Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 530
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχουν σκεφτεί να βάλουν στο open deck ανεμοθρακες με καθίσματα αλα BS Paros/Naxos ή και Θεολόγος/Αικατερίνη ή έστω καθίσματα; Χαραμίζεται τόσος ανεκμετάλλευτος χώρος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχουν πια συμπληρωθεί 5 χρόνια δρομολόγησης του Σουπερφέρρυ στη γραμμή Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος αλλά περιέργως δεν είχα αξιωθεί να ταξιδέψω μαζί του. Έγινε κι αυτό όμως την Πέμπτη που μας πέρασε και ομολογώ ότι αισθάνομαι πως έχασα 5 χρόνια. Το πλοίο μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, πραγματικό στολίδι για το οποίο οι πλοιοκτήτες του μπορούν να αισθάνονται περήφανοι. Ειδικά στον τομέα εσωτερικών χώρων, το πλοίο τα σπάει. Σαλόνια που σε άλλα πλοία θεωρούνται διακεκριμένης θέσης, στο Superferry τα βλέπει κανείς στην οικονομική. Ευρύχωρα, καλόγουστα, με πολύ καλά υλικά και με ένα γενικότερο πλάνο διάταξης που "χωνεύει" τον κόσμο που ταξιδεύει. Τολμώ να πω τα καλύτερα στο Αιγαίο. Δεν βάζω εσωτερικές φωτογραφίες, στην gallerie έχουμε ήδη εκτενές φωτορεπορτάζ και δε χρειάζεται να επαναλαμβανόμαστε.

 

Εξωτερικά καταστρώματα εξίσου όμορφα, φανταστική η ιδέα του κεκαλυμμένου χώρου στην πλώρη όπου μπορεί κανείς να απολαύσει το ταξίδι του χωρίς να βρέχεται, γηπεδάρα και το ντέκ της γέφυρας όπου φαντάζομαι πως λόγω του ελικοδρομίου δεν κατέστη δυνατό να βάλουν περισσότερα καθίσματα. Άλλη πολύ ωραία ιδέα η ύπαρξη 2 εισόδων πρός το εσωτερικό του πλοίου κατάπλωρα, στο ύψος που βρίσκονται τα πατάρια όταν πέφτουν. Έτσι οι οδηγοί δε χρειάζονται να κάνουν σλάλομ ανάμεσα στα ΙΧ μέχρι να φτάσουν στο μέσον του πλοίου και να στριμωχτούν στον κεντρικό μπουλμέ, και φυσικά κατά την εκφόρτωση δίνεται η δυνατότητα πιο γρήγορης πρόσβασης στα ΙΧ και επίσπευσης της διαδικασίας, αντί να στριμώχνονται οι οδηγοί με τους άλλους επιβάτες. Άλλη ωραία λεπτομέρεια που σίγουρα έχει κοστίσει χρήμα, η ποιότητα του αντιολισθητικού που έχουν επενδύσει τη λαμαρίνα στα πατάρια. Αξιοσημείωτη επίσης η ποικιλία στα μπάρ από καλά προιόντα. Τόλμησα να πάρω κάποιο σφολιατοειδές για πρωινό, το οποίο ήταν σα να το έχεις πάρει από το φούρνο, κι όχι το σύνηθες ξεράδι που σερβίρει η μεγάλη πλειοψηφία των πλοίων.

 

Του λείπουν φυσικά και η παραπάνω ταχύτητα αλλά και η χωρητικότητα σε φορτηγά. Δεν είναι δηλαδή το πλοίο που το πετάς στη γραμμή και αισθάνεσαι πως την έχεις κερδίσει για τα επόμενα 15 χρόνια. Αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε ένα πλοίο από δεύτερο χέρι. Βρεθήκαμε στην Άνδρο πλάι-πλάι με το Θεολόγος Π και σκεφτόμουν πόσο τυχεροί είμαστε να έχουμε στη γραμμή μας δύο πλοία αυτού του διαμετρήματος που μάλιστα αλληλοσυμπληρώνονται όσον αφορά τα χαρακτηριστικά τους, σε σημείο που να έχουν καταστήσει τα μικρά -και νεότερα- Μπλουσταράκια σε υποσημείωση στη γραμμή.

 

Ας μην τα πολυλογώ: το πλοίο είναι από το πιο ψηλό ράφι, απολαύστε το ταξίδι μαζί του και προτιμήστε το άφοβα όσοι το βρείτε μπροστά σας. Όσο κι αν αγαπάμε τα παλιότερα πλοία του ελληνικού ακτοπλοικού στόλου, δεν είναι αυτά που χρειαζόμαστε. Σουπερφέρρυ και Θεολόγους θέλουμε.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Άφιξη της Σουπερφεράκλας στην Τήνο και εμείς παίρνουμε μια γεύση από την πρύμη του πλοίου, βλέποντας τις κινήσεις και το γύρισμα. Όμορφη αριστερή στροφή.

 

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...