Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παιδια δειξτε εμπιστοσυνη στους νεους, ο εν λογω ηταν 7 μηνες στην πρυμη του χοζοβιωτισσα με τις μπαταριστες και εκανε κρουαζιερες στη φολεγανδρο την σικινο και την κιμωλο..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταλαιπωρία για 186 επιβάτες

Μεγάλη ταλαιπωρία υφίστανται οι 186 επιβάτες του πλοίου «Μυτιλήνη», που λόγω απαγορευτικού βρίσκεται αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Χίου από τα ξημερώματα της Δευτέρας. Το πλοίο είχε ξεκινήσει το απόγευμα της Κυριακής από τον Πειραιά για το προγραμματισμένο ταξίδι του προς Χίο – Μυτιλήνη. Όταν έφθασε στη Χίο, υποχρεώθηκε να παραμείνει εκεί, αφού το έπιασε το γενικό απαγορευτικό απόπλου, που ήταν σε ισχύει μέχρι χθες Τρίτη το βράδυ. Οι 186 επιβάτες, που έχουν προορισμό τη Μυτιλήνη, παραμένουν αποκλεισμένοι εντός του πλοίου.

Χθες το απόγευμα μία επιβάτης του πλοίου επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον τηλεοπτικό σταθμό «Αlpha» και κατάγγειλε, ότι το πλοίο δεν δίνει κρεβάτια στους επιβάτες, για να κοιμηθούν. Η επιβάτης ζητούσε την παρέμβαση του κρατικού μηχανισμού.

Την παραπάνω καταγγελία διέψευσε λίγο αργότερα με δηλώσεις του στον σταθμό ο καπετάνιος του πλοίου αλλά και η ΝΕΛ. Η εταιρεία υπογραμμίζει ότι: «όλο το πλήρωμά του βρίσκεται μέσα στο πλοίο, για να εξυπηρετήσει του επιβάτες. Κρεβάτια δόθηκαν σε όσους δεν είχαν από την πρώτη στιγμή. Αλλά όπως αντιλαμβάνεστε, είναι παράλογο να μας ζητείται να διαθέσουμε μια καμπίνα για κάθε επιβάτη ξεχωριστά. Ελπίζουμε ότι οι καιρικές συνθήκες θα βελτιωθούν και το πλοίο θα αποπλεύσει από τη Χίο, ώστε οι επιβάτες μας να πάνε σύντομα στους προορισμούς τους».

Τα παράπονα των επιβατών έγιναν γνωστά στο πρακτορείο της ΝΕΛ στη Χίο και στο Λιμεναρχείο της Χίου μετά την δημοσιοποίησή τους στον τηλεοπτικό σταθμό «Alpha».

Από την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακη θα κοπει η πιτα της εταιρειας στο πλοιο Μυτιληνη και οχι στο Θεοφιλος οπως ειχε ανακοινωθει αρχικα.Συμφωνα με πληροφοριες θα βρισκεται ολη η νεα ηγεσια καθως και υπαλληλοι απο τον πειραια

Link to comment
Share on other sites

Να και το παραπάνω "περιστατικο" από μια άλλη σκοπιά, από την εφημερίδα πολίτης.

http://www.politis-chios.gr/2006/26012006/26012006,8237.html

ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΜΕΝΟ «ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΟ» ΣΤΟ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ»

Η επιβάτης είχε προειδοποιήσει ότι είναι δύστροπη

Χθες τα ξημερώματα αναμενόταν να ξεκινήσει το «Μυτιλήνη» από το λιμάνι της Χίου, στο οποίο παρέμενε δεμένο από τα ξημερώματα της Δευτέρας. Η τετραήμερη διαμονή ωστόσο των 175 επιβατών, παρά τα παρατράγουδα που σημειώθηκαν και οφείλονται σε «διαστρέβλωση των γεγονότων», υπήρξε ειρηνική και κινήθηκε σε ήπιους τόνους.

