Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Eγώ εκείνο που διακρίνω είναι ότι το επενδυτικό / επιχειρηματικό ρίσκο που ανέλαβε η εταιρεία είναι πολύ μεγάλο. 

Το κόστος επένδυσης είναι ιδιαίτερα υψηλό κι ο επιχειρηματικός στόχος που αφορά την κάλυψη της γραμμής Θεσσαλονίκη - Σμύρνης είναι ιδιαίτερα ριψοκίνδυνος , από την στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο feedback από παρελθόντα έτη. Δεν υπάρχουν κάποια δεδομένα που θα μπορούσε να πατήσει , οπότε πάει στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα. 

Μακάρι να τους βγει σε καλό.

On 6/1/2022 at 4:43 PM, Annivas said:

 

Παρολα αυτα η γραμμή που προορίζεται είναι ένα νέο εγχείρημα χωρίς προηγούμενο feedback , το άνοιγμα της οποίας αποτελούσε και πολιτική βούληση της Ελλάδος και της Τουρκίας , στα πλαίσια ανάπτυξης καλών σχέσεων , καλής γειτονιάς … και λοιπά τέτοιους είδους τρυφερά 

Εσχατως όμως με την όξυνση των σχέσεων των δυο χωρών και κυρίως μετά το Μητσοτάκης γιόκ του Ερντογαν , θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση . 
Θα ξεκινήσει ;;; Θα το σαπορταρουν οι γείτονες η θα το σαμποτάρουν ;; Το ηγετικό δίδυμο της εταιρείας έχει αναπτύξει μεγάλη  επιχειρηματική δραστηριότητα στην γείτονα αλλά όπως γνωρίζουμε στην Τουρκία δεν κανείς κάτι ενάντια στην πολιτική βούληση … και πλέον αυτή φοβάμαι οτι μπορεί να έχει αλλάξει . 

Εξακολουθεί να υφίσταται ο παραπάνω προβληματισμός μου από την στιγμή που οι σχέσεις καλής γειτονίας έχουν μετατραπεί σε συνέλευση πολυκατοικίας πολυάριθμων διαμερισμάτων 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό ακριβώς. Γνωρίζουν και οι ίδιοι το πόσο μεγάλο είναι το ρίσκο που έχουν πάρει και πιστεύω πως για αυτό ψάχνουν την επιδότηση. Στοιχεία δεν έχουν από το Θεσσαλονίκη Σμύρνη, έχουν όμως το Λαύριο Τσεσμέ που εκτελούσε η Aegean Seaways. Άλλο ένα δρομολόγιο που πίστευαν ότι θα έχει αρκετά φορτηγά πράγμα που δεν είχε και πήγε περίπατο η δρομολόγηση. Πιο πιθανό βλέπω να πηγαίνει φιδέμπορα το δρομολόγιο παρά να γίνει φέτος η έναρξη δρομολογίων

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

On 9/19/2022 at 1:11 AM, SuperRunner said:

Στο περίπου. Γι'αυτό έγραψα "Πιθανόν". Ήδη ετοιμάστηκε κατά ένα μεγάλο ποσοστό το μέρος που θα δένει στη Θεσσαλονίκη. Τον ακριβή λόγο όμως που πάει από αναβολή σε αναβολή όμως δε τον ξέρει κανένας. Πιθανόν εξαιτίας αυτής της επιδότησης που ζητάει, αλλά προσωπικά ποντάρω (βασικά ακούγεται), ότι δε θα επιδοτηθεί για Μυτιλήνη αφού υπάρχει σε εβδομαδιαία βάση σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και πριν 2-3 μέρες κυκλοφόρησε μία προκήρυξη ότι ξανα προκηρύσσεται χωρίς διακοπή το καλοκαίρι. Μένει να δούμε αν όντως θα ανέβει τη Παρασκευή Θεσσαλονίκη, γιατί κανείς δεν αποκλείει μία "νέα" αναβολή. [γελάνε και οι ντόκοι με αυτές τις αναβολές]

υπήρξε κάποια επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία για να μπορούμε να μιλάμε για "αναβολή" αν δεν ξεκινήσει την Πέμπτη; ή αναπαράγουμε ότι ακούγεται στο λιμάνι;

Link to comment
Share on other sites

Επισημη ανακοινωση δεν υπηρξε, περα απο το οτι εχουν ανεβει εδω και μερες δρομολογια στο site, χωρις βεβαια δυνατοτητα κρατησης.

