Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

οχι δεν αλλαζει απο 25. μαλλον τα ανακοινωσαν μπερδεμενα ή μπερδεψαν εμενα οι κραυγες σε κεφαλονιτικα sites.

το καραβι θα διανυκτερευει πορο. θα φευγει στις 05.00 θα πηγαινει κυλληνη, θα φευγει 07.00 απο κυλληνη για πορο πισαετο κλπ και 

21.15 τελευταια αναχωρηση απο κυλληνη για πορο

θυμιζει λιγο τα δρομολογια του κεφαλονια το 2018

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 416
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η levante με crawl στο site της, ενημερωνει οτι για τα δρομολογια, μετα απο 4/4 στη ζακυνθο και απο 13/4 σε κεφαλονια και θιακι, θα υπαρξει νεοτερη ανακοινωση τις ημερομηνιες αυτες

Link to comment
Share on other sites

με ανακοινωση στο fb και crawl στο website, η εταιρια ενημερωνει οτι αυριο 3.4, τα δρομολογια του αντρικου θα γινουν με μια ωρα καθυστερα  (15.30 απο πατρα, 22.15 απο κυλληνη)

Link to comment
Share on other sites

On 3/31/2020 at 1:23 AM, proud_ionian said:

πιστευω οτι θα κοπουν δρομολογια απο επιδοτουμενες γραμμες και τα κονδυλια που θα εξοικονομηθουν, μαζι με κατι xtra, θα στηριξουν τα λιγοστα, ενοποιημενα, δρομολογια που θα αποφασιθουν .

πχ ικαρο σαμια και πειχιμυ ενα πλοιο. κυκλαδες (εκτος δυτικων) και δωδεκανησα 2 πλοια,  ζακυνθος κεφαλονια και θιακι ενα πλοιο κλπ κλπ.

οπως φημολογειτο απο καιρο, απο 06.4, κοβεται η Πατρα μενει μονο ο καλβος, που θα κανει Ζακυνθο, Πορο και 3 φορε τη βδομαδα πισαετο.

απο το e-kefalonia η ειδηση και ο πινακας.

Quote

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

 

ΛΙΜΑΝΙ ΑΦΙΞΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
ΚΥΛΛΗΝΗ 06:00
ΖΑΚΥΝΘΟΣ 07:15 07:45
ΚΥΛΛΗΝΗ 09:00 09:45
ΠΟΡΟΣ 11:10 11:25
ΙΘΑΚΗ ΠΙΣΑΕΤΟΣ 12:15 12:25
ΠΟΡΟΣ 13:15 13:45
ΚΥΛΛΗΝΗ 15:10 15:45
ΖΑΚΥΝΘΟΣ 17: 00 17:30
ΚΥΛΛΗΝΗ 18:45 19:15
ΠΟΡΟΣ 20:40 21:10
ΚΥΛΛΗΝΗ 22:35

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

  1. Τα δρομολόγιο με ώρα αναχώρησης 11:25 από Πόρο προς Πισαετό Ιθάκης και το δρομολόγιο με ώρα αναχώρησης 12:25 από Πισαετό Ιθάκης προς Πόρο τις ημέρες Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή, δεν θα εκτελούνται.

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

νεα δρομολογια, παλι απο το e-kefalonia.

 

Quote

Ημέρες: Δευτέρα – Πέμπτη- Σάββατο & Κυριακή

 

ΛΙΜΑΝΙ ΑΦΙΞΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
ΚΥΛΛΗΝΗ 06:00
ΖΑΚΥΝΘΟΣ 07:15 07:45
ΚΥΛΛΗΝΗ 09:00 09:45
ΠΟΡΟΣ 11:10 15:30
ΚΥΛΛΗΝΗ 16:45 17:30
ΖΑΚΥΝΘΟΣ 18:45 19:15
ΚΥΛΛΗΝΗ 20:30  

 

Παρατήρηση: Στη δρομολογιακή γραμμή Κυλλήνης – Ζακύνθου κάθε Δευτέρα θα εκτελείται επιπλέον ειδικό δρομολόγιο φορτηγών-οχληρών-καυσίμων και άλλων επικίνδυνων φορτίων με ώρες αναχώρησης από Κυλλήνη 21:15 και από Ζάκυνθο 23:00

