Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 416
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

στους αξιωματικους και τα πληρωματα της εχει αφιερωσει την τελευταια της αναρτηση στο fb η levante.

 

Quote

Οι αξιωματικοί γέφυρας και το υπόλοιπο πλήρωμα, είναι εδώ για να σε μεταφέρουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στον προορισμό σου. Γιατί γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι να ταξιδεύεις στον τόπο καταγωγής σου, για τις διακοπές σου ή για δουλειά από και προς Ζάκυνθο, Κεφαλονιά και Ιθάκη!

63740251_levantecrew.thumb.jpg.ded2d07cd65a79b800f258145d27eb35.jpg

 

ΥΓ: just for the record, σε ρολο μοντελου ο πλοιαρχος του Ανδρεας Καλβος Cpt Διονυσης Μπαρακος.

ΥΓ2: στις επομενες φωτο, θα φορουν φεσι:D

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 10/16/2008 at 6:55 PM, proud_ionian said:

τρωγοντας ροβανι στην Καραμελα θαυμαζοντας το μεταμεσονυχτιο ρεμετζο του Κεφαλονια στο Βαθυ. Βαλτε Σανγκαη, Μουμπαϊ, κλπ

 

On 5/25/2017 at 11:45 PM, proud_ionian said:

αν τον κερασουν κοτοπουλο τσερεπα, περαχωριτικο κρασι και ροβανι, μπορει να πεισθει ο υπουργος

 

On 4/29/2018 at 1:56 PM, proud_ionian said:

μην ξεχασετε οσοι πατε θιακι, να φατε ροβανι.:) το καλυτερο η μαργαριτα στο σταυρο και ο λιβανης στο βαθυ.

 

On 4/29/2018 at 4:13 PM, Mr_Zoo said:

Πολύ καλή ροβανι έφαγα από την αδερφη του Σορη στο Σταυρό 

 

On 6/8/2010 at 2:11 AM, proud_ionian said:

θιακο σιμιγδαλενιο χαλβα, ρομπολα, κοτοπουλο τσερεπα και ροβανι:P

 

On 12/17/2013 at 9:55 PM, proud_ionian said:

ποιος να το φανταζοταν οτι η ζωζωκα στα γεραματα, θα αφηνε τη ροβανι και την τσερεπα του θιακιου, για να φαει μαντολατο και λαδοτυρι

 

On 4/16/2019 at 12:07 AM, proud_ionian said:

αντι να τρωει ροβανι και χαλβα θιακο, θα τρωει μαντολατο και λαδοτυρι

στα πλαισια της διαφημιστικης της καμπανιας, που προβαλει προϊοντα, εδεσματα και τοποθεσιες, των τριων νησιων που καλυπτει, η levante ferries εχει αφιερωσει την τελευταια της αναρτηση στο fb, στη ροβανι:)

Quote

LEVANTE taste | Ροβανή
———————————
Μην το μπερδεύεις με το ραβανί! Εδώ πρόκειται για το παραδοσιακό γλυκό από τον Σταυρό της Ιθάκης, που φτιάχνεται με ρύζι, ζάχαρη, μέλι, λάδι, βανίλια και μερικά γαρίφαλα. Έλα μαζί μας στην Ιθάκη και απόλαυσέ το!

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

μικροτροποποιησεις των δρομολογιων σε πορο και ζαντε ως τις 19/6 και ακυρωση ενος δρομολογιου για ζαντε τις κυριακες.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

τι μαθαινει κανεις απο τις ανακοινωσεις των εισηγμενων (η συγκεκριμενη, στο euro2day)

o γιωργος θεοδοσης εχει δυο επωνυματα ;): θεοδοσης μαλιουρης

η levante ferries V (κεφαλονια) περνα στα χερια της ΕΡΓΟΝ  Συμμετοχων (100% θυγατρικη του ομιλου). Η μαμα newsphone αποχωρει γιατι εισερχονται ως μετοχοι με €20κ & €5κ αντιστοιχα, θεοδοσης και απεργης. το μετοχικο κεφαλαιο της levante ferries V μειωνεται κατα €2.525k τα οποια επιστρεφουν στη μητρικη. (δεν θα αξιζει το κεφ 10 εκ?^_^ )

