Jump to content
Shipfriends

Orange Shikoku (IMO 9442251)


Recommended Posts

oita & orange shikoku σε ελληνικα χερια μαζι με δυο αδελφακια τους... για sea trials τα βλεπω ηδη ολα μαζι...

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

ναι 4 enas chiotis


NAME: ORANGE SHIKOKU
IMO: 9442251
MMSI: 431000479
Διακριτικό: JD2600
Σημαία: Japan
Τύπος: Ro-ro/passenger Ship
Ολική Χωρητικότητα (GRT): 2918
Χωρητικότητα (DWT): 1083
Μήκος x Πλάτος: 120m x 16m
Έτος κατασκευής: 2008

NAME: OITA
IMO: 9282560
MMSI: 431501774
Διακριτικό: JL6680
Σημαία: Japan
Τύπος: Ro-ro/passenger Ship
Ολική Χωρητικότητα (GRT): 2453
Χωρητικότητα (DWT): 1150
Μήκος x Πλάτος: 115m x 16m
Έτος κατασκευής: 2004

2005 & 2006 ετη κατασκευης των αλλων δυο!!

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

oita & orange shikoku σε ελληνικα χερια μαζι με δυο αδελφακια τους... για sea trials τα βλεπω ηδη ολα μαζι...

 

Πραγματι sea trials εκαναν το oitia, το orange shikoku και το orange kyushu σημερα ολη τη μερα !!! Αυτο κι αν ειναι βομβα !!

 

Ποιοι εχουν λεφτα για μια τετοια επενδυση από όσους έχουν ήδη πλοία ;;  Ελαχιστοι , η blue star (δυσκολο) , οι αφοι Στεφάνου (επισης δυσκολο) , ο Λεφάκης ( καθολου απίθανο να θελει να ενισχυσει την παρουσια του στο Σαρωνικο με 1-2 πλοια ακομη και να επεκταθεί αλλού ) , ο Παναγιωτάκης ( επισης καθολου απιθανο να θελει να επιστρεψει στην Κέρκυρα με νεα πλοια.... ) , η μετά κανενας που βλεπει την κατασταση της ΝΕΛ και θελει μετα το θανατο της να τσιμπησει καμια άγονη...... Για μενα ειναι πολυ πιθανο το σεναριο βεβαια να ερχονται για διαφορετικους πλοιοκτητες σε σχημα σαν τη nova με τα φοιβος και αθηνα - γιατι ενας πλοιοκτητης μονος να παιρνει 4 πλοια σε τετοιες εποχες λιγο δυσκολο...... Κουβεντα να γινεται - περιμενουμε κατι σιγουρο για τον αγοραστή.....

Link to comment
Share on other sites

Παντως σαν αγορά λόγω ηλικίας και λόγω κατάστασης της ακτοπλοΐας μας εδω ειναι σαν ψέμα η όλη κατάσταση. Και για τα 4 πρέπει να εχει δώσει κοντά 90 εκατομμύρια ... Ποιος τρελός ειναι αυτός ;

Link to comment
Share on other sites

Τοτε ετσι οπως το θετεις ενας και μοναδικος μου ερχεται στο μυαλο που μπορει να εχει τοσα λεφτα για ενα τετοιο προτζεκτ (120 μυρια μινιμουμ μαζι με μετασκευες σιγουρα) στην ακρη από ακτοπλοία του παρελθόντος , Παναγόπουλος !!

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Και για τα 4 πρέπει να εχει δώσει κοντά 90 εκατομμύρια ... Ποιος τρελός ειναι αυτός ;

 

€ ή $ πετραν?

 

οντως ειναι μεγαλη επενδυση και εχω την περιεργεια αν αγοραστηκαν για να ελθουν εδω ή για μεταπωληση.

 

το orange οπως το βλεπω στη φωτο, σαν μεγαλο liberty b ειναι

 

ΥΓ:εκει τι γραμμες κανουν;

Link to comment
Share on other sites

Ουτε ο παναγοπουλος ουτε ο αγαπητος ουτε ο στριντζης (να μαζεψω ολες τις αποριες μαζι!)

Τωρα γιατι αγοραστηκαν που λεει κ ο proud ειναι μια καλη ερωτηση...