Ημέρες: Τρίτη – Τετάρτη – Παρασκευή

ΛΙΜΑΝΙ ΑΦΙΞΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
ΚΥΛΛΗΝΗ 06:00
ΖΑΚΥΝΘΟΣ 07:15 07:45
ΚΥΛΛΗΝΗ 09:00 09:45
ΠΟΡΟΣ 11:10 11:25
ΙΘΑΚΗ ΠΙΣΑΕΤΟΣ 12:15 12:25
ΠΟΡΟΣ 13:15 13:45
ΚΥΛΛΗΝΗ 15:10 15:45
ΖΑΚΥΝΘΟΣ 17:00 17:30
ΚΥΛΛΗΝΗ 18:45 19:15
ΠΟΡΟΣ 20:40 21:15
ΚΥΛΛΗΝΗ 22:40

 

λιγοτερα δρομολογια για κεφαλονια, 10 την εβδομαδα αντι 14 για ζακυνθ, οπως ειδαμε και στην προκλητικη προκηρυξη

Link to comment
Share on other sites

οι κακες γλωσσεςB) στα νησια που εξυπηρετει η εταιρια, λενε οτι χαρη στις επιδοτησεις, θα δει να μπαινουν στην τσεπη καθαρα κερδη, που δεν θα τα εβλεπε υπο νορμαλ συνθηκες τετοια εποχη

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ξανα στα δρομολογια που ισχυαν αρχες απριλιου (περιπου), ως τις 19.6

https://www.levanteferries.com/nea/

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ | Αθήνα 27/5/2020

 Η Κοινοπραξία μας Levante Ferries Group ανακοινώνει ότι από 01/06/2020 τα δρομολόγια της τροποποιούνται ως εξής:

ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ : 01/06/2020 ΕΩΣ ΚΑΙ 19/06/2020

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ :

ΚΥΛΛΗΝΗ – ΖΑΚΥΝΘΟ & ΚΥΛΛΗΝΗ - ΠΟΡΟ  ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ – ΠΙΣΑΕΤΟΣ ΙΘΑΚΗΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

ΛΙΜΑΝΙ

ΑΦΙΞΗ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

ΚΥΛΛΗΝΗ

-

05:45

ΖΑΚΥΝΘΟΣ

07:00

07:45

ΚΥΛΛΗΝΗ

09:00

09:45

ΠΟΡΟΣ

11:15

11:35

ΙΘΑΚΗ ΠΙΣΑΕΤΟΣ

12:30

12:35

ΠΟΡΟΣ

13:30

13:55

ΚΥΛΛΗΝΗ

15:25

16:15

ΖΑΚΥΝΘΟΣ

17:30

18:00

ΚΥΛΛΗΝΗ

19:15

19:45

ΠΟΡΟΣ

21:15

21:45

ΚΥΛΛΗΝΗ

23:15

-

θιακι θα πηγαινει τριτη, τεταρτη παρασκευη και κυριακη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, proud_ionian said:

με αφορμη προσφατες κατηγοριες της λαϊκης συσπειρωσης (ΚΚΕ), στα δημοτικα συμβουλια σαμης και ληξουριου, η levante εβγαλε πριν λιγες μερες μια μακροσκελη ανακοινωση, οπου αναμεσα σε αλλα, απειλει οτι αν δεν την θελουν, δεν θα διεκδικησει εκ νεου τη γραμμη ΠΣΙ και καλει τους αντιφρονουντες να βρουν οποια εταιρια θελουν.

αν κρινω και απο οσα διαδιδουν τα παπαγαλακια στο fb και αλλου, φτιαχνεται κλιμα, ειτε για διακοπη της γραμμης, ειτε για εξαναγκαστει η πολιτεια σε αυξηση του τιμηματος.

 

17 hours ago, proud_ionian said:

σιγα μην προσβληθηκε απο το ΚΚΕ.:D

συνεχιζονται οι αψιμαχιες.

