Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 (edited) Αυτο που σιγοψιθυριζοταν το τελευταιο διαστημα οτι μπορει να υπαρξει μια συνεννοηση μεταξυ των εταιρειων για τα δρομολογια, ισως να παρει σαρκα και οστα με τη μορφη κοινοπραξιας. Edited June 8, 2022 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2013 Author Posted December 11, 2013 Η κοινοπραξια θα αφορα τις 3 απο τις 4 εταιρειες με συμβατικα πλοια στη γραμμη, δηλαδη Nova Ferries, HSW & 2Wayferries. Τα πλοια που θα την απαρτιζουν θα ειναι το Φοιβος, Ποσειδων Ελλας, Αρτεμις και Αχαιος. Η κοινοπραξια ουσιαστικα θα ειναι στην εμπορικη εκμεταλλευση της γραμμης και ισως αυτη η κοινοπραξια να φερει ξανα συμβατικα πλοια στα Μεθανα και στο Πορο σε καθημερινη βαση
kerkini Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 (edited) Το θέμα 27 στην ατζέντα του ΣΑΣ δικαιώνει τα γραφόμενα του Π100 λογικά, αφού βάζει σε ένα θέμα τα δρομολόγια των ως άνω πλοίων. Και αναφέρει Πειραιά - Αργοσαρωνικό σαν γραμμή Στο Θέμα 28 ο Μιχαλιός και Πόρο - Μέθανα από 20/12 Edited December 11, 2013 by kerkini
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2013 Author Posted December 11, 2013 Η κοινοπραξία θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Μαρτίου, δηλαδή αφού τελειώσουν οι ακινησίες και των άλλων πλοίων της γραμμής (δηλαδή να μοιράζονται τα έσοδα). Από τις 17/1/13 θα ξεκινήσουν δρομολόγια σε «συνεργασία» προσαρμοσμένα ανάλογα με τις ανάγκες της γραμμής
margaritis24 Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 Δεν μπορω να καταλαβω γιατι η ΝΟVA FERRIES να θελει να μπει σε κοινοπραξια????
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2013 Author Posted December 11, 2013 Για να μην καίνε τζάμπα πετρέλαια τα πλοία και να ταξιδεύον σχεδόν άδεια το χειμώνα!!! Η πρώτη επιλογή των επιβατών της γραμμής είναι ο Φοίβος στα πολύ εμπορικά δρομολόγια (αργίες, Παρασκευές, Κυριακές) αλλά αυτά δεν αρκούν για να καλύψουν όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια που γίνονται επί το πλείστον με διψήφιο νούμερο σε επιβάτες και μονοψήφιο σε ΙΧ
kerkini Posted December 18, 2013 Posted December 18, 2013 (edited) H Κοινοπραξία πλοίων Σαρωνικού, όπως θα λέγεται, έχει δικτυακό τόπο στο domain http://www.saronicferries.gr/!!! (Y.Γ. μέχρι στιγμής έχουν αναρτήσει δρομολόγια για 17-19 Δεκεμβρίου) Edited December 18, 2013 by kerkini
giannisbat Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 Ικανοποιηση φαινεται να υπαρχει στους κατοικους της Αιγινας μετα την ανακοινωση των τιμων των εισιτηριων της κοινοπραξιας.Οι νεες μειωμενες τιμες ξεκινανε απο 7Ε το ατομο και 18Ε για τα οχηματα.Οι κατοικοι βεβαια ελπιζουν οτι θα μπορεσει να προσαρμοσει η κοινοπραξια τα δρομολογια ωστε να υπαρχει η δυνατοτητα να μπορει καποιος να μετακινηθει με το οχημα του απο πειραια προς Αιγινα και μετα τις 15¨35 το απογευμα.Συμφωνα με τον ιστοτοπο της κοινοπραξιας τα δρομολογια 17-18-19 Δεκεμβριου εχουν τελευταιο καραβι απο τον Πειραια στις 15:35
pathfinder Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 Γιατι έχω την αίσθηση ότι οι προσφορές θα ισχύουν όταν δεν ταξιδεύει κανένας (μήπως έχουμε και αύξηση στα εμπορικά δρομολόγια?) Μου προξενεί επίσης απορία το γεγονός ότι "τρύπωσε" στην κοινοπραξία ο "Αχαιός" και ο κακομοίρης ο Αγ. Νεκτάριος είναι πάλι στο περιθώριο. Κανείς "κουτσομπόλης" να σχολιάσει?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 20, 2013 Author Posted December 20, 2013 Γιατι η ΑΝΕΣ δεν ηθελε να μπει στη κοινοπραξια!!! Οι προσφορες τωρα ειναι για παραδειγμα στα 2 απο τα 3 δρομολογια του Ποσειδων Ελλας και ειναι φθηνοτερες απο οτι του Αγιος Νεκταριος Αιγινας
polmyt Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Δεν βρισκω λογο παντως να μην θελει η ΑΝΕΣ να μπει στην κοινοπραξια.Εχει το χειροτερο βαπορι απο ολα τα υπολοιπα και πλεον δεν εχει καν το προνομιο του χαμηλου εισητηριου για να την προτιμησει ο κοσμος.
