

Περα απο τα παπατζηλικια με το Smyrna, για το οποιο τρια χρονια βλεπαμε μακετες και τελικα φετος μονο γινονται ουσιαστικες εργασιες, θυμηθειτε τι αλλα εχουμε ακουσει: Ο Θεοδοσης μονος του ξηλωνει οτι δεν του αρεσει στις μετασκευες, το Mare θα εναρμονισθει στα standards της εταιριας με μεγαλη μετασκευη και αλλαγη μηχανων που δεν εγινε ποτε, το εσωτερικο του καλβου που δεν αλλαξε γιατι δεν ειχαν ερθει τα επιπλα και οι ταπετσαριες απο την Αμερικη (ακομη ερχονται απο το 2019), οι καθυστερησεις του 2019 για τις οποιες εφταιγαν ολοι οι αλλοι εκτος απο την εταιρια που ειχε σχεδιασει τα δρομολογια και πολλα αλλα. Αφηστε δε τις εμφατικες λεξεις και εκφρασεις που χρησιμοποιουνται ακομη και για εναν απλο δεξαμενισμο. Ας μη μιλησω για το τι ειχαμε ακουσει για τη γραμμη της Τουρκιας, που τελικα καταληξαμε στην επιδοτηση.

Πραγματικα ειναι του γιατρου ολα αυτα.

Edited by proud_ionian
συντακτικό
Link to comment
Share on other sites

Κατά την άποψη μου αυτά θα συμβαίνουν λίγο πολύ όσο δεν υπάρχει ανταγωνισμός!!! Αφού έφερε 1 αξιόλογο πλοίο το Fior αναλώθηκε στην εξόντωση συμπαικτών και ανταγωνιστών δημιουργώντας μονοπώλιο στις γραμμές και περνώντας τα πλοία που ήδη προϋπήρχαν χρόνια στις γραμμές και μάλιστα τα πλοία είναι ποσοτικά λιγότερα (μόνο 4) κι αφού εδραιώθηκε προσπαθεί να μπει και σε άλλες γραμμές με το smyrna καθυστερημένα κι αν κάποια στιγμη ξεκινήσει!!! Όσο για το πλοίο Contessa θα περιμένω πρώτα να το δω και μετά θα κρίνω!!!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, marioskef said:

Διαπιστωσες σημαντικη αυξηση της επισκεψιμοητητας τις αμεσως επομενες μερες της διαφημισης

Το γράφω μετά λόγου γνώσεως φίλε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κατά πάγια τακτική,  η εταιρία καλύπτει την αυξημένη ζήτηση με συνεχόμενα έκτακτα σε Ζάκυνθο καί Πόρο. Μας ενημερώνει σχετικό banner στο site των κίτρινων.

Τελευταία release:P, πρωινό κυκλικό για Ζάκυνθο και βραδυνό κυκλικό για Πόρο την Παρασκευή και το Σάββατο 12 & 13.

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Costas theodorou said:

Προγραμματισμός δεν υπάρχει δεν το περίμενα αυτό από την levante ferries.

@Costas theodorou αν εχεις το χρονο να διαβασεις τις προηγουμενες σελιδες αυτου του τοπικ, θα διαπιστωσεις οτι ο προγραμματισμος δεν ηταν ποτε το δυνατο σημειο. Μονοπωλιο, επιδοτησεις, νοοτροπια πορθμειου, πολυ λιβανισμα φανφαρες. Το μονο δυνατο τους σημειο ειναι οι ισχυρες διασυνδεσεις με ολες τις κυβερνησεις της τελευταιας δεκαετιας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Συμπληρωματική ενότητα Ημερήσιας Διάταξης Συνεδρίασης Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών 06/29-08-2022

Θέμα 8

Quote

ΚΑΘΟΡΙ΢ΜΟ΢ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΑΝΔΡΕΑ΢ ΚΑΛΒΟ΢’’, “ΜΑΡΕ ΝΣΙ ΛΕΒΑΝΣΕ”,
“ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ”, “ΦΙΟΡ ΝΣΙ ΛΕΒΑΝΣΕ’’ ΚΑΙ Ε/Γ-Ο/Γ ΢ΜΤΡΝΑ ΢ΣΙ΢ ΓΡΑΜΜΕ΢ ΚΤΛΛΗΝΗΖΑΚΤΝΘΟ΢ ΚΑΙ ΚΤΛΛΗΝΗ ΠΟΡΟ΢ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ΢ ΓΙΑ ΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2022 -
2023.

Συγνωμη λιγο για το χαλι του copy paste απο το κλειδωμενο pdf, αλλα το ζουμι ειναι οτι η εταιρια, καλου κακου, εχει ενταξει και το Σμύρνα στα δρομολογια της στο Ιόνιο

YΓ: το ειχαμε δει απο τον φλεβαρη, αλλα... ενα μυαλο πρωι βραδυ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

https://www.shipfriends.gr/forum/topic/30-σασ-γενική-συζήτηση/page/32/#comment-348272

 

 

ΘΕΜΑ 8: ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ’’, “ΜΑΡΕ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ”, “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ”, “ΦΙΟΡ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ’’ ΚΑΙ Ε/Γ-Ο/Γ ΣΜΥΡΝΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΥΛΛΗΝΗΖΑΚΥΝΘΟΣ ΚΑΙ ΚΥΛΛΗΝΗ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2022 - 2023. ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΑ

Στρίβει δια του αρραβώνος;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το πλοιο εχει δηλωθει στις τακτικες δηλωσεις δρομολογησης της περιοδου 2022 - 2023 για τις γραμμες που εξυπηρετει η εταιρια στο Ιονιο, για να μην τους μεινει αμανατι. Αν δεν κατσει η διεθνης γραμμη ή καποια αλλη επιδοτουμενη, να μπορουν να το δρομολογησουν καπου χωρις να χρειαζονται εκτακτες εγκρισεις κλπ και να μην καθονται να το κοιτανε. Εχουμε δει πολλες φορες να γινεται αυτο, ειδικα σε πλοια που κανουν αγονες. 

