Jump to content
Shipfriends

Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού


Recommended Posts

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι το design είναι εκπληκτικό και από άποψη χρωμάτων και συνολικού σχεδιασμού. Οι εσωτερικοί χώροι πάντως πρέπει να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακοί με άπλετη θέα και στην πλώρη αλλά και κυκλικά σε όλο τον Σαρωνικό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Με το καλό να κατασκευαστεί όλος ο νέος οικολογικός στόλος της Saronic Ferries ! 

Link to comment
Share on other sites

Με την έλευση και διάδοση των καινούριων τεχνολογιών όπως τα ηλεκτροκίνητα πλοία, θα πρέπει σιγά-σιγά να συνηθίσουμε την ιδέα πλοίων που δεν θα έχουν φουγάρα. Κάτι σαν το Τζέλα Δ δηλαδή :D

Link to comment
Share on other sites

Εντύπωση μου κάνει πάντως η κατάργηση τους. Λογικό να μη θέλουν μια κατασκευή τόσο ψηλά , αλλά ούτε μια λαμαρίνα με το λογότυπο της εταιριας;

Link to comment
Share on other sites

Λαμαρίνα = έξτρα βάρος. Εγώ περιμένω να δούμε κάτι σαν αυτό που έχουν τα λεωφορεία με τα σήματα της εταιρείας ή με κάποια διαφήμιση. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Νέο βιβλίο δραστηριοτήτων για τους νεαρούς επιβάτες της Saronic Ferries διαθέσιμο στα μπαρ και το λογιστήριο του πλοίου.

Στη Saronic Ferries θέλουμε το κάθε ταξίδι να είναι μια εμπειρία μοναδική για όλους!

Γι' αυτό σε συνεργασία με την παιδαγωγό και εμψυχώτρια Θεατρικής Αγωγής Μαρία Λαγωνίκα δημιουργήσαμε ένα βιβλίο δραστηριοτήτων για τους μικρούς μας επιβάτες.

Ώστε η διαδρομή στον Σαρωνικό να γεμίσει μυστήριο, περιπέτεια, παιχνίδι, γνώσεις και χρώματα!

Έτσι, για τους γονείς το ταξίδι γίνεται πιο ξέγνοιαστο και για τα παιδιά πιο συναρπαστικό!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Η Saronic Ferries πρωτοπορεί στην μετάβαση προς την πράσινη ναυτιλία. Συμμετοχή σε εκπαιδευτική αποστολή στη Νορβηγία - Εξερεύνηση των τελευταίων τάσεων και πρακτικών στην ηλεκτροκίνηση και την υβριδοποίηση επιβατηγών πλοίων

Quote

Στο πλαίσιο της δέσμευσής της για πλήρη μετάβαση προς τη ναυτιλία μηδενικών εκπομπών ρύπων έως το 2040, η Saronic Ferries συμμετείχε σε εκπαιδευτική αποστολή στη Νορβηγία, με στόχο την περαιτέρω εξοικείωση με τις τεχνολογίες ηλεκτροπρόωσης στην ακτοπλοΐα.

Η 3ήμερη επίσκεψη, που διοργανώθηκε από την Πρεσβεία της Νορβηγίας στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε στη Νορβηγία μεταξύ 3 και 6 Δεκεμβρίου, αποσκοπώντας στην κατανόηση και την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών για πλοία κοντινών αποστάσεων από την ελληνική αγορά.

Συμμετέχοντες στη σημαντική αυτή συνάντηση ήταν ο Γιώργος Παπαϊωαννίδης, συνιδρυτής της Saronic Ferries με ευρεία δραστηριότητα στην αγορά πλοίων μικρών αποστάσεων, εκπροσωπώντας παράλληλα και την Ένωση Πορθμείων Εσωτερικού και   Ιωσήφ Λεφάκης, διαχειριστής και συνιδρυτής της Saronic Ferries, εκπροσωπώντας την ιδιωτική πρωτοβουλία για τη μελέτη ενός από τα πιο καινοτόμα και πλέον ώριμα projects ηλεκτροκίνητων πλοίων στην Ελλάδα, όπως έχει ανακοινωθεί ήδη από τα Ποσειδώνια 2022. Η κοινή τους συμμετοχή υπογραμμίζει τη δέσμευση της Saronic Ferries στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα και την τεχνολογική καινοτομία στις θαλάσσιες μεταφορές.

