Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για προσφυγη κατα της ΑΝΕΚ ενημερωσε η εταιρεια σημερα στο facebook.

(το κειμενο ειναι μεταφρασμενο αυτοματα)

 

 

 
Δελτίο Τύπου Goinsardinia 
Goinsardinia δεν έχει πτωχεύσει, δεν έχει κλείσει τις πόρτες της, συνεχίζει να υφίσταται και είναι ένα ενεργό μέρος στον σωστό πίνακα εργασίας συντονίζεται από το ναύαρχο Nunzio Hammer για να αντιμετωπίσει μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης που έχει τις ρίζες της στην μίσθωση ενός πλοίου από τον πλοιοκτήτη ΑΝΕΚ η οποία αποδείχθηκε ανεπαρκής στην απόδοση και τα πρότυπα που συμφωνήθηκαν στη σύμβαση. 
λύπη, θλίψη και συμπάθεια προς τις βαθιές ταλαιπωρίες που έχουν υποστεί και υφίστανται όλους εκείνους που έχουν βάλει την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή τους για την πρωτοβουλία της Goisardinia , η οποία βρίσκει ρίζα στην ακατάσχετη ένστικτο της επιβίωσης των τουριστικών πρακτόρων της Σαρδηνίας, που τώρα προορίζονται να κλείνουν τα καταστήματά της για το υψηλό κόστος των μεταφορών. 
βαθιά συγγνώμη για ό, τι συνέβη και για όλους εκείνους που έχουν ακόμα να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, θα να τους ζητήσει να ζητήσει συγγνώμη, αλλά επίσης να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που έχουν ακόμα να κατανοήσουν και να μοιραστούν το πνεύμα του έργου. 
Σε αντίθεση με ό, τι αναφέρθηκε από ορισμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης, Goinsardinia δεν είναι μια συναλλαγή με σκοπό το κέρδος κάποιων τυχοδιώκτες, αλλά είναι ένα παράδειγμα της πολιτικής εξέγερσης stall οικονομικές επιπτώσεις του τουρισμού στη Σαρδηνία για το κόστος των θαλάσσιων μεταφορών. 
διαδικασίες έχουν ήδη ληφθεί για την ασφαλιστική μας εταιρεία για την αποζημίωση που πρέπει να διενεργούνται όσον αφορά τους επιβάτες και είναι κατά κύριο λόγο έχουν αρχίσει την άσκηση της προσφυγής κατά ΑΝΕΚ πλοιοκτήτη για τις ζημίες που υπέστησαν από Goisardinia για παραβίαση της σύμβασης. 
θα ήταν όλα όπως άμεσες απαντήσεις, αλλά όταν τα τεχνικά ζητήματα είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη είναι εξωπραγματικό να τους πείσει να πάρει. 
Goisardinia εργάζεται συνεχώς για να δώσει μια απάντηση σε όλους και δεν προτίθεται να ξεχάσουμε ή παραμέληση κανένας από τους ανθρώπους που έχουν βάλει την εμπιστοσύνη τους με την αγορά ενός εισιτηρίου για τη Σαρδηνία και για τις Sardinians που ήθελαν να είναι σε θέση να ξεκινήσει από τη Σαρδηνία. 
επιθυμεί να διευκρινίσει ότι το σύστημα επικοινωνίας μέσω SMS και e-mail είναι η μόνη που σας επιτρέπει να φτάσετε ένα πλήθος ανθρώπων . Η βεβαίωση παραλαβής του μηνύματος μας επέτρεψε να εντοπιστούν τα άτομα που δεν έχουν φθάσει από το μήνυμα και να αφιερώνουν σε αυτές τις ατομικές τηλεφωνήματα για να εξασφαλιστεί ότι είχαν γνώση των αλλαγών στους αγώνες από το βιβλίο τους. 
Ένα μήνυμα κειμένου αποτελείται από 160 χαρακτήρες και τεχνική αναγκαιότητα της περιέχει μόνο τις πιο σημαντικές πληροφορίες. 
γραπτών μηνυμάτων ανταποκρίνεται στις ανάγκες πληροφόρησης των επιβατών και σίγουρα όχι για να αποφύγει το διάλογο με τους επιβάτες. 
Αντλεί όπως αναφέρθηκε από Nuova Sardegna σήμερα 29.08.2014, στην τρίτη σελίδα, σε σχέση με το ζητά για τους εργαζομένους της Goinsardinia από την αστυνομία να κλείσει το γραφείο του εισιτηρίου στο τερματικό πορθμείων σε Όλμπια σε θέματα δημόσιας πολιτικής. 
Goisardinia ήταν και είναι παρόν. 
Σύντομα θα κληθεί σε συνέντευξη Τύπου για τις πιο κατάλληλες έρευνες.
Link to comment
Share on other sites