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία κλείνει πλέον 8 χρόνια από τη στιγμή της εμφάνισής της.
Λογικά θα έπρεπε να έχει αξιοποιήσει την εμπειρία, όσο και αν τα χρόνια αυτά ήταν κατά ένα μεγάλο μέρος ιδιαίτερα.
Φέτος ας πούμε, είχαν σχεδόν ταυτόχρονη αναχώρηση από Πόρο το Κεφαλονιά και το Φιο, χωρίς κανέναν λόγο.

Οκ, την Πάτρα και την Ιθάκη την έχει ψιλοχεσμένηγραμμένη επί της ουσίας, αλλά δεν ξέρω πόσο νόημα έχει αυτός ο σχεδιασμός.

Η Ζάκυνθος πρέπει να είναι το μόνο νησί που είναι ευχαριστημένο από την κάλυψη.

Θα μου πεις "μόνοι τους παίζουν". Και έχουν τον τρόπο να αποκρούουν τις δυσαρέσκειες.

Link to comment
Share on other sites

Τι ψαχνεις να βρεις @kerkini; Γωνια στο δεκαρικο:P, που λεγαμε επι δραχμων.

Ο προγραμματισμος δεν ηταν ποτε το δυνατο τους σημειο. Ουτε επισης ειναι καλοι ακροατες. Τα ξερουν ολα.

Συμφωνω σε ολα τα παραπανω. Ειδικα για τα δρομολογια του πορου, ειχαμε αναφερθει στις γκρινιες που υπηρξαν οταν ανακοινωνθηκαν, αλλα ειναι ικανοι να βαλουν και τρεις ακομη ταυτοχρονονες αναχωρήσεις, αρκει να μην στηριχθει η γραμμη της Πατρας.

On 7/24/2022 at 11:45 AM, proud_ionian said:

Αυτος ο σχεδιασμος, εχει φερει περισσοτερα παραπονα. τα 5 δρομολογια ειναι στην πραξη 4, αφου απο κυλληνη εχεις δυο αναχωρησεις πρωι πρωι, στις 06.00 & στις 07.00, ενω παλι μετα τις 16.30 πας στις 21.30. Στο πορος κυλληνη η πρωτη πρωτη ειναι ακομη πιο νωρις, ενω μετα εχεις 09.15 απο πορο και 09.40 απο σαμη για πατρα και μετα παλι στις 14.00, ενω το απογευμα εχεις 18.30 (το κεφαλονια ερχομενο απο θιακι) και 19.15 το fior.

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν βάλεις και τις καθυστερήσεις της νόνας (λόγω μεγαλύτερης διαδρομής κυρίως αλλά και μονού καταπέλτη) καταλαβαίνεις πως έφευγαν ταυτόχρονα από Πόρο με το Fior.
Το έζησα χ2 και έβλεπα την αγωνία του Λιμενικού στον Πόρο για να διαχωρίσει τα οχήματα στη σωστή ουρά.

Βάλε και τις ταυτόχρονες αφίξεις Κυλλήνη, με το μπλοκάρισμα των αυτοκινήτων στην αναχώρηση.

Δεν ξέρω αν ακούνε και αδιαφορούν ή δεν ακούν καν... Ευελπιστώ πως θα έρθει μια εταιρεία που θα ακούει πραγματικά, όπως η Σ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Mare Di Levante υπέστη μηχανική βλάβη το πρωί και δεν πραγματοποίησε το πρωινό του δρομολόγιο από Ζάκυνθο για Κυλλήνη. Θα αντικατασταθεί από το Κεφαλονιά στα δύο πρωινά δρομολόγια του, με αποτέλεσμα να μην γίνουν τα πρωινά δρομολόγια για Πόρο.

Ρεσιτάλ φέτος. Λίγο ακόμη και θα ξεπεράσουν την ΚΞ στο Ηράκλειο.

Τουρκία σας πάμε. Ζάκυνθο και Πόρο χλωμό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
17 hours ago, proud_ionian said:

Απαγορευτικό στο κεντρικό Ιόνιο.

Ο Κάλβος έμεινε Πάτρα.

Διακόπηκαν και της Κυλλήνης 

O Καλβος εμεινε στην Πατρα, το Mare στην Κυλληνη και το Κεφαλονια στον Πορο.

Το απαγορευτικο εληξε και τα δρομολογια ξεκινουν. Πως ξεκινουν; τα πλοια θα αναχωρησουν απο το λιμανι που ξεμειναν, την ωρα που ειναι το επομεον προγραμματισμενο δρομολογιο. Με αλλα λογια το σημερινο δρομολογιο Πισαετος Σαμη Πατρα του Καλβου και των 07.30 απο Ζακυνθο του Mare δεν θα γινουν, επειδη τα πλοια ξεμειναν απεναντι.

Που οι εποχες που μολις εληγε το απαγορευτικο, εφευγαν μεσα στη νυχτα για να προλαβουν να κανουν τα πρωινα δρομολογια απο τα νησια.

(ΥΓ υπαρχει και αρκετη γκρινια οτι την ωρα που βγηκε το απαγορευτικο δεν ειχε θαλασσα και μπορουσαν να γινουν δρομολογια μεχρι το απογευμα, αλλα τεσπα)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...