Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

  • Replies 569
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτές ειναι για την συμμόρφωση του πλοίου με την συνθήκη στοκχολμης . Αρκετά μετασκευασμένα βαπόρια απο Ιαπωνία κι όχι μόνον έχουν όπως πχ ο ΔΙαγορας , ΕΛ. Βενιζέλος κλπ…

Προφανώς στα πλοία που ανέφερες έβγαινε η συμμόρφωση με την συνθήκη της Στοκχολμης χωρίς να τοποθετηθούν εγκάρσιες υδατοστεγεις φραχτες . 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το πλοιο στη Ραφηνα και λιγο πριν το Γαυριο, το προηγουμενο Σαββατο.

6 σαιζον στη γραμμη, ακομη δεν εχει βγει απο τη σκια του προκατοχου του. ισως φταιει το οτι συνυπηρχαν ως τωρα, ισως ολη η ενταση και ο ανταγωνισμος στη γραμμη, ισως οτι εξωτερικα δεν τραβαει τοσο πολυ το ματι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ετοιμάζεται να φύγει εκτακτως για Τήνο προκειμένου να πάει πυροσβεστικά  οχήματα και πεζοπόρα τμήματα για την μεγάλη φωτιά που έχει ξεσπάσει στο νησί . 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αφου ευχηθώ και από εδώ καλή χρονιά σε όλους, παραθέτω ένα όμορφο ρεμετζο του πλοίου στο Γαυριο τον περασμενο Νοέμβριο μέσα σε χειμερινό ηλιοβασίλεμα. 

Εντύπωση μου έκανε η μανουβρα που συνηθίζει να κάνει, καθώς είτε έχει είτε δεν έχει ανέμους, δεν παει ψιλά να φουνταρει και στη συνέχεια να έρθει με αναποδα και με τη βοήθεια του αέρα (σε περιπτωση βοριά), όπως συνηθίζουν όλα τα πλοια της γραμμής. Αντιθέτως δεν χρησιμοποιεί (απ'όσο είδα από τις κινήσεις των χειριστηριων) καθόλου το ανάποδα της αριστερής αλλά κάνει κράτει. Και με τη βοήθεια του stern και του bow thruster έρχεται σιγά σιγά στην θέση πρόσδεσης. Προφανώς έχει να κάνει με τις δυνατότητες και τις ιδιαιτερότητες του πλοίου απλά το αναφέρω, συζήτηση να γίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Superferry ολοκληρώνει σε λίγη ώρα τα δρομολόγια του στη Ραφήνα και αύριο θα έρθει στο λιμάνι του Πειραιά, για να βγάλει τα σωστικά του. Προς το τέλος της εβδομάδας θα μεθορμισει στο Πέραμα για να συνεχίσει τις εργασίες του.

Link to comment
Share on other sites

Στα Λεμονάδικα από νωρίς το πρωί. Αφού εδεσε με την αριστερή, τωρα γυρνάει να δέσει με την πλωρη για να κατεβάσει τα σωστικα κι από την δεξιά. 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως ένας από τους πιο αντιπροσωπευτικούς τρόπους ώστε να εκτιμήσει κανείς ένα πλοίο και μια εταιρεία, είναι να ταξιδέψει με ένα πλοίο της πρίν από ακινησία ή από special survey. Εκεί που μπορεί κανείς να σκεφτεί πως ορισμένα πράγματα παίρνουν δρόμο και τα αφήνουν για την ακινησία του πλοίου. Τα έχουμε δεί αυτά πολλές φορές, με πλοία ταλαιπωρημένα που τα βλέπεις και εξωτερικά να φωνάζουν πως χρειάζονται φροντίδα και προδέρμ.

 

Όχι το Superferry όμως. Ταξίδεψα με το πλοίο την περασμένη Πέμπτη από τη Ραφήνα για τη Μύκονο, 3 μέρες πρίν δέσει για το χειμώνα δηλαδή. Ομολογώ έμεινα έκπληκτος από την γενική κατάσταση του πλοίου, τόσο εσωτερικά, όσο και στα καταστρώματα. Κανείς δεν θα πίστευε πως το πλοίο δένει για ακινησία σε λίγες ημέρες, έλαμπε από πάνω ως κάτω. Σε κάποια δόση έψαχνα να βρώ ένα σκάσιμο στη μπογιά στο κατάστρωμα έτσι για να έχω κάτι άσχημο να γράψω, δεν κατέστη δυνατόν.

 

Τα λίγα τελευταία χρόνια έχω ταξιδέψει με όλες τις εταιρείες εν Ελλάδι, νομίζω το πως προσέχουν οι Αφοί Στεφάνου το Superferry είναι πια το μέτρο σύγκρισης στην Ελλάδα σε συντήρηση, σε ποιότητα, σε προσοχή στη λεπτομέρεια. Σχολιάζοντας με τη Μυκονιάτικη παρέα που συνταξίδευα, λέγαμε πόσο τυχερά είναι τα 3 νησιά της γραμμής να έχουν μια συγκοινωνία αυτής της συχνότητας/ποιότητας και με εταιρείες σαν τη Golden Star και τη Fast Ferries. Μένω σε σημείο που είναι ακριβώς η ίδια απόσταση από τον Πειραιά και τη Ραφήνα, δεν υπήρχε καν δίλημμα αν θα πηγαίναμε με το Χίος ή το Superferry. Δε συνηθίζω τέτοιους ύμνους αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα ήμουν τρομερά άδικος αν δεν έλεγα μπράβο σε πλήρωμα και πλοιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

έχεις δίκιο. δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς πως το πλοίο μέσα έξω είναι στην κατάσταση που ήταν στα εγκαίνια του σε ποσοστό 95% κάθε μέρα ασχέτως συνθηκών 

Πραγματικά αξιέπαινο, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη σε τι χάλι είναι κατά καιρούς πλοία άλλων εταιρειών κάποια εκ των οποίων και αρκετά νεότερα 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...