Συγκεκριμένα, ο «π» επιβιβάστηκε στο πλοίο όταν ήταν δεμένο στο λιμάνι και μίλησε με τον Ύπαρχο του κ. Γ. Ευμορφόπουλο, διαπιστώνοντας ότι όλα κυλούσαν ήρεμα και πάντως χωρίς το πνεύμα που θέλησε να περάσει έξω από ιδιωτικό κανάλι της πρωτεύουσας. «Η επιβάτης με το μικρό παιδί που διαμαρτυρήθηκε, μας είχε προειδοποιήσει μόλις έφτασε στη ρεσεψιόν κατά την επιβίβασή μας, πληροφορώντας τους αξιωματικούς ότι είναι δύστροπη», μας δήλωσε ο Ύπαρχος. Πράγματι, η επιβάτης δεν άργησε να εκδηλώσει τον αρνητισμό της, όταν πληροφορήθηκε ότι στην τετράκλινη καμπίνα που διέθετε «πριβέ» θα έμπαινε άλλη μία επιβάτης. Η ίδια είχε κλείσει δύο κλίνες, οπότε περίσσευαν άλλες δύο για οποιονδήποτε επιβάτη, πράγμα που την αναστάτωσε. Ως γνωστόν για να έχει στη διάθεσή του κάποιος επιβάτης ολόκληρη τετράκλινη θα πρέπει να την κλείσει ολόκληρη, πράγμα ωστόσο που θεωρείται ακραίο και δεν συνηθίζεται.

Κατά τα άλλα τα πάντα στο πλοίο λειτουργούσαν κανονικά, το θερμόμετρο εντός του σαλονιού έφτανε τους 28 βαθμούς και οι επιβάτες δεν έδειχναν μίζεροι και κουρασμένοι από την πολυήμερη διαμονή τους σ'αυτό. «Ένας επιβάτης ο οποίος ξέμεινε από χρήματα και δεν είχε καμπίνα, ικανοποιήθηκε πλήρως, αφού του διαθέσαμε κλίνη και φαγητό», μας είπε ο κ. Ευμορφόπουλος, ενώ δεν υπήρξαν άλλα παρόμοια προβλήματα με τους υπόλοιπους επιβάτες, οι οποίοι έδειχναν να διασκεδάζουν μάλιστα τη διαμονή τους. «Ίσα – ίσα που έχουμε και δικαιολογία για να μην πάμε στις δουλειές μας, πού να τρέχουμε με αυτό το κρύο», μας είπε χαριτολογώντας μια παρέα που είχε στρώσει ένα πρόχειρο χαρτάκι για να περάσει την ώρα της.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το σκηνικό έρχεται να προστεθεί στις σκηνές απείρου κάλους που διαδραματίζονται καθημερινά στα βαπόρια.

Η συγκεκριμένη κυρία -ο θεός να της δώσει τον τίτλο κυρία- κατόπιν διεξοδικής αυτοκριτικής που πιθανότατα να έκανε απεφάνθη ότι είναι δύστροπη αλλά αντί να καταλήξει σε κάποιον ψυχολόγο να της δώσει λύση στα προβλήματα σταυρώνει τους πολίτες με τους οποίους συναναστρέφεται.

Έστω ότι είχε πληρώσει τις δύο κλίνες της καμπίνας όποια στιγμή θέλήσει ο αρχικαμαρότος μπορεί να στείλει άλλες δύο γυναίκες να κοιμηθούν στα δύο κραβάτια που υπολείπονται χωρίς προειδοποίηση.

Πολύ δε περισσότερο όταν σε κατάσταση απαγορευτικού χωρίς το πλοίο να έχει φτάσει στο τερματικό λιμάνι οι ανάγκες για κρεβάτια πολλαπλασιάζονται κατάκόρυφα.

Αντί λοιπόν να διαμρτύρεται γιατί της έφεραν άλλους δύο αν είχε τον στοιχειώδη πολιτισμό και την στοιχειώδη έννοια προς τους συνανθρώπους της θα έπρεπε να μην πει κουβέντα.

Δεν μπορεί ολόκληρο πλήρωμα να σταυρώνεται από ανθρώπους μίζερους οι οποίοι εξαιτίας μιας κατάστασης που υπερβαίνει την ανθρώπινη δυναμική να προσπαθούν να βρούν εξηλαστήρια θύματα με μπόλικη δόση σαδισμού την στιγμή που το πλήρωμα έχει την ευθύνη ώστε να διατηρείται το πλοίο σε μια ασφαλή κατάσταση κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες.

Όσο για τον τηλεοπτικό σταθμό alpha αντί να της δώσει βήμα για να κάνει την καταγγελία-παρωδία θα έπρεπε να την είχε καλέσει σε εκπομπή του στην οποία συμμετέχουν ενεργά ψυχολόγοι οι οποίοι δίνουν λύσεις σε διάφορα προβλήματα γενικής φύσεως.

