Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η εταιρεία είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι έχει γραμμένη την Ιθάκη. Χαρακτηριστική: στα δρομολόγια που έκανε ο Κάλβος από Κυλλήνη (04:00) προς Σάμη, δεν μπορούσες να κόψεις εισιτήριο για Πισαετό, αλλά έπρεπε να κόψεις Κυλλήνη - Σάμη και μετά Σάμη - Πισαετό γιατί (κατά την εταιρεία) δεν είχαν πάρει έγκριση για δρομολόγια Κυλλήνη - Σάμη. Και αναρωτιέσαι: όταν ζήτησαν Κυλλήνη - Σάμη δεν μπορούσαν να ζητήσουν και Κυλλήνη - Πισαετό; Όλα αυτά μετά από ώρα που προσπαθούσα να βγάλω άκρη αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω. (τελικά πήγα από Νυδρί με το τίμιο Μεγανήσι ΙΙ).

Προσυπογράφω το post του Proud. Ακόμα και το Μεγανήσι ΙΙ είχε έκπτωση στο μετ' επιστροφής, η LF ούτε καν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 416
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι προφανές πως η εταιρία μετά την εξαγορά Λυκούδη αλλά και των δικών της Τυρογαλά και ΑΝΜΕΖ παίζει μπάλα όπως της αρέσει! (Τιμές - δρομολόγια) Το θέμα είναι εαν θα βρεθεί κάποια στιγμή σοβαρός ανταγωνιστής!!!! Τι πιστευετε;

Edited by Takisg
Link to comment
Share on other sites

Ανεβάζεις τον πήχη ψάχνοντας όχι απλά ανταγωνιστή, αλλά και σοβαρό.

Οι παίκτες στην Ελλάδα είναι λίγοι, ούτε ενδεκάδα δεν κάνουν, οπότε ο κυριος 11880 θα συνεχίσει να παίζει μόνος του.

