Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ολίγον εκτός ακτοπλοικού θέματος της συμπρωτεύουσας, αλλά δεν βρήκα πιο κατάλληλο topic.

ο δήμαρχος μπουτάρης πήγε στη σμύρνη με ελληνική αντιπροσωπεία να ανταποδόσει την επίσκεψη τουριστικών πρακτόρων στη θεσσαλονίκη πριν μερικούς μήνες. μεταξύ αλλων, είπαν ότι θα ήταν καλό να λειτουργήσει και ακτοπλοική γραμμή σμύρνη - θεσ/νικη με πλοίο(α) 200 οχημάτων με αναχωρήσεις πρωί από τη μια περιοχή και βράδυ από την άλλη. ίσως υπάρχει και το όνομα της ulusoy από πίσω, αλλά επειδή το άρθρο είναι μετάφραση από τα τουρκικα δεν βγαίνει και πολύ νόημα. στον ελληνικό τυπο δεν βρήκα καποια αναφορά, γιατί η είδηση καλύπτεται από την πρόθεση του δημάρχου να φτιάξει τζαμί στη συμπρωτεύουσα για τους μουσουλμάνους.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Την ώρα που η Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται να αποκτήσει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Σμύρνη και τα τουρκικά παράλια του Αιγαίου

Αυτό τώρα που το θυμήθηκαν, υπάρχει καμιά εξέλιξη σε αυτό το θέμα?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας είναι η γραμμή Σμύρνη - Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τον πρόεδρο του επιμελητηρίου της Σμύρνης. Οι δικοί μας ζήτησαν να πιάνει και Μυτιλήνη το βαπόρι, ενώ οι Τούρκοι σαν πρώτη προτεραιότητα έχουν το θέμα της visa.

 

Αν ποτέ γίνει κατι τέτοιο, πιστεύω ότι θα δούμε κανένα πλοίο της σειράς ankara για 1-2 δρομολόγια μέχρι να δουν τη γλύκα.

 

Περισσότερα εντός.

Edited by proud_ionian
xtra tag
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Συμφωνα με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακης (16/3/14) αναφερεται οτι η HSW ειναι σε συζητησεις για συνδεση της Θεσσαλονικης με την Σμυρμη

 

Στο τελικό στάδιο βρίσκονται οι αποφάσεις για τη θαλάσσια σύνδεση της Σμύρνης με τη Θεσσαλονίκη. Η γραμμή, την οποία διαπραγματεύεται με τις Αρχές των δύο χωρών η εταιρεία Hellenic Seaways, έχει σκοπό να εξυπηρετήσει κυρίως φορτηγά διεθνών μεταφορών, τα οποία από τη Θεσσαλονίκη θα μπορούν να μετακινούνται προς τα σύνορα και την Κεντρική Ευρώπη.

 

Οι συζητησεις μπορει να γινονται αλλα εχω την απορια με τι πλοιο θα μπορεσει να κανει αυτη τη συνδεση η HSW??

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ισως αποσκοπεί στα φορτηγά διεθνών μεταφορών μεταξύ Τουρκίας - Ιταλίας , οπως ειχε επιχειρήσει και η ΝΕΛ πριν μερικά χρόνια με γέφυρα Τουρκίας ( ή Μικρας Ασίας πιο σωστά , Ελλάδα είναι και εκεί αλλά τελοσπάντων ) , - Ιταλίας με τα ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ ( Μ.Ασία - Μυτιλήνη ) , EUROPEAN EXPRESS (Μυτιλήνη-Πειραιά ) , COLOSSUS ( Κόρινθο - Ιταλία ) αλλά έφυγε νύχτα.

 

Η HSW μπορεί ανετα να επιχειρήσει κάτι τέτοιο - σαν ανταπόκριση κοινώς - με ΑΡΙΑΔΝΗ (Μ.Ασια - Πειραιά) και ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ( Κόρινθο-Ιταλία) με πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Ωστόσο στο σενάριο που αναφέρω δεν κολλάει πουθενά η Θεσσαλονίκη.

 

Παντως νομιζω το Cefalonian Sky ειχε κανει για πολυ λιγο τη γραμμη αυτή κάποτε, χωρίς αποτέλεσμα.....

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Οι συζητησεις μπορει να γινονται αλλα εχω την απορια με τι πλοιο θα μπορεσει να κανει αυτη τη συνδεση η HSW??

 

Μιάς και η εταιρεία και το είδος της γραμμής έχουν "άρωμα" Γκριμάλντι, δεν θα απέκλεια το σενάριο να βάλουν το Νήσος Ρόδος στη γραμμή, ώστε να μειωθεί και η χωρητικότητα στην Αδριατική.

 

ΥΓ Ακούστηκε τίποτε, για επιδότηση της γραμμής μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων?

Link to comment
Share on other sites

ΆΝ παίζει μπάλα ο Grimaldi στο όλο θέμα είναι ότι πρέπει για να συνδυάσει SMYRNI-THESSALONIKI-IGOUMENITSA- BRINDISI ή όπου αλλού γουστάρει στα Ιταλικά λιμάνια.

