Jump to content
Shipfriends
proud_ionian

Ζητήματα Ναυτικής Εκπαίδευσης

Recommended Posts

Στην ποντοπόρο φαντάζομαι είναι μεγαλύτερος... Απλά κωλύωμαι στο θέμα της σχολής στον Ασπρόπυργο... Έχω ακούσει χάλια καταστάσεις απο εκπαιδευτικό προσωπικό και υποδομές... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα να δεις η πιο σοβαρή σχολή φημίζεται ότι είναι της Ύδρας, που οι άντρες μένουν εσώκλειστοι στη σχολή (τώρα υπάρχουν και γυναίκες στη σχολή, αλλά μένουν έξω)!!! Εσένα φαντάζομαι ότι θα σε βόλευε και η σχολή των Χανίων!!! Στον Ασπρόπυργο θα βαρεθείς τα τηλέφωνα για βόμβες σε εξεταστικές!!!

Σαν πρωτοετής όταν κάνεις το πρώτο μπάρκο ναυτολογήστε ως εκπαιδευόμενοι σπουδαστές καταστρώματος/μηχανής, αλλά φοράτε τα διακριτικά του δόκιμου πλοίαρχου. Ο μισθός του εκπαιδευόμενου σπουδαστή καταστρώματος/μηχανής είναι λιγότερα από ότι θα πάρεις όταν ναυτολογηθείς για να κάνει το δεύτερο εξάμηνο!! Ο μισθός στα φορτηγά είναι καλύτερος από ότι στην ακτοπλοΐα, αλλά αυτό εξαρτάται από τον εκάστοτε τύπο πλοίου και την εταιρεία!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ Π100! Αυτό για τον Ασπρόπυργο δεν το ήξερα... Για τα Χανιά δεν το συζητώ, σκοπός είναι να φύγω από εδώ :P Θα το σκεφτώ για Ύδρα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναστέλλεται η λειτουργία της Σχολής Εμπορικού Ναυτικού Μακεδονίας

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Αναστέλλεται με εντολή του υπουργού Ανάπτυξης Μιχάλη Χρυσοχοΐδη η λειτουργία της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Μακεδονίας, στη Νέα Μηχανιώνα, λόγω ακαταλληλότητας των κτηρίων στα οποία στεγάζεται και αναβάλλεται για ένα μήνα η έναρξη των μαθημάτων.

Από το υπουργείο έχει ζητηθεί η συνεργασία των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ώστε να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις για τη λειτουργία της Σχολής.

Εάν στο διάστημα του ενός μηνός το πρόβλημα δεν επιλυθεί, σύμφωνα με τις οδηγίες που έδωσε στις αρμόδιες υπηρεσίες ο κ. Χρυσοχοΐδης, οι σπουδαστές πλοίαρχοι και μηχανικοί θα φοιτήσουν για φέτος σε άλλες Σχολές της χώρας.

Τέλος, ο υπουργός ζήτησε από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης να διενεργηθεί έλεγχος για τις συνθήκες λειτουργίας των κτηρίων της Σχολής τα τελευταία χρόνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρακαλω βοηθηστε με ειναι επειγον για την μισθοδοσια μου για το ενιαιο μισθολογιο.Παρακαλω με λινκ εαν υπαρχουν για το ορθο του πραγματος η που μπορω να μαθω.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ fat.png (εαν  υπαρχει κατι παρομοιο σε θεμα ας μεταφερθει εκει !!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την υποχρεωτική απορρόφηση των σπουδαστών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού και από τα ελληνόκτητα εμπορικά πλοία, προανήγγειλε ο κ. Ιωάννης Πλατσιδάκης, μιλώντας στο συνέδριο για τη ναυτική εκπαίδευση του Ιδρύματος Ευγενίδου, εκπροσωπώντας την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.

 

Πηγη: The Seanation

Share this post


Link to post
Share on other sites

barbie & EEE συναντηθηκαν και ειπαν πολλα ενδιαφεροντα. :rolleyes:

 

ερχονται ιδιωτικες σχολες αξιωματικων (ειτε απο την ΕΕΕ, ειτε σε συνεργασια με ξενα ιδρυματα).