Η Go ιδρυθηκε απο επιχειρηματιες του τουρισμου οι οποιοι''γνωριζουν τη μπιζνα''σιγα να μην καθονταν να βλεπουν τα ευρω τους να περνουν οπως οι αλλοι εκει πανω..

Link to comment
Share on other sites

Και οσο προχωραει η ερευνα του εισαγγελεα ο οποιος παρενεβη τοσο θα ερχονται στην επιφανεια γαργαλιστικες λεπτομερειες απο το παρασκηνιο.Οπως το οτι η Ανεκ στις 31/7 που παρουασιαστηκε βλαβη στο πλοιο απαγορευσε την εισοδο σε αυτο στον εμπειρογνωμονα που ειχε αναλαβει την ασφαλιστικη καλυψη της GoinSardinia.Επισης στις 29 του Αυγουστου που εφυγε το πλοιο απο το Λιβορνο καταγγελεται οτι πηρε μαζι του και ολο τον εξοπλισμο που ειχαν βαλει μεσα οι ναυλωτες καθως δεν προλαβαν να παρουν τιποτα. :lol: Μεινετε συντονισμενοι γιατι τωρα ο κυρ εισαγγελεας ετοιμαζεται να κανει κρουση και να ανακρινει τους διοικουντες της Ανεκ.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Γιατι αναφερομαστε συνεχως στο τι επικαλειται η go in sardinia.Ποια ειναι η θεση της Ανεκ αραγε;Γιατι αυτη πηρε το βαπορι της και τον εξοπλισμο που ειχαν βαλει μεσα ξαφνικα και απροειδοποιητα;Προφανως θα ειχε τους λογους της.Πηρε τα λευτα της ναυλωσης;Ειμαστε βεβαιοι οτι το βαπορι δουλεψε χωρις να θποστει ζημιες απο τους Ιταλους;(θυμαστε πως ειχε γυρισει το Λατω απο την Αλγερια πριν μερικα χρονια; )Κατι συνεβη που σιγουρα δε γνωριζουμε.Οποτε ας μη μιλαμε και ας μην υποθετουμε μεχρι να μαθουμε.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Δεν υποθετουμε τιποτα.Διαβασε τα λινκ που εβαλα πριν.Εκει θα δεις οτι ειχε καταβληθει στην Ανεκ το διολου ευκαταφρονητο ποσον του 1.100.000 ευρω απο το Φλεβαρη που συμφωνηθηκε η ναυλωση προπληρωμενο για το διαστημα μεχρι 31/8.Την αποψη της Ανεκ θα τη μαθουμε οταν της χτυπησει την πορτα ο εισαγγελεας δηλαδη αυριο-μεθαυριο(οπως ειπα και πριν αλλα μαλλον βιαζεσαι).

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Για να παρενεβει εισαγγελεας μετα απο καταγγελιες της οποιας εταιρειας προφανως κατι βρωμαει...


Το τι ακριβως θα φανει εν καιρω...

