Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

Ευχαριστω τους απαντησαντες και ειδικα τον Αποστολο. Με αλλα λογια η κινηση αυτη γινεται για λογους ασφαλειας και για να αποφευχθουν πιθανες ζημιες απο ξυσιμο η προσκροιυση της πρυμης.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ταξιδεψα μαζι του(Χιο-Μυτιληνη) μετα απο 2,5 χρονια κ αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν πως το vibration της πρυμνης εχει πιασει τελικες:rolleyes:! Μην νομιζεται πως ειμαι κανενας παραξενος κ με ενοχλει,ισα ισα σε διευκολυνει για εναν υπνακο κ επισης το 'τρεμουλοκουνηματακι' υπαρχει σε ολα τα βαπορια ανεξαρτητως ηλικιας.

Αυτο που ειδα παντως στο συγκεκριμενο πλοιο ηταν ολοκληρη η πρυμνη να κουνιεται μαζικα κ εμφανεστατα με το γυμνο ματι.Οποιος ταξιδεψει ας κατσει σε ενα απ τα πρυμνια μπαλκονια του κ θα το παρατηρησει ανετα.Να σημειωσω πως η θαλασσα ηταν λαδι.

Γνωμη μου ειναι παντως,πως το πλοιο με το συγκεκριμενο vibration,υφιστανται συνεχεις καταπονησεις των μεταλλων του κ το φαινομενο του συντονισμου,θα αρχισει να ταλανιζει ολο το σκαρι του.:)

Link to comment
Share on other sites

Το να συντονιστεί η γάστρα με το vibration της πρυμνης που γίνεται σε τελείως διαφορετικές συχνότητες δεν νομίζω πώς είναι εύκολο. Περισσότερο υφίσταται θέμα ταλαιπωρίας του κόσμου παρά θέμα καταπόνησης του σκάφους

Link to comment
Share on other sites

Οπως και να εχει παντως,το φαινομενο της κοπωσης της μεταλλικης κατασκευης λογω του vibration στο συγκεκριμενο τμημα δεν παει να ισχευει και ειναι κατι το οποιο πρωταρχικα δεν ειχε μελετηθει,αφου στην Ιαπωνια το πλοιο ειχε ελαχιστες σε σχεση με σημερα υπερκατασκευες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δε ξέρω :( πάντως ο χάρτης που μόλις τσέκαρα το λέει αγριλιά για την ακρίβεια όμως η φώτο τραβήχτηκε απο τη κράτηγο κοντά στις ανεμογεννήτριες

Link to comment
Share on other sites

στη μυτιληνη το προφερουμε "αγριλια",ομως επισημα σε χαρτες το γραφει "αγρηελος". στη παραπανω φωτο ειναι "κουκλα" το βαπορι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Άκουσα και το αναφέρω με επιφύλαξη ότι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πρόκειται να αποδρομολογηθεί απο τη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης τέλος Σεπτέμβρη δεν θα πω για πόσο γιάτι μου είπαν ένα χρονικό διάστημα που με άφησε άφωνο και που θεωρώ λίγο τρελό το να γίνει

Πάντως απο 01/10 φαίνεται το ΘΕΟΦΙΛΟΣ μόνο του μέρα πάρα μέρα για Χίο Μυτιλήνη.Για να δούμε θα ανηφορήσει τελικά ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ η αν ευσταθεί η πληροφορία μου θα βρεθούμε μπροστά στο εφιαλτικό σενάριο που φοβόμασταν απο τις αρχές του καλοκαιριού?μόνο που η λεπτομέρεια είναι ότι αυτό τώρα έχει πρωταγωνιστή το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και οχι το ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Στέφανε, έχω παρατηρήσει αυτό που γράφεις παραπάνω στο site της ΝΕΛ από καιρό, απλά δεν το ανέφερα γιατί υπέθετα ότι πρόκειται για την καθιερωμένη ετήσια ακινησία. Πολύ φοβάμαι ότι τα πράγματα εξελίσσονται χειρότερα από ότι φοβάσαι και δεν τολμώ να αναφέρω τις σκέψεις μου αυτήν την στιγμή, πριν δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση γιατί μπορεί να αναστατώσω και να στεναχωρήσω άδικα πολλούς από εδώ μέσα και δεν το θέλω.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δε μπορεί να αναφέρει τις σκέψεις του αυτή τη στιγμή αν και ολοι τα ίδια περίπου σκεφτόμαστε anyway εγω εύχομαι η πληροφορία να μην ισχύει η εστώ να γυρίσει ο Ταξιάρχης πράγμα το οποίο μου φαίνεται δύσκολο γιατί λέγεται ότι η γραμμή στο Σάουντι Αράβια έχει πολύ κίνηση

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεψα αποψε με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ μου εκλεψε την καρδια για μια ακομη φορα. Δεν ειχε πανω απο 400 επιβατες κ ετσι το ταξιδι ηταν πολυ ανετο. Καθαρο, ευρυχωρο, ανετο ταξιδι παρα τα 6-7 μποφωρ στο κεντρικο αιγαιο (απο Νοτια Χιο μεχρι Μακρονησο κουναγε πολυ). Στους χρονους του απλως Εγγλεζος. Καλο φαγητο, καθαρα καταστρωματα και vibration αρκετο αν κ οχι ανυποφορο. Πληρωμα κεφατο κ χαμογελαστο. Καμπινες που δε θυμιζουν πλοιο 34 ετων...Την ημερα που η ΝΕΛ θα υπογραφει την πωληση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ νομιζω πως θα υπογραφει κ τη θανατικη της καταδικη.:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Οποιος θελει να δει το Μυτιληνη στα κιτρινα της Καλλιστη ας παει μια βολτα απο το Νεο Μωλο. Καλα καλα μη βαρατε, μια πλακα καναμε :P

Μετα την επιτυχημενη μεταμορφωση του Ταξιαρχη :) και το Μυτιληνη στα μπλε. Δε θα ελεγα οτι ενθουσιαστηκα κιολας.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά γιατί λέτε όλοι πως είναι το ίδιο μπλέ με τη hellenic εγώ το βλέπω πιο ανοιχτό ίδιο μπλέ με τη hellenic έχει η saos

Πράγματι στη πρύμνη είναι γραμμένο το ΟΜΑΚΟΜΑΙ ακόμα κάποιος παρατηρητικός μπορεί να διακρίνει το VEGA να αχνοφαίνετε στη πρύμνη

Link to comment
Share on other sites

Μπα εγώ νομίζω ότι είναι ίδιο μπλε με τα Blue Star.

Μπορεί να το ονομάσουνε και Blue Star Mytilini για να μπερδέψουνε ακόμα πιο πολύ τον κόσμο.... :D

Για μένα πάντως, άσχετα με το αν είναι cobalt blue, prussian blue ή "hellenic" blue, το καταστρέψανε το βαποράκι με το βάψιμο. Ήταν πολύ πιο όμορφο άσπρο.

Αν μείνουν μόνο στο βάψιμο μικρό το κακό.....

Άλλο φοβάμαι εγώ:

Το "χαμόγελο του fido-dido" το βάλανε στις μπαντες ή ακόμα..... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πρωί θα μεθορμήσει στο κεντρικό λιμάνι με πλοίαρχο τον αρχιπλοίαρχο Νίκο Βλάχο και το απόγευμα θα αντικαταστήσει τον ΘΕΟΦΙΛΟ ξεκινώντας δρομολόγια στην θέση του με πλοίαρχο τον Μανώλη Φραγκιαδάκη

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...