Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 5/23/2021 at 1:09 PM, proud_ionian said:

Ήδη έχουν αρχίσει γκρίνιες σε ορισμένα κεφαλονιτικα sites και πολλά groupsκαι λογαριασμούς στα sm.

Προσωπικά πιστεύω ότι τα δρομολόγια δεν θα είναι αυτά.

 

10 hours ago, proud_ionian said:

 Περάστηκαν δρομολόγια ως 27/6.

και η εταιρια στο δελτιο προς τα πρακτορεια και τα φιλια sites και ΜΜΕ, τονιζουν οτι τα δρομολογια ισχυουν για την περιοδο που ανακοινωθηκαν και οτι στην κορυφωση της θερινης περιοδου και αναλογα με την κινηση, θα υπαρξει περαιτερω ενισχυση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 416
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 hours ago, proud_ionian said:

Το port parole μας ενημερώνει σήμερα, ότι στην Ιθάκη, εκτός από την κλασσική γραμμή Πάτρα Σαμη Ιθάκη, μπορείς να πας και από Κυλληνη. Το κομμάτι Πόρος Πισαετος το επιδοτεί η Levante με πρωτοβουλία του πλοιοκτήτη της, για να στηρίξει το όμορφο νησί της Ιθάκης.

Μαθαίνουμε κιόλας ότι η Λεβάντε εξυπηρετεί το Θιάκι με 4 διαφορετικές γραμμές. Τα κομμάτια Κεφαλονιά Θιάκι τα μέτρα σαν χωριστές γραμμές και όχι σαν τμήμα του δρομολογιου από Πάτρα και Κυλλήνη.

Ουτε η Πελωνη για τον Κυριάκο δεν μιλά έτσι

 

11 hours ago, Mr_Zoo said:

Αυτοί σε λίγο θα βγάλουν γραμμή Κυλλήνη -Πάτρα 

 

11 hours ago, kefalonia94 said:

Πέρυσι το καλοκαίρι που έβγαζα εισιτήρια για το Ιθάκη-Πόρος ούτε 2 εισιτήρια δεν έκοψα όλο το καλοκαίρι 😂😂😂

Για αυτό τα σκάσανε στο ''port parole'' να κάνει διαφήμιση μπας και βγάλουν κάνα εισιτήριο φέτος!

ειναι εκπληκτικο αυτο που γινεται με τη levante και τα δορυφορικα προς αυτην sites και παρατρεχαμενους στα sm. δεν προβαλλεται απλα η εταιρια και γενικοτερα η παρουσια της (brand name, δρομολογια, προορισμοι), αλλα γινεται μια διαρκης προσπαθεια, να παρουσιαστουν τοσο η levante, oσο και ο επι κεφαλης της προσωπικα, σαν τον Τριαδικο Θεο, που δημιουργησε το συμπαν και στο τελος θυσιαστηκε για να σωσει τον κοσμο απο την αμαρτια.

η Levante ταξιδευει με χασουρα για να στηριξει τα νησια και κυριως την κεφαλονια και το θιακι (γιατι εκει υπαρχουν οι γκρινιες. τη ζακυνθο την προσεχει περισσοτερο).

εχουμε δει γραφικοτητες και υπερβολες και με αλλους νεοκοπους πλοιοκτητες (πχ Στεφανου - Golden Star), αλλα αυτη η διαρκης προσπαθεια αντιστροφης της πραγματικοτητας και προσωπολατρειας ειναι αξιομνημονευτη

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας πει κάποιος στους Levantινους, ότι οι κάτοικοι και οι καταγόμενοι από την Ιθάκη είναι Θιακοί. Άντε Ιθακήσιοι. Όχι... Ιθάκιοι:D.

