Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γνωρίζουμε προς τι η καθυστέρηση; Γραφειοκρατικά θέματα ή αντίστοιχη περίπτωση Αγιασου και Μακεδονία με επισχέσεις που τελικά δεν κατάφεραν να μεταβιβαστούν; Είναι συγκινητικό ωστόσο ότι το πλοίο βρίσκεται σε τόσο γνώριμα νερα αυτές τις μέρες. Οι κάτοικοι θα το βλέπουν σβηστο και ταλαιπωρημένο, που άλλοτε  έσφυζε από φως και ζωή και τους μετέφερε στον προορισμό τους. Εύχομαι με τόσο πέρα δωθε να μην καταλήξει να το αγκαλιάσει η θάλασσα που το αγάπησε…

Link to comment
Share on other sites

Εχει απαντησει σε αυτο ο @Petros P

On 5/27/2022 at 8:01 PM, Petros P said:

Απλα προσπαθούν στο ναυπηγείο να κάνουν χώρο να πάει κατευθείαν στεριά , μη το δέσουν πουθενά άλλου . Με τόσα drill ships και rigs που έχουν πάει είναι λίγο δύσκολο να πάνε κάποιου μεγέθους πλοίου 

Link to comment
Share on other sites

Να ρίξω μια φιδιά.., λέτε να το πάρει ο Θεοδόσης και αφού το σουλουπώσει, να διπλώσει το Σμυρνα στο Θεσσαλονίκη-Σμύρνη..? Έχει προίστορία σε κάτι τέτοια... 

Link to comment
Share on other sites

On 5/27/2022 at 8:01 PM, Petros P said:

Απλα προσπαθούν στο ναυπηγείο να κάνουν χώρο να πάει κατευθείαν στεριά , μη το δέσουν πουθενά άλλου . Με τόσα drill ships και rigs που έχουν πάει είναι λίγο δύσκολο να πάνε κάποιου μεγέθους πλοίου 

Αυτό .

Link to comment
Share on other sites

Πέρσυ είχαν φτάσει 5 κρουαζιερόπλοια μαζί και τα έκατσαν το ένα πίσω από το άλλο, ενώ όλο το διαλυτήριο ήταν τίγκα στα σκραποβάπορα και φέτος το Μυτιλήνη δεν πλησιάζει καν στον κόλπο, αλλά κόβει βόλτες ρυμουλκούμενο μίλια μακριά. Περίεργα πράγματα

Link to comment
Share on other sites

D9A7A7B7-FAAB-439C-A5D7-2B900D8B90E5.thumb.jpeg.c3e398d9ce003e6fb4034233a4bc6683.jpeg

Το καράβι όσο ξέρω είναι να πέσει μεταξύ castors sei και Θεοφίλου με τον Θεόφιλο να ειναι λίγο πιο πλαγια . H κάθε γιαρδα έχει περίπου 45 μέτρα πλάτος εκτός από μερικές που είναι λίγο μεγαλύτερες . Πολλές φορές «νοικιάζουν» θαλάσσιο χώρο . 

Όταν είχε κάνει κάποια στιγμή το χειμώνα κάτι πολύ Δύνατους ΒΔ , τους … μαμησε τα σχέδια αφου rigs μισοκομενα πήγαν δεξιά .. θέλει πολύ προσοχή αφου δεν έχουν άγκυρες πίσω και είναι φτερό στον άνεμο 

 

η φωτό σημερινή από το ship breaking
 

101CA673-939D-4F44-BEFB-AD4AE36B53B8.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ένα καλοσυντηρημένο Μυτιλήνη θα έκανε μεγάλη ζημιά σε ορισμένους ακόμα και τη σημερινή εποχή.Μπουχτήσαμε με τα μονοπώλια..Και το λιβανισμα ορισμένων...

Εγώ ελπίζω..

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Petros P said:

...Το καράβι όσο ξέρω είναι να πέσει μεταξύ castors sei και Θεοφίλου με τον Θεόφιλο να ειναι λίγο πιο πλαγια . H κάθε γιαρδα έχει περίπου 45 μέτρα πλάτος εκτός από μερικές που είναι λίγο μεγαλύτερες . Πολλές φορές «νοικιάζουν» θαλάσσιο χώρο...

