Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το παλεύουμε χρόνια, βγάζουμε δρομολόγια κλπ, για να δούμε που θα καταλήξει. Τα τελευταία νέα θέλουν τα 255 μίλια Θεσσαλονίκη - Σμύρνη να καλύπτονται σε 10 ώρες, και από τιμές 70 ευρώ το άτομο, 80 το ΙΧ και 500 για TIR. 

Υγ. Το προηγούμενο ποστ είναι off topic.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να μην ξεχνιόμαστε, από Φλεβάρη ξαναβλέπουμε τις λεπτομέρειες για τη γραμμή, σύμφωνα με τον Τούρκο αναπληρωτή πρωθυπουργό.

Quote

 

Çavuşoğlu said that the high level of business association meeting planned to be held by Turkey and Greece next February is the specific targets of the Turkish government concerned. Çavuşoğlu gives information on these targets, "For example, ferry services for passenger and cargo transportation from İzmir to Thessaloniki, fast train services from Istanbul to Thessaloniki and the same way to bridge between Kipi and İpsala customs gates. continues." she said.

Google translate της πηγής

 

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

η levante ferries, ναι η γνωστη, συμφωνα με το εθνος, εξεταζει το ενδεχομενο συνδεσης της θεσσαλονικης με τη σμυρνη.

Quote

Στους σχεδιασμούς της εταιρίας είναι η δρομολόγηση δύο πλοίων χωρητικότητας 400 επιβατών, και 60 φορτηγών και 1.350 επιβατών και 120 φορτηγών αντίστοιχα. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση των δύο πόλεων θα πραγματοποιηθεί μέσω ferry boats, δηλαδή πλοίων επιβατηγών-οχηματαγωγών (Ε/Γ-Ο/Γ), τα οποία θα εξυπηρετούν κομμάτι του μεταφορικού έργου που εκτελούν φορτηγά τα οποία ξεκινούν από τα τουρκικά παράλια και πραγματοποιούν περί τις 40.000 διελεύσεις κατευθυνόμενα προς Ελλάδα και ΕΕ.

οι χωρητικοτητες που αναφερονται, δεν ταιριαζουν σε κανενα απο τα υπαρχοντα πλοια της εταιριας, οποτε αν προχωρησει το project, θα δουμε νεες μοναδες στο στολο της.

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Χωρητικότητας 400 επιβατών, και 60 φορτηγών: Το Kopernik πρέπει να είναι το πρώτο πλοίο που αναφέρουν καθώς τα στοιχεία της χωρητικότητας το φωτογραφίζουν αν λάβουμε υπόψιν και τα τελευταία δημοσιεύματα που το ήθελαν τελικά να παραμένει στην Ελλάδα και να γλιτώσει το scrapping.

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε ότι ο Γ. Θεοδόσης έχει επεκταθεί στην αγορά της Τουρκίας χρόνια τώρα μέσω του 11880. Ίσως να παίζει και αυτό κάποιο ρόλο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ιδια καταληξη θα χει...γιατι η λεβαντε δεν ξερει απο αιγαιο...και ποσοι θα θελησουν να πανε τουρκια??και οι τουρκοι θα επιλεξουν ελληνικο πλοιο??...επισημανση απλως που μακαρι να τα καταφερουν βεβαια....προτιμοτερο το ελλαδα-κυπρος παρα αυτο με την τουρκια...

Link to comment
Share on other sites

H Levante ειναι μια εταιρια με αρκετα χρονια πλεον στο χωρο,που κανει στοχευμενες κινησεις και που απο οτι φαινεται εχει και το οικονομικο υποβαθρο να στηριξει ενα τετοιο εγχειρημα μεχρι να φανει αν μπορει να ειναι κερδοφορο.

Προσωπικη αποψη ειναι πως δεν προκειται να πιασει ,οπως δεν επιασε και καμια παρομοια γραμμη την τελευταια 20 ετια τουλαχιστον αλλα σιγουρα οι περιπτωσεις δεν ειναι ιδιες

Μακαρι παντως να διαψευστω

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Οσο υπαρχει η συνδεση Τουρκιας-Τεργεστης ολες αυτες οι προσπαθειες θα πεφτουν στο κενο.Ποσο μαλλον οταν γινονται απο μια νεοσυστατη και μια μικρη εταιρεια αντιστοιχα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Συγκριτικά με το Τσεσμε-Λαύριο και το Τσεσμέ-Θεσσαλονίκη, πιστεύω οτι η Θεσσαλονίκη εχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, μιας και η Θεσσαλονίκη είναι 3-4 ώρες δρόμος από την Ηγουμενίτσα, ενώ το Λαύριο είναι πιο μακριά.