Orestis Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Γιατι έχω την αίσθηση ότι οι προσφορές θα ισχύουν όταν δεν ταξιδεύει κανένας Στην ιστοσελίδα της κοινοπραξίας εμφανίζονται πλέον τα δρομολόγια που ισχύουν οι προσφορές www.saronicferries.gr
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Γιατι η ΑΝΕΣ δεν ηθελε να μπει στη κοινοπραξια!!! Μπορεί άραγε να μπει η ΑΝΕΣ στην ίδια κοινοπραξία με την HSW, την ώρα που είναι ανταγωνιστές στις Σποράδες? Μήπως η HSW θέτει όρους σε σχέση με τις Σποράδες για να μπει η ΑΝΕΣ στην κοινοπραξία?
enas chiotis Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Και θα ανέχεται η κοινοπραξία να παίζει παιχνίδια η hellenic στο Σαρωνικό για να πιέσει την ΑΝΕΣ στις Σποράδες; Για το θέμα της ΑΝΕΣ έχω την εντύπωση ότι δεν την χρειάζονται στην κοινοπραξία, και απλά θα την πιέσουν όσο μπορούν (κοντινές αναχωρήσεις, δρομολόγια με προσφορές) για να τους αδειάσει τη γωνιά μέχρι το καλοκαίρι.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Δεν ξέρω εάν θα μπορούσαν να διαπραγματευθούν στα πλαίσια της κοινοπραξίας, αλλά θα μου φαινόταν περίεργο στο Σαρωνικό να είναι στην ίδια κοινοπραξία και να "σφάζονται" στις Σποράδες. Αλλά και εάν, όπως λές, επιθυμούν "να τους αδειάσει τη γωνιά μέχρι το καλοκαίρι", και αυτό θα έχει τις επιπτώσεις τους στις Σποράδες, γιατί θα χαθούν κάποια έσοδα για την ΑΝΕΣ.
express skiathos Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Εκτός και αν ανεβάσει και τον Άγιο Νεκτάριο Σποράδες...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2014 Author Posted January 8, 2014 Η εδρα της κοινοπραξιας ειναι στα γραφεια της HSW. Ενω βαση της συμφωνιας θα υπαρχει καθε χρονο διαφορετικος ανθρωπος που θα κινει τα νηματα στην κοινοπραξια (Τσαγκαρης απο τη HSW, Λεφακης απο την Nova και Παπαιωαννιδης απο την 2wayferries)
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2014 Author Posted January 11, 2014 Η κοινοπραξία χρησιμοποιεί το σύστημα της Nova Ferries για το check in. Επίσης ο Φοίβος και ο Αχαιος θα βάλουν τα Everest στα μπαρ που έχει η HSW
Hastaroth Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Το όλον ζουμί (ο ζωμός,που λέγαν και οι αρχαίοι Σπαρτιάτες),είναι να μπορούμε εμείς οι επιβάτες να ταξιδεύουμε με λογική τιμή εισιτηρίου (τα εννιάευρα και δεκάευρα δέν είναι λογικές τιμές) σε όλα τα δρομολόγια και όχι σε όσα έχουν προσφορές,ωσάν να είναι λαϊκαί αγοραί στην λήξη τής ημέρας. Επίσης ευχής έργον θα είναι να μπορέση η κοινοπραξία να κάνη περισσότερα δρομολόγια τών συμβατικών της πρός Πόρον-άν ενθυμούμαι καλώς (καθ'ότι από χθές ευρίσκομαι στον προθάλαμο τών 60ρηδων),τώρα υπάρχει μόνο ένα δρομολόγιο την ημέρα,οι δε υπόλοιποι επιβάται που επιθυμούν να πάνε σ'αυτόν τον προορισμόν υφίστανται την ψηλάφησιν τών οπισθίων τους απ'τα ταχύπλοα....
