Jump to content
Shipfriends

Πολεμικά Πλοία: Νέα, Κινήσεις, Απορίες, κλπ


ΝΗΡΕΑΣ

Recommended Posts

  • 11 months later...

Σήμερα πάμε να δούμε ένα πλοίο-μουσείο που βρίσκεται στην είσοδο του κόλπου του Κιέλου. Εδώ είναι και το επίσημο site του, πρόκειται για το Γερμανικό υποβρύχιο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου με κωδική ονομασία U-995. Η πιο καλή ιδέα για να διαβάσει κανείς την ιστορία του είναι αυτό εδώ το link. Eπιγραμματικά να πω πως κατασκευάστηκε πρός το τέλος του πολέμου και χρησιμοποιήθηκε κυρίως στη Βόρεια Θάλασσα και την Αρκτική, βυθίζοντας συνολικά 4 πλοία στη σταδιοδρομία του. Το τέλος του πολέμου το βρήκε να παραδίδεται στους Συμμάχους στη Νορβηγία, χώρα για την οποία κατέληξε να επανέλθει σε ενεργό δράση, σαν πολεμική αποζημείωση.

 

Με το τέλος της καρριέρας του στη Νορβηγία και εν τω μέσω καυτής συζήτησης στη Δυτική Γερμανία, το πλοίο τελικά μετετράπη σε μουσείο στο Laboe, τα εγκαίνιά του λαμβάνοντας χώρα στις αρχές της δεκαετίας του 70 με την παρουσία πολλών παλαιών στελεχών του Kriegsmarine με επικεφαλής τον Ναύαρχο Donitz.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στις αρχές του μηνός,η ναυαρχίδα του 6ου Στόλου USS Mount Witney επισκέφθηκε την Valletta.

 

Παρακατω βλέπουμε δύο φώτο από τον καταπλου του στην Valletta 

Και εδώ το βλέπουμε σημαιοστολισμενο για την επαιτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση του 6ου Στόλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ας δούμε την φρεγάτα Αδρίας έξω από την Αστυπάλαια την περασμένη εβδομάδα. Τα τελευταία χρόνια αρκετά συχνά βρίσκεται κάποια φρεγάτα ή κάποια πυραυλάκατος νότια της Αστροπαλιάς για ευνόητους λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Ναι μπορεί αλλά σίγουρα θα βρεθούν να κανουν παρέα στο Σαμινα. 

Μέχρι και τα αυτοκίνητα τύπου 4x4 γλυκοκοιτανε σε περίπτωση πολέμου. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

Το αν θα γίνει διοτι θα απαιτηθεί, θα γινει σαφώς χωρίς να εκτειθεται σε κινδυνο κατα το δυνατό. 

δεν πιστευω πως θα βρεθούν μέσα στο πεδίο της μάχης, χωρίς άμυνα ή συνοδεία., είναι υπερβολικό να λέμε περί βυθίσεως, πυραύλων κλπ.

Edited by proud_ionian
υπάρχουν και πμ
Link to comment
Share on other sites

cool down m8s:):wub:

η εικονα που εχω και εγω, απο παλιοτερες συζητησεις με αρμοδιοτερους, ειναι οτι τα ferries θα ηταν εσχατη λυση.

η μαζικη μεταφορα στρατιωτικου υλικου με οχηματαγωγα πλοια, κατα τη διαρκεια ενος πολεμικου γεγονοτος εχει πολλα ρισκα

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχεις πολεμικό γεγονός πχ στο Καστελοριζο, και εχεις πχ την Σύρο για σταθμό ανεφοδιασμού του στόλου σου, ποιο ειναι το ρισκο ανεφοδιασμου της προκεχωρημενης βασης της Συρου με ποσταλια;

Κι αν υπαρχει ρισκο, ποιο ακριβως ειναι οταν εισαι σε τοση αποσταση από το μέτωπο;

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρισκόμαστε στο 40, με τους Αμερικανούς να στέλνουν εμπορικά και επιβατικά πλοία μέσω ατλαντικού στους συμμάχους.. Ούτε είμαστε στο 40 ούτε το Αιγαίο ατλαντικός.. 

Το Αιγαίο είναι λίμνη και Οι αντιπλοικοι πύραυλοι των γειτόνων φτάνουν στο μεγαλύτερο μέρος του.. Όπως είπε και ο Proud είναι έσχατη λύση για το λόγο ότι θα είναι καθημενες πάπιες.. 

2ον από τη στιγμή που κάποιος αποφασίσει να εμπλέξει 1 επιβατικο/εμπορικο σε στρατιωτική ενέργεια αυτομάτως όλα μα όλα γίνονται υποψήφιοι στόχοι και παίρνει η μπάλα και αθώους (το ίδιο είχε γίνει και στο παρελθόν.) 

Edited by proud_ionian
υπάρχουν και πμ
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έχω διαβάσει είναι ότι υπάρχει ενδεχόμενο στην αρχή του επεισοδίου να επιταχτούν πρώτα τα ταχύπλοα επιβατηγά όπως τα Highspeed για ταχεία μεταφορά δυνάμεων αλλά και μετά κάποια ποστάλια. Επίσης να αναφέρω πως το 74 το Ρέθυμνο της ΑΝΕΚ είχε φορτώσει στρατεύματα και ήταν εν πλω προς Κύπρο και Νοτίως της Ρόδου το γύρισαν πίσω.Σίγουρα τα ποστάλια θα συνοδεύονται από κάποιο πολεμικό πλοίο με ανθυποβρυχιακές και αντιαεροπορικές δυνατότητες όπως για παράδειγμα κάποια φρεγάτα.Αυτό γίνόταν άλλωστε και στο Β Παγκόσμιο με τις νηοπομπές.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει απορίες εκφράζονται και απόψεις παραθέτονται, δεν έχουμε κάνει δα όλοι ναύαρχοι (εκτός των άλλων).

Στο θέμα μας τώρα, κατά ποιόν άλλον τρόπο θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα εμπορικά πλοία σε μια τέτοια κατάσταση και πώς αποζημιώνονται οι κάτοχοι τους σε περίπτωση ζημίας;

Edited by proud_ionian
υπάρχουν και πμ
Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνήσαν πρίν κανένα 2ωρο. Ομολογώ πως περίμενα να δώ αναχώρηση Θόδωρος Αγγελόπουλος από τη φρεγάτα αλλά εξεπλάγην. Έβαλε καλά ανάποδα και η πρύμη της έφτασε στο Νήσος Χίος. Από τα 2 ρυμουλκά του Ζούρου που παρέστησαν, το ένα δεν συμμετείχε καθόλου, το άλλο απλώς παρέπλεε στη μανούβρα. Λίγο μετά έφυγε και το αρματαγωγό Λεσβος όπως σωστά με διόρθωσαν οι σύντροφοι, αυτό βέβαια με τη συνδρομή και των 2 ρυμυλκών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
3 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

....Καλό όμως είναι τέτοια γεγονότα να μην αναφέρονται γιατί κάποιοι μπορεί να μας παρακολουθουν.

Αγαπητέ ΝΟΜΙΚΕ οι "κάποιοι" (ξέρουμε ποιοί) την έχουν ήδη την πληροφορία όχι από το shipfriends, αλλά από άλλα κανάλια. Όπως αντιστοίχως έχουν και ελληνικές ΕΔ τις δέουσες πληροφορίες για τους "κάποιους"...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...