μετα τη συρο και την υδρα, η ΕΕΕ θα κανει χορηγιες για την ανακαινηση των δημοσιων σχολων σε μηχανιωνα, χιο και οινουσσες (χρυσωμα του χαπιου), αλλα και €1,6εκ απο το υπουργειο.

θα εχουν τακτοποιηθει το θεμα της διαφορετικης ασφαλιστικης αντιμετωπισης των εκπαιδευομενων σπουδαστων (πλοια με ελληνικη σημαια vs πλοια με ξενη ή κοινοτικη).

ερχονται 200.000 νεες θεσεις εργασιας στη ναυτιλια (σαν τις 150.000 που ειχε ταξει ο μητσοτακης)

 

τα υπολοιπα στην efsyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι φρουτο ειναι η... Ελληνοαραβικη Ακαδημια Εμπορικου Ναυτικου, που μας εχει τρελανει στα σποτακια;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θέλω να εργαστώ ως αντλιωρός σε ποντοπόρο πλοίο. Δεν έχω κάποια προηγούμενη εμπειρία, αλλά ψάχνω να ενημερωθώ ως προς το επάγγελμα. Πρόσφατα είδα πως τα ΙΕΚ ΚΟΡΕΛΚΟ προσφέρουν ένα σχετικό πρόγραμμα (https://korelko.gr/spoudes/e-learning/naytiliaka/xeiristis-antliwn-ekfortwsis-ploiwn/), αν και δεν μου έχουν απαντήσει εδώ και δύο εβδομάδες που αιτήθηκα για πληροφορίες. Πιστεύετε ότι είναι αρκετό για να εκπαιδευτώ; Υπάρχει κάτι άλλο εναλλακτικό σε περίπτωση που δεν έρθω ποτέ σε συνεννόηση με τα ΙΕΚ ΚΟΡΕΛΚΟ; Μετά από αυτό θα μπορέσω να βρώ εργασία και πως;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ Demetrios, ξεκαθαρίζω πως δεν είμαι ειδικός επί του θέματος, θα τολμήσω όμως να σου κάνω ορισμένα σχολιάκια που ελπίζω να σε βοηθήσουν. 

 

1) Το λινκ που παραθέτεις παραπάνω, δεν είμαι σίγουρος πως συνδέεται με εργασία επί του πλοίου. Μπορείς να κάνεις αυτή τη δουλειά και από τη στεριά, σαν υπάλληλος της εγκατάστασης που φορτώνει/ξεφορτώνει το φορτίο. Επειδή μιλάς συγκεκριμένα πως θέλεις να εργαστείς σε ποντοπόρο πλοίο, το καλό που σου θέλω να σιγουρευτείς πως μπορείς να εργαστείς σε πλοίο έχοντας ακολουθήσει αυτό το πρόγραμμα σπουδών(συν όλα τα άλλα qualifications που πρέπει να έχεις σαν ναυτικός). Το αν το συγκεκριμένο πρόγραμμα σε οδηγεί εκεί που θες, δεν μπορώ να στο πω εγώ αλλά ο εκπαιδευτικός οργανισμός ο ίδιος και ίσως το ΥΕΝ. 

 

Ίσως κάποιος άλλος φίλος (@Nereus ?) να μπορεί να σε κατατοπίσει πιο συγκεκριμένα.

 

2) Με τα τάνκερ δεν έχω τόση επαφή, πάντως γενικά ακόμα και στην ελληνική σημαία το κατώτερο πλήρωμα είναι πια ξένοι, όσο ξέρω. Τουλάχιστον στα μεγαλύτερα πλοία. Στα τανκεράκια/μπάρτζες που δουλεύουν μέσα στην Ελλάδα είναι άλλο καπέλο, ίσως εδώ ο @kyr1 να μπορεί να σε κατατοπίσει καλύτερα. 

 

Γενικά η εντύπωσή μου είναι πως δεν είναι και τόσο μεγάλη η δεξαμενή επαγγελματικής αποκατάστασης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ Νίκο, θα περιμένω και τις απαντήσεις των άλλων.

