Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts


Mytilene Main Particulars / Μυτιλήνη Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: MYTILENE
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Vega(1973-1990)
IMO Number: 7332672
LOA / Μέγιστο Μήκος: 138,30 m
Breadth / Πλάτος: 22,40 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 9124 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1973
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Naikai, Japan
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick, 14121 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1991
Operator/Διαχειριστής: NEL Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Shin Higashi Nihon Ferry
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Chios-Lesvos
 

____________________________________________________________

(1973, ex-Vega)

 

 

.

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετα απο αρκετο καιρο ταξιδεψα με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Οι εντυπωσεις εξακολουθουν και ειναι αρκετα καλες

Καταρχην το πλοιο δεν εχει χασει καθολου τα μιλια του παροτι εχει να κανει δεξαμενισμο τουλαχιστον εναμιση χρονο.Πειραιας-Χιος φαναρι με φαναρι 8 ωρες και 10 λεπτα και Χιος-Μυτιληνη παλι φαναρι με φαναρι σε 2 και 40.Οι εσωτερικοι του χωροι ηταν σε πολη καλη κατασταση και δεν εχουν καμια σχεση με το ΘΕΟΦΙΛΟ.Το ιδιο και οι εξωτερικοι χωροι του που δεν διεκρινες ιχνος σκουριας λες και ειχε βαφτει πριν 1 βδομαδα.

Καινουριο χαρακτηριστικο τα μπαρ μου εχουν γινει ολα FLOCAFE.

Εντυπωση μου εκαναν τα δυο ενυδρια στην ρεσεψιον ενα με τροπικα ψαρια που υπηρχε απο παλιοτερα και το αλλο με χρυσοψαρα.Πολυ καλη ιδεα ακομα και ενας τοιχος που εχει γεμισει με παλιες φωτογραφιες απο την Μυτιληνη.

Στα αρνητικα οι τιμες στα μπαρ που ενω δεν ειναι τραγικες εχουν κανει το κολπο με τον μεγαλο καφε και ετσι πληρωνεις αναγκαστικα 3 Ευρω τον καφε.

Στα κλου του ταξιδιου το φουνταρισμα εξω απο την Μυτιληνη για μια ωρα λογω αυξημενης κινησης.Ηταν μεσα ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και απο πισω μας ερχοταν το κρουαζιεροπλοιο SILVER WIND.Ετσι το λιμεναρχιο εδωσε προτεραιοτητα στο κρουαζιερπλοιο και εμεις περιμεναμε να αδειασει θεση.Το λιμανι χωραει 3 πλοια ταυτοχρονα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Φουντάρισμα εξω απ τη Χίο? Δεν το χω δεί πουθενά αυτό! Φαινετε ότι οι περικοπές άρχησαν κ για οικονομια στα πετραιλαια φουνταρε κ απ οτι καταλαβένω οι μηχανες σταμάτησαν. Πάντως το λιμάνι της Χίου ειναι κάτι παραπάνω απο τραγικό αν όχι ελεεινό. Ο νομάρχης μόνο να φωνάζει για πλοία είναι...

Link to comment
Share on other sites

Οταν εγώ λέω πως οι λιμενικοί δέν ξέρουν νά βάλουν δυό βαπόρια σέ μιά σειρά,κάτι ξέρω.Είναι δυνατόν νά δώσουν προτεραιότητα στο κρουαζιερόπλοιο (που θά κάτση τουλάχιστον 12 ώρες στο λιμάνι) καί όχι στο πλοίο τής γραμμής που πρέπει να αφήση τους αφικνουμένους,νά πάρη τους απερχομένους καί να ξαναφύγη;

Αλλά βέβαια,ποιός λιμενικός έχει κάνει ποτέ σέ βαπόρι τής ακτοπλοϊας γιά να ξέρη;

Link to comment
Share on other sites

Δεν φουνταρε εξω απο την Χιο αλλα εξω απο την Μυτιληνη.Για μενα καλα κανενε και βαλεμε πρωτα το κρουαζιεροπλοιο.Αυτο θα εφευγε κατε τις 6 το απογευμα ενω το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν βιαζοτενε ειχε αναχωρηση το απογευμα και ειχε απειρο χρονο

Link to comment
Share on other sites

Τό πλοίο μπορεί νά μή βιαζότανε,βιαζόντουσαν όμως σίγουρα οί επιβάτες....

