Stefanos Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Το πορτοκαλί ίσως είναι η λωρίδα για τους ΑΜΕΑ η οποία όπως έχει πει ο ΠΑΝΑΓΙΑ100 βάφτηκε στο ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και πρόσφατα στον ΠΗΓΑΣΟ.Πρέπει να είναι κάποιος νέος κανονισμός που επιβάλει πλέον η επιθεώρηση. Το πορτοκαλι ειναι οντως για ΑΜΕΑ το γραφει πλεον και επανω με ασπρα γραμματα και ειναι μονο στα αριστερα δεν θα βαφτει και στα δεξια οπως ειχα υποθεσει στην αρχη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Αξιζει κανεις να δει τις μανουβρες του καπτα Μανωλη Φραγκιαδακη με το Μυτιληνη. Σημερα ηρθε στις 11.55 λογω του απαγορευτικου και στις 12.02 ηταν δεμενος και ξεφορτωνε. Περιμενα ενα ξαδερφο απο τη Μυτιληνη και ειδα μανουβρα κυκλαδιτικη κυριολεκτικα στο μετρο απο το Παλας που ηταν μπροστα και απο το ντοκο πισω σε χρονο πραγματικα μικρο. Μπραβο του. Περιεργος ειμαι να δω και αναχωρηση απο εκεινη τη θεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Δεν είναι και ότι καλύτερο!! Έχω δει μανούβρα του καπτα Μανωλη Φραγκιαδακη & του καπτα Διαμαντη Παπαγεωργιου. Η μανούβρα του καπτα Διαμαντή είναι περίπου 5 λεπτά γρηγορότερη στην αναχώρηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Μετά το ΜΥΚΟΝΟΣ φρόντισα να γυρίσω με το πλοίο που το 1994 έκανε τον μικρό George να πιστέψει στα θαύματα της ναυπηγικής τέχνης Και όντως έκανα πολύ καλά. Όπως είχα πει και για πρόσφατο ταξίδι μου με το ΛΙΣΣΟΣ έτσι και στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από τη μετασκευή του όμως εξακολουθεί να παραμένει ένα καλοδιατηρημένο, πολυτελές και άνετο βαπόρι. Όλα τα λεφτά τα δύο του μπαλκονάκια στον καθρεύτη αλλά η κόντρα ζέφυρα κλειστή Στην πλώρη κάβοι και άγκυρες ελέγχονται από μία κονσόλα που βρίσκεται στη δεξιά μεριά. Ωραία πατέντα!!! Εσωτερικά το πλοίο είναι πεντακάθαρο. Δεν μπορώ να ξέρω αν έχουν αλλαχτεί μοκέτες αν και φαίνονται σχετικά καινούριες. Ίσως αυτό το ροζάκι να χαλάει λίγο στο μάτι αλλά ας μην είμαστε και πλεονέκτες. Οι καμπίνες του πλοίου απίστευτα ευρύχωρες με κόκκινα σκεπάσματα και κουρτίνες. Τα εξωτερικά ντεκ λάμπουν από καθαριότητα. Στην πρύμη έχουμε το ΡΟΔΑΝΘΑΤΟ vibration (θερμή παράκληση να μην ανοίξει θέμα για το ποιο από τα δύο κάνει πιο γλυκό vibration) το οποίο αντί να κάνει πάνω κάτω κάνει αριστερά δεξιά. Τα εξωτερικά ντεκ λάμπουν από καθαριότητα και η ταχύτητα του πλοίου εκεί κοντά στην Άνδρο (εντάξει το ξέρουμΕ έχει ρεύματα εκεί) έφτασε τα 19,9. Επίσης στο χώρο της reception υπάρχουν δύο ενυδρεία. Και τώρα ερχόμαστε στο θέμα που καίει πολλούς! Το πλοίο ήρθε από Μυτιλήνη σχεδόν άδειο από γκαράζ και ελάχιστος κόσμος το περίμενε. Δεν ξέρω πως να το μεταφράσω αυτό οπότε θα αρκεστώ στο ότι απλά έτυχε! Και από επιβάτες ελάχιστοι. Χαρακτηριστικά στο σαλόνι της πρώτης θέσης (είχε και αγώνα Champions League) ήμουν εγώ κι άλλα 5 άτομα Εννοείται πως τα πτώματα της εν λόγω γραμμής κοιμόντουσαν στα αεροπορικά καθίσματα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Κλειστή η κόντρα γέφυρα μου κάνει εντύπωση αυτό μάλλον θα είναι κάτι καινούργιο.