το ζουμι της ανακοινωσης: η newsphone δινει 2,5εκ δανειο στη θυγατρικη levante ferries III (αυτα που πηρε πισω απο την V:P), για να αγορασει πλοιο. ποιο ειναι το πλοιο που θα αγοραστει με 2,5 εκ ΟΕΟ; (7,25% επιτοκιο θα πληρωνει η κορη στη μανα, σε εξι ετησιες χρεωλυτικες δοσεις)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Λέγε με Κοπέρνικο? με 7000+ τόνους light βγαίνει η τιμή του 300+ που θα συνέφερε τους πάντες ,δλδ σκραπατζήδες που το αγόρασαν + bonus στους παλαιούς πλοιοκτήτες για σπάσιμο του demolition clause :)

Φοβερά θα έλεγα αμα ισχύουν τα 2,03 που ειχε αναφέρει ο Νίκος

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει αγοραστεί , θα έχει αγοραστεί για το Selanik-Σμύρνη.... Αν και ουτε τα πολλα lanemeters έχει ουτε τους πολλους επιβάτες...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

στα πλοια της εταιριας στην κυλληνη, εχει τοποθετηθει πανω απο τη μπουκα πρυμα, συρομενη πινακιδα, a la παλαια, με τον προορισμο του πλοιου. μαυρο φοντο, κιτρινα γραμματα

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2019 at 10:05 AM, kefalonia94 said:

και αυτο συμβαινει απο την προηγουμενη παρασκευη, που ισχυουν τα high season δρομολογια.

το κεφαλονια ειναι μονο ζακυνθο. το μαρε ζακυνθο, καυσιμα ζακυνθου και το φιορο στον πορο.

mare και fior σκαντζαρουν καθε μερα σε ενα δρομολογιο. των 10.15 απο κυλληνη για πορο και την επιστροφη του, το κανει το mare και των 11.00 για ζακυνθο το fior.

o καλβος, οπως εχουμε δει, περα απο την πατρα, κανει τα καυσιμα της κεφαλονιας, σκαντζαρει το τελευταιο του fior, οταν εχει μεγαλη καθυστερηση (και λιγη κινηση) και ισως κανει μερικα xtra για κυλληνη τον αυγουστο.

 

ΥΓ: σε εισητηρια που εχουν κοπει νωρις,  στη γραμμη του πορου, γραφει κεφαλονια καποιες μερες, αλλα αυτο δεν ισχυει.

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/21/2019 at 11:17 AM, proud_ionian said:

το τελευταιο δρομολογιο (21.00 απο πορο και 23.00 απο κυλληνη), οπως και η ωρα του πρωτου (04.15 από πόρο) εχει προκαλεσει αναμεικτες αντιδρασεις.

oι προσκειμενοι στην εταιρια καμαρωνουν οτι ετσι δινεται η δυνατοτητα αυθ'ημερον μεταβασης στην αθηνα.  Κατι τετοιο ομως ηταν εφικτο και με τα προηγουμενα ωραρια.

οι πιο πολλοι θεωρουν οτι το τελευταιο δρομολογιο, ειδικα η επιστροφη 21.00 ειναι πολυ αργα

 

On 6/24/2019 at 9:42 PM, Stratos said:

Κοβονται οι εκπτωσεις 20% στις επιστροφες των πλοιων ακουσα..

Τα καλα των μονοπωλειων ειναι αυτα..

 

On 6/25/2019 at 10:46 AM, kefalonia94 said:

Εδώ εμείς από Πάτρα ποτέ δεν είχαμε, αλλά δεν είδα να φωνάξει κανείς. Τώρα το κάναν θέμα...

 

On 6/25/2019 at 10:57 AM, Stratos said:

Ναι, γιατι τωρα αγγιζει και την Ζακυνθο..!

 

On 5/5/2019 at 12:47 PM, proud_ionian said:

η πασχαλινη περιοδος ειναι λιγο ιδιαιτερη. ο κοσμος φευγει τις ιδιες μερες και γυρνα ολος παλι τις ιδιες. ηταν και η πρωτομαγια φετος και η κινηση ηταν περισσοτερη.