Link to comment
Share on other sites

ιδού

 H ελληνική ιδιοκτήτη "Anek Lines, θα πρέπει επίσης να αποζημιώσει όλους τους πελάτες Goinsardinia που έχουν αγοράσει εισιτήρια για το μέλλον τρέχει μέχρι τις 28 Αυγούστου, δεν μπορούσαν να τα χρησιμοποιήσουν λόγω της αδικαιολόγητης απόσυρσης του σκάφους από μία γραμμή . Anek Lines θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ΑΝΕΚ αρνήθηκε έλεγχο επί του εμπειρογνώμονα που διορίζεται από τους ασφαλιστές Goinsardinia να εξακριβωθούν οι πραγματικές αιτίες της αποτυχίας του πλοίου Επισημαίνει επίσης -. συνεχίζει Scano - ότι το Δικαστήριο της Λιβόρνο Παρασκευή 29 αντί να δώσει άμεση άδεια να επισκεφθεί και να δώσει εντολή να μετατρέψει ένα τεχνικό σύμβουλο για να επιθεωρήσει το σκάφος, το οποίο ανεξήγητα επέτρεψε να συμβεί αυτό, τέσσερις ημέρες μετά την επιθεώρηση ή την Τρίτη Σεπ 2 "

"Εν τω μεταξύ, εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της Goinsardinia - Παρασκευή 29 Αυγούστου, το πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος, προκειμένου να αποφευχθεί η επιθεώρηση έπλευσε για την Ελλάδα σε μια βιασύνη, χωρίς καν δίνοντας χρόνο το προσωπικό Goinsardinia κατεβάσετε όλες τις ακριβό εξοπλισμό και τον εξοπλισμό που έχουν ενοικιασθεί σε υπηρεσίες επί του πλοίου, και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι η Goinsardinia είχε ήδη πληρώσει το κόστος των εμπορευμάτων μέχρι την Κυριακή 31 Αυγούστου, και η ΑΝΕΚ είχε στα θησαυροφυλάκιά τους από το Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, € 1.100.000 που καταβάλλονται από Goinsardinia καθώς και της ασφάλειας και από προπληρωμένο τέλος μεταφοράς. Προφανώς αυτή η απόδραση του πλοίου για να εμφανιστεί πολύ ύποπτη, ", δήλωσε ο Scano.

 

Η έρευνα ξεκίνησε από το δικαστικό σώμα για τις αποτυχίες της Gallura GoinSardinia πολλά μέρη, για διακοπή της δημόσιας υπηρεσίας, οι ηγέτες της ελληνικής εταιρείας Anek Lines. Μια έρευνα λεπτή ακολούθησε προσωπικά από τον επικεφαλής της Εισαγγελίας της Δημοκρατίας του Ναού, Domenico Fiordalisi, η οποία έχει ήδη αποκτήσει, μέσω των αξιωματούχων του λιμανιού της Olbia, οι πράξεις που σχετίζονται με το ναυλοσύμφωνο μεταξύ GoinSardinia και Έλληνες εφοπλιστές. Οι πρώτες επίσημες πράξεις της πληρεξουσιότητας πρέπει να κατευθύνεται στις κορυφές των Anek Lines για την εγκατάλειψη, σε πλήρη σεζόν, δέκα χιλιάδες επιβάτες στην τύχη τους.

Αλλά η έρευνα δεν σταματούν σε αυτές τις πρώτες ερευνηθεί, και συνεχίζει να εξακριβωθεί ο λόγος για τον οποίο οι κορυφές των GoinSardinia - προσβληθεί από μια ομάδα συν-επιχειρηματίες αντιφρονούντες, σε πλήρη αντίθεση με τις κατευθυντήριες γραμμές του Gian Paolo Scano - είναι τελικά στα ύπουλα νερά της πτώχευσης από την μη πληρωμή των ναύλων και των καυσίμων. Εν τω μεταξύ, οι νομικές ενέργειες και πρωτοβουλίες των πολιτικών ομάδων και των συλλόγων κινείται προς τα εμπρός. Χθες GoinSardinia στελέχη και ένας δικηγόρος ήταν στην Ελλάδα επί του Ελ Βενιζέλος, το πλοίο που μέχρι την περασμένη εβδομάδα που καλύπτει τη διαδρομή Olbia-Λιβόρνο. Ήταν στην απογραφή των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας Σαρδηνίας παρέμεινε στο εσωτερικό του πλοίου.

