Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 635
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχουν σκεφτεί να βάλουν στο open deck ανεμοθρακες με καθίσματα αλα BS Paros/Naxos ή και Θεολόγος/Αικατερίνη ή έστω καθίσματα; Χαραμίζεται τόσος ανεκμετάλλευτος χώρος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχουν πια συμπληρωθεί 5 χρόνια δρομολόγησης του Σουπερφέρρυ στη γραμμή Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος αλλά περιέργως δεν είχα αξιωθεί να ταξιδέψω μαζί του. Έγινε κι αυτό όμως την Πέμπτη που μας πέρασε και ομολογώ ότι αισθάνομαι πως έχασα 5 χρόνια. Το πλοίο μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, πραγματικό στολίδι για το οποίο οι πλοιοκτήτες του μπορούν να αισθάνονται περήφανοι. Ειδικά στον τομέα εσωτερικών χώρων, το πλοίο τα σπάει. Σαλόνια που σε άλλα πλοία θεωρούνται διακεκριμένης θέσης, στο Superferry τα βλέπει κανείς στην οικονομική. Ευρύχωρα, καλόγουστα, με πολύ καλά υλικά και με ένα γενικότερο πλάνο διάταξης που "χωνεύει" τον κόσμο που ταξιδεύει. Τολμώ να πω τα καλύτερα στο Αιγαίο. Δεν βάζω εσωτερικές φωτογραφίες, στην gallerie έχουμε ήδη εκτενές φωτορεπορτάζ και δε χρειάζεται να επαναλαμβανόμαστε.

 

Εξωτερικά καταστρώματα εξίσου όμορφα, φανταστική η ιδέα του κεκαλυμμένου χώρου στην πλώρη όπου μπορεί κανείς να απολαύσει το ταξίδι του χωρίς να βρέχεται, γηπεδάρα και το ντέκ της γέφυρας όπου φαντάζομαι πως λόγω του ελικοδρομίου δεν κατέστη δυνατό να βάλουν περισσότερα καθίσματα. Άλλη πολύ ωραία ιδέα η ύπαρξη 2 εισόδων πρός το εσωτερικό του πλοίου κατάπλωρα, στο ύψος που βρίσκονται τα πατάρια όταν πέφτουν. Έτσι οι οδηγοί δε χρειάζονται να κάνουν σλάλομ ανάμεσα στα ΙΧ μέχρι να φτάσουν στο μέσον του πλοίου και να στριμωχτούν στον κεντρικό μπουλμέ, και φυσικά κατά την εκφόρτωση δίνεται η δυνατότητα πιο γρήγορης πρόσβασης στα ΙΧ και επίσπευσης της διαδικασίας, αντί να στριμώχνονται οι οδηγοί με τους άλλους επιβάτες. Άλλη ωραία λεπτομέρεια που σίγουρα έχει κοστίσει χρήμα, η ποιότητα του αντιολισθητικού που έχουν επενδύσει τη λαμαρίνα στα πατάρια. Αξιοσημείωτη επίσης η ποικιλία στα μπάρ από καλά προιόντα. Τόλμησα να πάρω κάποιο σφολιατοειδές για πρωινό, το οποίο ήταν σα να το έχεις πάρει από το φούρνο, κι όχι το σύνηθες ξεράδι που σερβίρει η μεγάλη πλειοψηφία των πλοίων.

 

Του λείπουν φυσικά και η παραπάνω ταχύτητα αλλά και η χωρητικότητα σε φορτηγά. Δεν είναι δηλαδή το πλοίο που το πετάς στη γραμμή και αισθάνεσαι πως την έχεις κερδίσει για τα επόμενα 15 χρόνια. Αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε ένα πλοίο από δεύτερο χέρι. Βρεθήκαμε στην Άνδρο πλάι-πλάι με το Θεολόγος Π και σκεφτόμουν πόσο τυχεροί είμαστε να έχουμε στη γραμμή μας δύο πλοία αυτού του διαμετρήματος που μάλιστα αλληλοσυμπληρώνονται όσον αφορά τα χαρακτηριστικά τους, σε σημείο που να έχουν καταστήσει τα μικρά -και νεότερα- Μπλουσταράκια σε υποσημείωση στη γραμμή.

 

Ας μην τα πολυλογώ: το πλοίο είναι από το πιο ψηλό ράφι, απολαύστε το ταξίδι μαζί του και προτιμήστε το άφοβα όσοι το βρείτε μπροστά σας. Όσο κι αν αγαπάμε τα παλιότερα πλοία του ελληνικού ακτοπλοικού στόλου, δεν είναι αυτά που χρειαζόμαστε. Σουπερφέρρυ και Θεολόγους θέλουμε.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Άφιξη της Σουπερφεράκλας στην Τήνο και εμείς παίρνουμε μια γεύση από την πρύμη του πλοίου, βλέποντας τις κινήσεις και το γύρισμα. Όμορφη αριστερή στροφή.

 

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την αφιξη του πλοιου στη Ραφηνα θα δουμε σημερα μεσα απο ενα βιντεο τραβηγμενο απο το FAST FERRIES ΑΝΔΡΟΣ

Δεξια στροφη με την πλωρη να περναει κοντα απο αυτη του ΑΝΔΡΟΣ .