για τις καθυστερησεις μισαωρου θα ημουν λιγο επιεικης, λογω των παραπανω.

το οτι εφυγε το μαρε, πριν την κυριακη του θωμα, ειναι λαθος. το κεφαλονια μονο του δεν μπορει να σηκωσει την κινηση της ζακυνθου σε μερες αιχμης[...]

 

πιστευω οτι μια καλυτερη διαταξη των δρομολογιων θα βοηθουσε.

 

 

On 5/5/2019 at 1:30 PM, giorgos_k said:

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας είπαν ότι έγινε λάθος προγραμματισμός. 

πρωτη χρονια που η εταιρια εχει μεινει μονη της και αυτο που μενει στους περισσοτερους, ειναι αναμεικτα συναισθηματα και μια πικρη γευση.

σιγουρα υπαρχουν αρκετοι, στην κεφαλονια περισσοτερο που δεν αντεχουν τη ζακυνθινη εταιρια:P, που γκρινιαζουν για να γκρινιαξουν, αλλα υπαρχουν θεματακια:

  • περικοπη των εκπτωσεων. το εκανε και η ionian ferries παλια στα φοιτητικα. θα μπορουσαν απλα να μειωσουν λιγο τα ποσοστα για το καλοκαιρι ή να ανταμοιβουν τους επιβατες που προτιμουν το e-ticket.
  • καλοκαιρινα δρομολογια πορου. το πρωτο δρομολογιο ειναι πολυ νωρις, το τελευταιο πολυ αργα και υπαρχει τετραωρο κενο στις μεσημεριανες αναχωρησεις (και προς πορο και προς κεφαλονια). υπηρχε και επι στριντζη, αλλα τοτε τους εστελνε στην πατρα και ηταν ολοι ευχαριστημενοι.
  • καθυστερησεις. στη ζακυνθο λιγοτερο, στον πορο περισσοτερο. τα δρομολογια ειναι υπολογισμενα με ημιωρη παραμονη, οταν τα πλοια θελουν τουλαχιστον 60 λεπτα για φορτοεκφορτωση. ειναι δυνατον το πλοιο να ριχνει καταπελτη πχ 18.40 και στις 19.00 να φυγει αυγουστο μηνα; τα ιδια εκανε και η kefalonian, αλλα δε νομιζω οτι ειναι και το καλυτερο προτυπο.
  • πατρα σαμη ιθακη γενικως και ιθακη ειδικοτερα. η εταιρια παρισταται, απλα για να μην μπει αλλος. σε δυο πραγματα θα σταθω: i. στο οτι ο καλβος, σε χωρους επιβατων, ειναι μικρος για τον αυγουστο και δοκιμαζονται οι αντοχες επιβατων και πληρωματος. ii. παροτι το πλοιο κανει σχεδον καθημερινα δρομολογια για κυλληνη, δεν εχει σχεδιαστει για τις 7 hot εβδομαδες ενα δρομολογιο πισαετος σαμη κυλληνη ή (οπως περσυ) πισαετος πορος κυλληνη, με βραδυνη αναχωρηση απο κυλληνη, που θα εξυπηρετουσε και το θιακι και την κεντρικη κεφαλονια.
  • υπαρχουν και αλλα ζητηματα... customer experienceB), αλλα δεν θελω να επεκταθω
On 8/4/2019 at 4:45 PM, kefalonia94 said:

Επίσης στα 11 σχόλια σε post στο facebook από τη Levante για ταξίδι από Πάτρα για Σάμη τα 10 είναι διαγραμμένα... Έχουν βαρεθεί να σβήνουν παράπονα...

