Jump to content
Shipfriends

Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού


Recommended Posts

Αυτο που σιγοψιθυριζοταν το τελευταιο διαστημα οτι μπορει να υπαρξει μια συνεννοηση μεταξυ των εταιρειων για τα δρομολογια, ισως να παρει σαρκα και οστα με τη μορφη κοινοπραξιας.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Η κοινοπραξια θα αφορα τις 3 απο τις 4 εταιρειες με συμβατικα πλοια στη γραμμη, δηλαδη Nova Ferries, HSW & 2Wayferries. Τα πλοια που θα την απαρτιζουν θα ειναι το Φοιβος, Ποσειδων Ελλας, Αρτεμις και Αχαιος. Η κοινοπραξια ουσιαστικα θα ειναι στην εμπορικη εκμεταλλευση της γραμμης και ισως αυτη η κοινοπραξια να φερει ξανα συμβατικα πλοια στα Μεθανα και στο Πορο σε καθημερινη βαση

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα 27 στην ατζέντα του ΣΑΣ δικαιώνει τα γραφόμενα του Π100 λογικά, αφού βάζει σε ένα θέμα τα δρομολόγια των ως άνω πλοίων. Και αναφέρει Πειραιά - Αργοσαρωνικό σαν γραμμή

 

Στο Θέμα 28 ο Μιχαλιός και Πόρο - Μέθανα από 20/12

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Η κοινοπραξία θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Μαρτίου, δηλαδή αφού τελειώσουν οι ακινησίες και των άλλων πλοίων της γραμμής (δηλαδή να μοιράζονται τα έσοδα). Από τις 17/1/13 θα ξεκινήσουν δρομολόγια σε «συνεργασία» προσαρμοσμένα ανάλογα με τις ανάγκες της γραμμής

Link to comment
Share on other sites

Για να μην καίνε τζάμπα πετρέλαια τα πλοία και να ταξιδεύον σχεδόν άδεια το χειμώνα!!! Η πρώτη επιλογή των επιβατών της γραμμής είναι ο Φοίβος στα πολύ εμπορικά δρομολόγια (αργίες, Παρασκευές, Κυριακές) αλλά αυτά δεν αρκούν για να καλύψουν όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια που γίνονται επί το πλείστον με διψήφιο νούμερο σε επιβάτες και μονοψήφιο σε ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

Ικανοποιηση φαινεται να υπαρχει στους κατοικους της Αιγινας μετα την ανακοινωση των τιμων των εισιτηριων της κοινοπραξιας.Οι νεες μειωμενες τιμες ξεκινανε απο 7Ε το ατομο και 18Ε για τα οχηματα.Οι κατοικοι βεβαια ελπιζουν οτι θα μπορεσει να προσαρμοσει η κοινοπραξια τα δρομολογια ωστε να υπαρχει η δυνατοτητα να μπορει καποιος να μετακινηθει με το οχημα του απο πειραια προς Αιγινα και μετα τις 15¨35 το απογευμα.Συμφωνα με τον ιστοτοπο της κοινοπραξιας τα δρομολογια 17-18-19 Δεκεμβριου εχουν τελευταιο καραβι απο τον Πειραια στις 15:35

Link to comment
Share on other sites

Γιατι έχω την αίσθηση ότι οι προσφορές θα ισχύουν όταν δεν ταξιδεύει κανένας (μήπως έχουμε και αύξηση στα εμπορικά δρομολόγια?)

Μου προξενεί επίσης απορία το γεγονός ότι "τρύπωσε" στην κοινοπραξία ο "Αχαιός" και ο κακομοίρης ο Αγ. Νεκτάριος είναι πάλι στο περιθώριο.

Κανείς "κουτσομπόλης" να σχολιάσει?

Link to comment
Share on other sites

Γιατι η ΑΝΕΣ δεν ηθελε να μπει στη κοινοπραξια!!! Οι προσφορες τωρα ειναι για παραδειγμα στα 2 απο τα 3 δρομολογια του Ποσειδων Ελλας και ειναι φθηνοτερες απο οτι του Αγιος Νεκταριος Αιγινας

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρισκω λογο παντως να μην θελει η ΑΝΕΣ να μπει στην κοινοπραξια.Εχει το χειροτερο βαπορι απο ολα τα υπολοιπα και πλεον δεν εχει καν το προνομιο του χαμηλου εισητηριου για να την προτιμησει ο κοσμος. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατι έχω την αίσθηση ότι οι προσφορές θα ισχύουν όταν δεν ταξιδεύει κανένας

Στην ιστοσελίδα της κοινοπραξίας εμφανίζονται πλέον τα δρομολόγια που ισχύουν οι προσφορές www.saronicferries.gr

Link to comment
Share on other sites

Γιατι η ΑΝΕΣ δεν ηθελε να μπει στη κοινοπραξια!!!

 

Μπορεί άραγε να μπει η ΑΝΕΣ στην ίδια κοινοπραξία με την HSW, την ώρα που είναι ανταγωνιστές στις Σποράδες? Μήπως η HSW θέτει όρους σε σχέση με τις Σποράδες για να μπει η ΑΝΕΣ στην κοινοπραξία?

