Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 416
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

συντομα θα ξερω και θα μπορω να πω περισσοτερα.

δεν ειμαι σιγουρος ακομη για κατι περισσοτερο. θεωρω ομως οτι αυτη τη φορα υπαρχει και φωτια κατω απο τον καπνο.

λιγη υπομονη (δεν συνηθιζω να μιλω με γριφους, οποτε give me the benefit of the doubt);)

Link to comment
Share on other sites

απο οτι εχω καταλαβει, δυο προσθηκες αναμενονται στο στολο της εταιριας και μια τρανταχτη αποχωρηση απο το ιονιο για τα ξενα 

παλι θα παρακαλεσω οχι τι πως ποσο ποιο;)

Link to comment
Share on other sites

Μετα από τόση διαφήμιση που εχει κάνει στο φιόρο του Λεβάντε θα το "διώξει" και θα βάλει στη θέση του άλλα, σαφώς υποδεέστερα απο άποψη εμφάνισης, σαλονιών, διακόσμησης κλπ. πλοία?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/18/2018 at 5:01 PM, proud_ionian said:

απο οτι εχω καταλαβει, δυο προσθηκες αναμενονται στο στολο της εταιριας και μια τρανταχτη αποχωρηση απο το ιονιο για τα ξενα 

πριν αρκετο καιρο εκτος απο την αναχωρηση του fior, ειχε ακουστει και για προταση στην ΑΝΜΕΖ για αγορα πακετο των σολωμου και καλβου.

για το θεμα καλβου υπαρχει η γνωστη εμπλοκη, αλλα ο σολωμος ειναι up for grabbs.

με κινδυνο να παω κουβα φιδεμπορα:P,  αλλα οι πηγες μου επιμενουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

νεα ναυτικη εταιρια απο τη Newsphone Hellas.

Επιτυχημενη η ως τωρα επενδυση, θετικες προοπτικες της ακτοπλοϊας και ιδρυεται η νεα ναυτικη εταιρια με μπροσταρηδες οπως παντα Γ.Θεοδοση και Ε.Απεργη.

Μενει να μαθουμε το ονομα του πλοιου :D 

Link to comment
Share on other sites

On 10/18/2018 at 6:01 PM, proud_ionian said:

απο οτι εχω καταλαβει, δυο προσθηκες αναμενονται στο στολο της εταιριας και μια τρανταχτη αποχωρηση απο το ιονιο για τα ξενα 

παλι θα παρακαλεσω οχι τι πως ποσο ποιο;)

Αυτή η πληροφορία σχετίζονταν κε την kefalonian τελικά; 

Link to comment
Share on other sites

On 12/8/2015 at 11:09 PM, Superspeed 1 said:

θελει λεει να τους αγορασει ολους, και την Kefalonian 

 

On 12/8/2015 at 11:26 PM, proud_ionian said:

δεν μπορουν να αντεξουν τοσοι πολλοι παικτες για πολυ.

αρηα ή γρηγορα θα ξεκαθαρισει η κατασταση. ο μονος που εχει επιφανεια ειναι ο θεοδοσης και εχει φανει.

3+ χρονια μετα βγαινουν οι παραπανω εκτιμησεις, οταν το ειχαμε ξεχασει και οι ιδιοι οτι το ειπαμε;):)

On 12/8/2015 at 11:45 PM, Superspeed 1 said:

Λόγια του τυπου θα αγορασω το Κεφαλονια και θα το στειλω για σκραπ

 

On 12/10/2015 at 5:49 PM, chief Electrician said:

εγώ  μπορώ να πω με βεβαιότητα ,ότι δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να έχει υπαινιχτεί κάτι τέτοιο ,όχι να πει 

τωρα μενει να αποδειχθει, αν το πηρεαπλα για να φυγουν οι αλλοι απο τη μεση ή αν οντως θελει να το δουλεψει

Link to comment
Share on other sites

H υπό σύσταση θυγατρική εταιρεία της Newsphone, Levante Ferries V Ν.Ε., υπέγραψε προσύμφωνο αγοράς πλοίου με την Ναυτική Εταιρεία KEFALONIAN LINES και  η μεταβίβαση του πλοίου θα γίνει  μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2019. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το εν λόγω πλοίο είναι ένα πλοίο στις ακτοπλοϊκές γραμμές του Ιονίου.

Η συνολική επένδυση για την αγορά και μετασκευή του πλοίου εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ. Η Εισηγμένη Εταιρεία συμμετέχει στην Levante Ferries V με ποσοστό 99,9%. Η χρηματοδότηση θα γίνει με ίδια κεφάλαια της Levante Ferries V ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, με τραπεζικό δανεισμό 4 εκατομμυρίων ευρώ και το υπολειπόμενο ποσό θα προέλθει από τις λειτουργικές ταμειακές ροές της εταιρείας  σε διάρκεια περίπου 3 ετών.

Το πλοίο σχεδιάζεται ότι θα δρομολογηθεί την περίοδο του Πάσχα του 2019 στις γραμμές Κυλλήνη - Ζακύνθου και Κυλλήνη - Πόρου - Κεφαλλονιάς.

Edited by proud_ionian
link τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Όταν λέει οτι το υπολοιπομενο ποσο θα προέλθει από τις λειτουργικές ταμειακές ροές τις εταιρείας σε διάρκεια περιπου 3 ετών τι εννοεί ο ποιητής;

Σου δινω τα 6.5 που τα χω και τα υπολοιπα στα χρωστώ και όσο βγάζω θα σου δινω λίγα λίγα; Εκτός κι αν εννοει οτι με τα 6.5 το αγορασε (οπότε τα έσκασε ντουκου) και τα υπολοιπα 3.5 ειναι η μετασκευή και καθε χρονο θα δινει λιγα λιγα να το συμμαζευει..  

Link to comment
Share on other sites

Αν έδωσε 6,5 εκ. για ένα πλοίο 43 ετών τότε το λες ότι τον πιάσανε λίγο κότσο. Εκτός και αν μέσα στην τιμή αυτή είναι και η φυγή Λυκούδη από την γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

προφανως ειναι και το premium για την αποχωρηση της kefalonian, το συνολικο ποσο ομως δεν παυει να ειναι υψηλο, οπως και ασαφες ειναι το πως ""μεταφραζεται" η αποπληρωμη απο τις ταμειακες ροες, στον ισολογισμο της Newsphone

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι ...άσχετο, αλλά η ΑΝΕΚ πολύ παλιά είχε δώσει 9 εκατομμύρια δολάρια για ένα πλοίο ηλικίας 5 χρόνων, το ΑΡΓΩ του Πολέμη, μετέπειτα ΚΡΗΤΗ. Σήμερα, να δώσεις σχεδόν τα ίδια χρήματα για ένα πολύ μικρότερο πλοίο, όχι 5 αλλά 43 ετών, μου φαίνεται κάπως παράλογο. Δεν λέω, μπορεί να μην αντιλαμβάνομαι τους κανόνες της σύγχρονης εποχής...

Link to comment
Share on other sites

Εχουν αλλάξει οι τιμες αγαπητέ . 

Τα 8-9 εκ της εποχής ειναι τωρινά 30-35.

αντιστοιχα τοτε έπαιρνες ενα 5αρι τζενερααδικο με 2,5-300.000 δολλαρια ενώ τωρα θες στην ξεφτίλα 1,5 με 2 εκ ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...