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Διπλο ταξιδι απο Ραφηνα για Ανδρο και απο Ανδρο για Τηνο την προηγουμενη βδομαδα και οι εντυπωσεις μου ειναι ιδιες με αυτες του @Nick the Greek τρια ποστ παραπανω

Πλοιο στολιδι για την ακτοπλοϊα μας με ισως το καλυτερο εσωτερικο απο οσα εχω μπει τα τελευταια χρονια

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα και εγώ με Τ βαπόρι πρώτη φορά από τότε που μας ήρθε στα νερά μας.

Πραγματικά όπως είχε υποθει τότε που Τ μετασκευασαν πλοίο κρουαζιέροπλοιο..

Από τα εξωτερικά καταστρωματα του μέχρι και Τ εσωτερικό του.

Το μόνο μειονέκτημα η ταχύτητα του..

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όταν κανείς μια τόσο μεγάλη επένδυση η περιορισμένη ταχύτητα είναι ένας παράγοντας δραστηριοποίησης. Με 3-4 κόμβους παραπάνω το πλοίο θα κόντραρε σχεδόν τα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι η ταχύτητα (γιατί τα 19 που πιάνει δεν θεωρείται άσχημο νούμερο), πιο μεγάλο ζήτημα είναι η χαμηλή ιπποδύναμη (που επηρεάζει την ικανότητα να διατηρήσει την ταχύτητά του στον καιρό κλπ).

Βέβαια έχει και τα καλά της η χαμηλή ιπποδύναμη - ότι το πλοίο έχει την μισή κατανάλωση σε σχέση με το Superferry ii. Και σε εποχές covid που ακόμη και τα μικρά μπλου σταρ συμπτύσσουν γραμμές σε μία ή ταξιδεύουν νύχτα για να πάνε με χαμηλές ταχύτητες αυτό μόνο προτέρημα είναι..... 

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι που το βλέπαμε στην Ιαπωνία πριν αγοραστεί και έρθει και λέγαμε μακάρι να έρθει κάποτε στα μέρη μας αυτός ο βαπόραρος.Το αποκαλούσαμε το νέο Superferry 2 λόγω της ομοιότητας τους και το θαυμάζαμε μέσα άπό τις φωτογραφίες..Και τώρα που τον έχουμε αυτόν το βάπορα όλο και κάτι δε μας αρέσει.Όλο κάτι έχουμε να πούμε..Για μένα το βαπόρι είναι ένα στολίδι με σαλόνια που δεν έχω συναντήσει σε κανένα άλλο στην Ελλάδα.Υπερπολυτελές και γρήγορο,ταιριάζει απόλυτα στη γραμμή που είναι.Εστιάζοντας στην άνεση του επιβάτη με το ιχ του.Οι 20 κόμβοι υπηρεσιακή θεωρούνται λίγοι;Δε νομίζω ίσα ίσα που είναι ικανοποιητικό και με πολύ μεγάλη οικονομία για την εταιρεία του.

Μόνη ένσταση η χωρητικότητα του γκαράζ του σε νταλίκες.Πιστεύω έπρεπε να φάει λιγότερο χτίσιμο πρύμα ώστε να μπορεί να πάρει καμιά 15αρια νταλίκες.Αλλά και έτσι όπως είναι μπορεί να πάρει πολλά ιχ δεν θεωρώ πως είναι μειονέκτημα.Ας πάρει η εταιρεία του έναν βάπορα με μεγάλο γκαράζ και μικρό ξενοδοχείο,έναν αντίθεολογο να ναι το αντίπαλο δέος του.Μπορεί, και αν υλοποιηθεί ποτέ αυτή η σκέψη τότε τα Κατερινάκι και το τανάκι (που ακόμα και το Κεφαλονιά ήταν μπροστα του κρουαζιεροπλοιο :) ) θα φαίνονται πολύ λίγα...

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, giorgos_249 said:

Δεν είναι η ταχύτητα (γιατί τα 19 που πιάνει δεν θεωρείται άσχημο νούμερο), πιο μεγάλο ζήτημα είναι η χαμηλή ιπποδύναμη (που επηρεάζει την ικανότητα να διατηρήσει την ταχύτητά του στον καιρό κλπ).

Γιατί έχετε παρατηρήσει κάποια μείωση στη ταχύτητα του πλοίου, όταν ταξιδεύει με άσχημες καιρικές συνθήκες??

1 hour ago, George...f said:

Δυστυχώς όταν κανείς μια τόσο μεγάλη επένδυση η περιορισμένη ταχύτητα είναι ένας παράγοντας δραστηριοποίησης. Με 3-4 κόμβους παραπάνω το πλοίο θα κόντραρε σχεδόν τα πάντα.

