Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ελλάς το μεγαλείο σου.Οταν πάρθηκε η απόφαση να αντικατασταθεί το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ από το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ στην γραμμή της Ικαρίας Σάμου τα βυθίσματα του Ευδήλου ήταν οριακά ακόμα για το ΟΛΥΜΠΙΑ με διαφενόμενο κύνδηνο να κλείσει το λιμάνι τον χειμώνα με τους πρώτους ανατολικούς καιρούς.Μπρος σε αυτό το φάσμα και κατόπιν πιέσεων της HELLENIC και του πλοιάρχου του ΠΗΓΑΣΟΣ καπτα Βασίλη Γεροντάκη προς την Νομαρχία το λιμενικό ταμείο και σε όλους τους τοπικούς φορείς αποφασίστηκε να διατεθεί κονδύλι για την πολυπόθητη εκβάθυνση του λιμανιού.
Ηρθε λοιπόν μια δράγα κάθησε λίγο καιρό έβγαλε λίγή άμμο δεν βρήκε να την πουλήσε την έριχνε στο πέλαγος και σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να παραδώσει στα αρμόδια όργανα βυθομετρήσεις του λιμανιού για να δουν κι αυτά τι έκαναν τόσο καιρό.
Οταν έφυγε η δράγα πλοίο στην γραμμή ήταν το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ το οποίο αντικαθιστούσε τον ΠΗΓΑΣΟ στην επισκευή του.Στην έκληση του καπτά Σπύρου του Θηραίου να του παραδώσουν βυθομετρήσεις οι αρμόδιοι για να ξέρει κι αυτός τι γίνεται και πως θα μπαίνει στο λιμάνι είχε γλαρόσουπα.
Ηρθε και πάλι ο ΠΗΓΑΣΟΣ ζήτησε κι ο καπτα Βασίλης Γεροντάκης τις βυθομετρήσεις του λιμανιού δεδομένου ότι το πλοίο είναι οριακό για το λιμάνι αλλά και γι αυτόν προσφέρθηκε μία εξαίσια γλαρόσουπα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι η δράγα δεν έκανε τίποτα κουβάλησε 2-3 φορτηγίδες άμμο και την κοπάνησε-τα τσέπωσε όμως- βυθομετρήσεις δεν έγιναν για να ξέρουν οι καπετάνιοι μέχρι που μπορούν να μπουν στο λιμάνι και να γυρίσουν και οι αρμόδιοι αποποιούνται όλοι τις ευθύνες τους.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε το θεμα ειναι να μην κολλησει!!

αν κολλησει χ..ε μεσα. ειδαμε και αλλου που κολλανε καθε βδομαδα και ενα. τιποτα δε γινεται. το ασχημο στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι αντι να βαλουμε καραβι που να χωραει στο λιμανι παμε να ξεχειλωσουμε το λιμανι να χωρεσει το καραβι

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι για να μην κάτσεις και βυζακώσει το πλοίο στην άμμο και μετά θέλεις ρυμουλκά μπαίνεις με πολύ λίγο δρόμο.Ελα όμως που ο ΠΗΓΑΣΟΣ είναι μονοτίμονος και θέλει δρόμο για να γυρίσει.

Επίσης για να μην κάτσεις πρ΄πει να κάνεις την μανούβρα όσο πιο κοντά στην προβλήτα γίνεται.Ελα όμως που οι προπέλες του ΠΗΓΑΣΟΥ ΄γυρίζουν ανάποδα και άμα κάνεις κοντά στην προβλήτα την μανούβρα θα σε κολήσει επάνω στην προβλήτα.

Πέρυσι ζοριζόταν το ΟΛΥΜΠΙΑ φανταστείται τι γίνεται τώρα με τον ΠΗΓΑΣΟ που είναι 15 μέτρα μακρύτερος που έχει ένα μέτρο παραπάνω βύθισμα και είνι και μονοτίμονος.

Η πολυαναμενόμενη εκβαθυνση θα έφερνε κάποια αποτελέσματα αλλά είπαμε η δράγα την κοπάνησε χωρίς να κάνει κάτι ιδιαίτερο έχοντας τσεπώσει τα λεφτά και κανείς από τους τοπικούς φορείς δεν έχει ευθύνη.Ολοι τις αποποιούνται. ;)

Link to comment
Share on other sites

ΑΙΓΑΙΑΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16/3/2005

ΙΚΑΡΙΑ: Διαμαρτυρία δημάρχου Ευδήλου για το δρόμο του λιμανιού.

