Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

  • Replies 635
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτές ειναι για την συμμόρφωση του πλοίου με την συνθήκη στοκχολμης . Αρκετά μετασκευασμένα βαπόρια απο Ιαπωνία κι όχι μόνον έχουν όπως πχ ο ΔΙαγορας , ΕΛ. Βενιζέλος κλπ…

Προφανώς στα πλοία που ανέφερες έβγαινε η συμμόρφωση με την συνθήκη της Στοκχολμης χωρίς να τοποθετηθούν εγκάρσιες υδατοστεγεις φραχτες . 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το πλοιο στη Ραφηνα και λιγο πριν το Γαυριο, το προηγουμενο Σαββατο.

6 σαιζον στη γραμμη, ακομη δεν εχει βγει απο τη σκια του προκατοχου του. ισως φταιει το οτι συνυπηρχαν ως τωρα, ισως ολη η ενταση και ο ανταγωνισμος στη γραμμη, ισως οτι εξωτερικα δεν τραβαει τοσο πολυ το ματι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είναι το βαπόρι αστέρι, μέρα και νύχτα. Κι έτσι τη νύχτα το βλέπουμε σε άφιξή του στη Μύκονο πρίν λίγες ημέρες. Η εικόνα καθαρίζει μετά τα πρώτα δευτερόλεπτα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ετοιμάζεται να φύγει εκτακτως για Τήνο προκειμένου να πάει πυροσβεστικά  οχήματα και πεζοπόρα τμήματα για την μεγάλη φωτιά που έχει ξεσπάσει στο νησί . 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αφου ευχηθώ και από εδώ καλή χρονιά σε όλους, παραθέτω ένα όμορφο ρεμετζο του πλοίου στο Γαυριο τον περασμενο Νοέμβριο μέσα σε χειμερινό ηλιοβασίλεμα. 

Εντύπωση μου έκανε η μανουβρα που συνηθίζει να κάνει, καθώς είτε έχει είτε δεν έχει ανέμους, δεν παει ψιλά να φουνταρει και στη συνέχεια να έρθει με αναποδα και με τη βοήθεια του αέρα (σε περιπτωση βοριά), όπως συνηθίζουν όλα τα πλοια της γραμμής. Αντιθέτως δεν χρησιμοποιεί (απ'όσο είδα από τις κινήσεις των χειριστηριων) καθόλου το ανάποδα της αριστερής αλλά κάνει κράτει. Και με τη βοήθεια του stern και του bow thruster έρχεται σιγά σιγά στην θέση πρόσδεσης. Προφανώς έχει να κάνει με τις δυνατότητες και τις ιδιαιτερότητες του πλοίου απλά το αναφέρω, συζήτηση να γίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Superferry ολοκληρώνει σε λίγη ώρα τα δρομολόγια του στη Ραφήνα και αύριο θα έρθει στο λιμάνι του Πειραιά, για να βγάλει τα σωστικά του. Προς το τέλος της εβδομάδας θα μεθορμισει στο Πέραμα για να συνεχίσει τις εργασίες του.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως ένας από τους πιο αντιπροσωπευτικούς τρόπους ώστε να εκτιμήσει κανείς ένα πλοίο και μια εταιρεία, είναι να ταξιδέψει με ένα πλοίο της πρίν από ακινησία ή από special survey. Εκεί που μπορεί κανείς να σκεφτεί πως ορισμένα πράγματα παίρνουν δρόμο και τα αφήνουν για την ακινησία του πλοίου. Τα έχουμε δεί αυτά πολλές φορές, με πλοία ταλαιπωρημένα που τα βλέπεις και εξωτερικά να φωνάζουν πως χρειάζονται φροντίδα και προδέρμ.

 

Όχι το Superferry όμως. Ταξίδεψα με το πλοίο την περασμένη Πέμπτη από τη Ραφήνα για τη Μύκονο, 3 μέρες πρίν δέσει για το χειμώνα δηλαδή. Ομολογώ έμεινα έκπληκτος από την γενική κατάσταση του πλοίου, τόσο εσωτερικά, όσο και στα καταστρώματα. Κανείς δεν θα πίστευε πως το πλοίο δένει για ακινησία σε λίγες ημέρες, έλαμπε από πάνω ως κάτω. Σε κάποια δόση έψαχνα να βρώ ένα σκάσιμο στη μπογιά στο κατάστρωμα έτσι για να έχω κάτι άσχημο να γράψω, δεν κατέστη δυνατόν.