Ομως στα 8 χρονια της παρουσιας της, η εταρια τις ανακοινωσεις τις βγαζει κατα κανονα στο και 5'. Πρωτα αρχιζουν οι αναρτησεις απο τα φιλικα site, οι "εμπιστευτικες" διαρροες στο λιμανι κλπ και στο τελος ερχονται οι ανακοινωσεις, ακριβως για να μπορει να ελίσσεται.

Φετος εχουμε χορτασει δημοσιευματα και διαρροες για τη δρομολογηση του Σμυρνα. Η πρωτη αναρτηση νομιζω μιλαγε για Απριλιο. Εχουμε φτασει Οκτωβριο και δεν υπαρχει φως. Οσο και να κρυβει κανεις το κεφαλι του στην αμμο, υπαρχει θεμα

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/7/2022 at 8:28 PM, proud_ionian said:

ἤγγικεν ἡ ὥρα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΜΥΡΝΗ
Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή  
Αναχώρηση Άφιξη*
19:00 08:30

*Την επόμενη μέρα

ΣΜΥΡΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Τρίτη - Πέμπτη - Κυριακή  
Αναχώρηση Άφιξη*
19:00 08:30

Χωρίς Μυτιλήνη για την ώρα.

Από οτι φαίνεται, ΣΚ θα κάνει στη Σμύρνη

Υπαρχει χωριστή καρτέλα Σμύρνη Θεσσαλονίκη, με πλάνα από τις δύο πόλεις και από τα δοκιμαστικά του Smyrna, ενώ βγαίνει και ένα αναδυόμενο μήνυμα ότι σύντομα θα είναι διαθέσιμα προς κράτηση, εισητήρια και για τους δύο προορισμούς.

22 μερες μετα, δεν υπαρχει καμια μεταβολη στη σχετικη καρτελα στο site της εταιριας

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το κλίμα που καλλιεργεί ο Ερντογαν αυτή τη στιγμή, και η ρητορική του- και όχι μόνο- επιθετικοτητα που έχει πια φτασει στο 'κόκκινο', δεν βοηθούν τέτοια εγχειρήματα στην παρούσα τουλάχιστον φάση. Μακάρι να ηρεμήσουν κάπως τα πράγματα...

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ξέρω... για τη γωνία της...."κουτσομπόλας" είναι αυτή τη απάντηση, αλλά εγώ τη γράφω εδώ... 

Πάντως ΑΝ θέλει η εταιρεία να δραστηριοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη και σε περίπτωση που δε της κάτσει η Σμύρνη, έχει γραμμές για το καλοκαίρι. Π.χ. Θεσσαλονίκη - Κρήτη, αλλά όχι σε ένα δρομολόγιο 9 λιμάνια όπως έγινε πριν από τέσσερα χρόνια. Ας τα κάνει όπως των Μινωϊκών πριν 20 χρόνια. Μια χαρά βαπόρι είναι το Σμύρνα και καμπίνες έχει και το επιθυμητό πρωτόκολλο έχει. Το πολύ πολύ να του αλλάξει το όνομα και να το κάνει Crete de Levante. 

Link to comment
Share on other sites

Σύντροφοι:P παλιοί και νέοι,

Ας μην συζητήσουμε σε αυτό το τοπικ όλα τα πιθανά δρομολόγια απο Θεσσαλονίκη.

Εκτός από τον Κουτσομπόλη, υπάρχουν τοπιξ και για το Θεσσαλονίκη Σποράδες, Θεσσαλονίκη Δωδεκάνησα, Θεσσαλονίκη Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη γενικώς και άγονες;).

Για το Θεσσαλονίκη Τουρκία, η ένταση στα ελληνοτουρκικά είναι πρόσχημα, όχι ουσιαστικός λόγος να παγώσει το project.

200 χρόνια με ένταση είμαστε στα Ελληνοτουρκικά.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, τα RoRo της DFDS, πρωην UN, με την τουρκική σημαία να κυματίζει, έρχονται τακτικότατα στην Πάτρα, ενώ μικρότερες εταιρίες (πχ CENK) πιάνουν συνεχώς Θεσσαλονίκη.