Συγχαρητήρια στο πλήρωμα του ΜΥΤΙΛΗΝΗ για την υπομονή που επέδειξαν απέναντι στο συγκεκριμένο άτομο.Τις θερμές ευχαριστίες αντί για καταγγελίες θα έπρεπε να απευθύνει και η ίδια προς το πλήρωμα διότι με την εν γένει συμπεριφορά της κατέληξε στον προορισμό της κι όχι στην θάλασσα εν μέσω κλωτσιών από την κουπαστή όπως θα έπρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Κάντε λίγο κράτει, αδέλφια!

Ο ύπαρχος δήλωσε ότι η επιβάτις τους είπε (η ίδια) ότι είναι "δύστροπη" και μείς την βγάλαμε τρελή την γυναίκα!

Επίσης, Ηλία στο πλοίο ήταν 175 επιβάτες, άρα δεν υπήρχε πρόβλημα κρεβατιών.

Και νομίζω ότι είναι διαφορετικό να κλείνεις ένα κρεβάτι και να μοιράζεσαι με άλλους την καμπίνα για 12 ώρες και διαφορετικό για 4 ημέρες.

Πιστεύω ότι θα μπορούσε να δοθεί (κατ' εξαίρεση) μιά ολόκληρη καμπίνα (εάν υπήρχε) σε μιά γυναίκα με το παιδί της. 4 ημέρες είναι πολλές για να μοιράζεσαι (παρά την θέλησή σου) μιά καμπίνα με άλλους ξένους.

Τέλος, αλίμονο εάν πετάγαμε στην θάλασσα όποιον διαμαρτύρεται για κάτι, δίκαια ή άδικα.

ΥΓ. Δεν γνωρίζω (από πρώτο χέρι) την υπόθεση, τις συνθήκες, την κυρία ή τον ύπαρχο, αλλά απλώς δεν μου αρέσει να στήνουμε στα 6 μέτρα όποιον επιβάτη διαμαρτύρεται. Έστω και υπερβολικά. Έστω και παράλογα!

Να το σχολιάζουμε μεν, αλλά όχι να θεωρούμε de facto ότι όλοι οι επιβάτες έχουν άδικο...πλην Ημών.

Μπορεί να έχει δίκαιο η ΝΕΛ, μπορεί να έχει δίκαιο η κυρία. Εμείς όμως δεν ξέρουμε λεπτομέρειες ώστε να "δικάζουμε" και να "καταδικάζουμε". Ούτε την ΝΕΛ, αλλά ούτε και την κυρία.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ ΝΗΡΕΑ αναγνωρίζω ότι είναι αρκετά δύσκολο να μοιράζεσαι μια καμπίνα με 4 άτομα ή με το παιδί σου και αλλο ένα ατομο όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση για 4 ημέρες.

Από εκεί και πέρα όμως αυτός που θελει πολυτέλειες και αποκλειστικότητες βάζει το χέρι στην τσέπη και πληρώνει εξ'ολοκλήρου την καμπίνα και δεν τον ενοχλεί κανένας.

Το απαγορευτικό είναι μια δύσκολη κατάσταση για όλους στην οποία κάποιος μπορεί να την βγάλει σε μια πολυθρόνα , να ξεμείνει από λεφτά, να έχει προβλημα με την δουλειά του, και φυσικά ότι και να είναι δεν μπορεί να έχει τις ανέσεις του σπιτιού του.

Από εκεί και πέρα αν ο καθένας ξεσηκώνει μπαντιέρα επανάστασης τότε το μόνο που μπορεί να κάνει το πλήρωμα είναι να δηλώσει ομαδική παραίτηση να γλυτώσει.

Στα απαγορευτικά που έχω τύχει πάμπολλες φορές ακόμα και 4 ημέρες και έχω τύχει να την βγάλω ακόμα και σε σκαλιά για 3 ημέρες όλοι οι άνθρωποι ζορίζονται.

Απλά υπάρχει η μερίδα των επιβατών που θα αντιμετωπίσει την κατάσταση με χιούμορ (γιατί δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο),υπάρχει η μερίδα που θα κρατήσει μια ουδέτερη στάση ή στην χειρότερη να τα έχει με την τύχη του και υπάρχει και πάντα μια μερίδα η οποία θα τρώγεται με τα ρούχα της και δεν θα ησυχάσει αν δεν κάνει φασαρία.Σε αυτή την μερίδα ασφαλώς θα ανήκε και η συγκεκριμένη επιβάτης.