ο εκπροσωπος του ΚΚΕ, σε ΡΣ της κεφαλονιας, αφου ειπε αρχικα τα γνωστα ΚΚΕδιστικα :P εστιασε και σε συγκεκριμενη κριτικη. οτι η γραμμη της πατρας φετος απο τους 5 μηνες, ειναι κλειστη τους 4 και τουλαχιστον για τους 2 ειναι αποφαση της εταιριας (εξηγωντας οτι μπορουσε να αντικαταστησει τον καλβο στην ακινησια του). αναφερει επισης οτι ειναι αδιανοητη τετοια εκβιαστικη φρασεολογια (ή ανακαλει το Δ.Σ. Ληξουριους την επιμαχη αποφαση, αλλιως δεν ξαναδιεκδικει  η εταιρια την γραμμη) 

Quote

Ο κος Κουρούκλης τόνισε ότι αυτή η ανακοίνωση χλευάζει την Λαϊκή Συσπείρωση και δείχνει τον εκνευρισμό της η εταιρεία, ενώ παράλληλα προσπαθεί να απαντήσει σε αμείλικτα ερωτήματα. «Η διακοπή του δρομολογίου Σάμη- Πάτρα- Ιθάκη έγινε τον Ιανουάριο και αυτό λόγω της νόμιμης χειμερινής ακινησίας. Η εταιρεία έπρεπε να βάλει άλλο πλοίο στην γραμμή, αφού έπαιρνε και επιδότηση. Αντί αυτού υπήρξε μείωση των δρομολογίων και η Ιθάκη βρέθηκε αποκομμένη» υπογράμμισε  ο καλεσμένος, προσθέτοντας μέσα σε όλα αυτά και τους περιορισμούς που ίσχυσαν λόγω της πανδημίας. Ο δημοτικός σύμβουλος επισήμανε ότι ακόμα και τώρα που αίρονται όλοι οι περιορισμοί η εταιρεία δεν σκέφτεται την επαναδρομολόγηση του πλοίου και αυτό επειδή τα κέρδη για την εταιρεία δεν θα είναι τα αναμενόμενα. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: « Η ανακοίνωση της εταιρείας λέει ξεκάθαρα ότι, όσο ο εφοπλιστής δεν έχει κέρδος, οι νησιώτες δεν έχουν το δικαίωμα στην συγκοινωνία». Ο κος Κουρούκλης κάνει αναφορά και σε όλα εκείνα τα ερωτήματα που έμειναν ουσιαστικά αναπάντητα από την εταιρεία, με πιο σημαντικά την αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, την μείωση των ναύλων σε ειδικές ομάδες όπως εποχικά εργαζόμενοι, ευάλωτες ομάδες και άλλοι, τις συνθήκες εργασίας του προσωπικού των πλοίων. Τέλος, χαρακτήρισε παραληρηματική την ανακοίνωση και τόνισε ότι στην τελευταία παράγραφο η εταιρεία εκβιάζει το δημοτικό συμβούλιο Ληξουρίου να πάρει πίσω την απόφαση του αλλιώς θα εξετάσει η εταιρεία την συμμετοχή της στην γραμμή Πάτρα- Σάμη- Ιθάκη.

Πηγή: www.inkefalonia.gr

λεει και αλλα, για τις τιμες, τις εκπτωσεις κλπ.

ο εκπροσωπος της Levante πυλαρινος, ανταπαντησε στον ιδιο Ρ/Σ, μη απαντωντας επι της ουσιας ;) 

λειει κιολας οτι ο καλβος εδεσε λογω βλαβης και περιμενουν ανταλλακτικο.(πρωτη φορα το ακουμε αυτο.)