Eμενα δεν μου κανει εντυπωση οτι ειναι κορεσμενο το διαλυτηριο. Δεν το αμφισβητω. Με παραξενευει ομως που αντι να φουνταρει στον ορμο και να παραδοθει εκει (και μετα να αναλαβει ρυμουλκο του διαλυτηριου), συνεχιζει να βολοδερνει ρυμουλκουμενο κοντα μια εβδομαδα. Εχουμε δει αρκετες φορες πλοια να μενουν στην αγκυρα λιγες μερες, πριν  αδειασει θεση και κατσουν στην παραλια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάτι παίζει με το ...LENE. Δεν είναι δυνατόν να βολοδέρνει μια βδομάδα τώρα στα ανοιχτά με το ρυμουλκό και το CHRISTOS LXI  που ρυμουλκεί το κρουαζιερόπλοιο που ήταν στου Σπανόπουλου (μου διαφεύγει το όνομά του) να έχει ξεκινήσει 1 εβδομάδα αργότερα να είναι μέσα στον κόλπο και να παραδίδει (απο ότι φαίνεται). Για αυτό που βρέθηκε θέση?

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρον.

Θυμάμαι το Μακεδονία. Τη δεύτερη φορά που έφυγε πήγε και καλά Besiktas για μετασκευή και τελικά μετά από έξι μήνες είδαμε μια μίνι φωτό του, κομμένο μέχρι τη μέση. Aliaga εννοείται. Όχι Tuzla

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδία, λέτε να υπάρχουν ακόμα ελπίδες τώρα που μεταφέρθηκαν και τα χρέη; Έχουμε δει πόλλες νεκραναστάσεις, δεν θα μου φαινόταν απίθανο για τέτοιο βαπόραρο...

Link to comment
Share on other sites

Θα πρεπει να ξανακανουμε την ιδια διαχρονικη κουβεντα

Αντε και παιζει τετοιο σεναριο,τι παραπανω θα προσφερει το συγκεκριμενο πλοιο εκτος απο το συναισθηματικο κομματι σε μερικους απο εμας;

Ειναι ηδη στα 49 και παρατημενο 7χρονια.Βασιλοβαπορο ηταν καποτε,οπως καποτε βασιλοβαπορα ηταν ο ΚΑΝΑΡΗΣ ,ο ΜΙΑΟΥΛΗΣ κλπ.Θελουμε να κανουμε τετοια πισωγυρισματα;

Δεν ξερω τι παιζει, αλλα το HOROZ στην ιδια περιοχη κανει drifting μαζι με το πλοιο ,οποτε στην πραξη δεν βλεπω να αλλαζει κατι εκτος απο την αλλαγη του ρυμουλκου

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να υπάρχουν εκκρεμότητες του πλοίου εδώ και να μη θέλει ο Σπανόπουλος να λερώσει τα χέρια του. Θυμηθείτε και τα μανουσοβαπορα. Στα ρυμουλκά είχαν ασκηθεί πιέσεις να τα φέρουν πίσω

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το ρ/κ HOROZ ήρθε από βόρεια χωρις να ρυμουλκει κάτι και παρέλαβε κάτι στην ίδια περιοχή που ήταν το CHRISTOS.... (μάλλον το ....LENE) φαίνεται και από την νυν ταχύτητα. Ο προορισμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ υπήρχε άραγε και πρίν?

Link to comment
Share on other sites

Θα το ξαναγράψω γιατί αρχίζει και κάποιοι γράφουν ανυπόστατα πράγματα στα ιντερνετ 😛

Δεν υπάρχει χώρος . Τώρα γιατί ξεκίνησαν καλή ερώτηση . Αλλά γιατί άλλαξε ρυμουλκό,υποθέτω σταλίες λιγότερες λόγω μικρότερου ρυμουλκού 

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζει να βολοδερνει νοτια του Πλωμαριου, με το Horoz πλεον, ενω το CHRISTOS XXXIV που ηταν ο... ring bearer ως τωρα, ειναι σταματημενο, φουνταρισμενο λογικα, ανατολικα της Χιου ανοικτα της Αγιας Ερμιονης.

Ολα αυτα ενω το Libra που εφυγε 6 μερες μετα εχει ηδη κατσει στην παραλια, χωρις να αλλαξει ρυμουλκο εν πλω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...