Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

Διπλο ταξιδι με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αυτο το καλοκαιρι μετα απο δυο χρονια

Το βαπορι εσωτερικα διατηρηται σε πολυ καλη κατασταση με εξαιρεσεση το σαλονι της οικονομικης.Σιγουρα δεν ειναι ουτε Παλατι ουτε SUPERFAST και δεν μπορει να συγκριθει με αυτα αλλα για την ηλικια του ειναι μια χαρα.Σε γενικες γραμμες ειναι καθαρο και το πληρωμα αρκετα εξυπηρετικο σε σχεση με παλιοτερα.Αυτο που δεν μου αρεσε ηταν το ψευτοξυλινο πατωμα που εχει μπει στο διαδρομο που σε οδηγει στη ρεσεψιον.Εχει αρχισει και χαλαει σε διαφορα σημεια του και φυσικα δειχνει πολυ ασχημο.

Το σαλονι των αεροπορικων θελει μια ανακαινηση.Τα καθισματα δειχνουν τα χρονια τους και εχουν φθορες.Ας μην ξεχναμε οτι απο την αγορα του δεν τα εχουν αλλαξει και ποτε.Ευτυχως στο πισω μερος του εχει παραμεινει το μικρο σαλονακι με τα τραπεζακια και δεν γεμισε και αυτο με αεροπορικα.

Ξεχωριστη νοτα δινουν τα δυο ενυδρια που βρισκονται στο χωρο της ρεσεψιον καθως και ενας τοιχος που ειναι διακοσμημενος με παλιες φωτογραφιες απο τη Λεσβο.

Εξωτερικα τωρα το πλοιο ηταν μεν καθαρο και στα δυο ταξιδια που εκανα αλλα στη καλυτερη κατασταση δεν το λες.Σε πολλα σημεια εχει σκασει η μπογια και φαινεται το παλιο πρασινο χρωμα και εχει αρκετες λακουβες η λαμαρινα.Αυτο που θελει φτιαξιμο ειναι τα πεδιλα του καταπελτη της πλωρης τα οποια ειναι μεσα στη σκουρια.

Για το φαγητο τα ειπαμε και αλλου.Με χαλασε παντως που δεν χρησιμοποιηται πλεον το εστιατοριο.Το συγκεκριμενο μερος ειναι ανοιχτο παντως οση ωρα λειτουργει το self service και οποιος θελει μπορει να παρει το δισκο του και να φαει εκει.Αν δεν εχουν σκοπο να το ξαναχρησιμοποιησουν παντως ας το κανουν ενα μικρο σαλονακι ωστε να αποσυμφορηθει και τα σαλονι της διακεκριμενης τις μερες αιχμης που δεν βρισκεις να κατσεις.

Η ταχυτητα του εχει πεσει λιγακι και πλεον κανει τη Χιο σε 8.30 ωρες.Περιπου μισο μιλι κατω ειναι αυτη η διαφορα.Εχω την εντυπωση παντως οτι εχει μειωθει αισθητα το vibration.Ακομα και στη μανουβρα στη Χιο το vibration δεν ηταν εντονο.Δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου αλλα αν εχει ταξιδεψει και κανας αλλος φετος ας μας πει την αποψη του.

Στον καιρο δεν τα πηγε και ασχημα.Με 7αρι και στα δυο ταξιδια κουνουσε μεν αλλα υποφερτα και χωρις να ταλαιπωρησει τον κοσμο.Οταν ανεβαιναμε που ειχαμε τον καιρο στην πλωρη μονο εκανε κανα δυο καλες βουτιες και παραλιγο να βρεξει μερικους που καθονταν στο μπαλκονακι της πλωρης.Ευτυχως που φυσουσε και τα νερα τα πηγε στο πλαι και γλιτωσαμε:D:D

Πρεπει να ειναι παντως μακραν το πιο περιποιημενο απο τα υπολοιπα της ΝΕΛ.Στο ΘΕΟΦΙΛΟ δεν μπηκα αλλα οσοι γνωστοι μου ταξιδεψαν φετος μονο καλα λογια δεν ειχαν να πουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εχω την εντυπωση παντως οτι εχει μειωθει αισθητα το vibration.Ακομα και στη μανουβρα στη Χιο το vibration δεν ηταν εντονο.Δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου αλλα αν εχει ταξιδεψει και κανας αλλος φετος ας μας πει την αποψη του.

Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του φίλου polmyt για το vibration. Σε πρόσφατα ταξίδια σε καμπίνες σε όλα τα σημεία (πλώρα, πρύμα κ.λπ.) και με διάφορους καιρούς (0-7Bf) μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το σχεδόν ανύπαρκτο vibration, αλλά και η πολύ καλή συμπεριφορά του πλοίου στον καιρό (συνδυασμός καλοτάξιδου πλοίου και ικανοτήτων πληρώματος).

Σε γενικές γραμμές τόσο το πλοίο όσο και το ταξίδι του θα έλεγα ότι είναι Α+ δεδομένης της ηλικίας αλλά και των δυνατοτήτων που έχει η εταιρία αυτήν την περίοδο για αναβαθμίσεις και συντήρηση του ξενοδοχειακού πέραν των απολύτως βασικών απαιτήσεων.

Μελαγχολική νότα οι αναρτημένες στους διαδρόμους δημοσιεύσεις με τις βραβεύσεις προ 15ετίας - περασμένα μεγαλεία και αβέβαιο μέλλον...

Link to comment
Share on other sites

Και εγω ειχα ταξιδι με το Μυτιληνη το καλοκαιρι και μου εκανε πολυ θετικη εντυπωση ολα οσα αναφερει ο φιλος παραπανω...

Ανετο στον καιρο (7+ μποφορ) χωρις το ενοχλητικό κουνημα που ειχε παλια!!

Πολυ φιλικο πληρωμα και αρκετα καλο και σε καθαριότητα.

Link to comment
Share on other sites

sorry επειδη δεν καταλαβα καλα. το βαπορι πρωτα κουνουσε στα 7 μποφωρ και τωρα δεν κουναει;

πως εξηγειται αυτο ναυπηγικα; το σαβουρωνουν περισσοτερο; επισκευασαν τα stabilisers;

ΥΓ: αν ξερει κανεις ας μας πει για τον διπλο δεξαμενισμο

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια απορία είχα και εγώ φίλε proud, και δεν τολμούσα να την εκφράσω μην με πουν και άσχετο (όχι ότι δεν είμαι δηλαδή :D:D:D).

Επειδή μόλις πριν ένα χρόνο είχα ταξιδέψει με το πλοίο και είχα νοιώσει κι εγώ το έντονο vibration, τι μπορεί να άλλαξε ώστε αυτό (το vibration) να μην υπάρχει πια, ή τουλάχιστον να έχει μειωθεί αισθητά ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

φετος οτι εφαγα στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ τουλαχιστον θυμισε κατι απο τα παλια.

Μια απο τα ιδια polmyt...μονο που εγω δεν εφαγα:D,δηλαδη:με την παροδο των ετων,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ παραμενει σαν το παλιο καλο κρασι:rolleyes::P

Ξεχωριστη νοτα δινουν τα δυο ενυδρια που βρισκονται στο χωρο της ρεσεψιον καθως και ενας τοιχος που ειναι διακοσμημενος με παλιες φωτογραφιες απο τη Λεσβο.

Ιδου και η πινακιδα στον συγκεκριμενο τοιχο αλλα και η κορνιζα με τα oscar του παποριου!Κατεβαστε και το παρακατω rar-ακι για να παρετε μια γευση απο το εσωτερικο του πλοιου;)

Dormitories.rar

Link to comment
Share on other sites

Τοσες φωτο εσωτερικες φωτο απο τα ιδια μερη με κοσμο που κοιμαται.Ενταξει το καταλαβανε ολοι οτι στα νησια μας προτιμανε sleeping bag:D

Περα απο την πλακα αυτο που μου αρεσε παντα σε αυτο το βαπορι ειναι οτι απο τη στιγμη που μπαινεις μεσα μυριζει Χιο και Μυτιληνη σε αντιθεση με το ΘΕΟΦΙΛΟ και τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ.Παντου φωτογραφιες απο τα νησια,χαρτες,αντιγραφα απο πινακες του Θεοφιλου(του ζωγραφου μην ψαχνεται κανεις) κλπ.

Εκτος απο αυτα που εχουμε ανεφερει πλεον υπαρχει και ενας μικρο καδρο με το πλοιο ζωγραφισμενο δημιουργια του καπτα Μανωλη Φραγγιαδακη.Και φυσικα ο τοιχος με τις διακρησεις απο την ΕΜΥ και απο τις πρωτιες στα λιμανια των νησιων που βρισκεται ακριβως απεναντι απο τη ρεσεψιον.Προσωπικα μου αρεσει και το αναγλυφο με τα Ιαπωνικα ζωδια που ειναι αρκετα περιποιημενο και βρισκεται στην πρυμνη του βαποριου.