Ο μοναδικός διευθυντής της κοινοπραξίας, Giampaolo Scano, επεσήμανε πάντα το δάχτυλο κατά του πλοιοκτήτη. «Οι καθυστερήσεις στις αφίξεις και τις αναχωρήσεις, καθώς και η κατάργηση ορισμένων φυλών έχουν προκληθεί από μια σοβαρή και παρατεταμένη δυσλειτουργία του κινητήρα του Ελ Βενιζέλος, το οποίο δεν εξαρτάται από οποιαδήποτε πράξη, παράλειψη ή έλλειψη GoinSardinia ούτε καθ 'οιονδήποτε τρόπο που αναλογούν στους του ευθύνη. "

Άννα Μαρία Μπούσια, οι Κέντρου Δημοκράτες, ζήτησε την επείγουσα συνεδρίαση της Επιτροπής Μεταφορών της Περιφέρειας και την ακρόαση των νομικών εκπροσώπων της GoinSardina να αξιολογήσουν ό, τι συνέβη. «Πάρα πολλά πράγματα που δεν ταιριάζουν στη δραματική ιστορία της GoinSardinia. Η ναυτιλιακή εταιρεία που ιδρύθηκε από τους επιχειρηματίες Sardinians που προσπάθησε να σπάσει το μονοπώλιο των θαλάσσιων μεταφορών - είπε Μπούσια - κλείνει τις πόρτες του. Γιατί, δεδομένης της επιτυχίας των επιφυλάξεων; Σε ποιον ταιριάζει το ναυάγιο της πρωτοβουλίας αυτής; Το Περιφερειακό Συμβούλιο πρέπει να είναι σαφής, ιδιαίτερα σε σχέση με μια θετική σεζόν και ότι αυτή η υπόθεση λεκέ σε μεγάλο βαθμό. Η ζημιά που Σαρδηνία έχει υποστεί ως αποτέλεσμα αυτής της τελευταίας ιστορίας είναι ανυπολόγιστες, κάποιος θα πρέπει να κληθούν να πληρώσουν και δεν είναι προφανές ότι αυτό είναι μόνο τώρα GoinSardinia ".

Η υπόθεση αφορούσε την Irs ", προκειμένου να ξεκινήσει μια γαλήνια προβληματισμό για το πώς να βρει βιώσιμες λύσεις και να προσφέρει το νησί με ένα σύστημα κινητικότητας αποδοτική, ανταγωνιστική και διαφανή. Επειδή η περιοχή - απευθύνει έκκληση για την IRS - ενώ γνώριζε τι επρόκειτο να συμβεί, δεν είχε παρέμβει ακόμη και αν μόνο για να σώσει την εικόνα του νησιού "?. Και η ADICONSUM τονίζει τη δυσφορία και την εγκατάλειψη των ίδιων των επιβατών », ο οποίος θα πρέπει επίσης να πληρώσει για το ταξίδι της επιστροφής, μερικά χωρίς καμία προοπτική επιστροφής."