Quote

Ο κος Γιάννης Πυλαρινός φιλοξενήθηκε στην εκπομπή, εξηγώντας ότι τις τελευταίες μέρες υπήρξαν δημοσιεύματα ότι θα ξεκινήσει τον Ιούνιο το «Ανδρέας Κάλβος» στην γραμμή. «Το πλοίο σταμάτησε και λόγω της πανδημίας αλλά και λόγω μιας βλάβης και περιμένουμε το ανταλλακτικό. Δεν είναι δυνατόν όμως να υπάρχουν 2 πλοία που να πηγαινοέρχονται άδεια» ανέφερε χαρακτηριστικά, ενημερώνοντας παράλληλα ότι τα δρομολόγια που υπάρχουν αυτή την στιγμή  είναι με απόφαση του Υπουργείου έτσι και όχι με απόφαση της εταιρείας. «Η εταιρεία θα μπορεί να αλλάξει τα δρομολόγια από 1η Ιουνίου και τότε θα υπάρχουν κάθε μέρα από 2 δρομολόγια» υπογράμμισε. Στο ερώτημα για το αν θα υπάρξει μείωση του ΦΠΑ, ο κος Πυλαρινός επισήμανε πως αν τελικώς υπογραφεί η μείωση του ΦΠΑ, τότε ναι θα υπάρξει μείωση και στην τιμή του εισιτηρίου ενώ και στα μετ’ επιστροφής εισιτήρια σχεδιάζεται κάποια επιπλέον έκπτωση. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε επίσης ότι στην τελευταία παράγραφο της ανακοίνωσης αυτό που γράφτηκε – το οποίο χαρακτηρίστηκε ως εκβιασμός από την Λαϊκή Συσπείρωση-  ήταν σωστό και ορθώς γράφτηκε.     «Θα πρέπει κάποια στιγμή όλοι να μάθουμε να κρίνουμε πιο σωστά κάποιες καταστάσεις. Κατηγορηθήκαμε χωρίς να φταίμε και έχοντας αποδείξει τα τελευταία 5 χρόνια ότι είμαστε κοντά στους πολίτες των νησιών» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πηγή: www.inkefalonia.gr

η αληθεια ειναι παντως, οτι δεν μας ειχε συνηθισει η Levante σε τετοιου μηκους και τετοιου υφους ανακοινωσεις. θυμιζουν kefalonian και saos.

τωρα ειτε η εταιρια νιωθει στριμωγμενη επικοινωνιακα, ειτε αυτοι που γραφουν τις ανακοινωσεις δεν εχουν τροπους 

.

Link to comment
Share on other sites

οποτε η εταιρια εχει επικοινωνιακες δυσκολιες:rolleyes:, βραβευεται για κατι ή βγαινει πρωτη σε κατι. τωρα λοιπον ειναι πρωταθλητρια στη μειωση ρυπων CO2.

η πανομοιοτυπη μακρσοκελεστατη αναρτηση, δεσποζει σε ολα τα φιλικα sites και groups, με διθυραμβικα σχολια.

το μεγαλο ενδιαφερον το εχουν τα σχολια που κανουν οι νησιωτες στο fb^_^

παραθετω δυο απο τα πιο κοσμια

Quote

Μπράβο. Αν φροντίσει και να είναι συνεπής στις αναχωρήσεις της, ακόμα καλύτερα...

.

Quote

Πλασάρει τον εαυτό της ως πρωτοποριακή στον έξω κόσμο, στις συνεντεύξεις τύπου, στα διεθνή ΜΜΕ, αλλά ως προς τις βασικές υπηρεσίες, που είναι οι μόνες ουσιαστικές, και τις οποίες γνωρίζουν μόνο οι ντόπιοι και η ίδια αποκρύπτει, είναι εντελώς ελλειματική...

 

ΥΓ: χτες ξεπερασε τελικα το διωρη η συνολικη καθηστερηση του Mare

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Oπως μας ενημερωνει το γραφειο τυπου της levante feries το kefalonia press, με επειγον αιτημα του προεδρου της εταιριας Γιωργου Θεοδοση, ζητουνται αυξημενα δρομολογια για τα νησια.

Υπαρχει και η απαραιτητη σαλτσα, οτι παρα το οτι δεν εχουν ανοιξει τα καταλυμματα, ουτε τα συνορα για τους τουριστες και δεν εχει αυξηθει η κινηση, η εταιρια κλπ ζητει την αυξηση των δρομολογιων.

