Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με τη παρουσία του προέδρου της Levante Ferries Γιώργου Θεοδόση και του Γενικού Διευθυντή Στρατή Απέργη, οι εργαζόμενοι στα δυο ιδιόκτητα φερυ μποτ της εταιρίας Fior Di Levante και Mare Di Levante έκοψαν τις βασιλόπιτες του 2019 ανταλλάσοντας ευχές για Υγεία και Καλά ταξίδια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 416
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί τονίζουμε/-νε  το "δυο ιδιόκτητα φέρρυ " ?

Παίζει το τρίτο εν ενεργεία κίτρινο, ή το υπό επισκευή και βάψιμο κίτρινο, να είναι ναυλωμενα?

Link to comment
Share on other sites

εφοπλιστρια η levante. για τις πλοιοκτησιες τα εχουμε ξαναπει

οπως ξερουμε απο τις επισημες ανακοινωσεις:

fior & κεφαλονια, ανηκουν στην εισηγμενη. mare & καλβος σε μονοβαπορες συμφεροντων θεοδοση-απεργη που δεν ενοποιουνται με τη newsphone.

 

YΓ: με το κεφαλονια μια επιφυλαξη, μην εχουν ολοκληρωθει τα τυπικα, αλλα δεν εχουν ανακοινωθει. αλλιως δεν θα ειχαν ξεκινησει επισκευες

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

λυση τυπου Μωραλη, ετοιμαζεται στο Ζαντε, συμφωνα με την Imerazante.

Quote

η λύση “Θεοδόση” προέκυψε από την άμεση ανάγκη που έχει ο τόπος προκειμένου να εξελιχθεί και να χαράξει ένα νέο ξεκίνημα στο Πανελλαδικό αλλά και στο Παγκόσμιο στερέωμα

Quote

Ο ίδιος δηλώνει «πολυάσχολος» και ουσιαστικά, θέλει να προσφέρει ανιδιοτελώς, με γνώμονα την αγάπη για τη Ζάκυνθο και ουδόλως από την θέση του Δημάρχου. Δηλώνει στρατιώτης εφόσον υπάρχει εμπνευσμένη ομάδα να πάει τη Ζάκυνθο μπροστά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

και οπως εχουμε εξηγησει και στο topic της levante, οι μονοβαπορες του fior & του κεφαλονια ειναι 99,9% θυγατρικες της newsphone hellas και ενοποιουνται στον ισολογισμο της, ενω οι μονο βαπορες του mare και του καλβου, ειναι εταιριες συμφεροτων γιωργου θεοδοση και στρατη απεργη, που ομως δεν εχουν τυπικη σχεση με τη newsphone.

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι το four ανήκει μονο κατα ένα 16% στην ειδησεοφονικη. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαινω απο τις καταστάσεις της. Άρα αν καταλαβαινω καλα, το 99% του Κεφαλονιά και το 16% του four ανήκει στην εοδησεοφονικη.

Link to comment
Share on other sites

Οκ πάντως τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 17 η newsphone ελέγχει μέσω της θυγατρικής το 16% της lf που με τη σειρά της ελέγχει το fior. Δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο, αλλα ως αξία του πλοίου ουσιαστικά ορίζει ένα ποσο της τάξης των 25 εκατομυρίων...

καπως μεγαλο θα έλεγα για πορθμειακο.

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

Οχι η τιμη για rebuilt πλοιο με αυτο το lux εσωτερικό μια χαρά ειναι . Το Ιθάκη που για ... πορθμειακο φτιάχτηκε και αυτο πήγε 31 εκ ευρώ (οσο και αν τα φουσκώνουν οι Καναδοί )

Link to comment
Share on other sites

μυστηρια πραγματα γενικως.

οπως ειπα και παραπανω ειχα μεινει στην ανακοινωση του  2014 οτι το πλοιο ανηκει στη newsphone, αλλα ειναι οπως τα λεει ο @marioskef, παρολο που οταν αποφασιστηκε η ιδρυση νεας εταιριας (για το κεφαλονια οπως φανηκε), παρουσιαστηκε ως συνεχεια της ηδη επιτυχημενης επενδυσης στην ακτοπλοϊα. 