καλο ειναι να λαμβανεις υπ'οψιν τα παραπονα και τα σχολια. με το να κρυβεις τα σκουπιδια κατω απο το χαλι, δεν διορθωνεις το προβλημα. μεινουν δεν μεινουν τα σχολια στα social media, η εικονα που εχει διαμορφωθει, δεν ειναι οσο γυαλιστερη νομιζει η εταιρια. αν θες να κρατησεις μονοπωλιο, θα πρεπει οι συχνοι πελατες σου να ειναι ευχαριστημενοι. αμα αρχιζουν οι γκρινιες και τα παραπονα, αργα ή γρηγορα θα εμφανιστει ανταγωνιστης

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

3 εβδομαδες μετα και εχοντας ξαναταξιδεψει με τα πλοια της levante, οι εντυπωσεις μου απο τα προηγουμενα ταξιδια παραμενουν... ενισχυμενες;)

Μπορει να κανω λαθος:rolleyes:, αλλα υποθετω οτι η εταιρια θελει να διατηρησει το μονοπωλιο στα τρια νησια, που με τοση προσπαθεια πετυχε. Μπορει καποια παραπονα (γκρινιες, θα ελεγα), να ειναι υπερβολικα, αλλα στην πλειονοτητα υπαρχει βασιμος λογος δυσαρεσκειας. Οπως ειπα και παραπανω, οταν υπαρχει δυσαρεσκεια, ανοιγει ο δρομος για να εμφανιστει ανταγωνιστης. Θα βοηθουσε να ειναι δεκτικοι στην κριτικη και να μην αρκουνται στις σιροπιαστες αναρτησεις των "ημετερων". 