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Πολύ φοβάμαι πως για πολιτικούς λόγους μέχρι του χρόνου  τις εκλογές, αποκλείεται πλοίο με ονομα Σμυρνα και Ελληνικη σημαία να μπεί σε Τούρκικο λιμάνι.

Και συνήθως είμαι αυτός που λέω οτι ολα καλα μεταξυ Ελλάδας και Τουρκίας

Αυτά :)

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Η ναυτιλία γενικότερα δε γνωρίζει περιορισμούς στις σχέσεις με τη γείτονα. Την περασμένη εβδομάδα στη μεγάλη ναυτιλιακή έκθεση της Κωνσταντινούπολης τιμώμενη χώρα ήταν η Ελλάδα, τα ναυπηγεία τους είναι γεμάτα με ελληνόκτητα πλοία, κλπ κλπ κλπ.

Η δε αγορά μας βρίθει προϊόντων από τη γείτονα, οι πολίτες της γεμίζουν τα κοντινά νησιά, πχ Χίος, οι Έλληνες του Έβρου ψωνίζουν αβέρτα από την Αδριανούπολη, κλπ κλπ.

Γιατί business in business.

Όλα αυτά πέρα από το τι μπορεί να ξημερώσει κάθε στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή παρευρεθήκαμεως γραφείο , εκεί ολα καλά όλα ανθηρά και μάλιστα και εξαιρετικό forum το ISTSHIP...

Ολα καλά μας τα παρουσίασαν οι παρευρεθέντες Έλληνες δημοσιογράφοι αλλα και οι Τούρκοι διοργανωτές,αλλα η πλοιοκτησία δεν παύει να είμεθα μια νομεκλατούρα ανθρώπων. (πολύ ξιπασμένο ακούστηκε :P )

Επειδή ως γνωστόν έχω μια α' επαφή και με άλλες περιοχές  ,δεν είναι και τόσο καλά τα πράγματα γενικά στην ουσία.

Ο μεγάλος επειδή βλέπει οτι δεν βγαίνει (οσο και αν έχει τους 50+ μαζί του) ισως προσπαθήσει να κάνει κάτι. Σε σχέση με 3-4 μήνες πριν, ενδουπουργικές συνενοήσεις έχουν δυσκολέψει για βλακείες λογους,επίσης προσπαθεί τον Ιμάμογλου να τον βγάλει εκτός εκλογών.Εδώ λένε οτι θα πάει σε δίκη ,στη Τουρκία θεωρούν δεδομένη τη μη συμμετοχή του. Αν καταφέρει και κατέβει ο Ιμάμογλου έχει βγεί.

Βέβαια τόσα χρόνια με το AKP πάνω επεισόδιο επεισόδιο (πλην "υβριδικού" πολέμου με "αποστολή μεταναστών") δεν έχουμε δεί. Με το Κεμαλικό CHP δεν χρειάζεται να ξεκινήσω να γράφω...οπότε μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα. Αν δεν γίνει τίποτα μεχρι τις εκλογές του χρόνου , δε θα γίνει ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Πού είναι ανοιχτές; Στο site της Levante δεν είναι.

ΥΓ: Αυτο που βλεπεις, ειναι η φορμα κρατησεων του πρακτορείου για την εκδρομη, όχι για την... Smerna

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Just now, proud_ionian said:

Και εγενετο φως:D

Οπως μας ενημερωνει το γραφειο τυπου της Levante το Kefaloniapress, ολα ειναι ετοιμα.

Μενουν καποιες γραφειοκρατικες διατυπωσεις στα λιμανια της Σμυρνης και της Θεσσαλονικης (αυτο το ακουμε μηνες) και σε λιγες μερες το πλοιο κοσμημα, το πλοιο εργο τεχνης, που σχεδιασε προσωπικα ο Γιωργος Θεοδοσης σε καθε λεπτομερεια, θα ξεκινησει δρομολογια στη "Γραμμη Φιλιας".

Χωρις αναφορα σε προσεγγιση στη Μυτιληνη.