Η εκπαιδευτική επίσκεψη των εκπροσώπων της στη Νορβηγία προσέφερε μια μοναδική ευκαιρία για εξερεύνηση των τελευταίων τάσεων και πρακτικών στην ηλεκτροκίνηση και την υβριδοποίηση επιβατηγών πλοίων, με δεδομένο ότι η πορεία της Νορβηγίας στον συγκεκριμένο τομέα αποτελεί όχι μόνο πρότυπο για επιχειρηματική αποδοτικότητα, αλλά και ένα φάρο για την περιβαλλοντική διαχείριση στις θαλάσσιες βιομηχανίες.

Από τις 3 έως τις 6 Δεκεμβρίου η Saronic Ferries συμμετείχε σε μια πληθώρα εκπαιδευτικών συναντήσεων, σε συνεχείς διαλόγους, καθώς και σε επισκέψεις στον Νορβηγικό Νηογνώμονα DNV, στην κατασκευάστρια μπαταριών Corvus αλλά και σε πλοία με ηλεκτροπρόωση, αντλώντας σημαντικές γνώσεις από την προηγμένη Νορβηγική προσέγγιση στην υλοποίηση πράσινων, βιώσιμων πλοίων. Αυτές οι γνώσεις θα αποτελέσουν τον πυρήνα για τη διαμόρφωση των μελλοντικών στρατηγικών της Saronic Ferries προς μια πιο βιώσιμη κατεύθυνση.

Η Saronic Ferries, όπως έχει ανακοινωθεί, εκπονεί από το 2020 τη μελέτη ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου ferry για τη μεταφορά επιβατών και οχημάτων στις γραμμές του Σαρωνικού που ήδη εξυπηρετεί με στόλο 5 συμβατικών πλοίων.

Η μελέτη έχει ήδη υλοποιηθεί με το Ολλανδικό γραφείο C-Job και εξασφαλίσει από το καλοκαίρι του 2023 την έγκριση της αρχικής μελέτης (AiP) από τον Νορβηγικό Νηογνώμονα DNV.

 

2-33-1280x960.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εδώ θα διαφωνήσω proud, αν και μου πέρασε στιγμιαία η ίδια σκέψη είναι η αλήθεια (από συνήθεια 🤣).

Ο λόγος που πηγαίνεις σε τέτοια πράγματα δεν είναι για να γίνεις σοφότερος (ποτέ κανείς δεν μαθαίνει από τα συνέδρια ή από συναντήσεις, σπάνια συμβαίνει αυτό). Ο λόγος είναι για να ξέρουν οι άλλοι ότι υπάρχεις (να μάθουν πχ οι κατασκευαστές υλικού, πχ μπαταριών κλπ ότι υπάρχει μια Saronic Ferries που έχει ενδιαφέρον) και να σε σκεφτούν σαν εταίρο/συνεργάτη σε κάτι που αναπτύσσουν. Και το τελευταίο είναι εξαιρετικά σημαντικό για να χρηματοδοτείς δραστηριότητες σου, ειδικά αν θέλεις Ευρωπαϊκά λεφτά τύπου Horizon ή ο,τι άλλο.

Οι άνθρωποι έχουν κάποιο επίπεδο (δεν είναι εφοπλιστές παλιάς κοπής που νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα) και αυτό φαίνεται από το ότι ψάχνονται σοβαρά. Δεν ξέρω τι θα κάνουν αλλά οι ενέργειες φαίνονται στη σωστή κατεύθυνση τουλάχιστον. Το ερώτημα δεν είναι τι έκανε η Saronic Ferries εκεί αλλά γιατί δεν πήγαν περισσότεροι. Γιατί δεν πήγε ο Παναγιωτάκης, ο Στεφάνου, ο Αλιφραγκής και ο Θεοδόσης? Γιατι δεν ηταν καποιος από την Attica? Αυτό θα ρώταγα εγώ..... 