Το πιο βασικό, που το κάνουν όλες σχεδον οι εταιρειες-οργανισμοι μεταφορών, είναι η έκπτωση επιστροφής, ακόμα και όσοι έχουν μονοπώλιο. Εδώ θα έπρεπε να δίνει έκπτωση επιστροφής και κακώς που δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέντευξη που έδωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Πυλαρινός (που αλλού στο αγαπημένο τους kefaloniapress) προχτές τόνισε ότι οι εκπτώσεις είναι για περιορισμένο χρονικό διάστημα και η εταιρεία αποφασίζει το πότε θα ισχύουν, όπως γίνεται και στο Αιγαίο (στο Αιγαίο δλδ τις κόβουν το καλοκαίρι;). Για τις καθυστερήσεις που έγιναν φέτος είπε ότι οι άνθρωποι των νησιών είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί και σύγκρινε την κατάσταση στην Κέρκυρα όπου υπάρχουν πολύωρες καθυστερήσεις και τα δρομολόγια γίνονται με πλοία ανοικτού τύπου (=παντόφλες). Λέει ότι για τις καθυστερήσεις έφταιγαν οι υποδομές των λιμανιών και οι οδηγοί της τελευταίας στιγμής, καθώς και ότι μερικές φορές περίμεναν έκτακτα ''ασθενοφόρα'' για διακομιδές με αποτέλεσμα να αργούν 40 λεπτά. Επίσης, λέει ότι την εταιρεία δεν τη συμφέρουν οικονομικά οι καθυστερήσεις γιατί το πλήρωμα δουλεύει παραπάνω ώρες (δλδ στα extra δρομολόγια του Κάλβου το πλήρωμα δε δουλεύει παραπάνω ώρες;). Είπε ότι η κίνηση φέτος στα νησιά ήταν τεράστια σε σχέση με άλλες χρονιές (κι ας λένε τα στοιχεία ότι ήταν στα ίδια επίπεδα πάνω κάτω). Μετά έκανε μάθημα για το μεταφορικό ισοδύναμο και το e-ticket για το πώς να τα χρησιμοποιούμε, και τόνισε ότι οι Κεφαλονίτες δεν τα πολυχρησιμοποιούν. Σχολίασε για την πολυδάπανη ''αναγέννηση'' του Κεφαλονιά αλλά και αυτή τώρα του Σμύρνα, καθώς και ότι πολλοί αποφασίζουν να ταξιδέψουν με τα πλοία της εταιρείας για τα πλοία και μόνο και όχι για τον προορισμό. Για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας δεν είπε τίποτα, όπως επίσης καμία αναφορά για τη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη (μόνο σε κάποιο σημείο είπε ότι η κίνηση ήταν πολύ ικανοποιητική). Γενικά μια ανούσια συνέντευξη πιστεύω χωρίς καμία νέα πληροφορία ή κάποια παραδοχή των λαθών που έχουν γίνει από την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν δεν θέλουν να παραδεχθούν τα λάθη ή δεν βλέπουν λάθη. Το πρώτο έχει επικοινωνιακά πλεονεκτήματα και θα έχει ουσία αν διορθωθούν. Το δεύτερο είναι προφανώς χειρότερο.
Το να μας φτύνουν και να λέμε ότι βρέχει πάντως, δεν δείχνει σοβαρότητα. Θα ήθελα να γνωρίσω πάντως κάποιον που επέλεξε να πάει Θιάκι για διακοπές όχι για το νησί, αλλά για την εμπειρία του ταξιδιού με τον Κάλβο, ειδικά με πρωτόκολλο και χαλασμένο A/C...
Όσο η πολιτική της εταιρείας είναι ανισοβαρής προς την Κεφαλονιά, τόσο περισσότερο πιθανό μπορεί να είναι να βρεθεί άλλη εταιρεία κατά τη γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν βρεθεί εταιρία αλλά η ήδη υπάρχουσα εταιρεία φέτος με το μονοπώλιο έπαιξε κι έχασε!!! Δεν μπορεί να λέει για αύξηση της κινησης οταν πέρυσι υπήρχαν περισσότερα πλοία!!!

 Οτι δλδ φταιει ο κόσμος που παει στα νησια του Ιονίου

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω κάτι, αλλά όσο υπάρχουν γκρίνιες (που έχουν βάση) τόσο πιο εύκολο είναι να υπάρξει κινητικότητα. Αν ο κόσμος ήταν ευχαριστημένος, τότε δεν θα άφηνε περιθώρια.
Η LF εκτιμώ πως θέλει να έχει συγκεκριμένο ρόλο στο Ιόνιο και δεν έχει σκοπό να βελτιώσει τις υπηρεσίες της προς Ιθάκη πρωτίστως και προς Κεφαλονιά έπειτα

Link to comment
Share on other sites

Που επενδύθηκαν φέτος ρε παιδιά 30 μυρια!!! Στη Ζωζώ στον Αντρικό και στον Κοπέρνικο μαζι δεν βγαίνει η πρόσθεση . Εκτος κι αν κάποιος ξερει κατι περισσότερο!!! Έχετε κάποια πληροφόρηση επι αυτού του θέματος;;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

η ΠΕΝΕΝ κατηγορει τη Levante οτι δεν εχει εφαρμοσει τη νεα ΣΣΕ Πορθμειων(2019), ουτε δεν εχει καταβαλει αναδρομικα τις αυξησεις που προεβλεπε η ΣΣΕ Πορθμειων του 2018.