να συμπληρωσω τον @marioskef, λεγοντας οτι στις οικονομικες καταστασεις, αναφερει τη θυγατρικη που ελεγχει το 16% της levante, αλλα αναφερει και οτι δεν συντρεχουν οι προϋποθεσεις ενοποιησης.

οσο για τα 25εκ, οταν ηρθε καπου ειχε παρει το ματι μου οτι το αποτιμουσαν 29εκ (18εκ οσο ηταν υπο κατασκευη).

οταν το κεφαλονια αξιζει... 10 (δηλαδη 5,5) το φιορο ποσο να κανει; 12; 13;

θυμηθειτε οτι 16 στοιχισε η αγορα και μετασκευη του νησος σαμος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εγώ εκεί που θα δώσω πόντους στη Levante δεν είναι για τις εργασίες αυτές καθ' αυτές στο Νήσος Κεφαλονιά. Αλίμονο δηλαδή αν δεν γινόταν γενναία συντήρηση για ένα πλοίο που κατα ομολογία των ιδίων των μουτζαχεντίν του, ήταν στο έλεος του Μεγαλοδύναμου. Ίσα-ίσα που οι ελεγκτικές αρχές θα έπρεπε να επιβάλλουν τέτοιου επιπέδου συντηρήσεις, άλλη κουβέντα όμως αυτή.

 

Εκεί που έκανε για μένα κίνηση-μάτ η Levante ήταν στην επικοινωνιακή διαχείριση της ανακαίνισης του πλοίου. Και κατά τη διάρκεια της παραμονής στη Δραπετσώνα αλλά και τώρα κατά τον δεξαμενισμό, ακολούθησε μια πολιτική "ανοικτών θυρών" υπό την έννοια πως προέβαλλε παντοιοτρόπως το extreme makeover και δεν ακολούθησε τη σύνηθη μίζερη πολιτική του στύλ "όλα κάτω από το πάπλωμα". Είδαμε φωτογραφίες από πολλούς χρήστες εδώ(φαντάζομαι και στα άλλα σχετικά sites), αν κατάλαβα καλά και στα social media υπήρχε πολύ φωτογραφικό υλικό, επιτέλους μια πιο χαλαρή και έξυπνη προσέγγιση.

 

Σε ακραία αντίθεση με παρελθούσες τακτικές άλλων εταιρειών που επέβαλλαν αυστηρό black out σε νέα και φωτογραφίες και όσον αφορά νεότευκτα αλλά και μετασκευές/μεγάλες επισκευές. Λες και προετοίμαζαν όχι πλοίο, αλλά ληστεία σε τράπεζα. 12 points στη Levante λοιπόν. 

 

Link to comment
Share on other sites

Οντως. σε κεφαλονια και ιθακη (κυριως), στη ζακυνθο και στις αντιστοιχες παροικιες στην πατρα και την αττικη,  την μεγαλη επισκευη του κεφαλονια (αναγεννηση οπως την αποκαλει η εταιρια), τη συζητουν οι παντες, ακομη και ατομα που μπορει και να μη θυμουνται σε ποιο πλοιο μπηκαν (δεν εστιαζω στους επαγγελματιες της ακτοπλοϊας ή τους συνασθενεις μας).

βεβαια, για να ειμαστε σωστοι, θα πρεπει να σταθουμε στο οτι εδω εχουμε αλλαγη πλοιοκτησιας. ενα εμβληματικο πλοιο που αγαπηθηκε σε κεφαλονια και θιακι και τα τελευταια χρονια βιωνε την παρακμη και την εγκαταλειψη, περασε σε νεα εταιρια που κανει μια γενναια επισκευη σε hull, machinery & safety, η οποια συνδυαζεται με ενα εξαιρετικης ποιοτητας βαψιμο ολου του πλοιου. εχει καθε λογο η εταιρια να προβαλει την αναγεννηση.

αντιθετως, οταν πριν 5 χρονια, "αναγεννηθηκε" ενα αγνωστο, κατεστραμενο απο φωτια, ferry ειχε επιβληθει πεπλος σκοτους και σιωπηςB)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα στη Κίνα δε μαθαίνουμε πολλά αγαπητέ , διάλυση Oceanic , Ναξος , βύθιση Μύκονος τζετ . 