Κάποιοι απ'αυτούς-αρκετοί ίσως-δέν πήγαιναν στη Μυτιλήνη γιά τουρισμό ή διακοπές,αλλά γιά δουλειές ή άλλες υποχρεώσεις κι'έπρεπε συνεπώς νά βγούν απ'το βαπόρι όσο το δυνατόν πιό γρήγορα.

Οι τού κρουαζιεροπλοίου είναι ευνόητο οτι είχαν πάει γιά τουρισμό,οπότε δέν τους χάλαγε νά περιμένουν καί μιά ώρα έξω απ'το λιμάνι μέχρι νά φύγη κάποιο από τά άλλα.Στό κάτω-κάτω,αυτοί είχαν καί πισίνα για νά ρίξουν καί καμμιά βουτιά περιμένοντας...

Επιμένω οτι σέ τέτοιες περιπτώσεις πάντα πρέπει νά δίνεται προτεραιότητα στά πλοία τής γραμμής καί όχι στά κρουαζιερόπλοια.

Εννοείται πως ακόμα καλύτερα θά ήταν νά κάνουν πιό μεγάλα τά λιμάνια στά νησιά ώστε νά μήν είναι τά βαπόρια το ένα πάνω στό άλλο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά από 2 ολόκληρα χρόνια, επιτέλους και πάλι ταξιδάκι με τα συμβατικά της ΝΕΛ.

Αναχώρηση στις 21:00 Πειραιά. Όπως έχει γράψει και ο Nick αλλού το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι για να συγχρονίζεις τα ρολόγια σου. Αν και είχε φτάσει στις 19:00 από Μυτιλήνη εντούτοις (ξε)φόρτωσε ανετότατα και έφυγε ακριβώς στην ώρα του ταυτόχρονα με τους χτύπους του ρολογιού!!

Εσωτερικά το πλοίο εξακολουθεί να παραμένει σε καταπληκτική κατάσταση παρά τα 15χρονάκια του στην Ελλάδα. Μόνο οι τουαλέτες έχουν μια διαρκή υποβάθμιση χρόνο με το χρόνο αλλά και πάλι παραμένουν σε απείρως καλύτερη κατάσταση από άλλα πλοία ίδια ηλικίας. Οι καμπίνες και τα σαλόνια του η ίδια σταθερή αξία που του δινε για χρόνια τις πρωτιές στον "Εφοπλιστή"! Τις κλασσικές έντονες δονήσεις να μην είχε, ειδικά στην πρύμη θα ήταν όλα άψογα.

Από ταχύτητα και ακρίβεια δρομολογίου? Super. Ακριβώς στο ωχτάωρο έξω από τα φανάρια της Χιου. Και παρά την 25λεπτη αναμονή για να ξεκουμπιστεί το Δημητρούλα, ξανά στο 12ωρο έξω από τα φανάρια της Μυτιλήνης!

Με λίγα λόγια 15+ χρόνια μετά την έλευσή του εξακολουθεί κατ' εμέ να παραμένει η no.1 επιλογή για ταξίδι σε Χίο Μυτιλήνη! Είναι πραγματικά δείγμα του τι μπορεί να κάνει η προσοχή και η σωστή συντήρηση, και μακάρι το ελληνικό κράτος να αναγκαζε τους πλοικτήτες να κάνουν το ίδιο σε κάθε πλοίο....

Υ.Γ. Η επιστροφή με Θεόφιλο στο αντίστοιχο τοπικ.

Link to comment
Share on other sites

Καινουριο χαρακτηριστικο τα μπαρ μου εχουν γινει ολα FLOCAFE.
Εκείνη η ανείπωτη αθλιότητα στο Μπαρ-ντισκοτέκ στο τελευταίο κατάστρωμα εξακολουθεί να υπάρχει?

Για όποιον δεν ξέρει θα πω ότι υπήρχε (υπάρχει?) ένα μπαρ-ντισκοτέκ (ο Θεός να την κάνει) όπου χάριν 5-10 νταλκαδιασμένων φαντάρων και νταλικέρηδων υπέφερε όλο το τελευταίο κατάστρωμα από μια άθλια μουσική υπόκρουση μέσα από ένα αθλιότερο ηχοσύστημα!

Το οποίο έπαιζε και σκέπαζε ακόμα και τις ανακοινώσεις του πλοίου και μέχρι αργά το βράδυ.

