Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν ισχύουν τα περί επιδότησης, φυσικά και η γραμμή θα λειτουργήσει, αλλιώς δεν. Αν ισχύουν, φαίνεται ότι η όποια προετοιμασία της εταιρείας, οι μακρόχρονες μελέτες, οι υποτιθέμενες προσβάσεις στην Τουρκία που θα στήριζαν την γραμμή, μάλλον ήταν διαρροές για το θεαθήναι και ο πραγματικός στόχος ήταν προετοιμασίες ή βολιδοσκοπήσεις ή εκβιασμός (όπως στο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη) για επιδότηση. Το ότι τουρκικές μεταφορικές εταιρείες δεν έχουν ενδιαφέρον συνεργασίας, όπως αναφέρεται, μπορεί να σχετίζεται με πολιτικές, είναι όμως αναμενόμενο ούτως ή άλλως, επειδή η γραμμή απομακρύνει πολύ την Σμύρνη από την Θεσσαλονίκη και άρα και από την Ηγουμενίτσα, σε σχέση με την οδική απόσταση και ακόμα περισσότερο με την χαμηλότερη υπηρεσιακή ταχύτητα (18 κόμβοι) που ανακοινώθηκε σε δημοσιεύματα σε σχέση με αυτήν που αναμενόταν (19-20 κόμβοι). Διά του λόγου το αληθές (βλ. google maps), οδικώς 785 χιλιόμετρα και 9 ως 9μιση ώρες. Δια θαλάσσης, απ' ευθείας 250 μίλια, 14 ώρες. Μέσω Μυτιλήνης 270 μίλια, 16 ώρες (με στάση στην Μυτιλήνη 30-45 λεπτών). Επομένως, οι πρακτικές συνθήκες οι οποίες διαμορφώνονται, καθιστούν την γραμμή Θεσσαλονίκη-Σμύρνη ακόμα πιο άχρηστη από όσο αρχικά φαινόταν και αποκαλύπτεται ότι η μόνη χρησιμότητά της είναι η επιδότηση. Βέβαια, για χάρη της επιδότησης και παραπλεύρως, ωφελείται η Λέσβος, λόγω του σκέλους Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη, στο οποίο τελικά μεταφέρεται το βάρος (αφού αυτό αφορά η επιδότηση και αυτό εξυπηρετεί η γραμμή) και η Σμύρνη φαίνεται ως διακοσμητική αιχμή δόρατος. Μού θυμίζει παλιές τακτικές Stirntzis Ferries και Kefalonian οι οποίες, για να πάρουν δρομολόγια Κυλλήνη-Πόρος που ήθελαν, δήλωναν και Κυλλήνη-Αργοστόλι που δεν υπήρχε, ως πρωτοτυπία και ευεργετικό άνοιγμα καινούργιας γραμμής, την οποία εγκατέλλειπαν 9 μήνες ως 3 χρόνια μετά και κρατούσαν μόνο την γραμμή που ήθελαν.

Edited by Nick the Greek
Duplicate
Link to comment
Share on other sites

94.100 ευρώ το δρομολόγιο, και προς Θεού, φωτογραφίες στην προκήρυξη δε βγάζουμε.

Είναι το ίδιο κράτος που έκρινε ότι δε χρειάζεται το καλοκαίρι η γραμμή του Μύκονος/Διαγόρα να τερματίζει στη Θεσσαλονίκη αλλά μπορεί να φτάνει στην Καβάλα.

Είναι το ίδιο κράτος που για να μην κάθεται το ταχύπλοο των Σποράδων στη Θεσσαλονίκη έβγαλε επιδοτούμενη γραμμή μέχρι Μυτιλήνη μόνο για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα.

 

fotografe oli tin texni sou na valeis.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ρεμούλα μέχρι αηδίας! Το πρωθυπουργικό γραφείο, ελέγχει τι κάνει η υπουργάρα? Αν όχι είναι συνένοχο.

Η αντιπολίτευση κοιμάται? Τέλος πάντων δεν υπάρχει ένας να τους ξεφωνίσει?

Link to comment
Share on other sites

Έκανα μερικους υπολογισμούς ως προς την βιωσιμότητα της γραμμής και πήρα τα εξής αποτελέσματα:

1. Ζήτηση υπάρχει και από της δύο πλευρές, αν και η συντριπτική πλειοψηφία είναι από πλευράς Τουρκίας. Και είναι λογικό, μιας και στην Θεσσαλονίκη έζησε ο Kemal και στο σπίτι του στεγάζεται το προξενείο. (Εάν δεν κάνω λάθος). Από Ελλάδα τι να πάρουν; Το πολύ-πολύ τα δισέγγονα των Σμυρνιών προσφύγων που ήρθαν να δουν την γη των προγόνων τους. 