Υ.γ. Λογικα καθε μέρα θα εισαι με ένα χαμογελο στα χείλη με τέτοια επίσκευη.

υ.γ. 2 ξέρουμε αν αλλαξε λογω αλλαγής πλοιοκτησίας και νηολόγιο ; να ξέρουμε και τι υπογραφή θα ανεβάζει o proud 😅

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
On 12/16/2018 at 6:24 PM, proud_ionian said:

fior, mare, κεφαλονια και καλβος. ψαχνει και πεμπτο πλοιο η εταιρια για να εχει ανεση στα δρομολογια της

εξακολουθει να κυκλοφορει η φημη του πεμπτου πλοιου εντος του 2019

Link to comment
Share on other sites

Για το Σολωμό λένε από πέρυσι αλλά ταυτόχρονα κοιτάνε μην υπάρξει καμιά καλή πρόταση για ναύλωση του Fior ώστε να τα συνδυάσουν. Παλιά θέλανε και το Αικατερίνη Π. αλλά δεν προχώρησε το θέμα απ' όσο θυμάμαι.

Edited by proud_ionian
λινκ απο περσυ :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραγικά πράγματα από το πρώτο crash test της εταιρείας. Φέτος το Πάσχα ήταν οι πρώτες διακοπές που η εταιρεία "έπαιζε μπάλα" μόνη της και δυστυχώς δεν τα πήγε καλά. Οι καθυστερήσεις του μισαωρου στην καλύτερη έχουν γίνει θεσμός πλέον, το mare έβγαλε πρόβλημα, απελπιστικά αργές ταχύτητες, εκδίδουν παραπάνω εισιτήρια από όσα χωράνε τα πλοία της με αποτέλεσμα κόσμος να μένει έξω, θέσεις στα σαλόνια ούτε για δείγμα και από χθες πάλι η Ζάκυνθος με τόσες χιλιάδες κόσμο έμεινε με ένα πλοίο... 

Αυτή τη στιγμή στο λιμάνι της Ζακύνθου γίνεται ένας πανικός καθως κατεβασανε κοσμο απο το Κεφαλονιά γιατί δεν χωρούσε άλλους.

Η εταιρεια χρειαζεται οπωσδήποτε και πέμπτο πλοίο, αλλιώς πρέπει να μπει κ άλλος "παίχτης" στη γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Πως γίνεται αυτό: "εκδίδουν παραπάνω εισιτήρια από όσα χωράνε τα πλοία της με αποτέλεσμα κόσμος να μένει έξω"?

Link to comment
Share on other sites

η πασχαλινη περιοδος ειναι λιγο ιδιαιτερη. ο κοσμος φευγει τις ιδιες μερες και γυρνα ολος παλι τις ιδιες. ηταν και η πρωτομαγια φετος και η κινηση ηταν περισσοτερη.

για τις καθυστερησεις μισαωρου θα ημουν λιγο επιεικης, λογω των παραπανω.

το οτι εφυγε το μαρε, πριν την κυριακη του θωμα, ειναι λαθος. το κεφαλονια μονο του δεν μπορει να σηκωσει την κινηση της ζακυνθου σε μερες αιχμης.

η ζακυνθος, παρουσιαζει μεγαλη αυξηση μεταφορικου εργου τα τελευταια χρονια. χτιζονται πολλες τουριστικες μοναδες (και ξενοδοχεια και ανεξαρτητες οικιες, ειναι αυξημενος ο εξωτερικος τουρισμος (ολα αυτα συνεπαγονται αυξημενη κινηση σε φορτηγα), ενω το νησι εχει επανελθει στις προτιμησεις των Ελληνων τουριστων, σαν προορισμος συντομων αποδρασεων, με αποτελεσμα να εχει παρει τα πανω της αισθητα η κινηση σε ΙΧ και επιβατες.

πιστευω οτι μια καλυτερη διαταξη των δρομολογιων θα βοηθουσε.

 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, gtogias said:

Πως γίνεται αυτό: "εκδίδουν παραπάνω εισιτήρια από όσα χωράνε τα πλοία της με αποτέλεσμα κόσμος να μένει έξω"?

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας είπαν ότι έγινε λάθος προγραμματισμός. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...