Προσωπικά έχω βρεθεί και έχω παρουσιάσει εργασίες μου σε πολύ σημαντικά events σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ΟΚ προφανώς είναι και εκδρομή - ναι (είσαι 8 ώρες σε ένα χώρο και τις υπόλοιπες απόλυτα ελεύθερος σε ένα ξένο μέρος, δεν είναι μικρό πράγμα αυτό, εννοειται ότι θα φας - θα πας σε αξιοθέατα κλπ, αλοίμονο). Όμως το αποτέλεσμα είναι ότι από τέτοια event (που λες είμαι αυτός, κάνω εκείνο και ενδιαφέρομαι γι αυτά) κάνεις συνεργασίες που δε θα έκανες ποτέ μόνο στο γραφείο. Οπότε το λέω από προσωπική εμπειρία αυτό. 

 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά αυτά που γράφεις φίλε @giorgos_249, όμως το σχόλιο του @proud_ionian εγώ το αντιλαμβάνομαι όχι ως προς την ουσία του πράγματος (αν δηλαδή καλώς ή κακώς πήγαν εκεί και είδαν αυτά που είδαν), αλλά στο πλασάρισμα, στο πως δηλαδή το διαφημίζουν λες και έκαναν κάτι πρωτοποριακό.

Η παρουσίαση στο δημοσίευμα ήταν όντως too much που λένε και στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Με πρόλαβες @stelios. Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για ηλεκτροκίνητο πλοίο από την κοινοπραξία.

https://www.shipfriends.gr/forum/topic/5012-κοινοπραξία-πλοίων-σαρωνικού/?do=findComment&comment=343489

 

Θα χαιρόμουν αν διαφήμιζαν τη συμφωνία με κάποιο ναυπηγείο. Την... φλύαρη προβολή της παρακολούθησης μιας έκθεσης, τη θεωρώ γραφική.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να πω την αληθεια δε βλεπω κατι ακραίο στο ποστ. Λενε οτι "θελουμε να αναπτύξουμε ένα ηλεκτρικό ferry και πήγαμε στη Νορβηγία" βάζοντας και λίγο σάλτσα, οκ, αλλά σε θεμιτά πλαίσια. Εδώ άλλοι κάνουν πολύ πιο "γραφικά" πράγματα - πχ το banner που έχει η Attica....

Και ξαναλέω, μπορεί να βγει και φιάσκο όλο αυτό, δεν ξέρω και δεν είμαι και αρμόδιος να πω. Απλά μου φαίνεται, και μόνο, ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση...... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα νέα από την ανατολή είναι ότι ο Γιώργος Παπαϊωαννίδης και ο Ιωσήφ Λεφάκης προχώρησαν στην αγορά του πλοίου Hayabusa No3 από την Ιαπωνία το οποίο θα αναβαθμιστεί και θα ενταχθεί στο στόλο της Saronic Ferries για να αποτελέσει το ταχύτερο πλοίο της. 

IMG-c485890fe1c5469176722f2593a92e6f-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

To ότι το αγόρασαν σημαίνει πως το ηλεκτρικό που ανακοινώθηκε το 2022 για 2025-26 δεν προχωράει;

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτό σκέφτηκα και εγώ στην αρχή αλλά τελικά πιστεύω πως μπορεί απλά να μην αντέχει ο ήδη υπάρχων στόλος . Όλα τα καράβια είναι πολύ ταλαιπωρημένα. Πιστεύω πως υπάρχουν κάποια υποψήφια για αναχώρηση σαν το survivor 😝

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Petros P said:

To ότι το αγόρασαν σημαίνει πως το ηλεκτρικό που ανακοινώθηκε το 2022 για 2025-26 δεν προχωράει;

Υπάρχει η ήπια μετάβαση μέχρι να υλοποιηθεί αυτό το project!! Οπότε χρειάζεται μια σταδιακή ανανέωση και αναβάθμιση του στόλου τους 

Link to comment
Share on other sites

ωραία κίνηση. πρακτικά, είναι αν δεν απατώμαι 20 χρόνια νεότερο του Φοίβος και θα αναλάβει υπηρεσία περίπου 20 χρόνια μετά από αυτό. 

σε ταχύτητα λογικά ειναι παραπλήσια τα δύο πλοία. 