Τέλος με το να την πετάξουν στην θάλασσα μιλούσα μεταφορικώς και ήθελα να καταδείξω την αντιμετώπιση στην οποία θα έπρεπε να τύχει με βάση την συμπεριφορά της.

Οσο για το ότι παραδέχτηκε εξ'αρχής ότι είναι δύστροπος χαρακτήρας αντί να το χρησιμοποιεί σαν άλλωθι θα έπρεπε να καταφύγει σε λύσεις για τον περιορισμό του προβλήματός της.

Το πλήρωμα απαρτίζεται από ανθρώπους οι οποίοι έχουν ο καθένας τα προβλήματα τους ,την κούραση τους,το βάρος της ευθύνης και σε καμία περίπτωση δεν είναι γραφείο ακροάσεως κάθε ιδιοτροπίας που διακατέχει ορισμένους ανθρώπους.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είναι και η νοοτροπία του Έλληνα αυτή. Σε δύσκολες περιπτώσεις σκέφτονται ορισμένοι μόνο τον εαυτούλη τους, χωρίς να κοιτούν δίπλα αν ο συνεπιβάτης τους έχει πρόβλημα. Μπορεί να έχουν συσσωρευτεί νεύρα πολλά εξαιτίθας της ταλαιπωρίας με το απαγορευτικό, αλλά αλίμονο να συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο. Βέβαια, οι νευρικοί και οι δύστροποι ανέκαθεν υπήρχαν και θα υπάρχουν. Δεν αναλογίζονται όμως ότι το πλήρωμα του πλοίου είναι 20,30,50 άτομα, ενώ οι επιβάτες 500,1000,1500... Αν ο κάθε επιβάτης εκφράζει σε τέτοιες περιπτώσεις την ιδιοτροπία του και τις παραξενιές τοιυ, τότε το πλήρωμα πρέπει να παίρνει ηρεμιστικά.

Link to comment
Share on other sites

Ναι πάντα το θέμα που μας απασχολεί είναι ο τύπος και όχι η ουσία.

Η δύστροπη κυρία είναι και άσχετος ταξειδιώτης, θα έπρεπε να ζητήσει την συγκατοίκηση, ώστε να έχει και μια βοήθεια σε κάποια δύσκολη στιγμή, εάν την χρειαζόταν... Τότε θα λέγαμε, μα κανείς δεν πήγε να την ειδοποιήσει?

Ούτε στο κρύο, ούτε στην ζέστη ...

Αλλά για να επανέλθω, με εκείνο το θέμα των απαγορευτικών... τι γνώμη έχετε, θα μπορούσε να φύγει το πλοίο, για την μικρή απόσταση μέχρι την Μυτιλήνη, η ήταν τέτοιος ο καιρός που το έβαζε σε κίνδυνο?

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το δεύτερο ερώτημα δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν είχα εικόνα των συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή. Πάντως η ΕΜΥ έδινε ανέμους εντάσεως 10 BF. Το πρώτο σκέλος του θέματος που θίγεις με την συγκατοίκηση, σπάστο και ξαναρίξτο γιατί κάτι δεν μου κολλάει έτσι όπως παραθέτεις το θέμα και δεν μπορώ να καταλάβω τη σκέψη σου.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι και 10 μποφώρ να είχε δεν θα είχε πρόβλημα ένα βαπόρι της τάξεως του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Απλά οι ίδιοι που πιθανόν να γκρινιάζαν για το απαγορευτικό θα ήταν οι ίδιοι που θα ούρλιαζαν όταν το βαπόρι θα κουνούσε πολύ.

Πιστεύω ότι τα βαπόρια της τάξεως του ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν έχουν ανάγκη με τα 10αρια του Αιγαίου απλά το μόνο που μπορεί να το θέσει σε κίνδυνο είναι ένας αστάθμητος παράγοντας όπως πηρκαγιά βλάβη στο πηδάλιο...που με το 10αρι ο κίνδυνος θα υπερπολλαπλασιαστεί από το να έχει καλοσύνη.

Αλλιώς αν ξέρουν να το ταξιδέψουν το βαπόρι δεν έχει ανάγκη.