η ουσια ειναι οτι μετα το γενικευμενο κραξιμο που εχει πεσει, λογω της προσφατης αντιδικιας με το δημο ληξουριου, αλλα και τη λιστα αναμονης ημερων για να βρεις εισητηριο,  εταιρια εκανε πισω.

mare στον πορο λοιπον και κεφαλονια ΠΣΙ:), απο 06/6

Link to comment
Share on other sites

Κατά την άποψη μου αυτά τα δρομολόγια για την Κεφαλονιά θα πρέπει να παραμείνουν για καιρό. Πρωινό από Σάμη, μεσημεριανό και βραδινό από Πόρο. Οπότε όλοι να βολεύονται, και να υπάρχει επαρκής κίνηση σε κάθε δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτως 

On 3/21/2020 at 12:15 AM, proud_ionian said:

οταν κατα καιρους εχουμε αναφερει και η αφεντια μου και αλλοι φιλοι, οτι η εταιρια θα μπορουσε να στηριξει περισσοτερο τη γραμμη της πατρας τους χειμερινους μηνες, ειχαμε κατα νου ενα σχεδιασμο δρομολογιων, περιπου σαν αυτον που ανακοινωνθηκε σημερα, για τελειως διαφορετικους και δυσαρεστους λογους.

ενα πλοιο που να κανει το δρομολογιο της πατρας και δυο δρομολογια για κυλληνη, αντι για 4 δρομολογια απο κυλληνη που το ενα να πεφτει πανω στο δρομολογιο της πατρας ή να κοβεται η πατρα οταν κανει ο καλβος ακινησια.

 

για τους χειμερινους μηνες και γενικα off season, η λυση ειναι περιπου τα δρομολοογια που γινονταν αρχες απριλιου. για πασχα και high season (με τα δεδομενα του 2019 και οχι του covid - 19) θα μπορουσε να εξετασει και διπλα δρομολογια για πατρα..

δεν θελω να επεκταθω στα των δρομολογιων, γιατι τα εχουμε πει πολλες φορες, ειδικα περσυ στο τελος της σαιζον.

προσωπικα πιστευω οτι ο αρχικος σχεδιασμος της εταιριας, ηταν να μεινει με ενα πλοιο τουλαχιστον μεχρι να αρχισουν να ερχονται τουριστες. αυτο βγαινει και απο τις διαρροες μεσα απο την εταιρια και απο τα σχολια του εκπροσωπου της και απο σχολια φιλα προσκειμενων στα social media.

η αλλαγη στασης (#kolotoumpa:P), πιστευω οτι οφειλεται στο πολυ ασχημο κλιμα στην κεφαλονια. ορισμενοι πηραν στα σοβαρα το "βρειτε εταιρια να ερθει" και αρχισαν να ψαχνουν ;) 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση για ευνοιοκρατία του Υπουργείου απέναντι στην Levante Ferries (δεν κατονομάζει την εταιρεία αλλά είναι η μόνη που δραστηριοποιείται στις γραμμές) από την παράταξη του τέως Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων:

 

Quote

Στις 26/04/2020, αμέσως μόλις δημοσιοποιήθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας η απόφαση για τις επιδοτήσεις των ακτοπλοϊκών γραμμών της χώρας, η παράταξη μας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία επισημαίνονταν κραυγαλέες ελλείψεις σε περιοχές του Ιονίου και ζητούνταν η αποκατάσταση τους.

Το θέμα αυτό απασχόλησε και το Περιφερειακό Συμβούλιο με πρωτοβουλία δύο παρατάξεων μεταξύ των οποίων και της ΑΝΑΣΑ και εκδόθηκε απόφαση στο ίδιο πνεύμα.

Η λογική των επιδοτούμενων γραμμών στην περίοδο της κρίσης λόγω covid-19 ήταν η στήριξη των ακτοπλοϊκών εταιρειών προκειμένου να συνεχίζουν τα δρομολόγια τους και να εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων των νησιών μας.

Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι. Αντίθετα στις γραμμές Ζακύνθου-Κυλλήνης και Πόρου-Κυλλήνης η ταλαιπωρία των διακινουμένων υπήρξε ασύγκριτα μεγάλη, με αδικαιολόγητες καθυστερήσεις πολλών ωρών. Για παράδειγμα: 1) το βραδινό δρομολόγιο Πόρου-Κυλλήνης την Τρίτη 26/05/2020 και ώρα αναχώρησης 21.15 αναχώρησε τελικά στις 22.45 και έφθασε στην Κυλλήνη με δύο ώρες καθυστέρηση. Και 2) το απογευματινό δρομολόγιο Ζακύνθου-Κυλλήνης την Τετάρτη 27/05/2020 και ώρα αναχώρησης 17.30 αναχώρησε τελικά στις 19.15 και έφθασε στην Κυλλήνη επίσης με δυο ώρες καθυστέρηση.

Αλήθεια, οι ελεγκτικές αρχές του λιμενικού σώματος πού βρίσκονται;

Η ΑΝΑΣΑ πιστεύει ότι ειδικά στην περίπτωση των μονοπωλιακών καταστάσεων, όπως εν προκειμένω, πρέπει να λαμβάνονται συγκεκριμένα μέτρα για την υλοποίηση των υποχρεώσεων των πλοιοκτητών και κυρίως την προστασία των δικαιωμάτων των διακινούμενων πολιτών.

Το υπουργείο Ναυτιλίας της κυβέρνησης της ΝΔ φρόντισε να επιδοτήσει τα δρομολόγια αυτά Ζακύνθου-Κυλλήνης και Πόρου-Κυλλήνης με 36.428 ευρώ ημερησίως από 24/4 έως 31/05/2020.

Δεν φρόντισε όμως να υπενθυμίσει στους πλοιοκτήτες τις υποχρεώσεις τους απέναντι στους επιβάτες και στην τοπική οικονομία.

Φυσικά, ούτε λόγος για την στάση της Περιφερειακής αρχής Κράτσα που παρακολουθεί προκλητικά αδιάφορη χωρίς καμία αντίδραση.

Η ΑΝΑΣΑ θα παρακολουθεί την λειτουργία των ακτοπλοϊκών γραμμών στα νησιά μας, τόσο για την πιστότητα των δρομολογίων, όσο και για το ύψος των τιμών των εισιτηρίων και γενικότερα για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται στους επιβάτες.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ

ΑΝΑΣΑ για τα Ιόνια Νησιά

 

Link to comment
Share on other sites

ωραια τα λεει, αλλα κατοπιν εορτης. οπως επισης δεν λεει τπτ και για ΠΣΙ ;) 

On 5/31/2020 at 2:55 PM, proud_ionian said:

για τους χειμερινους μηνες και γενικα off season, η λυση ειναι περιπου τα δρομολοογια που γινονταν αρχες απριλιου. 

αυτα θα κανει και τωρα το κεφαλονια. σε συνεντευξη του στην ελενη χιονη, ο στελιος πετσας της levante, ειπε οτι το κεφαλονια θα κανει συνδυαστικα δρομολογια κυλληνη πορο & ΠΣΙ. επανελαβε και τα  περι βλαβης καλβου

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
9 hours ago, Champion Jet_2 said:

Μιας που σήμερα βρισκόμαστε στο πολυαγαπημένο πλοίο του proud,να αναφέρουμε ότι σήμερα έχει περίπου 180 επιβάτες και περίπου 35 ΙΧ και 1 λεωφορείο στο κυρίως γκαράζ.Τωρα στο πάνω γκαράζ αν μεταφέρει και εκεί ΙΧ δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν είδα.

απο οτι γραφεται στα τοπικα sites των νησιων, η κινηση σε ολες τις γραμμες του κεντρικου ιονιου, ειναι κατω απο το 50% της αντιστοιχης περσυνης περιοδου. δεν εχω δει επισημα στοιχεια, αλλα ισως ειναι και πιο κατω, αν λαβουμε υπ'οψιν οτι η τουριστικη σαιζον ξεκινα την 01.07, το οποιο ενδιαφερον για κρατησεις ειναι απο την τελευταια εβδομαδα του ιουλιου και μετα και ακομη ειναι αγνωστο ποτε θα επιτραπει η προσεγγιση των ιδιωτικων θαλαμηγων καθε τυπου, στα ελληνικα νησια.

με τα τωρινα δεδομενα, μιλαμε για κινηση που συνηθως βλεπουμε Μαρτιο, οταν αρχιζει η προετοιμασια για μια κανονικη τουριστικη σαιζον.

