Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

3 hours ago, gtogias said:

To "Ελλάς" ίσως έχει να κάνει με την προσωρινή νηολόγηση που είχε από το ελληνικό προξενείο στην Ιαπωνία.

Σωστά, στο πλοίο είχαν χορηγηθεί Π. Ν. Ε. (Προσωρινά ναυτιλιακά έγγραφα) από το προξενείο μας στο Τόκυο το 1990, και νηολογήθηκε στην Χίο (α/α 362) το 1991.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.Ομολογω οτι δεν θυμαμαι να εχω ξανακουσει αυτη την ιστορια.

@nomikos ισως αυτο θα ηταν ιδανικο το 2020.Στα 90s που μετασκευαστικε το πλοιο ,σημασια ειχε η εσωτερικη πολυτελεια, καθως και να υπαρχουν μπολικες καμπινες.Χωρια που η ΝΕΛ ειχε το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ τοτε και αργοτερα το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ για να στελνει τα φορτηγα 

Link to comment
Share on other sites

Οντως μια ενδιαφέρουσα πτυχη της ιστοριας του πλοιου που δεν γνωρίζαμε. Απο οτι καταλαβαινω η ραμπα για το πανω γκαραζ θα έπεφτε προς τα πλωρα και τα φορτηγα που ηταν για πανω θα έμπαιναν απο τον πλωριο καταπέλτη. στην Ελλάδα λοιπον αυτο δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει αφου η φορτοεκφόρτωση γινεται απο πρυμα. Ασε που η γραμμη οπως ειπε και ο πολμυτ απαιτούσε καμπίνες

Link to comment
Share on other sites

Φορτηγά στο άνω γκαράζ Μην σκεφτόμαστε με όρους του σήμερα Στο βαπόρι έγινε πολύ καλή μετασκευή,γιά τότε βασιλοβάπορο που κυριολεκτικά αναβάθμισε τη γραμμή Π-Χ-Μ

9 hours ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Σωστά, στο πλοίο είχαν χορηγηθεί Π. Ν. Ε. (Προσωρινά ναυτιλιακά έγγραφα) από το προξενείο μας στο Τόκυο το 1990, και νηολογήθηκε στην Χίο (α/α 362) το 1991.

Απορώ το πως έγραψαν ΕΛΛΑΣ Όντως εκείνη την εποχή υπήρχε η πρακτική των ΠΝΕ κ εγγραφή στο πλησιέστερο προξενικό λιμεναρχείο (έτσι λεγόταν πριν από μερικά χρόνια) Υπήρχαν κ άλλα τέτοια όπως στο Κόμπε
Αυτό είναι καθαρά ελληνικός θεσμός,εγώ σαν ναυτικός είχα πάει στης Σιγκαπούρης το οποίο στα αγγλικά έγραφε ναυτικό προξενείο

Η εγγραφή στη Χίο έγινε προς ικανοποίηση των πολλών Χίων μετόχων της ΝΕΛ όπως άλλωστε είχε γίνει κ με το ΟΜΗΡΟΣ

5 hours ago, mpolo said:

Οντως μια ενδιαφέρουσα πτυχη της ιστοριας του πλοιου που δεν γνωρίζαμε. Απο οτι καταλαβαινω η ραμπα για το πανω γκαραζ θα έπεφτε προς τα πλωρα και τα φορτηγα που ηταν για πανω θα έμπαιναν απο τον πλωριο καταπέλτη. στην Ελλάδα λοιπον αυτο δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει αφου η φορτοεκφόρτωση γινεται απο πρυμα. Ασε που η γραμμη οπως ειπε και ο πολμυτ απαιτούσε καμπίνες

Υποθετικά αν ήθελαν φορτηγά στο άνω,μπορούσε να αλλάξει η φορά της ράμπας όπως έγινε στο Δ ΣΟΛΩΜΟΣ

Να θυμίσω ότι το πλοίο άνοιγε τον πλωριό πλαΪνό καταπέλτη ( όταν ακόμα ήταν λειτουργικός ) τουλάχιστον στον Πειραιά  γιά ταχεία εκφόρτωση Από εκεί μπορούσε να βγεί όποιος πεζός επιβάτης ήθελε να αποφύγει την πολυκοσμία κ ήξερε την πρόσβαση ή οποία ήταν στενοί διάδρομοι κ σχεδόν κάθετες σκάλες  Κυριολεκτικά έπρεπε να κάνεις τον Ταρζάν γιά να κατεβείς!

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

O καταπελτης ανοιγε και στη Μυτιληνη ,στα εξπρες καλοκαιρινα κυριως δρομολογια,που το πλοιο ειχε αμεση αναχωρηση  για Πειραια.Δεν θυμαμαι με ποιο τροπο εφτανες πλωρα στο γκαραζ εσωτερικα ,αλλα θυμαμαι οτι ο καταπελτης ειχε μεγαλη κλιση και ηταν πραγματικα δυσκολο να βγουν τα αυτοκινητα χωρις να βρουν στο εδαφος. Λογικα αυτος ηταν και ο λογος που δεν τον πολυχρησιμοποιουσαν

Link to comment
Share on other sites

H  πρόσβαση στον πλωριό καταπέλτη ήταν δύσκολη γιατί δεν ήταν γιά επιβάτες οι οποίοι στην Ιαπωνία έβγαιναν όπως γνωρίζουμε από την πάντα με φυσούνα Όντως  ο καταπέλτης αυτός είχε μεγάλη κλίση σε σχέση με την προβλήτα γιατί απλούστατα τα λιμάνια μας δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...