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ποια ειναι η θεση της Ανεκ αραγε

Η Ανεκ πηρε επιτελους θεση.Οχι τιποτα ιδιαιτερο δηλαδη απλα υποστηριξε οτι δεν φερει καμια ευθυνη για οτι εγινε μετα τις 27/8 καθως την εμπορικη λειτουργια του πλοιου την ειχε η Go in Sardinia και αρα οφειλει αυτη να αποζημιωσει τους επιβατες.Υποστηριξε οτι το πλοιο εκτελεσε δρομολογια για οσο καιρο ηταν πληρωμενα τα ναυλα(μεχρι τελη Αυγουστου)και εν συνεχεια κατηγγειλε τη συμβαση.Δεν μας ειπε ομως γιατι την κατηγγειλε ενω η συμφωνια ηταν για 28 μηνες.Ουτε απαντησε ομως και στο γιατι''πηρε νυχτα''το Βενιζελος απο το Λιβορνο και δεν περιμενε εστω μια μερα παραπανω οποτε και ηταν προγραμματισμενο να μπουν επιθεωρητες.

 

Αρχιzω να πιστευω οτι υπαρχει καποιο πιο''κεδροφορο σχεδιο''στα σκαρια για το Βενιζελος διοτι δεν εξηγειται να διακοπτεις μια μακροχρονια ναυλωση ενος πλοιου που αν δεν το ναυλωσεις θα παροπλιστει για μηνες.Μηπως βρεθηκε κανενας αγοραστης?

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Από MILTIADIS: .............
Ουτε απαντησε ομως και στο γιατι''πηρε νυχτα''το Βενιζελος απο το Λιβορνο και δεν περιμενε εστω μια μερα παραπανω
οποτε και ηταν προγραμματισμενο να μπουν επιθεωρητες.

Χωρίς να γνωρίζω τι έχει συμβεί και εγώ το ίδιο θα έκανα, αν οι Ιταλοί είχαν σκοπό να μπλοκάρουν το πλοίο με νομικά τερτύπια και να μην μπορούσε να φύγει από την Ιταλία. Φυσικό δεν είναι να θέλει να διαφυλάξει τα συμφέροντά της; Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά όταν οι Ιταλοί παροτρύνουν τον κόσμο να κάνει μήνυση για να αποζημιωθεί, αυτό τι σημαίνει;

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς. Χωρίς να γνωρίζουμε τους όρους της ναυλώσεως δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα. Εκ πείρας θα αναφέρω τα εξής:

1- Αναφέρεται κάποιος επιθεωρητής. Τι επιθεωρητής ήταν? Δεν συνηθίζεται η πλοιοκτήτρια να είναι υποχρεωμένη να δεχτεί "επιθεώρηση" επειδή έτσι κρίνει ο ναυλωτής, πολύ δε περισσότερο από τον όποιο επιθεωρητή υποδείξει ο ναυλωτής μονομερώς.

2- Παρότι αν θυμάμαι καλά κάπου είχε αναφερθεί μια κάπως "ιδιότυπη" ναύλωση (ναύλωση ανά ταξίδι) φαντάζομαι ότι ως είθισται θα υπήρχαν κάποιες "ελαστικότητες" όσον αφορά στο performance. π.χ. σε κάποιο βαθμό αποκλίσεις στην ταχύτητα λόγω καιρικών συνθηκών και ακόμη-ακόμη το "δικαίωμα" του πλοίου να υποστεί βλάβη. Σε χρονοναυλοσύμφωνο στην τελευταία περίπτωση το πλοίο θα έχανε μέρος του ημερήσιου ναύλου του (off-hire). Υποθέτω ότι σε περίπτωση συνεχών ζημιών θα ετίθετο θέμα αποζημιώσεως των αποδεδειγμένων ζημιών της ναυλώτριας.