Στη συγκεκριμένη γραμμή που δραστηριοποιείται το Superferry δεν νομίζω ότι χρειάζεται τους 3-4 παραπάνω κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και το πλοίο είναι στολίδι και εννοείται χαιρόμαστε που το έχουμε στα νερα μας. Το έχω ταξιδέψει και είναι πραγματικά εξαιρετικη η δουλειά που του έχει γίνει. Ωστόσο τα δεδομένα στη Ραφήνα τώρα είναι έτσι, σε 5 χρόνια ίσως είναι διαφορετικές οι συνθήκες. Το ανέφερα καθαρά και μόνο μακροπρόθεσμα.

Link to comment
Share on other sites

            Όλα τα καράβια της Ραφήνας είναι αξιόλογα. Άλλο υπερτερεί στο ξενοδοχειακό (Superferry) , άλλο στο γκαράζ (ΘΕΟΛΟΓΟΣ). Σε ταχύτητες είναι περίπου τα ίδια με ένα μικρό προβάδισμα για το ΑΝΔΡΟΣ και το ΕΚΑΤΕΡΙΝΗ μετά την πολύ επιτυχημένη (και πανάκριβη) μετασκευή του. Τα δύο τελευταία πλοία 20αρίζουν εύκολα, ενώ τα δύο πρώτα κινούνται στους 19 κόμβους.

        Το ερώτημα είναι πως θα διαμορφωθούν οι ταχύτητες μετά το 2023 όπου οι εταιρείες θα πρέπει να μειώσουν την μέγιστη ισχύ των μηχανών ώστε να μην υπερβαίνουν τα ανώτατα όρια εκπομπών CO2 που ορίζονται από τη νέα διεθνή νομοθεσία EEXI.

             Το άλλο ερώτημα είναι πότε θα δούμε μια πραγματική ανανέωση του στόλου  της Ραφήνας. Οι ηλικίες των πλοίων κυμαίνονται από 21(ΘΕΟΛΟΓΟΣ) – 45 έτη (SUPERFERRY 2).  Με τους καινούριους κανονισμούς και τις τρέχουσες τιμές ναυπήγησης η θεωρία αντικατάστασης με καινούρια πλοία φαντάζει ιδιαίτερα δύσκολη.   

Link to comment
Share on other sites

Τί να λέμε τώρα...το ξενοδοχειακό του Superferry.  και σε μεγάλο βαθμό και του Superferry II (έχει συντηρηθεί απίστευτα όλα αυτα τα χρόνια) θα τα ζήλευαν και μεγαλύτερες εταιρείες. Όταν πτωτοταξίδεψα με το πλοίο το 2019 είχα πραγματικά εντυπωσιαστεί.   Οι Στεφάνου έχουν προσέξει απίστευτα αυτόν τον τομέα.  Μάλιστα έχω ακούσει Ανδριώτες να αποκαλούν το Superferry "κότερο" και τους νοιώθω απόλυτα

Link to comment
Share on other sites

Μόνο μειονέκτημα το γκαράζ του με τα παταρια και ο λίγος χώρος για φορτηγά όταν έκανε τη γραμμή της Σύρου από Πειραιά υπήρχαν παράπονα όπως και στην Ραφήνα θα μπορούσε να βελτιωθεί εκεί 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω σοβαρό λάθος πάντως, το πλοίο εξαρχής αγοράστηκε με σαφή προσανατολισμό στους επιβάτες και λιγότερο στις νταλίκες οπότε ναι, σωστό μεν αυτό που έλεγαν, αλλά σίγουρα μετασκευάστηκε με άλλη λογική. 

Άσχετα αν αυτό ήταν σωστό ή λάθος (μόνο οι πλοιοκτήκες θα μπορούσαν να το πουν με ασφάλεια) το μόνο βέβαιο για έμένα είναι ότι το ξενοδοχειακό του είναι ανώτερο από την μεγάλη πλειοψηφία του ακτοπλοϊκού στόλου και όπου και να κάτσεις είναι σαν να κάθεσαι στην πρώτη θέση 

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα φέτος για πρώτη φορά με το πλοίο και έχω να πω πως ήταν απίστευτο. Το εσωτερικό είναι αδιαμφισβήτητα το ομορφότερο που έχω δεί σε πλοίο της ακτοπλοΐας, τα καταστρώματα έξω πανέμορφα με πολύ όμορφους χώρους και κυρίως η προεξοχή προς τα πλώρα που είναι χαρακτηριστικό που βλέπεις στα κότερα. Επίσης πολύ θετικό η μηδενική αίσθηση του vibration στην πρύμνη.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Greek Ships said:

Πάντως το εσωτερικό δεν εχει σχέση με το εξωτερικό που δεν είναι και το πιο όμορφο πλοιο σε εξωτερική εμφάνιση.

Προσωπικά είναι η ομορφότερη μετασκευή ιαπωνικού πλοίου στην Ελλάδα 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ όταν μετασκευασθηκε μπήκε άλλη μια σειρά παταρια πρυμα είναι από αλουμίνιο βέβαια ελαφριά σαν κατασκευή αλλά μείωσε τον χώρο για φορτηγά.Γενικα χρησιμοποιήθηκε αρκετό αλουμίνιο που δεν επηρεάζει τόσο το βάρος αλλά οι μηχανές του δουλεύουν κοντά στα όρια αφού τα 12500-13000 άλογα είναι σχετικά λίγα 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...