Εγώ γύρισα με τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ με 9αρι που είναι μικρότερο από το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ήρθαμε κύριοι.

Link to comment
Share on other sites

Το να είσαι μόνς σου σε τετράκλινη είναι μεγαλείο.. αλλά όταν οι συνθήκες γίνονται όχι ευχάριστες, και επειδή δεν μπορείς να προβλέψεις, καλλίτερα είναι να υπάρχει και κάποιος άλλος που θα μπορεί να βοηθήσει σε κάποια δύσκολη στιγμή. Πόσο μάλλον όταν είναι γυναίκα με μικρό παιδί.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειχα εικονα του στενου μεταξυ μυτιληνης και τουρκιας ο καιρος πρεπει να ηταν γεματο 8 (τονιζω παλι παντα μεσα στο στενο).Πιστευω οτι το πλοιο θα μπορουσε με ξεκινησει ανετα απο χιο και έχοντας κοντρα το καιρο θα καταφερνε να φτασει λιγο αργοτερα των 3 ωρων στη μυτιληνη.κατι ομως ο καινουργιος καπετανιος του που θα εκανε σε εκεινο το ταξιδι πρωτη προσεγγιση μονος του(χωρις τον τσουκαλα) στη μυτιληνη κατι το δελτιο της εμυ που οριζει το βορειο αιγαιο απο γεωγραφικο πλατος 39 00''και βορειοτερα(απο εκει και πανω αρχιζει το στενο λεσβου τουρκιας), κρατησαν ο πλοιο στη χιο για 3 μερες

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο πρέπει να είναι τώρα καπετάνιος ο Δημήτρης ο Λειβαδάρος.Παλαιότερα πλοίαρχος του SUPERJET και κατόπιν του Ρομίλντα. Μετά τον είχα χάσει για ένα διάστημα και τώρα είναι εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Το στενο Μυτιληνης-Χιου με βορια δεν ειναι τοσο τραγικο και παλευεται.Με νοτια ειναι που εχει μεγαλο προβλημα και κουνιεσαι απο την ωρα που θα φυγεις απο Μυτιληνη μεχρι να φτασεις στον Πειραια.Απο οσο εχω δει και το λιμανι στην Μυτιληνη με βορια δεν εχει προβλημα για να δεσει καποιος με ασφαλεια.Παρολαυτα ειναι συνηθησμενο φαινομενο το βαπορι να μενει στη Χιο και να μην το αφηνουν να συνεχισει για Μυτιληνη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημερα επιτελους ξεκιναει επισκευη μετα απο σχεδον 2 χρονια το Μυτιληνη.. Νομιζω περυσι δεν ειχε παει και δεξαμενη αλλα δεν το θυμαμαι με σιγουρια. Αντε καλα τρεχαματα τωρα :P

Link to comment
Share on other sites

Τωρα που βγηκε για επισκευη το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειναι απαραιτητο να τριφτει και να βαφτει το καταστρωμα της κοντρα γεφυρας στο κομματι μπροστα στα σπιτια των σκυλων διοτι στο σημειο αυτο η σκουρια εχει αρχισει να κανει αισθητη τη παρουσια της οχι τιποτα αλλο να μην δουμε και στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ εικονες σαν κι αυτες που ειδαμε στο ελικοδρομιο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Γενικά πάντως το βαπόρι θέλει πολύ δουλειά πέραν των βαψιμάτων στον μηχανολογικό και τον ηλεκτρολογικό τομέα.Εχει να κάνει πολλά χρόνια σοβαρή επισκευή και να σσυντηρηθεί όπως πρέπει και πρέπει να κάνει φέτος σοβαρή δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι πρεπει να θελει δουλεια στο μηχανολογικο τομεα γιατι ενω τοσα χρονια εκανε ακριβως 8 ωρες για Χιο και 12 για Μυτιληνη τελευταια εχει αρχισει να προσθετει μισαωρα στους χρονους ταξιδιου του. Παντως περα απο τα μικροπροβληματα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κατα τη γνωμη μου παντα,ειναι το καλυτερο συμβατικο της γενιας του που ταξιδευει στη ακτοπλοια μας,και πλοια σαν αυτο πρεπει να αποτελουν προτυπο και μετρο συγκρισης για την καταργηση της 35ετιας που πρεπει να εξεταστει για καθε πλοιο ξεχωριστα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...