Και δεν πρόκειται για ένα ξεχωριστό χώρο, αλλά για ένα ανοικτό κατάστρωμα και μάλιστα με αριθμημένα καθίσματα!

Κατά τα άλλα συμφωνώ με τους προηγούμενους ότι το Μυτιλήνη σαν πλοίο και σαν δρομολόγια είναι αξεπέραστο στην συγκεκριμένη γραμμή.

Τα δε καταστρώματά του είναι ιδανικά για ποδηλατάδα, σε αντίθεση με τα νέου τύπου πλοία (π.χ. του BS2) τα οποία θυμίζουν μπαλκονάκια διαμερίσματος στην Κυψέλη!

Link to comment
Share on other sites

Ακομα υπαρχει και ειναι και αυτο FLOCAFE οπως και τα υπολοιπα.

Την ημερα που ταξιδεψα εγω(4/8) επαιζε μουσικη αλλα σε οχι τοσο δυνατη ενταση.Για την ιστορια να πω οτι αυτο το κομματι του καταστρωματος το κλεισανε με κατι σαν τζαμια την τριτη του χρονια στην Ελλαδα ετσι ωστε να ειναι συμφωνο με την μοδα της εποχης που ηθελε ντισκοτεκ στα πλοια.

Το αποτελεσμα οπως ειπε και ο Νηρεας ειναι αθλιο αν και δεν θυμαμαι και ποτε να εχει κοσμο και να χορευει.

Link to comment
Share on other sites

Εδω στην ακτοπλοια δεν λειτουργουν ποτε κυριως λογω νοοτροπιας ουτε τα μπαρ ουτε οι πισινες... Ειδικα για τις πισινες οι περισσοτερες η κλειστηκαν και εγιναν αποθηκες η εγιναν καμπινες. Ο Ελληνας ευτυχως ξερει να ταξιδεψει και να απολαμβανει αλλα πραγματα εν πλω. Μπαρακια βρισκει παντου :D

Link to comment
Share on other sites

Στο ΒΕΡΓΙΝΑ η πισίνα έγιναν τουαλέτες. :(

Οσο για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι απορίας άξιο πως εξακολουθεί να έχει την ταχύτητά του μιας και η συντήρηση κι ο δεξαμενισμός που του γίνονται γίνονται με το σταγονόμετρο.

Ειδικά στους δεξαμενισμούς μια νεροβολή και ένα πασάλιμα με μπογιά γίνεται κι αυτό όχι καθε χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη μεγαλη δεξαμενη του Περαματος ανεβαινει αυτην τη στιγμη το Μυτιληνη. Μου προκαλει εκπληξη, προγραμματισμενη κινηση η εκτακτη? Στα δρομολογια παντως δινεται κανονικα με αναχωρηση το βραδι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ελπίζουμε νά την μιμηθή και η δεξιά πλευρά.

Οπότε το πλοίο να επανέλθη στην αρχική του κατάσταση τότε που ήταν πλοίο και όχι διαφημιστική επιγραφή...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

23/12 ώρα 03:35 ελάχιστη ώρα πρίν την είσοδο στο λιμάνι της Χίου και ενώ ήταν ευθυγραμμισμένο με τα φανάρια έκανε μία ωραιότατη αποφυγή σύγκρουσης με αριστερή στροφή 360 μοιρών κατά τον νότιο κυματοθραύστη.

Link to comment
Share on other sites

Πλοιαρχος Χαρης Τσουκαλας, Υπαρχος ο πολλα υποσχομενος Γιωργος Ευμορφοπουλος απο το χοζοβιωτισσα και Αρχιλογιστής ο μοναδικος Μπαμπης Κοτσαμπας (ναι ο γιος του καπτα Χριστοφορου)

Link to comment
Share on other sites

O καπτα-Χάρης έχει το τσαγανό να κάνει μαγκιές με το βαπόρι αν και ο Ευμορφόπουλος που είναι αρκετά νέος ίσως δεν μπορεί να του δώσει τη σιγουριά που χρειάζετε πίσω ακόμα.Όσο για τον Κοτσαμπά όσοι τον γνωρίζουν μόνο καλά λόγια μπορούν να πουν γι αυτόν μιάς και σε κερδίζει με τη μία και σε κάνει φίλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...