Blue Star Delos Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Αμφιβάλλω αν θα υπάρξει κάποια ουσιαστική αύξηση στα δρομολόγια προς Πόρο, γιατί ας μην ξεχνάμε ότι στην κοινοπραξία είναι μέλος και η hsw με ό,τι αυτό συνεπάγεται για "την ψηλάφησιν τών οπισθίων" που υφίστανται οι επιβάτες από την ίδια και τα ταχύπλοά της..!
Hastaroth Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Αντιθέτως πιστεύω ότι άν το συμβατικό τής HSW που μετέχει στην κοινοπραξία αυξήση τα δρομολόγιά του πρός Πόρο,θα είναι θετικό γιά την ίδια,αλλά και γιά την κοινοπραξία εν γένει,αφού ενδεχομένως θα αυξήσουν τα δρομολόγιά τους και τα άλλα πλοία της πρός τα εκεί.Αυτό δέν νομίζω ότι είναι κακό γιά τα ταχύπλοα τής HSW,ίσα-ίσα θα υπάρχουν περισσότερες θέσεις αφού κάποιοι που μέχρι τώρα πάνε με τα ταχύπλοα ενδεχομένως θα προτιμήσουν την ευκολία τού να μπορούν να πάνε με το συμβατικό παίρνοντας μαζί και τα οχήματά τους. Ισως μάλιστα έτσι αυξηθή και η πρός τα εκεί κίνηση το φθινόπωρο & χειμώνα-άν και αυτό το βλέπω μάλλον να γίνεται μόνο στα τριήμερα και τετραήμερα τών αργιών,γιατί ο Πόρος δέν έχει και κανένα αξιοθέατο να τραβήξη κόσμο τον χειμώνα (φύγανε γάρ και τα πολεμικά....)
georgios express Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 ....Για το θέμα της ΑΝΕΣ...απλά θα την πιέσουν όσο μπορούν (κοντινές αναχωρήσεις, δρομολόγια με προσφορές) για να τους αδειάσει τη γωνιά μέχρι το καλοκαίρι. Και τι μερίδιο αγοράς στοχεύει να αποσπάσει η Κοινοπραξία από την ΑΝΕΣ στον Σαρωνικό;
enas chiotis Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Το όποιο μερίδιο έχει αυτή η εταιρεία στη γραμμή, ώστε η πίττα να συνεχίσει να μοιράζεται σε 4 πλοία που έχουν την ευελιξία να λειτουργούν υπό την κοινοπραξία (ωράρια, δρομολόγια, τιμές), και όχι που λειτουργούν ανταγωνιστικά.
Blue Star Delos Posted January 18, 2014 Posted January 18, 2014 Ερώτηση: η κοινοπραξία δε διαθέτει σύστημα online κρατήσεων;
Hastaroth Posted January 18, 2014 Posted January 18, 2014 Το όποιο μερίδιο έχει αυτή η εταιρεία στη γραμμή, ώστε η πίττα να συνεχίσει να μοιράζεται σε 4 πλοία που έχουν την ευελιξία να λειτουργούν υπό την κοινοπραξία (ωράρια, δρομολόγια, τιμές), και όχι που λειτουργούν ανταγωνιστικά. Η αλήθεια είναι πως όσες φορές έχω πάει στην Αίγινα με τον Αγιο Νεκτάριο,το πλοίο ήταν σχετικά (έως αρκετά) γεμάτο,πράγμα που σημαίνει ότι αρκετός είναι ο κόσμος που προτιμά το δέλεαρ τής χαμηλής τιμής σε βάρος εκείνου τής ταχύτερης μετάβασης.Ισως λοιπόν η ΑΝΕΣ συνεχίση να τρώη ένα καλούτσικο κομμάτι τής "πίττας" τού Σαρωνικού παρά το γεγονός ότι δέν μετέχει στην κοινοπραξία.Το θέμα είναι πόσο θ'αντέξη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now