 

Τα λίγα τελευταία χρόνια έχω ταξιδέψει με όλες τις εταιρείες εν Ελλάδι, νομίζω το πως προσέχουν οι Αφοί Στεφάνου το Superferry είναι πια το μέτρο σύγκρισης στην Ελλάδα σε συντήρηση, σε ποιότητα, σε προσοχή στη λεπτομέρεια. Σχολιάζοντας με τη Μυκονιάτικη παρέα που συνταξίδευα, λέγαμε πόσο τυχερά είναι τα 3 νησιά της γραμμής να έχουν μια συγκοινωνία αυτής της συχνότητας/ποιότητας και με εταιρείες σαν τη Golden Star και τη Fast Ferries. Μένω σε σημείο που είναι ακριβώς η ίδια απόσταση από τον Πειραιά και τη Ραφήνα, δεν υπήρχε καν δίλημμα αν θα πηγαίναμε με το Χίος ή το Superferry. Δε συνηθίζω τέτοιους ύμνους αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα ήμουν τρομερά άδικος αν δεν έλεγα μπράβο σε πλήρωμα και πλοιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

έχεις δίκιο. δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς πως το πλοίο μέσα έξω είναι στην κατάσταση που ήταν στα εγκαίνια του σε ποσοστό 95% κάθε μέρα ασχέτως συνθηκών 

Πραγματικά αξιέπαινο, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη σε τι χάλι είναι κατά καιρούς πλοία άλλων εταιρειών κάποια εκ των οποίων και αρκετά νεότερα 

Link to comment
Share on other sites

On 1/10/2022 at 12:32 PM, Nikos_Chania said:

Στα Λεμονάδικα από νωρίς το πρωί. Αφού εδεσε με την αριστερή, τωρα γυρνάει να δέσει με την πλωρη για να κατεβάσει τα σωστικα κι από την δεξιά. 

Αναχωρώντας για ΝΜΔ αφού άφησε τα σωστικά του. 

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή τις παραπάνω εντυπώσεις του @Nick the Greek, εγώ είδα μια πολυ πιο διαφορετική εικόνα σε ένα ταξίδι μου τον Νοέμβριο. 

Καταρχάς, να πω ότι το ταξίδι ήταν απλά απολαυστικό, χωρίς ιδιαίτερο κρυο και ο καιρός ήταν 3-4 μποφόρ. Χαρακτηριστικά, έβγαλα όλο το καβοντορο στην περατζαδα κάτω από την αριστερή βαρδιολα και απλά χαζευα τα κύματα που εσκαγαν στην πλωρη. 

Περνώντας λοιπόν γύρω στις 8 ώρες μέσα στο πλοίο έχω να πω τα παρακάτω:

Στα θετικά τα έχουμε πει δεκάδες φορές και συνεχίζω να τα επιβεβαιώνω. Εγώ θα προσθεσω ότι υπηρχαν σταθερά 1-2 μελη του πληρώματος να καθαρίζουν τις τουαλέτες. 

Στα αρνητικά, λίγο με απογοητευσε η εξωτερική εικόνα του πλοιου. Πρώτα τα εξωτερικά τραπέζια και οι καρέκλες σε όλα τα εξωτερικά καταστρωματα του πλοίου, ήταν μέσα στην αλμυρα. Και όταν λέω αλμύρα, εννοώ πολυ αλμυρα, σε σημείο να μην μπορώ να κάτσω παρα μόνο αν τα καθάριζα. Και δεν εννοώ κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, αλλά πριν καν ξεκινήσουμε. Δεν θυμάμαι το καλοκαίρι που είχα κάνει ταξίδι μαζί του να μην μπορουσα να κάτσω. Επίσης, στο κατάστρωμα της τσιμινιερας η μπογιά είχε ξεθωριάσει αλλά μου έκανε φοβερή εντυπωση ότι υπήρχε πληρωμα κατά την διάρκεια της ημέρας που έκανε μινιαρισματα και έξυνε τις επιφάνειες. Εν συνεχεία, αρνητική εντυπωση μου έκανε στην δεξιά βαρδιολα, το παγκακι είχε φυγει τελείως από την μια βάση του, δεν μπορουσες να κάτσεις. Τέλος, στον καναπέ στον οποίο έκατσα, συνάντησα αρκετή βρωμιά, βέβαια όχι σε μεγάλες και φανερές επιφάνειες, αλλά ήταν σε πολλα σημεία εμφανή. 

ΥΓ: Στο τραπέζι τυπου μπαρ στο εξωτερικό κατάστρωμα εκεί που είναι το μπαρ, από το vibration δεν μπορουσες να κάτσεις, ήταν ιδιαίτερα αισθητό και ενοχλητικό. Πρώτη φορά δοκίμασα να κάτσω συνεπώς δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι από παλια. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...