Link to comment
Share on other sites

Και θα ανέχεται η κοινοπραξία να παίζει παιχνίδια η hellenic στο Σαρωνικό για να πιέσει την ΑΝΕΣ στις Σποράδες;

Για το θέμα της ΑΝΕΣ έχω την εντύπωση ότι δεν την χρειάζονται στην κοινοπραξία, και απλά θα την πιέσουν όσο μπορούν (κοντινές αναχωρήσεις, δρομολόγια με προσφορές) για να τους αδειάσει τη γωνιά μέχρι το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν θα μπορούσαν να διαπραγματευθούν στα πλαίσια της κοινοπραξίας, αλλά θα μου φαινόταν περίεργο στο Σαρωνικό να είναι στην ίδια κοινοπραξία και να "σφάζονται" στις Σποράδες. Αλλά και εάν, όπως λές, επιθυμούν "να τους αδειάσει τη γωνιά μέχρι το καλοκαίρι", και αυτό θα έχει τις επιπτώσεις τους στις Σποράδες, γιατί θα χαθούν κάποια έσοδα για την ΑΝΕΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η εδρα της κοινοπραξιας ειναι στα γραφεια της HSW. Ενω βαση της συμφωνιας θα υπαρχει καθε χρονο διαφορετικος ανθρωπος που θα κινει τα νηματα στην κοινοπραξια (Τσαγκαρης απο τη HSW, Λεφακης απο την Nova και Παπαιωαννιδης απο την 2wayferries)

Link to comment
Share on other sites

Το όλον ζουμί (ο ζωμός,που λέγαν και οι αρχαίοι Σπαρτιάτες),είναι να μπορούμε εμείς οι επιβάτες να ταξιδεύουμε με λογική τιμή εισιτηρίου (τα εννιάευρα και δεκάευρα δέν είναι λογικές τιμές) σε όλα τα δρομολόγια και όχι σε όσα έχουν προσφορές,ωσάν να είναι λαϊκαί αγοραί στην λήξη τής ημέρας.

Επίσης ευχής έργον θα είναι να μπορέση η κοινοπραξία να κάνη περισσότερα δρομολόγια τών συμβατικών της πρός Πόρον-άν ενθυμούμαι καλώς (καθ'ότι από χθές ευρίσκομαι στον προθάλαμο τών 60ρηδων),τώρα υπάρχει μόνο ένα δρομολόγιο την ημέρα,οι δε υπόλοιποι επιβάται που επιθυμούν να πάνε σ'αυτόν τον προορισμόν υφίστανται την ψηλάφησιν τών οπισθίων τους απ'τα ταχύπλοα....

Link to comment
Share on other sites

Αμφιβάλλω αν θα υπάρξει κάποια ουσιαστική αύξηση στα δρομολόγια προς Πόρο, γιατί ας μην ξεχνάμε ότι στην κοινοπραξία είναι μέλος και η hsw με ό,τι αυτό συνεπάγεται για "την ψηλάφησιν τών οπισθίων" που υφίστανται οι επιβάτες από την ίδια και τα ταχύπλοά της..!

Link to comment
Share on other sites

Αντιθέτως πιστεύω ότι άν το συμβατικό τής HSW που μετέχει στην κοινοπραξία αυξήση τα δρομολόγιά του πρός Πόρο,θα είναι θετικό γιά την ίδια,αλλά και γιά την κοινοπραξία εν γένει,αφού ενδεχομένως θα αυξήσουν τα δρομολόγιά τους και τα άλλα πλοία της πρός τα εκεί.Αυτό δέν νομίζω ότι είναι κακό γιά τα ταχύπλοα τής HSW,ίσα-ίσα θα υπάρχουν περισσότερες θέσεις αφού κάποιοι που μέχρι τώρα πάνε με τα ταχύπλοα ενδεχομένως θα προτιμήσουν την ευκολία τού να μπορούν να πάνε με το συμβατικό παίρνοντας μαζί και τα οχήματά τους.

 

Ισως μάλιστα έτσι αυξηθή και η πρός τα εκεί κίνηση το φθινόπωρο & χειμώνα-άν και αυτό το βλέπω μάλλον να γίνεται μόνο στα τριήμερα και τετραήμερα τών αργιών,γιατί ο Πόρος δέν έχει και κανένα αξιοθέατο να τραβήξη κόσμο τον χειμώνα (φύγανε γάρ και τα πολεμικά....)

Link to comment
Share on other sites

....Για το θέμα της ΑΝΕΣ...απλά θα την πιέσουν όσο μπορούν (κοντινές αναχωρήσεις, δρομολόγια με προσφορές) για να τους αδειάσει τη γωνιά μέχρι το καλοκαίρι.

 

Και τι μερίδιο αγοράς στοχεύει να αποσπάσει η Κοινοπραξία από την ΑΝΕΣ στον Σαρωνικό;

Link to comment
Share on other sites

Το όποιο μερίδιο έχει αυτή η εταιρεία στη γραμμή, ώστε η πίττα να συνεχίσει να μοιράζεται σε 4 πλοία που έχουν την ευελιξία να λειτουργούν υπό την κοινοπραξία (ωράρια, δρομολόγια, τιμές), και όχι που λειτουργούν ανταγωνιστικά.

Link to comment
Share on other sites

Το όποιο μερίδιο έχει αυτή η εταιρεία στη γραμμή, ώστε η πίττα να συνεχίσει να μοιράζεται σε 4 πλοία που έχουν την ευελιξία να λειτουργούν υπό την κοινοπραξία (ωράρια, δρομολόγια, τιμές), και όχι που λειτουργούν ανταγωνιστικά.

Η αλήθεια είναι πως όσες φορές έχω πάει στην Αίγινα με τον Αγιο Νεκτάριο,το πλοίο ήταν σχετικά (έως αρκετά) γεμάτο,πράγμα που σημαίνει ότι αρκετός είναι ο κόσμος που προτιμά το δέλεαρ τής χαμηλής τιμής σε βάρος εκείνου τής ταχύτερης μετάβασης.Ισως λοιπόν η ΑΝΕΣ συνεχίση να τρώη ένα καλούτσικο κομμάτι τής "πίττας" τού Σαρωνικού παρά το γεγονός ότι δέν μετέχει στην κοινοπραξία.Το θέμα είναι πόσο θ'αντέξη. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...