Απο τα αμέτρητα τάξιδια μου με τον έρωτα ΜΥΤΙΛΗΝΗ απο τις μέρες της βάθιας παιδικής ηλικίας μέχρι σήμερα δεν την έχω βρεί κλειστή ούτε μια φορά μάλιστα έχω περάσει και απιστευτά απογεύματα μεταξύ Μυτιλήνης Χίου έκει πάνω πάρα το λούσιμο με τα μικροκύματα του ραντάρ Οι μοκέτες δεν έχουν αλλάξει είναι απο μετασκευής ίδιες το μόνο πράγμα που έχει αλλάξει στο βαπόρι είναι τα deck που έχουν γίνει γαλάζια και η λειτουργία του ΑS free shop μπροστά στη reception με την όμορφη συχωριανή επίκουρο στο εσωτερικό του νόμιζω ότι το κατάστημα του πλοίου ήταν πάλια στο σαλόνι οικονομικής θέσης ΥΓ όταν λές κόντα στην Ανδρο εννοείς ότι πέρασε απο στενό ανδρου -ευβοιας Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Ναι από κει πέρασε! Αλλά γιατί σου κάνει εντύπωση; Από όσο ξέρω από κει περνάνε τις περισσότερες φορές. Όσο για την κόντρα γέφυρα μπορείς να ανέβεις τη σκάλα αλλά μπροστά σου βρίσκεις μια αλυσίδα που σου απαγορεύει να πας πιο πέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Τις πιο πολλές φορές περνάνε απο το Δύσβατο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Καλό θα είναι να αποφεύγετε την κόντρα Γέφυρα του Μυτιλήνη. Οι κεραίες των Radar είναι σε πολύ κοντινή απόσταση και αποτελούν μεγάλο κίνδυνο για την υγεία μας η παραμονή σε απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων κατα την λειτουργία τους! Εδώ στα ευρωπαϊκά λιμάνια απαγορέυεται η χρήση του Ραντάρ (και ας το απαιτεί ο ISPS, οι εργάτες σταματάνε να δουλεύουν, ιδικά οι κρενιέριδες) και σε περίπτωση που δέν το εφαρμόζεις πέφτουν πρόστιμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 Το καλοκαιρι που ταξιδεψα τελευταια φορα οντως η κοντρα γεφυρα ηταν ανοιχτη αλλα δεν μπορεις να πας μεχρι μπροστα στα καγκελα.Ειχες παντως απειρο χωρο για βολτα. Τα ΝΕΛοβαπορα ηξερα οτι περνανε αναμεσα σε Ανδρο και Ευβοια αν και τωρα τελευταια ο Steven εχει πει οτι πανε απο Δυσβατο.Παντως σε μενα δεν εχει τυχει ποτε να παμε απο Δυσβατο Οι μοκετες νομιζω οτι δεν εχουν αλλαξει τουλαχιστον στο μεγαλυτερο μερος του βαποριου.Παντως εχω την αισθηση οτι οταν ανεβεις τις κυλιομενες και μεχρι την ρεσεψιον εχει αντικατασταθει η μοκετα απο ξυλο σαν αυτο που μπηκε στον ΘΕΟΦΙΛΟ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Επί πλοιαρχίας Φραγκιαδάκη καθιερώθηκε να περνάει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ από το Δύσβατο. Επί της ουσίας η διαφορά είναι απειροελάχιστη(5λεπτο κι ούτε κοντινότερα από το Δύσβατο) αλλά με δυνατό βοριά γλυτώνεις κάποια μίλια παραπάνω στο ανοιχτό πέλαγος μιας και σκιάζει η Άνδρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Έτσι είναι και μετά καθιερώθηκε και απο τον θεότυφλο Όντως οι μοκέτα απο τις κυλιόμενες μέχρι τη reception αντικαταστάθηκε στη περσινή επισκευή με ένα δαπέδο μπλιάχ πλαστικο? ξύλινο? δεν έχω καταλάβει ακριβώς που μπήκε και στο σαλόνια γύρω απο τα flocafe η πλάκα πάντως είναι ότι αυτό το δάπεδο έχει αρχίσει να σηκώνει αν και είναι μάλλον καλύτερης ποιότητας απο αυτό που μπήκε στο ΘΕΟΦΙΛΟ και έκανε το βάπορι να φαίνεται ακόμα χειρότερο απο το να βελτιώσει την εικόνα του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Οι δίκλινες 1ης θέσεις εσωτερικές με πάνω κάτω κρεββάτι είναι τεράστιες σε σχέση με αυτές που έχουν τα ΘΕΟΦΙΛΟΣ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ που ταξιδεύω συχνά. Για το ΘΕΌΦΙΛΟ σύμφωνοι αλλά το ΜΥΤΙΛΗΝΗ που έχει δίκλινες εσωτερικές με πάνω