Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

  • Replies 635
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Το Μ. Σάββατο το πλοίο μετά την άφιξη του στην Μύκονο θα αναχωρήσει κενό επιβατών για την Χώρα της Άνδρου όπου και θα παραμείνει για τον εορτασμό του Πάσχα. 

Θα αναχωρήσει στις 17:00 το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα για το Γαυριο για να ενταχθεί στο πρόγραμμα δρομολογίων του από Γαυριο για Ραφήνα στις 05:00 της Δευτέρας του Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι με το Σούπερφέρρυ το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης από τη Ραφήνα για τη Μύκονο. Την άποψή μου για το πλοίο μπορείτε να την δείτε στις προηγούμενες 2-3 σελίδες του παρόντος θέματος, μετά από ένα ακόμη πολύ όμορφο ταξίδι θα ήθελα να εστιάσω στην καθαριότητα η οποία ήταν υποδειγματική. Και μάλιστα ενώ το πλοίο προερχόταν από το σύνηθές του πρωινό δρομολόγιο. Μου έκανε για άλλη μια φορά εντύπωση το πόσο το προσέχει το πλήρωμά του.

 

Κατά τα άλλα εντυπωσιακά γρήγορες και ακριβείς οι μανούβρες του Θανάση Χαλά σε Άνδρο και Τήνο, ειδικά στο Γαύριο το πλοίο έκανε δεξιά στροφή με τον καταπέλτη να περνά επάνω από της μπίντες και το πλοίο να δένει στον πόντο. Πολύ εντυπωσιακό από ένα πλοίο που δεν ακούγεται για τις μανούβρες του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραυματισμός επιβάτη εντός του Ε/Γ-Ο/Γ Superferry στην Τήνο 

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, το Λιμεναρχείο Τήνου για τραυματισμό 41χρονου επιβάτη εντός του Ε/Γ-Ο/Γ “SUPERFERRY” Ν.A. 620, το οποίο είχε καταπλεύσει στον λιμένα ν. Τήνου.

Συγκεκριμένα, ο ανωτέρω, κατά την αποβίβασή του και ενώ βρισκόταν σε κυλιόμενη κλίμακα, έχασε την ισορροπία του, με αποτέλεσμα την πτώση και τον τραυματισμό του στο κεφάλι. Στον 41χρονο παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από μέλη του πληρώματος του εν λόγω πλοίου, ενώ στη συνέχεια δήλωσε ότι δεν έχρηζε μεταφοράς σε νοσοκομειακή μονάδα.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δυνατός ο αέρας τις τελευταίες ημέρες στη Μύκονο και με τον ήλιο να πέφτει το κρύο ήταν πολύ αισθητό. Σε μια από αυτές τις ημέρες, το Superferry αναποδίζει για την 7 και χρειάζεται να βάλει τα δυνατά του για να τα καταφέρει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μεγάλη Πέμπτη βράδυ και το Superferry δένει στο Γαύριο. Δυστυχώς πετυχαίνω στο τέλος τη μανούβρα, είναι αρκετό όμως για να δεί κανείς πως ο καταπέλτης περνάει πάνω από την μπίντα σε ρεμέτζο υψηλότατης ακρίβειας από τον Θανάση Χαλά. Ο οποίος πολυδιαφημισμένος δεν είναι, αλλά η μανούβρα μιλάει από μόνη της. Για τους μερακλήδες του τομέα, έχουμε και την εκφόρτωση περίπου 120 ΙΧ αν θυμάμαι καλά, όπως και τον απόπλου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πραγματοποίησα άλλο ένα ταξίδι μετ’επιστροφης για Άνδρο με το πλοίο το τριήμερο που μας πέρασε. Το πλοίο παραμένει εσωτερικά από τις ανώτερες μονάδες μας στην ακτοπλοΐα, με πολυτελές, όμορφο και κυρίως άνετο εσωτερικό. Περιποιημένο και καθαρό μέσα και έξω. Μια μικρή ένσταση για τις τουαλετες του έχω μόνο, αλλά δικαιολογείτε λογω ημερας. Από κει και πέρα το πλοίο θα ήθελε πραγματικά 2-3 μίλια παραπάνω καθώς και ένα πιο άνετο γκαραζ. Με κατεβασμένα πατάρια και γεμάτο, στην επιστροφή από Άνδρο, φαίνεται ότι θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί μια τροποποίηση του γκαραζ του κατά τη διάρκεια της μετασκευής του στην Ελλάδα. Επίσης στην επιστροφή έφτασε στην Άνδρο με καθυστέρηση 40’ , με αποτέλεσμα αυτό να μεταφέρθει και στην άφιξη μας στην Ραφήνα. Αν είχε τη δυνατότητα να ανοίξει 2-3 κόμβους ώστε να καλύψει την διαφορα θα μιλάγαμε πραγματικά για το ιδανικό ημεροπλοιο για Κυκλαδες. Οικονομικό, όμορφο, ποιοτικό. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, George...f said:

Με κατεβασμένα πατάρια και γεμάτο, στην επιστροφή από Άνδρο, φαίνεται ότι θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί μια τροποποίηση του γκαραζ του κατά τη διάρκεια της μετασκευής του στην Ελλάδα.

 

Τι είδους τροποποίηση έχεις στο μυαλό σου? 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως η δημιουργία ενός μικρού άνω γκαραζ πλωρά θα βοηθουσε την κατάσταση. Θα έχανε μισό κατάστρωμα από χώρους επιβατών αλλά  δεν θα χρειαζοταν τα πατάρια να είναι μόνιμα κατεβασμένα με αποτέλεσμα να χωραει περισσότερα φορτηγά, πούλμαν κλπ. Επισης δεν είπα ότι η γραμμή χρειάζεται υψηλότερη ταχύτητα αλλά η δυνατότητα αύξησης αυτής σε μια συνθήκη όπως είναι μια καθυστέρηση σαφώς θα ήταν χρήσιμη.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ωραια ειναι τι πιστευουμε και τι θελουμε εμεις να κανουμε. Γινεται ομως? Βγαινει? Περναει κανονισμους?

Ολα τα γιαπωνεζικα για να προσαρμοστουν στους ευρωπαικους κανονισμους χρειαζεται να κανουν καποιες εκπτωσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε αντίθεση με τα πλοία της fast ferries, το superferry χαρίζει στο καραβολατρικό κοινό ωραίες μανούβρες στο λιμάνι της τήνου καθημερινά.

Επίσης το καλό της Τήνου είναι ότι από πολλές παραλίες της μπορεί κανείς να χαζεύει τα καράβια που έρχονται στο νησί ή φεύγουν.

Link to comment
Share on other sites

Ξαναβρήκε το ρόλο του, βασικό πλοίο στη γραμμή κορμού, με έμφαση στα τρία νησιά και αρκετά τοπικά δρομολόγια στην πατρίδα των πλοιοκτητών του.

Με τον κύριο ο οποίος αποτελεί την κορωνίδα της γέφυρας του να πραγματοποιεί ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ & με ΚΑΘΕ ΚΑΙΡΟ μανούβρες γρήγορες και στον πόντο.

Ο συνδυασμός αυτών των δύο δεν είναι εύκολος, πόσο μάλλον όταν αυτά τα δύο συνοδεύονται και με τον χαρακτηρισμό "αναίμακτα"!

 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Τραυματισμός επιβάτιδος στο Ε/Γ-Ο/Γ Superferry στη Ραφήνα

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ'' Ν.Α. 620, για τραυματισμό 75χρονης ημεδαπής επιβάτιδος.

Συγκεκριμένα, η ανωτέρω παραπάτησε και έπεσε εντός του πλοίου, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο δεξί πόδι.

Στην 75χρονη αρχικά παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από το πλήρωμα του πλοίου και από ιδιώτη γιατρό, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ, στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής “ΚΑΤ”.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας.

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/21/2022 at 2:30 AM, George...f said:

Πιστεύω πως η δημιουργία ενός μικρού άνω γκαραζ πλωρά θα βοηθουσε την κατάσταση. Θα έχανε μισό κατάστρωμα από χώρους επιβατών αλλά  δεν θα χρειαζοταν τα πατάρια να είναι μόνιμα κατεβασμένα με αποτέλεσμα να χωραει περισσότερα φορτηγά, πούλμαν κλπ. Επισης δεν είπα ότι η γραμμή χρειάζεται υψηλότερη ταχύτητα αλλά η δυνατότητα αύξησης αυτής σε μια συνθήκη όπως είναι μια καθυστέρηση σαφώς θα ήταν χρήσιμη.

Ίσως τα υπάρχοντα πρυμνια πατάρια χωρίζονται στη μέση ώστε το μισό κομμάτι να άφηνε χώρο για φορτηγά αφού αυτά κιόλας μπήκαν εδώ στην Ελλάδα 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...