Βέβαια το Λαύριο ειναι περίπου 3,5 ώρες από την Πάτρα, οπότε για ένα φορτηγό δεν ξέρω τι συμφέρει τελικά περισσότερο. 

Πάντα μιλώντας για φορτηγά που θα ταξιδεψουν με τα πλοια της γραμμής,  διοτι αν ειναι να μπουν στα της dfds-un δε νομιζω να αξίζει ολο αυτο, πανε κατευθείαν. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, MILTIADIS said:

Οσο υπαρχει η συνδεση Τουρκιας-Τεργεστης ολες αυτες οι προσπαθειες θα πεφτουν στο κενο.Ποσο μαλλον οταν γινονται απο μια νεοσυστατη και μια μικρη εταιρεια αντιστοιχα.

Θα διαφωνήσω ,διότι η γραμμή αυτή μεταφέρει μια σταγόνα στον ωκεανό από φορτηγά. Αλλά πέρα τούτο , ενώνει την ασιατική Τουρκία -το τέρμα της Ασίας- με την Εγνατία σε 7-8 ώρες, οπου κάποιο φορτηγό που ξεκινά από τα βάθη της Τουρκίας θα του είναι πιο εύκολο και προσοδοφόρο (πιστεύω) να το μεταφέρει μέχρι τη Σμύρνη σχεδόν παρά να πάει μεσο της Πόλης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γνωριζουμε αν θα υπαρξει καποιου ειδους επιχορηγηση του εγχειρηματος, ειτε απο Ελλαδα και Τουρκια, στα πλαισια διακρατικης συμφωνιας, ειτε απο την ΕΕ, απο κονδυλια που προοριζονται για τη συγκλιση ΕΕ Τουρκιας;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ξανά μανά κουβέντα για το Θεσσαλονίκη - Σμύρνη. Τίποτα νεότερο, αλλά το ενδιαφέρον παραμένει, έστω και αν το πολιτικό κλίμα δεν ευνοεί τα πολλά πολλά. Το πλοίο του άρθρου προφανώς άκυρο, αυτό είχαν αυτό έβαλαν:

 

Selanik-İzmir hattı için çalışmalar başlıyor (gundemcesme.com)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Μεχρι πριν λιγους μηνες βλεπαμε μονο μακετες, απο οτι φαινεται ομως υπαρχει συνεχης κινητικοτητα στην απενταντι πλευρα του Αιγαιου.

Θεοδοσης και Απεργης, το ηγετικο διδυμο της Levante, ηταν στη Σμυρνη, οπου ειχε αζμπετε, με τους... παραγωγικους φορεις της πολης: επιμελητηρια, παραγοντες του αντιστοιχων υπουργειων μεταφορων και αναπτυξης κλπ.

το kefalonia press (ποιος αλλος), εχει σχετικη αναρτηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Μας εχει ξεφυγει μια δηλωση που εκανε τον Μαρτιο ο υφυπουργος ΕΝ  Κατσαφαδος.

Συμφωνα με το γραφειο τυπου της Κυβερνησης τον ΣΚΑΙ, ειπε ο υφυπ

Quote

«Ήταν ένα αίτημα πάρα πολλών ετών η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης και Σμύρνης. Πολύ σωστά λέγεται μια γραμμή φιλίας, αλλά παράλληλα θα καταφέρει να ενισχύσει τουριστικά τη συμπρωτεύουσα, όπως επίσης θα την βοηθήσει στον τομέα της διακίνησης των προϊόντων και των μεταφορών. Αυτή τη στιγμή είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι αυτή η γραμμή θα αρχίσει να λειτουργεί γύρω στις αρχές Ιουνίου» σημείωσε ο κ. Κατσαδάφος.