 

Πάντως διαβάζω σε πολλά σχόλια πως το κατώτερο πλήρωμα είναι πια ξένοι. Ο Ελληνικός Εφοπλισμός είναι κυρίαρχος παγκοσμίως, και δεν διαθέτουν εργασία στους συμπατριώτες τους; Είναι αλήθεια τόσο δύσκολο να βρείς εργασία μετά; Κάποιος γνωστός μου είχε γράψει πως μπορείς να βρείς εργασία και δια μέσω πράκτορα εύρεσης εργασίας, δεν ξέρω εάν αληθεύει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι αντλιωροί στα πλοία ελληνικών εφοπλιστών είναι λίγοι. Κι αυτό διότι πλέον στρέφονται οπως σωστά είπανε σε ξένα πληρώματα. Υπάρχουν τουλάχιστον ακομα καποιες εταιρείες.

Πέραν αυτού όμως, το θέμα είναι τι εμπειρία έχεις κι αν έχεις ξαναμπαρκάρει. Από το μηδέν δύσκολα γίνεσαι αντλιωρός, κοινώς μπόμαν. Οι περισσοτεροι ήταν ή πληρώματα μηχανής (λαδάδες, μηχανοδηγοί, τρίτοι) ή ναύτες/λοστρόμοι και κατέληξαν να γίνουν αντλιωροί. Ακόμα και παλιοί λοστρόμοι σε ποντοπόρα ή ποστάλια που τώρα ψαχνουν για δουλειά σαν αντλιωροί, μπαρκάρουν εκπαιδευόμενοι μέχρι να φανεί οτι μπορούν/ξέρουν για να γίνουν αντλιωροί.

Τέλος, ο αντλιωρός στο πλοίο βασίζει την ειδικότητά του στην εμπειρία του και για αυτό υπάρχει. Οι εταιρείες και οι γραμματικοί χρειάζονται την εμπειρία, κυρίως από τα όσα έχουν δει τόσα χρόνια στην καριέρα τους, πέρα από όσα γράφουν βιβλία και τεφτέρια.

Αν έχεις την εμπειρία, θα βρεθεί ο δρόμος να μπεις σε βαπορι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς σχεδόν κανένας δεν παίρνει Έλληνες κατώτερο πλήρωμα. Όπως σου είχα ξαναπεί και ανέφερε ο @Nick the Greek μόνο σε κάποιο ενδοχωριο μοτορσιπακι αλλά μη περιμένεις τίποτα ιδιαίτερο από άποψη αποδοχών..

Η μόνες λύσεις που μπορώ να σου προτείνω είναι είτε να πας σε κάποια ιδιωτική σχολή πλοιαρχων.. Είτε μάγειρας (που ακόμα παίρνουν Ελληνες και τα λεφτά δεν είναι άσχημα), είτε ακτοπλοΐα σαν πλήρωμα, η τέλος σαν πλήρωμα σε σκάφος αναψυχής (βέβαια ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος μιας και δεν χρειάζεται κάποιο qualification). 

Στη θέση σου και εφόσον μου το επέτρεπε η οικονομική μου κατάσταση θα πήγαινα σε ιδιωτικη σχολή αξιωματικών εμπορικου ναυτικου. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτιμώ τις απαντήσεις σας. Οπότε μάλλον δύσκολο για αντλιωρός. Υπάρχει κάποια άλλη θέση στα ποντοπόρα η οποία ακόμη να συμπληρώνεται από Έλληνες και να πληρώνει καλά, δεδομένου ότι δεν χρειάζεται μεγάλη διάρκεια σπουδών;

 

Όσο για ιδιωτική σχολή αξιωματικών εμπορικού ναυτικού, είναι σαν τις ΑΕΝ; Εάν ναί, λίγο δύσκολο διότι ακόμη και να είχα χρήματα και διάθεση να φοιτήσω 3-4 έτη, υπάρχει και όριο ηλικίας τα 27 έτη, κι εγώ τα κλείνω τη Παρασκευή αυτής της εβδομάδας. Για τους δε μάγειρες δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα, μιάς και αυτή η θέση τείνει να συμπληρώνεται από Φιλιππινέζους κυρίως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...