  Bushism που θα λέγαμε κάποτε

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

που να πρωτοριξει το βλεμα του ο Υψιστος:D

θυμιζει τον Αγγλο αρραβωνιαστικο της κορης του Παπαγιαννοπουλου στον Ποπολαρο. Δεν ηξερε τη λεξη δεσπονις, ανοιγε το λεξικο και ελεγε... αγαμον κορασιον :P 

 

2.thumb.jpg.e9fdacf00d19afd01c36b3680de19f3a.jpg

ας ζητανε τουλαχιστον απολυτηριο γυμνασιου, απο οσους αναλαμβανουν τα social media της εταιριας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
19 minutes ago, Nick the Greek said:

Συνήθως αυτές οι τακτικές προδίδει μια "αμυνόμενη" εταιρεία λόγω του ότι υπάρχουν πολλά παράπονα για το προιόν της, ή μια εταιρεία που έχει καλό μεν προϊόν αλλά μπορεί να χωλαίνει η επικοινωνία της. Ενίοτε μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο.

Υπάρχει και η δήλωση δρομολόγησης του άνεμος-αίολος Κεντέρης για Κυλλήνη Πόρο. Αν ζητηθεί αντικατάσταση από άλλο ετοιμοπόλεμο; Αν διεκδικήσει σοβαρός παίκτης το ΠΣΙ, όπως είναι ευσεβής πόθος αρκετών;

Οι φαιδρές γλυψιματικές αναρτήσεις, είναι κατά πολύ συχνότερες στην Κεφαλονιά, όπου υπάρχουν τα περισσότερα παράπονα

Link to comment
Share on other sites

Nick the Greek ... γιατί έχουμε αυτό το μπαράζ δημοσιευμάτων, τέτοιου περιεχομένου και ύφους;

Κατά τη γνώμη μου η απάντηση βρίσκεται στην μειωμένη κίνηση του καλοκαιριού που κυριώς 

οφείλεται στον Covid-19 αλλά και στην οικονομική δυσπραγία όλων των Ελλήνων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mare & Καλβος στη Ζακυνθο, Fior στον Πορο και Κεφαλονια στο... πολυδρομολογιο κυλληνη πορο ιθακη - σαμη πατρα.

Στον Πορο δυο δρομολογια κανει το κεφαλονια (το πρωτο και το τελευταιο) και αλλα δυο το fior (τα δυο ενδιαμεσα και οποιο εκτακτο προκυψει)

01/06/2021 - 19/09/2021 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
ΚΥΛΛΗΝΗ - ΠΟΡΟΣ (ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ) 07:15, 10:15, 15:00, 21:45
ΠΟΡΟΣ (ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ) - ΚΥΛΛΗΝΗ

05:00, 12:45, 17:30, 19:30

 

στη ζακυνθο εχουμε 6 δρομολογια τη μερα. 4 ή 3 και τα καυσιμα κανει το Mare και ο Καλβος 2 και 3 οταν το Mare κανει καυσιμα.

13/07/2021 - 06/09/2021 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
ΚΥΛΛΗΝΗ - ΖΑΚΥΝΘΟΣ 07:45, 10:30, 13:00, 15:15, 17:15, 21:30
ΖΑΚΥΝΘΟΣ - ΚΥΛΛΗΝΗ 05:30, 08:00, 10:30, 13:00, 15:15, 19:30

 

γενικως απο το δευτερο ΣΚ του Ιουλιου η κινηση εχει τσιμπησει αισθητα και στις 3 γραμμες και δεν εχει καμια σχεση με την αντιστοιχη περσυνη περιοδο

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πολυ αστειο(με την κακη εννοια)το τηλεοπτικο σποτ της εταιρειας.Διαφοροι random τυποι να φωναζουν στην καμερα"Ειμαστε ετοιμοι,ειμαστε ετοιμοι"και καλα για να μας ταξιδεψουν με υγειονομικη ασφαλεια με κανεναν τους να μη φοραει μασκα εκτος απο εναν ο οποιος φοραει το γνωστο πλαστικο"τζαμι"στο πηγουνι το οποιο φετος εχει αποσυρθει ως ακαταλληλο.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 minute ago, proud_ionian said:

4 δρομολογια απο αυριο και ενα πλοιο περισσευει

 

On 8/27/2021 at 10:05 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Fior Di Levante αναμένεται να δεξαμενιστει στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 22/11/21 έως τις 25/11/21.