κάτω κρεβάτι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kardamyla_hios Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Στέφανε, το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχει ελάχιστες (6 αν δεν κάνω λάθος) δίκλινες εσωτερικές καμπίνες, όλες με πάνω κάτω κρεββάτι. Ακόμα και οι δίκλινες εξωτερικές που θεωρούνται από τις καλύτερες στην ακτοπλοΐα είναι μικρότερες από αυτές του ΛΑΤΩ. Στο ΘΕΟΦΙΛΟΣ οι καμπίνες που αξίζουν είναι οι δίκλινες εξωτερικές που είναι πίσω στο κουτί, οι οποίες στην Αυστραλία ήταμ καμπίνες πληρώματος και έχουν εκτός από τα δυο κρεββάτια και καναπέ. Ε.Μ.Ψ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Ναι έχεις δίκιο οι AS2 είναι οι καμπίνες 356-359/362-364 και 367 και είναι με πάνω κάτω απλά είχα μείνει με την εντύπωση ότι όλες οι δίκλινες του ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχουν αντικριστα πάντως και αυτές αν τις συγκρίνω πχ με κάποιες δίκλινες έσωτερικές του Ροδανθη μοιάζουν με γήπεδο για το ΛΑΤΩ δεν έχω ταξιδέψει για να ξέρω άλλα πιστεύω πως οι δίκλινες εξωτερικές του Μυτιλήνη δεν συγκρίνονται με τίποτα άλλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Ε καλά αν δέν ξέρεις καλό είναι να μην λές Οι καμπίνες του Μυτιλήνη δέν έχουν και τίποτε ιδιαίτερο... Απλά υλικά, χαρούμενα χρώματα και καθαριότητα. Μπορεί όταν βλέπεις έξω απο το παράθυρο να βλέπεις τα υπέροχα νησιά της Χίου και της Λέσβου όπου δίνουν και την δυναμική αυτή, δέν σημαίνει όμως ότι είναι και οι καλύτερες!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Οι καμπίνες του ΜΥΤΙΛΗΝΗ θεωρούνται απο τις καλύτερες στην ακτόπλοια δεν συμφωνώ καθόλου ότι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο έχω δει πολύ χειροτερες στο κάτω κάτω υπάρχουν και οι φωτο και φώτο απο καμπίνες του ΛΑΤΩ έχω δει Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Φίλε Στέφανε συμφωνώ μαζί σου ότι οι εξωτερικές και ιδίως οι δίκλινες του ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι φοβερές από κάθε άποψη. Δεν είναι μόνο το ότι είναι άνετες αλλά και το ότι διατηρούνται σε πολύ καλή κατάσταση. Ωστόσο μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι πλέον υπάρχουν και καλύτερες. Αν δεις τις καμπίνες τόσο του άβατάρ μου ( ) και των αδελφών του όσο και των πλοίων που φτιάχτηκαν στα Fossen (ΜΙΝΟΑΝ και ΑΝΕΚ) πραγματικά θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό. Μιλάμε για ολόκληρα ζήπεδα που λέει και ο Nick the Greek. Kαι για να έχουμε και μια οπτική εικόνα παραθέτω φωτο από δίκλινες εξωτερικές του OLYMPIA PALACE και της κοπέλας σου...ε... συγνώμη του ΜΥΤΙΛΗΝΗ ήθελα να πω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 7, 2007 Author Share Posted April 7, 2007 Καταρχην να πω οτι δεν εχω μπει ποτε στο ΛΑΤΩ οπως και σε πολλα αλλα βαπορια της ακτοπλοιας οποτε νομιζω οτι ειμαι ακαταλληλος να πω αν εχει τις καλυτερες καμπινες.Αλλα νομιζω οτι δεν ειναι δυνατον να συκγρινουμε τις καμπινες του ΜΥΤΙΛΗΝΗ που ειναι ενα βαπορι μετασκευασμενο το 91 με το Παλατι που ειναι 4 ετων.