δεν θα μου εκανε εντυπωση, αν τον αυγουστο ταξιδευουν μονο 3 απο τα 4 κιτρινα πλοια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με οσα γραφουν τοπικα sites σε ζαντε και κεφαλονια, αυτην την εβδομαδα γυριζεται το σποτ της εταιριας για τη ζακυνθο (στη ζακυνθο προφανως) και την επομενη εβδομαδα θα γυριστει το σποτ με θεμα την κεφαλονια.

https://www.imerazante.gr/2020/07/01/233580

https://www.kefaloniapress.gr/topika/article/295410/11880-levante-ferries-xekinisan-ta-gyrismata-sti-zakyntho-tin-deytera-stin-kefalonia/

(θιακι δεν παιζει; )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/19/2020 at 12:11 AM, proud_ionian said:

απο οτι γραφεται στα τοπικα sites των νησιων, η κινηση σε ολες τις γραμμες του κεντρικου ιονιου, ειναι κατω απο το 50% της αντιστοιχης περσυνης περιοδου. δεν εχω δει επισημα στοιχεια, αλλα ισως ειναι και πιο κατω, αν λαβουμε υπ'οψιν οτι η τουριστικη σαιζον ξεκινα την 01.07,

λιγο πιο βελτιωμενη ειναι η εικονα τον ιουλιο, ως ποσοστο επι της αντιστοιχης περσυνης περιοδου, κυριως στα οχηματα.

ειναι ορατο και με γυμνο ματι, αλλα και στα στοιχεια της εταιριας και των λιμεναρχειων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

απο τα δρομολογια που εχει ανακοινωσει η εταιρια και ειναι ηδη περασμενα στο συστημα κρατησεων της, βλεπουμε οτι για το διαστημα 29/5 - 05/9, θα ταξιδευουν, οπως αναμενοταν, 3 απο τα πλοια της.

το mare, που θα διανυκτερευει κυλληνη και θα κανει 4 δρομολογια για ζακυνθο,

το κεφαλονια, που θα διανυκτερευει πορο και θα κανει δυο δρομολογια κυλληνη πορο και πατρα σαμη ιθακη, προσφεροντας και συνδεση κυλληνη ιθακη μεσω πορου και

το fior που θα διανυκτερευει ζακυνθο και θα κανει ενα δρομολογιο για ζακυνθο (το πρωτο απο ζακυνθο και το τελευταιο απο κυλληνη) και δυο κυκλικα για πορο.

φανταζομαι οτι το fior που εχει μεγαλυτερα κενα στα ωραρια του, θα κανει και οτι εκτακτα χρειαστουν.

δεν ξερω αν εβγαινε να διανυκτερευει το fior πορο και να κανει αυτο το πρωτο δρομολογιο, ωστε το κεφαλονια να εμενε στα τωρινα δρομολογια. το 14.15 (που στην πραξη θα ειναι 15.00), ειναι λιγο αργουτσικα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

περσυ ειχαμε δει αναλυτικα τα προβληματα που υπηρχαν στην πρωτη μονοπωλιακη σαιζον της levante.

φετος, κατι το περσυνο παθημα που εγινε παθημα, κατι η πανδημια με τη λιγοτερη κινηση και τα πιο αραια δρομολογια, τα προβληματα ηταν λιγοτερο εντονα.