εχουμε και (ξανα)λεμε

  • καθυστερησεις:  ρεκορ  20ετιας καθυστερησεων σε περιοδους αιχμης (για τα νησια μας). οπως ειπαμε και παραπανω αλλα και στα σχετικα topic, τα 2 τελευταια δρομολογια του πορου και το τελευταιο (επισημο) του mare απο και προς ζακυνθο, εφταναν πολυ μετα την ωρα αναχωρησης. οκ, πολλοι επιβατες ερχονται τελευταια στιγμη, τα λιμανια εχουν τα προβληματα που εχουμε αναφερει, αλλα ο βασικος λογος ειναι τα σφιχτα ωραρια, με μη ρεαλιστικους χρονους ταξιδιου και παραμονης. μονο με αναδιαταξη των δρομολογιων ωστε οι χρονοι να ειναι ρεαλιστικοι, μπορει να σωθει το πραγμα. μεγαλυτεροι χρονοι παραμονης, χρονοι ταξιδιων που να ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα και τροποποιηση των ωρων αναχωρησης, ωστε να μη συμπιπτουν οι αναχωρησεις των δυο γραμμων απο κυλληνη. ισως να βοηθουσε και η εναλλαγη. αυτο που ερχεται απο πορο να πηγαινει ζακυνθο και αντιστροφα.
  • πυκνοτητα - διασπορα δρομολογιων: πολλη μανουρα φετος για το αν ο αριθμος των δρομολογιων ηταν επαρκης, αλλα και για τις ωρες των αφιξοαναχωρησεων.
  1. στη ζακυνθο δεν εχουν και πολυ δικιο να γκρινιαζουν. ο επισημος αριθμος δρομολογιων high season, ηταν 7 τη μερα. οσα περιπου ειχαν και οταν η ionian ferries μονη της. ισως να χρειαζοταν ενα τελευταιο δρομολογιο απο ζακυνθο πιο αργα (κατα τις 21.00). αντι να εχουν το συνεχομενο... εκτακτο 04.00 απο ζακυνθο και 06.15 απο κυλληνη, θα μπορουσαν να κανουν αυτο που γινοταν παλιοτερα. τελευταιο δρομολογιο απο ζακυνθο 21.00. το πλοιο εμενε κυλληνη και εκανε το πρωτο απο κυλληνη για ζσκυνθο το πρωι.
  2. στον πορο οπως εχουμε ξαναπει, εχουν δικιο;). το πρωτο και  ειδικα το τελευταιο δρομολογιο ειναι σε αβολες ωρες (να φτανεις πορο επισημως 00.30 και ανεπισημως στις 02.00 και να θες αλλη μιαμιση ωρα για να πας σπιτι σου). τα υπολοιπα 3 εχουν 4+ ωρες κενο μεταξυ τους.  ειπαμε και παλια υπηρχαν κενα, αλλα υπηρχε η εναλλακτικη της πατρας. προφανως αυτη η διαταξη δρομολογιων επελεγη, για να γινονται 5 δρομολογια ημερησιως με ενα πλοιο, αλλα και να μπορει να γινεται τραμπα με mare ή καλβο οποτε χρειαζεται, προκαλεσε ομως στην κεφαλονια μεγαλη δυσαρεσκεια, οσο και αν προσπαθουν οι "ημετεροι" να κανουν το ασπρο μαυρο.
  3. πατρα σαμη ιθακη τα ειπαμε και στο προηγουμενο ποστ, τα εχουμε πει και στα τοπικ των γραμμων και του καλβου. ο αντρικος ειναι καλος για 9 μηνες το χρονο, δεν ειναι ομως για κυριο πλοιο της γραμμης σε high season και για λογους χωριτικοτητας και για λογους ταχυτητας. η εταιρια γενικως εδειχνε οτι και τη γραμμη θεωρει αναγκαια αβαρια για να μην μπει αλλος, αλλα και οτι τους προορισμους (σαμη/βορεια κεφαλονια και ιθακη), τους εχει γραμμενους (για να μην πω αλλη λεξη απο χ:P). δεν μπορω να φανταστω αλλο λογο γιατι, αντι των συνεχομενων "εκτακτων" δρομολογιων του καλβου, ειτε μεσω πορου, ειτε απ'ευθειας, δεν υπηρχε ενα μονιμο δρομολογιο πισαετο σαμη κυλληνη, με αναχωρηση απο κυλληνη 21.00 που να πηγαινει σαμη πισαετο, ωστε να υπαρχει ενα δευτερο δρομολογιο. απο το θιακι ειδικα εχουν χασει πολλη κινηση προς λευκαδα και αστακο. προσωπικα πιστευω οτι μονιμη λυση για το καλοκαιρι θα ηταν να ειναι το κεφαλονια στη γραμμη. λεω το κεφαλονια, γιατι αυτο εχει την ταχυτητα απο τα πλοια της levante. θα εκανε το δρομολογιο στις παλιες γνωστες ωρες και 16.30 θα ηταν σαμη. απο εκει και περα θα μπορουσε, ειτε να κανει διπλο για πατρα, που με τα φετεινα δρομολογια του πορου θα πηγαινε σφαιρα, ειτε να κανει δυο δρομολογια για κυλληνη και να επιστρεφει σαμη (προτιμω το πρωτο:D). εννοειται πως αναφερομαι στην πασχαλινη περιοδο και στις... κολασμενες 9μιση εβδομαδες:P του καλοκαιριου.