τα χωνει ευθεως και στο Λ.Σ, οτι καλυπτει την εταιρια, κανοντας ελεγχους παρωδια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως φαίνεται μέχρι στιγμής η εταιρεία δεν έχει εντάξει στο δυναμικό της κάποιο πλοίο που σημαίνει ότι και το επόμενο καλοκαίρι θα μείνει με τον ίδιο στόλο στο Ιόνιο με συνέπεια να συνεχίστουν τα προβλήματα που είδαμε κ το προηγούμενο καλοκαίρι!!! Εκτος κι αν υπάρχει κάποια έκπληξη αλλά δεν ξερω εάν προλαβαινει να δρομολογήση  (Λόγω Υ.Ε.Ν.) κάποιο πλοίο ακόμα κι αν δεν χρειάζεται μετασκευή!!!

Link to comment
Share on other sites

Άμα δεν έχει ανταγωνισμό δε νομίζω να μπει στη διαδικασία να βάλει ένα καράβι παραπάνω αν δεν είναι σίγουρο ότι θα γεμίζει. Έχει αποδειχτεί άλλωστε ότι η γνώμη του επιβάτη δεν τους πολυνοιάζει οπότε...

Link to comment
Share on other sites

λιγο νωρις για να "δικασουμε" τα λαθη του καλοκαιριου του 2020 ;) 

υπαρχουν τροποι και χρονος να διορθωθουν τα φετεινα προβληματα (αναλυθηκαν εκτενως στα προηγουμενα ποστ). αν υπαρχθει και προθεση, θα φανει στην πορεια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

τα 5 χρονια απο την αφιξη του Fior di Levante στη Ζακυνθο και την επισημη εναρξη της εμπορικης λειτουργιας της, γιορταζει η Levante Ferries.

Ολα τα φιλα προσκειμενα sites σε κεφαλονια και ζακυνθο, αμιλλώνται ευγενώς, για το ποιο θα υπερθεματισει σε επαινους και  θετικα σχολια.

Ειναι αξιοσημειωτο παντως, πως μια αγνωστη εταιρια, που ξεκινησε χειμωνα με ενα μονο πλοιο, μεσα σε πεντε χρονια εχει απορροφησει τους ανταγωνιστες της, εχει 4 πλοια σε λειτουργια και ενα που ετοιμαζεται  και δειχνει οτι εχει τη δυνατοτητα να επεκταθει και αλλο.

Χρονια πολλα και ευχομαι το Σεπτεμβριο του 2020, ο απολογισμος της σαιζον, να μην περιλαμβανει αρρυθμιες σαν τις φετεινες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ωραίοι είναι εκεί στη Levante... Δεν έγιναν δύο μέρες δρομολόγια από και προς Ιθάκη και Σάμη από Πάτρα
Σήμερα κάνει Πόρο - Κυλλήνη, ξεκινώντας από Σάμη. Δεν έκαναν (μέρες που είναι) τον κόπο να κάνουν έκτακτο Πισαετό - Σάμη, αλλά ούτε και περίμεναν στη Σάμη να φθάσει το Ιόνιον Πέλαγος, να μπορέσουν να πάρουν κόσμο από Ιθάκη. Με σεβασμό στον ταξιδιώτη της Ιθάκης...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κοιτώντας τις τιμές των εισιτηρίων, βλέπει κανείς πως είτε από Πάτρα είτε από Κυλλήνη, το εισιτήριο επιβατών είναι το ίδιο από και προς Ιθάκη και υπάρχει μικρή διαφορά στα φορτηγά...
Επίσης μου δημιουργήθηκε η απορία για δύο κατηγορίες τιμών: Οι αρχικές και οι τελικές μετά την έκπτωση. Τι εννοεί ο ποιητής άραγε;

Τέλος, με Δελτίο Τύπου η εταιρεία διευκρινίζει ότι στο Κυλλήνη - Ιθάκη δεν υπάρχει επιδότηση:
 