Ειναι λογικο να ειναι καλυτερη η καμπινα του Παλατιου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Σίγουρα και έγω ίσως να μη το έθεσα καλά σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι οι καμπίνες του ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι οι καλύτερες που υπάρχουν απλά είναι απο τις καλύτερες σε σύγκριση με τα μετασκευασμένα πάντα Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Δηλαδη θας να πεις οτι ειναι παρα πολυ καλυτερες απο |λισσος ,λατο, ροδανθη ,μαρινα ,πατμος, πρεβελη ,καζαντζακης, κινγκ μινος, δαιδαλος κ.α που ειναι φτιαγμενες με υλικα απο ιδιες φιρμες και μελετη απο τα γνωστα δυο τρια γραφεια.Μα καλα τι επαιρνε αυτος ο σχεδιαστης του μυτ. και ειχε τετοια εμπνευση!Μηπως τα παραλετε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Αυτά είναι.Για δείτε πως έγινε το ανάγλυφο με το γιαπωνέζικα ζώδια στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 δεν ειναι μονο επιβατηγο οχηματαγωγο. ειναι και Bulk Carrier. 79 γραμμαρια (πουρας και ντουρας) ηρωινης κουβαλαγε ναυτικος του καμαριου. ηταν κρυμμενα στην οροφη μιας απο τις μοναδικες και ασυναγωνιστες καμπινες του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Απο Nick the Greek '' Θα ηθελα αν γνωριζει καποιος να μου εξηγησει ποια ειναι η λογικη και το οφελος που αποκομιζει το πλοιο με το να καπελωνει τον πρυμα αριστερο καβο στη δεξια μπιντα για να τον βοηθησει στο γυρισμα προς τα εξω(οταν το πλοιο κοιταζει το Παλατι). Με εχει εντυπωσιασει το συγκεκριμενο σκηνικο και δεν το εχω ξαναδει απο τη συγκεκριμενη θεση.'' Δεν ξερω να το κανω διαφορετικα,οποιος προσφερεται να με βοηθησει να μαθω πως γινεται κανονικα η παραθεση απο αλλο σχολιο ας μου στειλει p.m:p Λοιπον Nick το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το εχει συστημα αυτο,το εχω δει στον Πειραια(οταν ειναι στη θεση που αναφερεις) αλλα κ στην Χιο με διαφορετικο τροπο ομως! Στον Περαια,πιστευω με αυτο τον τροπο,κανοντας προσω,μετακινεται στην στην αρχη μπροστα αλλα μετα αρχιζει κ φευγει δεξια.Θα ελεγα πως ετσι δημιουργει ενα πισω 'προπελακι':D Στην Χιο παλι το εχω δει πολλες φορες να κανει το εξης Λυμενοι ολοι καβοι εκτος απ τον αριστερο,που συνεχιζει να κραταει πανω στην αριστερη μπιντα.Το βαπορι αρχιζει κ φευγει προς τα μεσα κ αριστερα,τεντονοντας το σχοινι ολο κ περισσοτερο αλλα κ το μηκος του μεγαλωνει.Μολις ευθυγραμμιστει με την μπουκα του λιμανιου,τ αφηνει... Αλλα κολπα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Όσο είναι ο Φραγκιαδακης πλοίαρχος πάντα έτσι φεύγει από τη μέσα πλευρά της Ηετίωνας. Όταν ήταν ο Παπαγεωργιου δεν χρησιμοποιούσε αυτό το τρόπο. Ο Παπαγεωργιου κέρδιζε 5 λεπτά με τη δικιά του μανούβρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Αυτόν τον τρόπο τον χρησιμοποιούσαν χρόνια όλοι οι Καπταίν των πλοίων της ΝΕΛ. Ο σκοπός είναι να "ανοίξει" την πρύμη όσο το δυνατό περισσότερο απο την ανοιχτή πλευρά ώστε όταν αρχίσει το γύρισμα να μην "βρεί" στόν Ντόκο. Ειδικά με το Μυτιλήνη που έχει ένα πυδάλιο που η ενέργεια την προπέλας δέν επενεργεί απευθείας πάνω του, οι συγκεκριμένες 360 μοιρών στροφές είναι πολύ δύσκολες. Τώρα για την ικανότητα του Καπτα-Διαμαντή να μεταμορφώνει το κάθε "μπαούλο" σε μαϊτζέβελο είναι ένα ζήτημα που δέν χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς! Πάντως σε περίπτωση που κάποιος δέν έχει καταλαβει το όλο σκηνικό μία κατα τόπου παρουσίαση θα λύσει τις όποιες απορείες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now