  4. γενικοτερα απο την πλευρα της εταιριας διαρρεουν οτι δεν εχει αυξηθει η κινηση και οτι απλα ειναι λιγοτερα τα δρομολογια. απο τα νησια λενε οτι εχει αυξηθει και αλλο η κινηση και τα δρομολογια ειναι λιγα. η εταιρια σιγουρα εχει τα στοιχεια της, οι υπολοιποι θα μαθουμε οταν βγουν τα στοιχεια των λιμεναρχειων.  περα απο οσα ανεφερα παραπανω, δε νομιζω οτι υπαρχει αναγκη μεγαλης αυξησης δρομολογιων και αριθμου πλοιων. αναδιαταξη δρομολογιων χρειαζεται σιγουρα. αν λειπει κατι, ισως ειναι η χωρητικοτητα του σολωμου, που ειναι οσο κεφαλονια και καλβος μαζι. αν ειχε σολωμο αντι πχ για καλβο και με τις αλλαγες που ειδαμε πιο πανω στο ποστ, θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα το καλοκαιρι. σιγουρα ομως και στα νησια πρεπει να ξεχασουν τις εποχες που τον αυγουστο υπηρχαν 10 δρομολογια για ζακυνθο και 9 για πορο (και την περιοδο της kefalonian και τις εποχες ionian ferries & strintzis ferries), με πληροτητες 60%.
  • εισητηρια, κρατησεις, τιμολογια μεταξυ μας, τα εισητηρια δεν ειναι ακριβα για τα δεδομενα των γραμμων. τα πληρωναμε παλιοτερα και πολυ ακριβοτερα, με φθηνοτερο πετρελαιο. υπηρξε φετος πολλη γκρινια για τις κρατησεις, γιατι δεν μπορουσες να κανεις κρατηση χωρις να πληρωσεις και να παρεις το εισητηριο στο εκδοτηριο. δεν βρισκομαστε ουτε στο 1990 που γραφαν τις κρατησεις στο χερι, ουτε στο 1999 οταν πρωτομπηκαν επισημως οι ηλεκτρονικες κρατησεις. η εταιρια προσφερει το e-ticket. ολος ο κοσμος ειναι με ενα smartphone στο χερι και το παιζει, δε νομιζω να μη μπορουν να κανουν ηλεκτρονικη εκδοση εισητηριου. αν ακυρωσεις μεχρι την προηγουμενη μερα παιρνεις τα λεφτα σου πισω (προσωπικα μου συνεβη και περσυ και προπερσυ να κανω μερικη ακυρωση και δεν ειχα κανενα θεμα). θα επρεπε βεβαια η εταιρια να στηριξει τιμολογιακα το e-ticket, διατηρωντας μια, μικρη εστω, εκπτωση  στις επιστροφες. επισης θα μπορουσε να εμβαθυνει τη σχεση της με τους μονιμους κατοικους και τους συχνους ταξιδιωτες, ειτε με καποιο προγραμμα τυπου bonus miles, ειτε με μια καρτα νησιωτη (βοηθα και ο αριθμος νησιωτη σε αυτο).
  • στα λιμανια, ειδικα της ζακυνθου και τις κυλληνης, τα πραγματα ειναι χαοτικα. προφανως δεν ειναι δουλεια της εταιριας να δωσει λυση, αλλα θα μπορουσε να βγει μπροστα, διεκδικωντας πραγματα. πχ: αιθουσες αναμονης, ειδικα σε ζακυνθο και κυλληνη, εντονοτερη παρουσια του λιμενικου, διευθετηση κυκλοφοριας (ειδικα στη ζακυνθο). η δυσαρεσκεια του κοσμου για αυτα που αντιμετωπιζει, αντανακλα και στην εταιρια. φανταστειτε: φτανεις στην κυλληνη, το πλοιο εχει μεγαλη καθυστερηση, εχει ζεστη, το κυλικειο ειναι τριτοκοσμικο, δεν εχει τουαλετες κλπ. τι σκεφτεται ο τσαντισμενος επιβατης (τουριστας, επαγγελματιας κλπ). κοιτα τους που...δες, το καραβι τους εχει αργησει, περιμενουμε σα μα...κες και δεν μπορουμε ουτε να παμε τουαλετα. 
  • επικοινωνια marketing. οσο επαγγελματιες ειναι στα social media και την tv, τοσο... παλαιοκομματικοι ειναι στην προσεγγιση των κατοικων των νησιων. πρεπει να βγει η ιδια η εταιρια και οι ανθρωποι της μπροστα με επαγγελματικο τροπο και να περιορισουν το φαινομενο τον πολλαπλων σιροπιαστων αναρτησεων. εχουν αντιθετο αποτελεσμα. αντιθετο αποτελεσμα φερνουν και ατυχεις συγκρισεις, ειτε με τη σαμοθρακη, ειτε με τις καθυστερησεις στην ancona. εξοργιζουν, δεν βοηθανε. αντιθετως η κερκυρα, ειναι καλυτερο και πιο ευστοχο αντιπαραδειγμα.
  • last, but not least, θεματα συμπεριφορας αναφερθηκα και παλιοτερα σε ζητηματα... customer experience. ταξιδεψα κατ επαναληψη φετος με ολα τα πλοια της εταιριας. εχω αναφερθει σε δυο που η κατασταση ηταν πολυ καλη, δεδομενων και των συνθηκων. στα αλλα δυο ομως, υπαρχει σοβαρο θεμα συμπεριφορας στο γκαραζ. μιλω παντα απο αυτα που ειδα ο ιδιος. υπαρχουν επισης πολλα παραπονα για τα bar σε ολα τα πλοια. προσωπικα δεν εχω καποια... δυσαρεστη αναμνηση, αλλα στα bar παω για να παρω κανενα νερο. πρεπει να το ξαναδει απο την αρχη η εταιρια το θεμα της συμπεριφορας παντως. 