2. Κοίταξα τους χρόνους και διαπίστωσα πως οδικώς είναι 10 ώρες και κάτι. Κάνωντας, δε, τα μαθηματικά μου ανακάλυψα πως για να βγει το δρομολόγιο έστω και κατά 40% γρηγορότερα... θα πρέπει να δρομολογηθούν δύο πλοία με την ταχύτητα του WorldChampion Jet και χωρητικότητα 1100 επιβατών έκαστο και να κάνουν δρομολόγια 2 φορές κάθε μέρα. :eek:

Με πιο απλά λόγια, η γραμμή δεν βγαίνει, όχι λόγω κίνησης, αλλά λόγω σοβαρής έλλειψης πλοίων. Το Smyrna κατ' εμέ δεν κάνει. Για να φανεί ανταγωνιστική θα πρέπει να κάνει το λιγότερο 6 ώρες (Λόγω Εγνατίας Οδού μέχρι Αλεξανδρούπολη) το οποίο πολύ απλά δεν γίνεται. Για στάσεις σε Μυτιλήνη ούτε να το σκεφτόμαστε.

ΥΓ γιατί δεν δοκιμάζει κάποια αεροπορική εταιρεία πτήσεις από Θεσσαλονίκη για Άγκυρα;

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά μην ξεχνάς ότι οδικώς οι νταλίκες πρέπει να κάνουν και στάσεις για ξεκούραση ενώ από το καράβι βγαίνουν ξεκούραστοι και συνεχίζουν το δρομολόγιο 

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλει ο Θεοδόσης να ενώσει την Ελλάδα με την Τουρκία ντε και καλά, ας βάλει το Σμυρνα να συνδέει τον Πειραιά με την Αττάλεια που είναι τίγκα στα θερμοκήπια (η αντίστοιχη Ιεράπετρα της Τουρκίας) και ας αφήσει τις παγαποντιές με τις επιδόσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Τη γραμμή θα τη κρατήσουν τα φορτηγά κυρίως και όχι οι επιβάτες.
Από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το φορτηγά βγαίνουν κατευθείαν στην Εγνατία Οδό είτε προς Ηγουμενίτσα είτε προς τις υπόλοιπες χώρες προς τα βόρεια. 
Ο Πειραιάς δε κολλάει πουθενά. Η στάση στη Μυτιλήνη θα εξυπηρετεί μόνο από επιβατικής άποψης αν τελικά θα σταματάει κι εκεί.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Strofalos said:

Αν θέλει ο Θεοδόσης να ενώσει την Ελλάδα με την Τουρκία ντε και καλά, ας βάλει το Σμυρνα να συνδέει τον Πειραιά με την Αττάλεια που είναι τίγκα στα θερμοκήπια (η αντίστοιχη Ιεράπετρα της Τουρκίας) και ας αφήσει τις παγαποντιές με τις επιδόσεις. 

Και το σημαντικότερο όλων: η Αττάλεια και η επαρχία της γενικά είναι αυτή τη στιγμή ο σημαντικότερος τουριστικός προορισμός της Τουρκίας με τεράστια δυναμικότητα σε κλίνες. 

Link to comment
Share on other sites

Αμα δεν είχαμε αυτή την αέναη κόντρα μεταξύ μας ως κυβερνήσεις , θα υπήρχαν γραμμές που θα ηταν απο Πειραια για τουρκία και απο τουρκια για αλλα λιμάνια. Δυστυχώς αυτο δε θα φτιάξει οσο και αν οι άνθρωποι μεταξύ μας είμαστε καλά. Μη ξεχνάμε ποσοι Πολίτες (Έλληνες (οσοι εχουν μεινει) και πόσοι Τούρκοι) έρχονται για ΣΚ Αλεξανδρούπολη,Θάσο και Σαμοθράκη , πέραν απο τα νησιά τα κοντινά. 

Εδώ  η πτήση Αθήνα-Σμύρνη έχει γινει εποχιακή ... Αν υπήρχε θέληση και απο τις 2 πλευρές θα μπορούσε να γινόταν κάτι και πραγματικα εύχομαι να πιάσει το Smyrna Di Levante γιατι προσωπικά εμένα θα με βολέψει πάρα πολύ :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σίγουρα μιλάμε για τον Θεοδόση?? Έλληνας συνεννοήθηκε να πάρει μέρος σε αυτό το πράμα?? Για τον συγκεκριμένο, όπως και για όλους μας, είναι ημέρα ντροπής και όχι νίκης και πανηγυριών... 

Link to comment
Share on other sites

Πιο μετά θα ξεκινήσει. Η μεγάλη γιορτή στη Σμύρνη γινεται 9 Σεπτέμβρη. Έχω βρεθεί σε εορτασμό και δεν ηταν ο,τι το καλυτερο για την ψυχολογία μου ως Έλλην.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...