Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

  • 5 months later...
  • Replies 766
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο παρακάτω λινκ, υπάρχει το λήμμα του πλοίου στην Βικιπαίδεια.

https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_Μυτιλήνη

Αφιερώνεται σε όλους όσους το ταξίδεψαν;)

 

Κανα νέο από το πλοίο; Εξακολουθεί να μένει στην Ελευσίνα;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Κλίση του Ε/Γ-Ο/Γ Μυτιλήνη στην Ελευσίνα 

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας από τον φύλακα του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΜΥΤΙΛΗΝΗ'' Ν. Χίου 362, ότι στο εν λόγω πλοίο υπάρχει εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο και έχει πάρει κλίση προς τα αριστερά, ενώ αυτό βρίσκεται παραβεβλημένο σε έτερο πλοίο ευρισκόμενο πάνω σε πλωτή δεξαμενή στη θαλάσσια περιοχή ''ΒΛΥΧΑ'' Ελευσίνας.

Άμεσα στο σημείο μετέβησαν δύο (02) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ένα εκ των οποίων παρέλαβε με ασφάλεια το φύλακα.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή ενημερώθηκαν η πλοιοκτήτρια εταιρεία και ο ναυτικός πράκτορας του ανωτέρω πλοίου, καθώς και ο οικείος Οργανισμός Λιμένος για τις δικές τους ενέργειες, ενώ, πρωινές ώρες σήμερα, πραγματοποιήθηκε έλεγχος από ιδιώτη ναυπηγό, όπου δε διαπιστώθηκε εισροή υδάτων. 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλα απο την ανακοίνωση του λιμεναρχείου,

16 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

ενώ αυτό βρίσκεται παραβεβλημένο σε έτερο πλοίο ευρισκόμενο πάνω σε πλωτή δεξαμενή στη θαλάσσια περιοχή ''ΒΛΥΧΑ'' Ελευσίνας.

 

το πηνελοπη δεξαμενιζεται στη πλωτή δεξαμενη στη περιοχή βλυχα της Ελευσίνας 🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
3 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

 χώρους ενιαίους και όχι κομμένους όπως το Μυτιλήνη

Στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ οι χωροι ηταν ακριβως κομμενοι.Οταν ανεβαινες βρισκοσουν στο deck της reception.Αν εξαιρεσουμε 3-4 ηλεκτρονικα και το χωρο στο κεντρο του πλοιου που ηταν η reception,ολο το υπολοιπο deck ηταν καμπινες.Ενα deck πανω ηταν ολοι οι υπολοιποι χωροι.Πρυμα τα αεροπορικα και ενα σαλονι της οικονομικης ,στη συνεχεια το self service αλλα και το εστιατοριο και πλωρα το σαλονι της διακεκριμενης με πορτα που σε εβγαζε στο πλωριο σαλονι.Το προβλημα ηταν οτι οι πορτες που σε βγαζανε απο τις αεροπορικες στο χωρο του self service ηταν κλειδωμενες,εκτος απο τις ωρες φαγητου.Το πρακτικο αποτελεσμα ηταν οτι για να πας πλωρα επρεπε ,ειτε να κατεβεις ενα deck κατω ,να διασχισεις ολο το βαπορι και να ξανανεβεις, ειτε να πας απο τα εξωτερικα καταστρωματα.Χοντρικα απο το 2000 και μετα ,αν δεν κανω λαθος, με τη χρονολογια αποφασισαν να τις εχουν μονιμα ανοιχτες

1 hour ago, Neptune said:

 Στο Μυτιλήνη δε μου άρεσε ο πλωριος καταπέλτης που έμεινε χωρίς να υπάρχει λόγος,

Τον πλωριο καταπελτη τον δουλεψαν τα πρωτα 5-6 χρονια στην εκφορτωση ,ιδιως σε μερες αιχμης οταν ειχε αμεσες αναχωρησεις.Το προβλημα ηταν μαλλον η μεγαλη κλιση του.Θυμαμαι οτι τα αυτοκινητα δυσκολευονταν παρα πολυ οταν εβγαιναν απο εκει.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάπου στο forum ή το ίντερνετ φωτογραφία του πλοίου πριν τη μετασκευή του;Ακόμα και μία περίληψη της φωτιάς που αναφέρθηκε στο topic της σύγκρισής του με το Ροδάνθη δεν θα ήταν άσχημη:)

Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφία δε ξέρω αν πρόλαβε να βγει με την ιαπωνική γέφυρα εν ελλαδι,γιατί κάηκε στη μετασκευη και μπήκε καινουρια.Απο την Ιαπωνία δε εψαξα αν υπαρχει άλλη φωτο εδώ στο θέμα του πλοίου,αλλά έχει μια ο εφοπλιστής 20210321_011517.thumb.jpg.67b8ad830676362ef99c34bc76d6685c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το Μυτιλήνη ήταν ένα πάρα πολύ καλό πλοίο και δικαίως ψηφιζόταν ως το καλύτερο του Αιγαίου.Μειονέκτημα όπως έχουμε ξαναπεί η διαρρύθμιση του και το γκαράζ με τα πατάρια.Θεωρώ όμως ότι και ο τεράστιος χώρος με τα αεροπορικά πρύμα ήταν άλλο ένα.Στον ίδιο χώρο αντι για αεροπορικά,έπρεπε να είναι ένα μεγάλο σαλόνι οικονομικής που έλειπε από το πλοίο.Το βαπόρι βέβαια είχε τέτοιο σαλόνι πρύμα από τα αεροπορικά αλλά ήταν πολύ μικρό.

Επίσης η ΝΕΛ τα καλά χρόνια και πριν την είσοδο των ανταγωνιστών στη Χίο Μυτιλήνη έπρεπε να εκμεταλευτεί ένα μεγάλο πλεονέκτημα που είχε το πλοίο,την υψηλή ταχύτητα.Με τη προσθήκη στο κλασικό δρομολόγιο της Χίου Μυτιλήνης,ενός κυκλαδίτικου λιμένα είτε της Σύρου είτε της Μυκόνου.Με ένα τέτοιο δρομολόγιο των 21 κόμβων το Μυτιλήνη θα είχε αποκτήσει φανατικό κοινό όπως έκανε το αδελφό του.Και μιλάμε για το 1994-1995 που στα δύο κυκλαδονήσια ταξίδευαν με πλοία διακόσμησης του 70.Που να έμπαιναν στο ολοκαίνουριο και απαστράπτον τότε Μυτιλήνη με τους 21 και βάλε κόμβους.Χωρίς να θέλω να υπερβάλω αλλά κάτι Ναιάδες,Παναγία Τήνου 2 και Αφροδίτη θα το βλέπαν με τηλεσκόπιο,όχι με κυάλια.

Όπως και ναχει το Μυτιλήνη ήταν η ναυαρχίδα της ΝΕΛ και το καλύτερο πλοίο μακράν που πέρασε από τα χέρια της,έβγαζε τα λεφτά που πήγαιναν χαμένα στους Κεντέρηδες, ανέβασε την εταιρεία στα ύψη και τη κράτησε ψηλά στα δύσκολα χρόνια μετα το 2010.Ακόμα και με την ελισοδο των ανταγωνιστών το Μυτιλήνη πάλευε κόντρα στα θηρία νεότευκτα αξιοπρεπέστατα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Έχω μια ιδέα. Παρατήρησα πως το Μυτιλήνη είναι σχεδόν ίδιο με το Κεφαλονιά. Επειδή δεν βλέπω η ΑΝΕΝ να το δραστηριοποιεί, μήπως θα μπορούσε να το πάρει η Levante, όχι για να το επαναλειτουργήσει, αλλά για να έχει καβάτζα ανταλλακτικά άμα (χτύπα ξύλο) πάθει το Κεφαλονιά βαριά βλάβη τύπου Κορνάρος. Έχουν ίδια κοψιά, ίδιους πλαϊνούς καταπέλτες, το Faktaomfartyg ισχυρίζεται ότι φτιάχτηκαν στο ίδιο ναυπηγείο, ίσως να τα λειτουργούσε και η ίδια εταιρεία. 