Link to comment
Share on other sites

Σα να διαβάζουμε ανακοίνωση του κρατικού καναλιού της Βόρειας Κορέας για τις επιτυχίες του τρισμέγιστου στην αμυντική αποτροπή της χώρας του. 

Link to comment
Share on other sites

Η Μυτιλήνη δε χρειάζεται στο εν λόγω δρομολόγιο. Μόνο για το καλοκαίρι Ιούνιο - Ιούλιο και Αύγουστο άντε δικαιολογείται μία φορά τη βδομάδα. Ως εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς διάθεση "αντιπολίτευσης", γιατί δε χρειάζεται η Λέσβος επιπλέον σύνδεση με Θεσσαλονίκη; Προκύπτει από κάποια μελέτη των αναγκών του νησιού; Ή από τους εν δυνάμει εμπορικούς του εταίρους; Από που;

ΟΚ, έχει ήδη μια εβδομαδιαία σύνδεση με Θεσσαλονίκη, και δυο με Καβάλα, αλλά γιατί όχι επιπλέον. Αν δε θέλει η Λέσβος, τότε γιατί χρειάζονται άλλα νησιά πέρα από τα συμβατικά και ταχύπλοα; Μεγάλη κουβέντα, το ξέρω.

Προσωπικά θεωρώ ότι η προσέγγιση στο νησί θα δυσχεράνει τις προοπτικές της γραμμής, μιας και θα γίνει λιγότερο ανταγωνιστική με την οδική σύνδεση Σμύρνης _ Θεσσαλονίκης που απαιτεί κοντά 10 ώρες. Αλλά γιατί δεν θέλει η Μυτιλήνη σύνδεση δεν το καταλαβαίνω. 

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι μη επιδοτουμενη η προσεγγιση, ειναι γουστο τους και καπελο τους. Αν ειναι επιδοτουμενη, ειναι λιγο προκληση, για τους λογους που εχουμε αναφερει προσφατα

Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα της επιδότησης δεν διαφωνώ, αναφέρθηκα στο πόσο κάθετα ο φίλος όρισε ότι δε χρειάζεται. Με αυτή τη λογική και άλλα, πρόσφατα, αιτήματα για επιδότηση γραμμών είναι επιεικώς άκυρα, μη μπούμε σε λεπτομέρειες, έχουν γραφτεί επανειλημμένως στο φόρουμ.

Υπάρχει νησί που θεωρεί ότι δε χρειάζονται επιπλέον προσεγγίσεις; 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική άποψη και δεδομένου του αριθμού των Τούρκων τουριστών που επισκέπτονται το νησί είναι πως από πλευράς κόσμου θα δούλευε καλύτερα προς Μυτιλήνη μιας και κάθε καλοκαίρι το νησί βουλιάζει από Τούρκους με τα αυτοκίνητά τους. 

Link to comment
Share on other sites

Το ανέφερα καθαρά από θέμα επιδότησης, γιατί όσο και να'ναι είναι αρκετά προκλητικό να επιδοτηθεί και δεύτερη εταιρεία για την ίδια γραμμή. Η Λέσβος και σε καθημερινή βάση να είχε σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη όπως και με Πειραιά, όχι δε θα ακουστεί από κανέναν. Αντίθετα μάλιστα θα υπάρχουν και δύο επιλογές για τους επιβάτες. Το καλοκαίρι φυσικά και η κίνηση ανεβαίνει κατακόρυφα σχεδόν.

Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2022 at 3:32 PM, proud_ionian said:

Οπως μας ενημερωνει το γραφειο τυπου της Levante το Kefaloniapress, ολα ειναι ετοιμα.

Μενουν καποιες γραφειοκρατικες διατυπωσεις στα λιμανια της Σμυρνης και της Θεσσαλονικης (αυτο το ακουμε μηνες) και σε λιγες μερες το πλοιο κοσμημα, το πλοιο εργο τεχνης, που σχεδιασε προσωπικα ο Γιωργος Θεοδοσης σε καθε λεπτομερεια, θα ξεκινησει δρομολογια στη "Γραμμη Φιλιας".

Ακόμη δεν είναι δυνατή η πραγματοποίηση κράτησης, μέσω του on line booking της εταιρίας (ούτε μέσω openaseas)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...