3- Όμως είθισται ακόμη οι διαφορές μεταξύ πλοιοκτήτου/ναυλωτού να επιλύονται -κατ΄αρχήν- με διαιτησία (και μάλιστα συνήθως βάσει του Αγγλικού δικαίου). Αν και σε αυτή την περίπτωση ίσχυε κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα "ύποπτη" η παρέμβαση του εισαγγελέα (εναντίον του πλοιοκτήτου). Προφανώς ο εισαγγελέας εστράφη εναντίον της ναυλώτριας η οποία "έδειξε με το δάκτυλο" την ΑΝΕΚ (δεν θεωρώ καν σίγουρο ότι ο εισαγγελέας νομιμοποιείται να σταφεί αυτοδίκαια κατά της ΑΝΕΚ). Και επειδή "ου μπλέξεις" (ειδικά σε μια χώρα σαν την γείτονα) και επειδή σε περίπτωση που (ας πούμε) τελικά εδικαιώνετο η ΑΝΕΚ θα έπρεπε να κυνηγάει εκείνη για αποζημιώσεις (λέμε τώρα) -ας μην ξεχνάμε και την "κορεάτικη τραγωδία" της εταιρείας- πολύ καλά έκανε νομίζω και το "μάζεψε" από εκεί το πλοίο (αφού όπως ισχυρίζεται ολοκλήρωσε την ναύλωσή του). Έτσι πρέπει τώρα πρώτα να δικαιωθούν οι ναυλωτές ως πρός τις διεκδικήσεις τους και στην συνέχεια να "κυνηγήσουν" την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

1- Αναφέρεται κάποιος επιθεωρητής. Τι επιθεωρητής ήταν? Δεν συνηθίζεται η πλοιοκτήτρια να είναι υποχρεωμένη να δεχτεί "επιθεώρηση" επειδή έτσι κρίνει ο ναυλωτής, πολύ δε περισσότερο από τον όποιο επιθεωρητή υποδείξει ο ναυλωτής μονομερώς.

Ηταν το port state control του Λιβορνο μαζι με κλιμακιο της ασφαλιστικης.Και απο το πρωτο σαφως και ειναι υποχρεωμενη η καθε εταιρεια να δεχτει επιθεωρηση οποτε αυτο κριθει απαραιτητο.

Link to comment
Share on other sites

σωστό

οσο για την εμπιστοσύνη.... κάτι τα περυσινά , κάτι τα φετινά..... είναι σαν να προσπαθούμε να "οικοδομήσουμε σχέση εμπιστοσύνης" με τους συγχρονους Έλληνες πολιτικούς. B). Και μας το έλεγε ο αείμνηστος Κωνσταντάρας καμμιά 50αριά χρόνια πριν. "Θα σας εξαφανίσωμεν". Ε, σε κάτι τέτοιο φαίνεται να "βοήθησε" τους Ιταλούς και η ΑΝΕΚ. :D . Για "εξιλέωσή" της τώρα που πήρε το κολαϊ με τους Λίβυους M.O.P. (αλλά και την "εξαφάνιση") ας μας κάνει την χάρη μόλις επιστρέψει το Έλυρος να φορτώσει τους δικούς μας 300 "χαρισματικούς" και να πράξει τα δέοντα :P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

500.000 ευρω,δηλαδη τα μισα λεφτα που πηρε απο τη ναυλωση,θα επιστρεψει η Ανεκ τον Γεναρη ως αποζημιωση στους επιβατες που δεν καταφεραν να ταξιδεψουν τον προηγουμενο Αυγουστο με το Βενιζελος μετα απο αποφαση των δικαστικων αρχων.

Link to comment
Share on other sites

Το προστιμο εκδικαστηκε εις βαρος της Ανεκ και θα τα καταβαλει στην Go Για να τα δωσει εν συνεχεια η δευτερη στους επιβατες.Εχει διαφορα?


*Η ασφαλεια για την τυχαια πυρκαγια του Ιεραπετρα ποσο ειπαμε οτι ειναι?? :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η αποζημιωση που ηταν να καταβληθει πριν 2 μηνες δεν εχει δωθει ακομα οπως εγραψαν την προηγουμενη εβδομαδα ξενα site αρα ενδεχεται να υπαρχει ακομα θεμα κατασχεσης και στο Βενιζελος οπως πριν μερικους μηνες

Link to comment
Share on other sites

Τωρα θα σου λυθουν ολες οι αποριες. :P

Goinsardinia, che nel frattempo ha comunicato che nel 2015 non opererà, in attesa di risolvere gli strascichi legali della passata stagione

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...