Η φωτο δεν ειναι φετινη αλλα η κατασταση ειναι ιδια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Αν το ais του ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν κανει παιχνιδακια οπως παντα(ais chios & marine traffic το δειχνουν στο ιδιο σημειο παντως),φαινεται να βρισκεται ακομα στην Χιο εχοντας αφηχθει κανονικα στις 9.Δεν ξερω αν καποιος shipfriend εχει οπτικη επαφη με το λιμανι να μας πει,μιας και η webcam βλεπει αλλου.:o

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την πρωτη εβδομαδα του Νοεμβρη με την επιστροφη του Ν.ΧΙΟΣ, δενει επιτελους το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να κανει την ετησια του. Περσυ ειχε δεσει μολις μια εβδομαδα για δεξαμενη. Φετος θα δεσει για καιρο (ακουσα για 1,5 μηνα τουλαχιστον).

Link to comment
Share on other sites

Ε καιρος ειναι να κανει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ μια συντηρηση της προκοπης.Δυο χρονια τουλαχιστον χωρις ακινησια ειναι πολλα για βαπορι της ηλικιας του.Για να μην ξαναθυμηθουμε τι συντηρηση εκανε τα τελευταια χρονια της παλιας ΝΕΛ.

Ιδανικο θα ηταν απο τι στιγμη που δειχνουν οτι θελουν να του κανανε και μια αμμοβολη καποια στιγμη αλλα στην εποχη μας και με τα οικονομικα της ΝΕΛ αυτα ειναι ονειρα στο μυαλο του polmyt:p

Link to comment
Share on other sites

Στο πρόγραμμα δεξαμενισμών του ΟΛΠ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχει πάρει 2 ημερομηνίες για να ανέβει στην μεγάλη του Περάματος.

Τι έχουμε , τίποτα άξονες να βγάλουμε, περνάμε το special φέτος?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ότι η εταιρεία αποφάσισε να δαπανήσει αρκέτα χρήματα κατά την ετήσια ακινησία του πλοίου αφού θα γίνουν εργασίες στο εσωτερικό και στο εξωτερικό του, που τις θεωρώ απαραίτητες. :)

Πάντως διατηρώ ακόμα επιφυλάξεις για το αν θα πραγματοποιηθούν στο σύνολο τους οι αρχικές σκέψεις. :confused:

Αύριο αν ο καιρός το επιτρέψει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα πραγματοποιήσει το τελευταίο του δρομολόγια πριν την ετησία.

Καλή ξεκούραση και το περιμένουμε ξανά με ανυπομονησία.

Link to comment
Share on other sites

Το απαγορευτικό έληξε τα μεσάνυχτα αλλά έφυγε μόνο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ, παίρνοντας και τους επιβάτες, τα οχήματα και τα φορτηγά του ΛΙΣΣΟΣ ;) το οποίο θα πραγματοποιήσει κανονικά το απογευματινό του δρομολόγιο.

Στη Χίο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αν και έφτασε στις 03:00 έφυγε στις 08:00 αφού είχε εκ νέου απαγορευτικό, οπότε αναμένεται στον Πειραιά στις 16:15.

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοιο προκειται να γίνει ανακαινηση σε καποιους χορους. η ακινησια του θα διαρκεσει περιπου 20 - 30 μερες.

Μηπως ξερουμε σε ποιους χωρους προκειται να γινει ανακαινηση και τι θα περιλαμβανει αυτη?Οχι τιποτα,αλλα αμα ειναι να το κανουν σαν το ΘΕΟΦΙΛΟ που καθε πορτα που περνας νομιζεις οτι εισαι και σε αλλο βαπορι ας το αφησουν οπως ειναι.

Πάντως διατηρώ ακόμα επιφυλάξεις για το αν θα πραγματοποιηθούν στο σύνολο τους οι αρχικές σκέψεις. :confused:.

Τις ιδιες επιφυλαξεις εχω και γω.Δεν νομιζω αυτη η ΝΕΛ να δαπανησει ιδιαιτερα χρηματα για ενα μεγαλο σε ηλικια βαπορι το οποιο με τον ενα ή με τον αλλο τροπο εξακολουθει να στεκεται αξιοπρεπως

Μακαρι να διαψευστω παντως ;)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι με την πλώρη στο παλάς και σχεδόν σβηστό. Άσχημη εικόνα, με ελάχιστα φωτα αναμένα κάτι που σε κάνει από μακριά να μην το αναγνωρίζεις :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...