Αναφερόμενος στα οφέλη που κομίζει στη Θεσσαλονίκη η ακτοπλοϊκή σύνδεσή της με τη Σμύρνη, ο υφυπουργός σημείωσε ότι «θα είναι μια γραμμή η οποία θα αναβαθμίσει τη Θεσσαλονίκη και θα ενισχύσει την εμπορική της κίνηση». «Θα είναι ένα σύγχρονο πλοίο, επιβατηγό αλλά και οχηματαγωγό. Θα μεταφέρει πολλά φορτηγά, διότι η περιοχή έξω από τη Σμύρνη είναι μια εργοστασιακή περιοχή για την Τουρκία και όλη η διακίνηση των προϊόντων, η οποία γινόταν μέσω Κωνσταντινούπολης, πλέον θα γίνεται ακτοπλοϊκά. Είναι κι αυτό ένα θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα» τόνισε ο κ. Κατσαφάδος.

Η εταιρεία που, όπως φαίνεται, έλαβε το πράσινο φως για να αναλάβει τη διασύνδεση των δύο περιοχών, είναι η Levante Ferries. «Η συχνότητα των δρομολογίων και οι υπόλοιπες λεπτομέρειες έχουν μπει σε προγραμματική συζήτηση. Αυτή τη στιγμή γίνονται εργασίες στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για να διαμορφωθεί ο χώρος όπου θα δένει το συγκεκριμένο πλοίο. Πρέπει να υπάρχει και η πύλη Σένγκεν, διότι υπάρχουν και άλλα θέματα ασφάλειας, τα οποία θα προκύψουν από τη λειτουργία της γραμμής” ανέφερε ο υφυπουργός Ναυτιλίας κι εκτίμησε ότι “όλα θα είναι έτοιμα στα τέλη Μαΐου, ώστε στις αρχές Ιουνίου να έχει δρομολογηθεί το πλοίο».

Ο Κατσαφαδος δεν μας λεει αν θα πεσει επιδοτηση, αναμασα ομως την αγαπημενη παπατζα της εποχης περι "περιβαλλοντικου αποτυπωματος".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν έχει εγκριθεί κρατικό χρήμα σαν επιδότηση είναι ένα μεγάλο θετικό βήμα, κάτι που βέβαια δεν έχει καμία λογική ή χρησιμότητα για μένα, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει εδώ και τόσα χρόνια γραμμή Τσεσμέ - Τεργέστη που έχει 3 πλοία και η οποία δε νομίζω πως επιδοτείται. Αν δηλαδή στοχεύουν στην transit κίνηση πρός Ιταλία, για μένα ίσως να μην είναι και δίκαιο να επιδοτηθούν από τη στιγμή που υπάρχει ανταγωνιστικό service χωρίς επιδότηση.

 

Εκτός αν μιλάμε για στόχευση σε κίνηση φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων ανάμεσα σε Τουρκία και Ελλάδα αποκλειστικά, που είναι άλλο καπέλο. Αν μιλάμε για το δεύτερο, ειδικά από τη στιγμή που η εταιρεία από την αρχή έχει επικοινωνήσει πως στοχεύει σε αυτήν τη γραμμή, είχε 3 χρόνια να προετοιμάσει το έδαφος και να προσελκύσει πελάτες. Το αν έχει γίνει κάτι ουσιαστικό με τους μεταφορείς πέρα από το μηντιακό πανηγύρι και τα πρωτοσέλιδα, δεν το γνωρίζω. Υπενθυμίζω πως οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται ανάμεσα στην Τουρκία και την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία, δεν προσφέρουν απλά ένα πλοίο. Προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες logistics και intermodal transportation. Δείτε τι υποδομή υπάρχει στην Τεργέστη.

 

Να προσβλέπουν σε επιβατική κίνηση και ΙΧ? Αν ναι δεν θα έπρεπε να έχει διαφημιστεί το προιόν πιο εντατικά? Κι αν αυτή είναι η εμπορική τους στόχευση, το χειμώνα τι θα κουβαλάνε? Όπως κι αν το δεί κανείς, το ρεζουμέ είναι πως είχαν 3 χρόνια να προετοιμαστούν οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία να μην είναι έτοιμοι στο εμπορικό κομμάτι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ξερω απο το δικο μου κλαδο ειναι οτι εχουν ανοιξει πολλα εργοστασια κοντα στη Σμυρνη κ κανουν εξαγωγες σε  στην Ευρωπη που ερχονται οδικως απο τον Εβρο..να ερχονται Αθηνα κ μετα Πατρα;;ο καιρος γαρ εγγυς

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...