Βέβαια 2 εταιρείες(βλ HSW-NEL) το έχουν επιχειρήσει και δεν προχώρησε και πολύ το όλο εγχείρημα.Η HSW με ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ(πήγε άκλαυτο το όλο θέμα) και Η ΜΕΓΑΛΗ ΝΕΛΑΡΑ που ενώ είχε ψιλο-κινησούλα τα ΜΕΓΑΛΑ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΑ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΥΑΛΑ δεν μπόρεσανε να κάνουν κάτι το αξιόλογο.

Μακάρι να προχωρήσει πάντως αν και είμαι απαισιόδοξος

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Φορτηγά (TIR) που προέρχονται από την Νότια και Νοτιανατολική Τουρκία και τις όμορες χώρες (μείον την Συρία), εξοικονομούν καύσιμα, ώρες και διόδια αν χρησιμοποιήσουν Ro/Ro Σμύρνη-Θεσσαλονίκη και v.v. Ταυτόχρονα χρησιμοποιούν μόνο τη μισή Εγνατία ως την Ηγουμενίτσα, αποφεύγουν το τελωνείο των Κήπων και τον συνήθως συμφορημένο δρόμο Κωνσταντινούπολη-Αδριανούπολη-Κήποι.

Δεν είναι κακή ως ιδέα, η εφαρμογή της θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

Απλά να υπενθυμίσω ότι δεν ακούγεται λογικό οι Τούρκοι οδηγοί να κάνουν συνδυαστικά δρομολόγια για Ιταλία, από τη στιγμή που έχουν express γραμμές. Πχ με την Und στα νότια της χώρας που κάνει Μερσίνα - Τεργέστη (2 δρομ./εβδομάδα), και στα δυτικά την Ulusoy με τα καινούργια ro-ro στη γραμμή Τσεσμέ - Τεργέστη.

Ενδεχομένως η κίνηση να στοχεύει στο εμπόριο από Θεσσαλονίκη προς Βαλκάνια;

Link to comment
Share on other sites

αυτο περι σποραδων απο που προκυπτει. μιλα καθαρα το δημοσιευμα για cargo γραμμη, χωρις αναφορα στις σποραδες

Φίλε proud αφορά και τις σποραδες ο κύριος Μπουτάρης ειναι πρωτεργάτης στην κίνηση αυτη και εχει κανει πολλές συναντήσεις τα τελευταία χρονια και με τους δημάρχους των νησιών

http://www.balkanforum.info/f58/thessaloniki-2020-master-plan-187681/index50.html

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτες οι γραμμες της Und και της Ulusoy ειναι και για οδηγους η' μονο για ασυνοδευτα τρειλερς?

trailers μονο αλλα νομίζω όπως και απο την Πόλη στέλνουν τους οδηγους με charter

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Ε, όχι δα και φιδεμπόριο με τη γραμμή, βρε Μιλτιάδη :D
 

 

[...]«Κόλλησε» η σύνδεση με τη Σμύρνη

 

Μπορεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σμύρνη να είχε την υποστήριξη των φορέων της πόλης και όπως είπε πρόσφατα ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την ενίσχυση των ελληνοτουρκικών σχέσεων, «ελπίζω να δούμε σύντομα το φεριμπότ στο Θεσσαλονίκη – Σμύρνη».

 

 Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες του «ΑτΚ» η γραμμή έχει «κολλήσει» και δεν τίθεται θέμα ενεργοποίησής της. Τουλάχιστον για το άμεσο χρονικό διάστημα.

 

http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=10&artid=225710

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ανακινείτε το θέμα για τη σύνδεση της Σμύρνης με τη Θεσσαλονίκη

Πηγη: Emprosnet

 

Αν πρόκειται για καθαρά cargo γραμμή, ωραίες σκηνές θα εκτυλίσσονται με τους λαθρομετανάστες να κρύβονται στις νταλίκες όπως στη γραμμή της Αδριατικής. Αν απ' την άλλη πρόκειται να μεταφέρονται και επιβάτες θα είναι η χαρά του λαθρομετανάστη, καθώς δεν θα υπάρχει η περιπέτεια με τις λέμβους. Βρε μπας και προορίζουν το Ionian Queen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Ενημερωμένος" ο Πολίτης. Προφανώς η πηγή τους ο τοπικός πράκτορας των εταιρειών που ήδη εχουν πλοία στο νησί, εξού και προέκυψε η HSW.

Τα χαρακτηριστικά όμως της γραμμής υπό διερεύνηση δείχνουν άλλη εταιρεία και αυτη που όλοι πιθανολογούμε είναι αυτή που ψάχνεται.

Link to comment
Share on other sites

Στο emprosnet έχουν αναρτηθεί διάφορα βιντεο από την παρουσίαση στη Σμύρνη. Ξεχωρίζει ο εκπρόσωπος της hellenic που μιλά για τη γραμμή Θεσνίκη - Σμύρνη, αν πέσουν τα λιμανιάτικα στο τουρκικο λιμάνι.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...