το φιορο φαινεται να μενει 4-5 μερες στη ζακυνθο και μετα σταματα. ζακυνθο το mare, ο αντρικος δυο του πορου και η Shirley Bassey:P το γνωστο σιδηροδρομο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Συμφωνα με το on-line booking της εταιριας, απο την επομενη Δευτερα 10.01, οι, αναμενομενες λιγο πολυ εδω στο shipfriends, αλλαγες.

To mare di levante εκτος δρομολογιων για επισκευη.

Το fior di levante απο πορο παει ζακυνθο.

Το κεφαλονια επανερχεται στον πορο, μετα τη δεκαημερη αναπαυλα.

ο καλβος και αυτος εκτος δρομολογιων, για επισκευη.

ΠΣΙ δεν εχει. Υποθετω οτι θα δουμε, κατα τα γνωστα, το κεφαλονια να ανεβαινει 3 φορες την εβδομαδα μεχρι πισαετο.

Edited by proud_ionian
Στιξη
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μέσα στο 2022 βλέπω να έχουμε αρκετές ας πούμε αποκαλύψεις,όχι τιποτα το τρομερό βέβαια αν φορολογείσαι σωστά και επίσημα,γιατι οι τράπεζες ζητάνε σαν τρελές στοιχεία για offshore  οπως και τα γραφεία τα ίδια που τις δημιουργούν. Βέβαια οι περισσότεροι έχουν δικηγόρους να φαίνονται αλλα εφόσον έχουν φορολογηθεί δεν  υπάρχει και τόσο θέμα.Τώρα στη περίπτωση της Levante /newsphone με εταιρείες σε χρηματιστήρια και γενικότερα να μετέχουν σε δημόσιες υπηρεσίες δε νομίζω οτι κρύβουν και τίποτα το τρομερό ώστε να κάτσει να ασχοληθεί κανείς μαζί τους.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

On 1/7/2022 at 5:19 PM, proud_ionian said:

απο τις 16.1

Nεα δρομολογια απο 17.1. μεγαλη η χαρις του Αγιου Αντωνιου:rolleyes:

Η εταιρια ειχε ανακοινωσει 4 δρομολογια κυλληνη ζακυνθο και 3 κυλληνη πορο, με το πρωτο απο πορο στις 05.00 και το δευτερο 14.45 (07.15 και 17.00 απο κυλληνη).

Μετα απο το... απαραιτητο στολισμα στα κεφαλονιτικα ΜΜΕ και SM (απολαυστικοτατα σχολια, σε ολους τους κεφαλονιτικου ενδιαφεροντος λογαριασμους), διερρευσε οτι θα υπαρχει επιπλεον δρομολογιο στις 09.00 απο πορο και στις 11.00 απο κυλληνη. τα τρια δρομολογια ανακοινωθηκαν, με τη διακοπη της πατρας δεδομενη. στο συστημα τους παντως ακομη ειναι τρια δρομολογια

Εννοειται πως μεχρι αυτη τη στιγμη δεν εχουν ανεβει δρομολογια κυλληνη θιακι, ουτε στο on line booking ουτε στο προγραμμα δρομολογιων στο site τους.

Γενικως με καθε τροπο δειχνουν ποσο υπολογιζουν την κεφαλονια και το θιακι.

ΥΓ: εννοειται οτι οι καθε ειδους και βαθμιδας αιρετοι, ηπιαν το αμιλητο νερο

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

Δελτίο τύπου της εταιρίας, όπου με τα γνωστά ταρατατζούμ, ανακοινώνεται η σύνδεση της Ιθάκης με την Κυλλήνη, τέσσερις φορές την εβδομάδα, για όσο διαστημα διάρκουν οι... επιβεβλημένες ακινησίες των πλοίων της κοινοπραξίας.

Κυριακη, τρίτη, πέμπτη, Παρασκευή, το Κεφαλονιά, στο δρομολόγιο των 11, από Κυλλήνη θα συνεχίζει για πισαετο. αναφέρονται και τα γνωστά περί προσφοράς της εταιρίας με δαπάνες της κλπ.

Δεν αναφέρεται ότι το ΠΣΙ εξυπηρετεί και ένα μεγάλο μέρος της Κεφαλονιάς.