Quote

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων θα θέλαμε να καταστήσουμε σαφές πως η καθημερινή σύνδεση της Κυλλήνης με την Ιθάκη για το εν λόγω διάστημα δεν είναι επιδοτούμενη, αλλά πραγματοποιείται με την αποκλειστική μέριμνα και δαπάνες της εταιρείας μας. Το πρόγραμμα των δρομολογίων που έχει επιλεγεί εξυπηρετεί απρόσκοπτα τις ανάγκες των κατοίκων και των επαγγελματιών, τόσο της Κεφαλονιάς όσο και της Iθάκης, καθώς και των αντίστοιχων συνδέσεων με τα ΚΤΕΛ, αφού για να καταλήξουμε στα ωράρια της συγκεκριμένης δρομολόγησης, έχει προηγηθεί σχετική διαβούλευση με όλους του εμπλεκόμενους φορείς.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Levante Ferries: Οι βασιλόπιτες και το γλέντι σε SMYRNA, ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ και Mare di Levante

Quote

Μια μέρα ανάπαυλας για την κοπή της βασιλόπιτας στα τρία πλοία της Levante Ferries που βρίσκονται στη Δραπετσώνα για την αναβάθμισή τους.

Μαζί με το προσωπικό ο πρόεδρος της Levante Ferries Γιώργος Θεοδόσης και ο Γενικός Δ/ντης Στρατής Απέργης.

Το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και το Fior θα κόψουν τις πίτες τους στην Κυλλήνη εν πλω!

ΣΜΥΡΝΑ

Το ΣΜΥΡΑ το “στερνοπούλι” του κίτρινου στόλου της Levante Ferries είναι ακόμα… εργοτάξιο, κυριολεκτικά αναδημιουργείται!  Το φλουρί και το Iphone που το συνόδευε,  έπεσε στον 3ο μηχανικό Ανδρέα Καλαϊτζή.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ

Το φλουρί έπεσε στον θαλαμηπόλο Γιάννη Σπίνο και το δώρο ήταν ενα iphone.

Mare di Levante

Tυχερός ο μηχανικός Νίκος Γιβραλάκης και δώρο ένα ακόμα iphone.

 

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος φίλος έως πότε θα κάνουν εργασίες συντήρησης κι επισκευής - ακινησία τα 2 πλοία της

LEVANTE FERRIES  1) MARE DI LEVANTE & 2) AΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ & ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ 3ο ΠΛΟΙΟ ΣΜΥΡΝΑ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

διαγωνισμος levante carnival.

καν'τε follow τη levante στο insta, σχολιαστε το ποστ του διαγωνισμου και μια παρεα 4 ατομων θα κερδισει ταξιδι μετ'επιστροφης (4 ατομα +ΙΧ) για το τριημερο του καρναβαλιου, σε ενα απο τα 3 νησια που εξυπηρετει η levante.

ενας ευκολος τροπος να αυξησει η εταιρια τους followers της, αλλα και να χαρτογραφηση καλυτερα το πελατολογιο της

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

οπως ηταν αναμενομενο, ενοποιουνται τα δρομολογια της κεφαλονιας. το επιδοτουμενο της πατρας, με το μη επιδοτουμενο, για την ωρα, της κυλληνης

ενα πλοιο, που θα διανυκτερευει στην κυλληνη, θα φευγει απο κυλληνη στις 7 το πρωι, θα πηγαινει σαμη, απο σαμη πισαετο, θα γυριζει σαμη, πατρα, και θα επιστρεφει αντιστροφα.

απο τις ωρες δρομολογιων, υποθετω οτι μενει ο καλβος

απο κυλληνη, για πισαετο σαμη στις 07.00

απο πατρα, για σαμη πισαετο, στις 14.30

απο σαμη για πατρα, στις 10.30

απο σαμη για  κυλληνη, στις  18.15 (με πισαετο μεσα)

απο σαμη για πισαετο, στις 18.15

απο πισαετο για σαμη, στις 09.45

απο πισαετο για πατρα, στις 09.45

απο πισαετο για κυλληνη, στις 18.45

 

μεχρι 12/4 και βλεπουμε.

πορος δεν εχει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...