Link to comment
Share on other sites

Και να είχε ας μην ξεχνάμε πως και το Μυτιλήνη έχει μια πολύ βαριά βλάβη και φαντάζομαι και αρκετές μικρότερες που απλά δεν το καθήλωναν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/21/2021 at 12:24 AM, polmyt said:

Στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ οι χωροι δεν ηταν ακριβως κομμενοι.Οταν ανεβαινες βρισκοσουν στο deck της reception.Αν εξαιρεσουμε 3-4 ηλεκτρονικα και το χωρο στο κεντρο του πλοιου που ηταν η reception,ολο το υπολοιπο deck ηταν καμπινες.Ενα deck πανω ηταν ολοι οι υπολοιποι χωροι.Πρυμα τα αεροπορικα και ενα σαλονι της οικονομικης ,στη συνεχεια το self service αλλα και το εστιατοριο και πλωρα το σαλονι της διακεκριμενης με πορτα που σε εβγαζε στο πλωριο σαλονι.Το προβλημα ηταν οτι οι πορτες που σε βγαζανε απο τις αεροπορικες στο χωρο του self service ηταν κλειδωμενες,εκτος απο τις ωρες φαγητου.Το πρακτικο αποτελεσμα ηταν οτι για να πας πλωρα επρεπε ,ειτε να κατεβεις ενα deck κατω ,να διασχισεις ολο το βαπορι και να ξανανεβεις, ειτε να πας απο τα εξωτερικα καταστρωματα.Χοντρικα απο το 2000 και μετα ,αν δεν κανω λαθος, με τη χρονολογια αποφασισαν να τις εχουν μονιμα ανοιχτες

 

Επειδη στην παραπανω περιγραφη κατι δεν μου πηγαινε καλα ξαναειδα το deck plan, το οποιο ξανανεβασα σε καλυτερη αναλυση.Ειχα κανει λαθος και πραγματι οι χωροι ηταν κομμενοι.Ο λογος ηταν οτι στο deck 6 ,η κουζινα ,μαζι με την τραπεζαρια και το self service, πιανανε ολο το πλατος του πλοιου με αποτελεσμα να μην υπαρχει η δυνατοτητα για καποιον να παει απο το σαλονι οικονομικης στο σαλονι της διακεκριμενης χωρις να κατεβει απο το deck 5

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 5/6/2022 at 12:00 AM, Petros P said:

Αν βρέθηκε η λύση με τα χρέη τους τα πλοία θα φύγουν . Όσο ξέρω πουλημένα είναι ήδη . Εδώ και … 2 χρόνια 
 

 

11 hours ago, Petros P said:

Εχει βρεθεί η λύση,το πλοίο φεύγει.Στο καλό να πάει .

Θα ακολουθησει το Μυτιληνη;

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα τις προηγούμενες σελίδες αλλά και το τοπικ με τις βλάβες αλλά δε κατάλαβα,η ζημιά του πλοίου ήταν στην ηλεκτρομηχανή;Και στις μηχανές;Γνωρίζει κανείς συγκεκριμένα τι βλάβες είχε το μαργαριτάρι του Αιγαίου;

Με πόσα χρήματα το αγόρασαν οι διαλυτές;

Link to comment
Share on other sites

Έχουν σβηστεί τα σινιάλα στις τσιμινιέρες ενώ στο πλάι έχει παραμείνει μόνο το LINES. Έχει σβηστεί επίσης και το όνομα πρύμα όπως και το νηολόγιο ενώ πλώρα έχει μείνει σκέτο ... LENE. Όλα αυτά από την αριστερή μεριά που φαίνεται από την ακτή.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
On 5/15/2022 at 9:09 PM, Nick the Greek said:

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί σβήνουν/αφαιρούν τα σινιάλα, ποιά σκοπιμότητα εξυπηρετεί αυτό?

Καλή ερώτηση, αν και προσωπικά πιστεύω ότι ο σκραπατζής που αγοράζει τα πλοία για κόψιμο από εταιρείες σβήνει τα σινιάλα τους για λόγους Copyright. Θα μου πείτε, όμως, ότι "η ΝΕΛ έκλεισε" κι ενώ θα έχετε απόλυτο δίκιο, ότι προστατεύεται από ΠΔ, περνάει στο public domain 70 χρόνια μετά τον θάνατο του δημιουργού. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο δημιουργός του σινιάλου της ΝΕΛ δεν είναι γνωστός, μάλλον το έτος 2085 ο οποιοσδήποτε θα βάζει την τρίηρη στα φουγάρα του ελεύθερα και με τον νόμο.:eek:

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...