Jump to content
Shipfriends

Flyingcat 4 (IMO 9206748)


pie

Recommended Posts

Τραυματισμός επιβάτη Ε/Γ-Τ/Χ ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 4 στη Θήρα

Πηγη: ΥΕΝ

Στο αριστερό κάτω άκρο τραυματίστηκε, χθες στις 17:40, στο λιμάνι της Θήρας, κατά την αποβίβασή της από το Ε/Γ-Τ/Χ «ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 4» Ν.Π.10659, 52χρονη.

Η 52χρονη, διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα στο Κέντρο Υγείας Θήρας, όπου διαπιστώθηκε κάταγμα της περόνης του αριστερού της ποδιού και εξήλθε αφού της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας δούμε το Flying Cat 4 σε μια άφιξη στη Σαντορίνη πέρυσι το καλοκαίρι. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο ήταν για λογαριασμό της Seajets, που το είχε ναυλώσει για ένα δρομολόγιο από Ηράκλειο Σαντορίνη. Κανονικά εκείνη την ημέρα το Flying Cat 4 είχε ρεπό αλλά ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ας δουμε το ταχυπλοο σε δυο φωτο απο λιμανι του Ηρακλειου.Ειναι το πλοιο που επιστρεφει πρωτο απο ολα στο Ηρακλειο.Τη μια φορα που το ειδα πρεπει να ηταν σχεδον γεματο μιας και κατεβασε αρκετο κοσμο

gallery_1819_350_674584.jpg

gallery_1819_350_666066.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξερει καποιος να μου απαντησει μια απορια που εχω. Πια η διαφορα τεχνικα-μηχανολογικα που εχει σε σχεση με το αδερφο και ομοσταβλο του FC3???

Και που οφειλετε η διαφορα στις ταχυτητες που εχουν μεταξυ τους. Γιατι πλεον τα τελευταια χρονια το FC4 ειναι σταθερα στα 36-37 και το Fc3 38-40. Μηπως στην ελαχιστη διαφορα που εχουν στο μεγεθος?

Ευχαριστω πολυ!

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω και το 4 χτυπαει στο χαλαρο τα 40 μιλακια, το εχω πετυχει στο ais να πηγαινει τοσο, απλα το πανε κομμενο εφοσον βγαινουν οι ωρες.

Link to comment
Share on other sites

Σπανια το Fc4 χτυπαει πλεον 40αρια...και επισης μεσα στο καλοκαιρι ολοι ξερουμε οτι χτυπαει κατι τρελες καθυστερησεις ακομα και χωρις καιρο(λογω του ογκου των επιβατων που φορτοεκφορτωνετε σε καθε λιμανι) αλλα δε το βλεπουμε να χτυπαει 40αρια για να καλυψει τις ωρες(οπως φυσικα και κανενα αλλο πλοιο η ταχυπλοο στο Αιγαιο...ολα πανε με προκαθορισμενες απο τις εταιρειες(??) ταχυτητες)! Και το Fc3 δε νομιζω να χρειαζετε να πηγαινει με 38-40(και πολλες φορες και με 41.5) για να καλυψει το Ραφηνα-Μυκονος σε 2:10(απο τη στιγμη που το Seajet πηγαινει συνηθως με 35-36)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Ετοιμάζεται....6 Απριλιου ξεκιναει δρομολόγια στην ιδια γραμμη που ειναι απο το 2003....9 χρόνιαα στο Ηρακλειο!!!Εχει γινει πλεον ενα με την πόλη μας!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Σημερα ειχα την τιμη για ακομη μια φορα να ταξιδεψω με το γατακι απο Σαντορινη για Ηρακλειο.

Ενταξει εχω κανει πολλα ταξιδια στην ζωη μου με το συγκεκρμενο πλοιο και με πολλα αλλα μεγαλυτερου μεγεθους ακομη και μικροτερου, με καλους καιρους αλλα και με χαλια. Αυτο το σημερινο ομως δεν το εχω ξαναζησει ποτε ως τωρα..

Προετοιμασμενος λοιπον για γερο κουνημα αφου γνωριζα τις καιρικες συνθηκες που επικρατουσαν στο κρητικο πελαγος, ειπα ενταξει θα την παλεψω. Κοσμο δεν ειχε σχεδον καθολου, βια να ημασταν 70 ατομα.

Μολις βγαινουμε απο τη Σαντορινη στο ανοιχτο πελαγος και μεχρι 20 λεπτα πριν το Ηρακλειο η κατασταση ηταν τραγικη χωρις καμια υπερβολη!! Τπτ δεν εμεινε ορθιο μεσα στο πλοιο, ανθρωποι ουρλιαζαν, αλλοι εκαναν μετανοιες , το πληρωμα δεν τολμουσε να κανει βολτες να μοιρασει τα γνωστα σακουλακια γιατι δυο φορες που επιχειρησαν επεσαν κατω.