τελειωνοντας, επιτελους^_^, θα ελεγα καθυστερησεις, διαταξη δρομολογιω, συμπεριφορα και σχεση με τους μονιμους κατοικους.

θα χαιρομουν επισης να ακουσω, οτι η εταιρια ψαχνεται για το μελλον. πχ σε βαθος πενταετιας, ανανεωση στολου, πλοια με αλλες πηγες ενεργειας (πχ lng) κλπ. ας υπαρξει και μια εταιρια στην ελλαδα που να το κανει

οσοι αντεξατε να διαβασετε ως εδω, ειστε οι ηρωες μου και σας αγαπω πολυ:D:wub:

Link to comment
Share on other sites

 

  • καθυστερησεις-> Αντί να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους, πάνε και τους μοιάζουνε ... δεν το καταλαβαίνω, τόσο δύσκολο είναι να προσθέσεις από ένα δεκάλεπτο στους χρόνους παραμονής και ταξιδιού, ώστε να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι ...;;; Εάν δεν τους βγαίνουν τα δρομολόγια, να τα μεταθέσουν προς τα πίσω. Αλλά, εδώ φταίει και το λιμεναρχείο/υπουργείο. Δεν γνωρίζουν πως οι χρόνοι είναι μη ρεαλιστικοί; Θα έπρεπε να επέμβουν!
  • πυκνοτητα - διασπορα δρομολογιων: 
  1. στη ζακυνθο 
  2. στον πορο -> Το ίδιο και εδώ. Καλύτερα 4 σωστά δρομολόγια, παρά 5 λάθος. Εδώ φταίμε όμως και όλοι εμείς! Υπήρξε ποτέ δυναμική παρέμβαση των τοπικών αρχών (εκτός Παρίση :P) αλλά και απλών πολιτών, π.χ. με μια συγκέντρωση υπογραφών ή καθιστική διαμαρτυρία στα λιμάνια, για αλλαγή των ωραρίων;
  3. πατρα σαμη ιθακη -> Το ζουμί εδώ είναι, γιατί προτιμούν να χάσουν τη μισή Κεφαλλονιά και το Θιάκι στις παντόφλες. Δεν το καταλαβαίνω.
  4. γενικοτερα -> Η κίνηση έχει αυξηθεί πάρα πολύ φέτος, ιδιαίτερα στα Ι.Χ.!!! Πρώτη φορά από μικρό παιδί, που εκτός από το σηυνηθισμένο μποτιλιάρισμα στο Αργοστόλι, υπήρχαν και μποτιλιαρίσματα στη Λάσση και στα χωριά της κάτω Λειβαθούς!!! Ένα απίστευτο φαινόμενο.
  • εισητηρια, κρατησεις, τιμολογια -> Σε αυτό, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω λίγο ^_^ Σε σχέση με το εξωτερικό και την απόσταση, είναι ακριβά. Και παλαιότερα, τα πληρώναμε πολύ φθηνότερα. Μπορεί σε σχέση με την τιμή του πετρελαίου, να ήταν ακριβότερα, αλλά από την τσέπη μας, έβγαιναν λιγότερα λεφτά.
  • στα λιμανια,-> Εντονότερη παρουσία του λιμενικού - καλέ, τι μας λες, και πότε θα πινουν τα φρέντο τους; :rolleyes: Οι αφιξο/αναχωρήσεις ρυθμίζονται από μόνες τους. Υπάρχουν φάσεις, που δε βλέπεις απολύτως κανέναν λιμενικό!!!
  • επικοινωνια marketing-> Καλά, οι σιροπιαστές αναρτήσεις των ημέτερων ΜΜΕ είναι γελοίες. Τολμώ να πω, πως περισσότερο κακό κάνουν στην εικόνα της εταιρείας, παρά τη βοηθούν. Αλλά αυτά, δεν τα βλέπει η διοίκηση;

ενώ η εταιρεία σε ορισμένα θέματα φαίνεται πολύ προχωρημένη και επαγγελματική σε σχέση με άλλες ελληνικές του κλάδου, σε άλλα πάλι θέματα δουλεύει σε απολύτως ερασιτεχνικό επίπεδο. Αυτό θα πρέπει να το κοιτάξουνε σοβαρά τον χειμώνα, γιατί τους εκθέτει.