συγκριτικα με περσυ

  • οι καθυστερησεις ηταν αισθητα λιγοτερες και με πολυ λιγοτερο χρονο καθυστερησης. (ενδεικτικα αναφερω μετρημενες στα δαχτυλα αναχωρησεις του κεφαλονια απο πατρα που απο 14.15 εγιναν με 30΄ - 45' καθυστερηση) και λιγες peak αναχωρησεις του mare και του fior που εγιναν με καθυστερηση μεχρι μιση ωρα, οταν περσυ στη γραμμη του πορου φταναμε σε καθημερινη βαση και τις 2ω καθυστερηση.
  • πυκνοτητα - διασπορα δρομολογιων.
  1. στη ζακυνθο ειχαμε 5 δρομολογια αντι 7 περσυ την ιδια περιοδο, αριθμος που καλυπτει πληρως την φετεινη κινηση
  2. στον πορο ειχαμε 4 δρομολογια αντι 5, με σωστη διασπορα μεσα στη μερα και με ρεαλιστικο χρονο παραμονης στα λιμανια
  3. πατρα σαμη ιθακη. η αντικατασταση του καλβου απο το κεφαλονια ελυσε πολλα περσυνα προβληματα (χωρητικοτητα, διαρκεια ταξιδιου, κλιματισμος), ενω τα συνδυαστικα δρομολογια απο κυλληνη και πατρα, εδωσαν στην ιθακη ενα δευτερο δρομολογιο (εστω και απο κυλληνη) που βοηθησε πολυ. 
  4. γενικα πανως η οποια xtra κινηση καλυφθηκε με επιπλεον δρομολογια του mare για φορτηγα και καυσιμα και με τραμπες οπου ηταν απαραιτητο
  • θεματα συμπεριφορας. στο κεφαλονια που ειχα προσωπικη εμπειρια, αλλα και στα αλλα δυο που ταξιδεψαν κοντινα μου προσωπα, υπαρχει αισθητη βελτιωση σε σχεση με περσυ.
  • επικοινωνια γενικοτερα και σχεση με τους μονιμους κατοικους. οτι και περσυ. στο marketing & τα social media δεν μας πιανει κανεις, αλλα ως προς το να κερδισει τους ντοπιους, ειδικα στην κεφαλονια, εχει δουλεια ακομη.

Ρωτησαν οι φιλοι @Nikos_Chania & @ΝΟΜΙΚΟΣ, αν υπαρχει χωρος για νεα εταιρια και αν υπαρχουν ζητηματα με το μονοπωλιο. ασφαλως και υπαρχουν ζητηματα με την υπαρξη του μονοπωλιου (ή αν θελετε την υπαρξη μιας εταιριας με δεσποζουσα θεση στη συγκοινωνια των νησιων, για να ικανοποιουνται και οι αρνητες του μονοπωλιου:rolleyes:). αυτα φαινονται πιο πολυ το χειμωνα,  οταν μειωνεται η κινηση, με τις παρατεταμενες ακινησιες, συγχωνευσεις δρομολογιων, περιορισμο εκπτωσεων καθ'ολο το ετος κλπ, πραγματα που ζησαμε προ και μετα πανδημιας. Η απαντηση στο μονοπωλιο δεν μπορει να ειναι ουτε η ιδρυση θνησιγενων εταιριων, ουτε ευκαιριακες καλοκαιρινες δρομολογησεις.

Edited by proud_ionian
υπαρξη οχι υπαρξει
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/2/2020 at 10:21 PM, proud_ionian said:

απο την κυριακη 6/9 ως 31/10 ξανα στα προηγουμενα δρομολογια. 

 

On 9/2/2020 at 10:25 PM, proud_ionian said:

απο 11/9 η αλλαγη εδω

συμφωνα με τα ανακοινωθεντα δρομολογια (βλ αναλυτικα στα topic των γραμμων), αλλα και το συστημα κρατησεων της levante απο 11/9 ως 31/10 τα ταξιδευουν το mare και το κεφαλονια. το mare θα κανει 3 κυκλικα για ζακυνθο, ενα για πορο (09.45 απο κυλληνη και 12.00 απο πορο), καθως και τα καυσιμα. το κεφαλονια τα γνωστα συνδυαστικα (ΠΣΙ, κυλληνη πορο και κυλληνη πορο πισαετο γεφυρα με το ΠΣΙ). το mare θα κοιμαται ζακυνθο και το κεφαλονια κυλληνη, εκτος απο τα σαββατα που θα κοιμαται στον πορο (δε θα γινεται το δρομολογιο των 22.45 απο πορο).

ο καλβος συνεχιζει να ειναι δεμενος και το fior φαινεται να ξαναδενει. απο 31.10 και μετα god knows. παραμενουν ερωτηματικο και τα δρομολογια που θα ισχυσουν λογω πανδημιας και με ποια μορφη θα συνεχισθει η συνδεση της πατρας με την ιθακη.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...