Ενας κακος χαμος..οι πλαινες πορτες εβαλαν μεσα αρκετα νερα που εφτασαν ως τις αποσκευες καθως και απο μερικα παραθυρα εσταζε αρκετο νερο πανω στις μοκετες.

Το πληρωμα ομως δεν τα εβαλε κατω και σιγα σιγα καταφερε να "ελεγξει" την κατασταση οπως μπορουσε.

Οταν φτασαμε στο Ηρακλειο και βγηκε η σχετικη ανακοινωση αφιξης , η πλειοψηφια των επιβατων ξεσπασε σε ενα ατελειωτο χειροκροτημα.

Φυσικα εβγαλα και ενα συμπερασμα στο τελος,

Ελληνες προς το πληρωμα:

Απαραδεκτοι!Ντροπη σας!Γιατι δεν μας ειπατε οτι ειχε τετοιο καιρο ? θα σας καταγγειλουμε στο λιμερχειο, θα δειτε τι θα παθετε!

Ξενοι προς το πληρωμα:

thanks for your service

Edited by NIKOSNAXOS
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα εβγαλα και ενα συμπερασμα στο τελος,

Ελληνες προς το πληρωμα:

Απαραδεκτοι!Ντροπη σας!Γιατι δεν μας ειπατε οτι ειχε τετοιο καιρο ? θα σας καταγγειλουμε στο λιμερχειο, θα δειτε τι θα παθετε!

Ξενοι προς το πληρωμα:

thanks for your service

Με αυτη τη φραση, ενιωσα σα να ημουν μεσα. Δυστυχως...

Link to comment
Share on other sites

Αφού περάσατε που περάσατε το μαρτύριο που περιγράφει ο Νίκος Νάξος, κάντε και το δρομολόγιο Ηράκλειο - Ρέθυμνο όπως έτυχε να το κάνω και εγώ σήμερα για να διαπιστώσετε και οι ίδιοι τί σημαίνει να φυσάνε νοτιάδες στην Κρήτη. Δεν έμεινε τίποτα όρθιο, το "γατάκι" θα τη γλίτωνε; Όσο για το πλήρωμα, βεβαίως και είναι απαράδεκτοι και βεβαίως θα έπρεπε να ντρέπονται μια και δεν προτίμησαν να κάνουν καριέρα μέσω X-Factor αλλά να θαλασσοπνίγονται καθημερινά και να βάζουν σε αγωνία τους δικούς τους για να μπορείτε εσείς να απολαμβάνετε ξένοιαστες και ρομαντικές στιγμές με το ταίρι σας κάτω από το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης. ΕΛΕΟΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΑ !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να τι έπαθε το κατσούλι.

Απογευματινές ώρες σήμερα, λόγω υψηλού κυματισμού, αποκολλήθηκε πλήρως η δεξιά ράμπα επιβίβασης του Ε/Γ–ΚΑΤ «FLYING CAT 4» Ν.Π. 10659 κατά τη διάρκεια παραμονής του στο λιμάνι Αθηνιού Θήρας.

Άμεσα στο σημείο μετέβη Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων διαπιστώνοντας ότι είχε προκληθεί ρήγμα στη γάστρα του πλοίου διαστάσεων 50 εκατοστών επί 5 εκατοστών καθώς και μικρές στρεβλώσεις στο κατάστρωμα αυτού.

Από το Λιμεναρχείο Θήρας απαγορεύθηκε ο απόπλους του «FLYING CA T4» με ώρα αναχώρησης 19.00 για Ηράκλειο ενώ οι 428 επιβάτες που ανέμεναν προς επιβίβαση θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Πηγή Hellenic Coast Guard

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Είχε κάποιο πρόβλημα σήμερα το ταχύπλοο και δεν έκανε το δρομολόγιο;

Στο ais φαίνεται να έκανε κάτι σαν δοκιμαστικό, το γύρο της νήσου Δίας

Link to comment
Share on other sites

Και σημερα το δρομολογιο του δεν εγινε λογω καιρικων συνθηκων

Πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ηρακλείου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-ΚΑΤ ΤΑΧ «ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 4» Ν.Π. 10659, το οποίο είχε αποπλεύσει για Θήρα με 262 επιβάτες, ότι επιστρέφει στο λιμάνι του Ηρακλείου, διότι οι τοπικές επικρατούσες καιρικές συνθήκες, ήταν δυσμενέστερες από αυτές του ειδικού δελτίου καιρού και το ανωτέρω εγκεκριμένο δρομολόγιο παρέμεινε ανεκτέλεστο.

http://www.hcg.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το Flying Cat 4 σήμερα έπεσε από το ναυπηγείο του Σπανοπουλου, που ήταν για το δεξαμενισμό του. Εκεί φόρεσε και την νέα πράσινη εμφάνιση του. Εάν δεν κάνω λάθος σε αυτό γράφτηκε το Cosmote, σβήστηκε και μετά ξαναγράφτηκε γιατί δεν τους άρεσε αρχικά το μέγεθος του!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...