Για να υπάρξει ανανέωση του στόλου με πλοία με εναλλακτικές πηγές ενέργιεας, θα πρέπει να κατασκευαστεί πρώτα η αντίστοιχη υποδομή στη στεριά από το κράτος. Οπότε, το βλεπώ χλωμό ...

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ariadne said:
  1. πατρα σαμη ιθακη -> Το ζουμί εδώ είναι, γιατί προτιμούν να χάσουν τη μισή Κεφαλλονιά και το Θιάκι στις παντόφλες. Δεν το καταλαβαίνω.

 

Όλα τα άλλα που αναφέρεις Proud είναι εν πολλοίς αποτελέσματα του μονοπωλιακού χαρακτήρα των γραμμών. Αλλά κι εμένα αυτό με κολλάει. Ο Κάλβος τελικά τους αφήνει κάτι όλο το χρόνο από την Πάτρα?

Link to comment
Share on other sites

η γραμμη ειναι σε καθεστως επιδοτησης, οποτε βγαζει τα εξοδα τους δυσκολους μηνες.  τα υπολοιπα, για το πως και ποσο βγαινει η γραμμη, τα εχουμε πει αναλυτικα στο τοπικ της πολλες φορες, οποτε δεν εχει νοημα να κουρασουμε αλλο οσους μας διαβαζουν:)

Edited by proud_ionian
οποτε αντι ποτε
Link to comment
Share on other sites

Καλά για γέλια είναι το facebook και γενικότερα τα social media της εταιρείας. Σε ποστ με 32 σχόλια τα 31 είναι διεγραμμένα!!!! Πρώτη φορά το βλέπω αυτό! Κανονικά θα έπρεπε όπως άλλες εταιρείες να απαντούν στον κόσμο να δείχνει κατανόηση με τις καθυστερήσειςκαι όχι να διαγράφουν τα σχόλια έτσι απλά... Ήθελα να ξερα ποιος διαχειρίζεται τα social media της εταιρείας; Μέχρι στιγμής έχει γίνει ρεζίλι...

Link to comment
Share on other sites

On 8/24/2019 at 12:39 PM, proud_ionian said:

αντι να εχουν το συνεχομενο... εκτακτο 04.00 απο ζακυνθο και 06.15 απο κυλληνη[...], αντι των συνεχομενων "εκτακτων" δρομολογιων του καλβου,

συνεχιζονται ολες αυτες τις μερες, τα συνεχομενα "εκτακτα" δρομολογια στη γραμμη της ζακυνθου και σαμη κυλληνη.

η levante δειχνει να μην μπορει να ξεπερασει τη λογικη πορθμειου που διακατειχε ολες τις ζακυνθυνες εταιριες. θυμιζει εντονα ριο αντιρριο των 70 & 80s. αν δε γεμισει 100% το ενα δρομολογιο δεν ανακοινωνεται αλλος

Link to comment
Share on other sites

ανακοινωση για επισημοποιηση καθυστερησεων τροποποιηση ωρων αναχωρησης, σημερινων δρομολογιων, εχει βγαλει η levante στο fb.

Quote

Σας ενημερώνουμε ότι τα δρομολόγια 31/08 τροποποιούνται ως εξής:
ΠΟΡΟΣ - ΚΥΛΛΗΝΗ από 12:30 σε 13:15 
ΚΥΛΛΗΝΗ - ΖΑΚΥΝΘΟΣ από 15:00 σε 15:30 και από 19:30 σε 20:15 
ΖΑΚΥΝΘΟΣ - ΚΥΛΛΗΝΗ από 17:15 σε 18:00

τα αλλα δρομολογιαθα γινουν σε ανεκτους χρονους καθυτερησης

oι καθυστερησεις ειναι προσωρινες, η ταλαιπωρια ειναι μονιμη:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...