Δεν μας λενε επίσης πότε θα ανοίξει πάλι η γραμμή

Μία ακόμα εταιρεία που εκτός από εισοδηματικά κριτήρια έχει και θέσει και καλλιτεχνικούς στόχους, με την υποκριτική πρώτη πρώτη.

Το να τονίζει την μη επιδότηση της γραμμής και την επιβεβλημένη ακινησία δύο πλοίων ταυτόχρονα, δεν της χτίζει το κοινωνικό προφίλ.

Αντίθετα, προκαλεί εμετό και θλίψη που επιμένουν, εταιρεία και πολιτεία, στην υποβάθμιση της ζωής των νησιωτών, την στιγμή που θα έπρεπε να είναι αδιαπραγμάτευτη η εξυπηρετηση και η νησιωτικότητα.

Το να σταματήσει το 50% του στόλου για ακινησία ταυτόχρονα το λες και θράσος, εκτός κι αν μπορείς να αποδείξεις ως εταιρεία οτι κανένα από τα δύο δεν μπορούσε να συνεχίσει δρομολόγια, και αφού δεν μπορούσε κανένα, τι έκανες ως εταιρεία για να μην φτάσεις στο σημείο να ξεμείνεις με 2 πλοία; Μα απολύτως τίποτα, διότι σε συμφέρει να κάθονται 2 βαπόρια.

Απογοήτευση μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Το ξερουμε απο παλια, οτι αυτος ο "προγραμματισμος" ειναι σκοπιμος (και καθολου τυχαίος)..  Οικονομια κλιμακος θα το πουνε.. 

Βεβαια, τι να λεμε τωρα, στο Αιγαιο ειναι χειροτερα.. 

Link to comment
Share on other sites

Τα επιπλέον δρομολόγια, δωρεά της levante στο κοινωνικό σύνολο:rolleyes:, των 9, από πόρο, 11 από Κυλλήνη και τα τέσσερα του Θιακιού δεν έχουν ακόμη εκτελεσθεί, τρίτη μέρα των νέων δρομολογίων, ούτε προβλέπεται για αύριο.

Εννοείται ότι ούτε στο online booking, ούτε στους πίνακες δρομολογίων.

Η... επίσημη διαρροή (τρέχει στα κεφαλονιτικα fb), είναι ότι δεν έχουν ακόμη υπογράφει. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω με τους "από πάνω".
Τραγική επικοινωνιακή διαχείριση των πάνω κάτω γνωστών εκ των προτέρων αποφάσεων της LF για την εξυπηρέτηση τόσο της Ιθάκης όσο και της Κεφαλονιάς μέσω Σάμης.

Μου μετέφεραν γνωστοί μου από την Ιθάκη: "ας προσέχαμε που αφήσαμε τους Ζακυνθινούς να κάνουν κουμάντο, τόσο οι Θιακιοί όσο και οι Κεφαλονίτες".

Η LF έχει αναρτήσει δρομολόγια για το καλοκαίρι στις άλλες γραμμές (εκτός Πάτρας), ασχέτως αν θα ισχύσουν ως έχουν ή όχι.

Οκ ξέρουμε πως το Υπουργείο μπορεί και να αργεί να εγκρίνει. Αλλά αλήθεια, πότε αιτήθηκε η εταιρεία; μας το λέει έτσι για να έχουμε εικόνα ποιος φταίει; (Ρητορικό)

Γράφει ο φίλος @Nikos_Chania για την ταυτόχρονη ακινησία δύο εκ των τεσσάρων πλοίων. Και κάνω την αναπόφευκτη σύγκριση με το τι γινόταν από τους Στριντζαίους....

On 1/15/2022 at 2:19 PM, Petros P said:

Τώρα στη περίπτωση της Levante /newsphone με εταιρείες σε χρηματιστήρια και γενικότερα να μετέχουν σε δημόσιες υπηρεσίες δε νομίζω οτι κρύβουν και τίποτα το τρομερό ώστε να κάτσει να ασχοληθεί κανείς μαζί τους.

@Petros P να υπενθυμίσω πως έχουν αποχωρήσει από το Χρηματιστήριο πια 😉

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...