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί οι δύο όμως δέν ήσαντε ποτέ στην ακτοπλοϊα-δέν ξέρω μάλιστα άν ήντουσαν στην ναυτιλία γενικώτερα.Δέν αρκεί μονάχα το να έχης βαπόρι(α) γιά να γίνης εφοπλιστής.

 

Πάντως άν και τα τέσσερα πλοία είναι σάν το Shikoku,έχει να πέση η μετασκευή τής μεγάλης άρκτου.Θα ανασάνουν τα ελληνικά ναυπηγεία-τουλάχιστον γιά κανα-δυό χρόνια που θα διαρκέσουν τα έργα.

 

Απορία:γιατί κάνουν ΤΩΡΑ sea trials αφού ούτως ή άλλως τα αποτελέσματα θα είναι χρήσιμα μόνον μετά τίς μετασκευές;

Link to comment
Share on other sites

Κατι πηρε το μεγαλο μου και ομορφο αυτακι για Μαρινακη-Μελισσανιδη!!Αλλα και παλι δεν ξερω κατα ποσο ειναι φημη η οχι!! :confused: :confused: :confused:

 

Aυτοι οι 2 να συνεργαστουν αποκλειεται....

 

 

€ ή $ πετραν?

 

 

 

Ντολαρς της Αμερικα.... και ποσο ακομα θελουν σε μετασκευες υπερκατασκευες..βεβαια ειναι πολυ νεα πλοια.. απο την εποχη του ΑΡΚΑΔΙ θα πρεπει να εχουν να ερθουν τοσο νεα Γιαπωνεζικα.. Αντε και του πρωτου Κρητη (Εξπρες Αρης)

Link to comment
Share on other sites

 

Και πολυ πιο προσφατα ηρθαν νεαρά γιαπωνεζικα - απλα οχι μαζεμενα, πχ το 2006 το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π ήρθε σε ηλικια 5 ετων.........Αυτα, το νεότερο είναι 6 ετων και προκειται για το orange shikoku του 2008..... Εξαιρετικα νεα πλοια δηλαδη !

 

Ειχε ενα αφιερωμα ο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ πριν 3-4 χρονια για τα <<ιαπωνικα ακτοπλοικα της τελευταιας δεκαετιας >> και ανέλυε πολλά πράγματα γι αυτα τα πλοια !

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ειναι ολοι αυτοι,εμενα το μυαλο μου παει σε εναν αλλο αυτον που εκανε καποτε τα μπαμ στην ακτοπλοια.Καπτα Γατος;115 μετρα βαπορια με 20αρια ταχυτητες για Κυκλαδες κανουν αλλα και για πολλες αγονες ταιριαζοντας γαντι στη σημερινη ακτοπποια

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός ότι όλα είναι ηλικίας κάτω από δεκαετία να έχει άραγε σχέση με τις 12ετείς συμβάσεις των άγονων? Γιατί εάν κάποιος έχει καπαρώσει τις άγονες για 12 χρόνια, πιό εύκολα παίρνει την απόφαση να τα φέρει και πιό εύκολα θα βρεθεί τράπεζα να δώσει κανένα δανειάκι. Σαν δύσκολο μου φαίνεται να έβαλε κάποιος το χέρι στην τσέπη για να τα φέρει σε ανταγωνιστικές γραμμές με ελεύθερη δρομολόγηση όπου θα ανταγωνίζεται...όλο το ελληνικό τραπεζικό σύστημα!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι όλη αυτή η φημολογία περί Μελισσανίδη , μου κάνει κάτι σε Kefalonian Lines μιας και το Νήσος ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ δεν θα ταξιδεύει αιωνίως !

Edited by 94867
Link to comment
Share on other sites

ακριβως αντωνη. τουγκουτουμπιτρου.

 

απο οτι ακουω θα... αργησουμε πολυ να τα δουμε ελλαδα

 

δεν εχει κανει κανενας ελληνας τετοια επενδυση


ουτε ο μελισσανιδης, ουτε ο αρχιεπισκοπος, ουτε ο μαρινακης, ουτε ο γιαννης λαγος ουτε κανεις

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...