ξέρουμε πότε αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι του για Ελλάδα;  

Link to comment
Share on other sites

Η λογικη παντως λεει οτι αν ξεφορτωθουν καποιο απο ολα πρωτοι υποψηφιοι να ειναι ο Απολλωνας ή ο Ποδειδωνας παρα ο ΦΟΙΒΟΣ που ειναι αντικειμενικα και το καλυτερο πλοιο της γραμμης

Βεβαια μεχρι να ερθει το νεο βαπορι να γινει μετασκευη κλπ ,μιλαμε για δρομολογια το 2025 

Link to comment
Share on other sites

το να φύγει ο Ποσειδώνας δεν μου φαίνεται λογικό εκτός αν έχουν βρει αγοραστή και κάποιο καλό τίμημα. δρόμο έχει, φορτο-εκφόρτωση γρήγορη έχει και αν δεν κάνω λάθος θα επιστρέψει και ανακαινισμένος. λογικά ο πιο αδύναμος κρίκος μάλλον ο Απόλλωνας είναι αλλά κυριακή κοντή γιορτή, θα το μάθουμε αργά ή γρήγορα 

Link to comment
Share on other sites

Στο λιμάνι της Αίγινας, και μόνο, διακινούνται (σύνολο επιβιβάσεων και αποβιβάσεων) περίπου 1-1,5 εκατομύρια επιβάτες ετησίως (ΟΚ, με μια πτώση μετά τον κορονοιό). Χωρίς τα οχήματα, χωρίς τα φορτηγά, χωρίς την κίνηση των υπόλοιπων νησιών του Σαρωνικού, χωρίς τη Σουβάλα. 

Είναι απόλυτα λογικό να προσπαθούν να αντικαταστήσουν τα καλά (και ακριβότερα στη λειτουργία πολλές φορές) πλοία με παντόφλες που έχουν πολύ μικρότερα λειτουργικά έξοδα και αφήνουν πολύ μεγαλύτερο κέρδος λόγω του ότι:

Α) η ζήτηση είναι σχετικά ανελαστική (αυτός που θέλει να ξεφύγει από την Αθήνα ή ο Αθηναίος που έχει σπίτι θα πάει Αίγινα ακομη και 50 ευρώ να πάει το εισιτήριο που λέει ο λόγος, ακόμη και να κάνει 2 ώρες. Δεν ισχύει το ίδιο σε αυτό το βαθμό με την Ανάφη πχ) και

Β) δεν υπάρχει φόβος "ανταγωνιστή" που να καραδοκεί να μπει στη γραμμή (όπως δεν υπάρχει και σε πολλές γραμμές στην υπόλοιπη ακτοπλοϊα)

Έτσι φτάσαμε από το Νεφέλη στο Αντιγόνη. Αυτό έγινε και στην Κέρκυρα! Οπότε όντως πιο πιθανό είναι να φύγει ο Φοίβος παρά το Ποσειδών! 

Αν υπήρχε ο "φόβος" ότι κάποιος θα βάλει ένα σοβαρό πλοίο στη γραμμή οι κινήσεις θα ήταν εντελώς διαφορετικές. Απλά φυσικά ποτέ κανείς δε θα παραδεχτεί δημόσια κάτι τέτοιο (θα ήταν και αφελές να περιμένουμε να το πουν δηλαδή, αυτο που θα πρέπει να περιμένουμε είναι να πουν "δε βγαίνουμε" ).... 

image.thumb.png.639dc05d68c00f292d8cf0086b58114f.png

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Κάπως τα έχετε μπερδέψει λίγο!! Εδώ θα φέρουν ένα νεότερο κλειστού τύπου συμβατικό πλοίο, που θα μετασκευαστεί και φαντάζομαι ότι θα γίνει ένα πολύ ωραίο τελικό αποτέλεσμα. Οπότε δεν αντικαθιστούν κάποιο καλό και ακριβό σε λειτουργία με κάποια παντόφλα που γράφεται!! Η μοναδική παντόφλα που υπάρχει στο Σαρωνικό είναι το Αντιγόνη επειδή εξυπηρετεί κατά βάση το λιμάνι της Σουβαλας που δεν μπορεί να δεχτεί άλλου τύπου πλοίο. Ανταγωνισμός στη γραμμή υπάρχει τόσα χρόνια με το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας και επιπλέον τα με τα ταχύπλοα στη γραμμή της Αίγινας. Μάλλον αυτή η αγορά θα αποτρέψει τις βλέψεις επίδοξων ενδιαφερομένων με το μεγαλύτερο και ταχύτερο συμβατικό που θα μπει στη γραμμή μετά την ολοκλήρωση της μετασκευής. Πάντως εαν πόνταρα στο πιθανότερο πλοίο που θα αντικατασταθεί θα έλεγα το Απόλλων Ελλάς.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...