Την έντονη διαμαρτυρία του εξέφρασε ο Δήμαρχος Ευδήλου για τη συζήτηση που έγινε στο Νομαρχιακό Συμβούλιο (8/3) όσον αφορά τα ώριμα έργα του νομού, ανάμεσα στα οποία δεν αναφέρθηκαν το λιμάνι Ευδήλου, η οδός προσπέλασης στο λιμάνι Ευδήλου. Και εντέλει τίθεται το ερώτημα σύμφωνα με τον Δήμαρχο Στ. Σταμούλο τι είναι πιο σημαντικό για έναν τόπο, η κατασκευή μιας μαρίνας ιδιωτικής εκμετάλλευσης ή η ολοκλήρωση ενός λιμανιού που θα βοηθήσει την ανάπτυξη ενός νησιού.

Να θυμίσουμε ότι κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε η πρόταση ένταξης της μαρίνας Πυθαγορείου (7), έναντι του δρόμου Γιεμέλια - Βρακάδες (4), και Οδός προσπέλασης στο λιμάνι Ευδήλου (1).

* Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου Σ. Τσίφτη προεγκρίθηκε η δημοπράτηση του υποέργου 1 «Κατασκευή Κρηπιδωμάτων – Εκβάθυνση Λιμενολεκάνης» του έργου «Λιμενικά Έργα Ευδήλου Ικαρίας» προϋπολογισμού 3.100.000 ευρώ. Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Σάμου.

http://www.chiostimes.com/online/portal.asp?cpage=ARTICLE&returnPage=INDEX&articleid=18969

.

Link to comment
Share on other sites

Είχαν ξεκινήσει την κατασκευή περιφερειακού δρόμου γιατι ο δρόμος του λιμανιού περισσότερο χρησιμεύει για ποδήλατα παρά για τα οχήματα.Είναι πολύ στενός και μονίμος όταν έχει βαπόρι φρακάρει.

Παράληλα είχε ξεκινήσει η κατασκευή νέου μόλου πρόσδεσης βαποριών σε διαφορετικό σημείο αλλά για να πάνε να δέσουν εκεί τα βαπόρια πρέπει να σκάψουν πάρα πολυ.Εκεί τα βυθίσματα είναι το πολύ 4 μέτρα

Ολα αυτά σταμάτησαν πριν 6-7 χρόνια επειδή δεν υπήρχαν λεφτά.

Τώρα για να δούμε λένε ότι θα ξεκινήσουν πάλι όπως λέει το χιώτικο πρακτορείο.Ο Στέλιος ο Σταμούλος ο δήμαρχος κάνει αγώνα μεγάλο και μακάρι οι προσπάθειες του να ευοδοθούν για το καλό όλης της βόρειας Ικαρίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Από Σεπτέμβρη ξεκινάει η εκβάθυνση της λιμενολεκάνης και η κατασκευή νέων προβλήτων στον Εύδηλο σε ένα χώρο ο οποίος έχει μπαζωθεί και χρησιμοποιείται μέχρι τώρα για παρκινγκ.

Απότερος σκοπός είναι να δένει εκεί στις νέες προβλήτες το πλοίο αλλά το κατά πόσο θα μπορεί και θα διευκολύνεται ο πλοίαρχος του εκάστοτε βαποριού αυτό μόνο αυτοί το ξέρουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ξεκίνησε η κατασκευή νέων κρυπηδομ΄πατων και η εκβάθυνση της λιμενολεκάνης.

Η πλάκα είναι ότι εκεί που κατασκευάζουν τις νέες προβλήτες όλοι οι καπετάνιοι που κάνουν κατα περιόδους την γραμμή που έχω συζητήσει κανείς μα κανείς δεν είναι διατεθειμένος να πάει να δέσει εκεί.

Μιλάμε ότι τον βορια και τον νοτια θα τον έχεις καταπαντα οπότε με δυνατούςανέμους δεν θα μπορεί να σταθεί το βαπόρι.

Συν ότι για να πάει να δέσει εκεί το βαπόρι θα πρέπει να διανύσει μεγάλη απόσταση με μηδενική ταχύτητα οπότε με κάποιον αξιόλογο άνεμο θα ξεπέφτει πολύ εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

α ρε ευδηλε, ολοι για σενα δουλευουνε :confused: .

Το έργο της οδού προσπέλασης του Λιμένα Ευδήλου Ικαρίας εντάχθηκε στο ΠΕΠ Β.Αιγαίου με απόφασή του γενικού γραμματέα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, κ. Σέργιου Τσίφτη. Το έργο είναι προϋπολογισμού 4.900.000 Ευρώ, και φορέας υλοποίησης είναι η Νομαρχία Σάμου.

απο τους aegean times το αποσπασμα :(

Link to comment
Share on other sites

Eίναι ένα έργο το οποίο χρονικά είχε σχεδιαστεί με την προέκταση της προβλήτας η οποία έχει ολοκληρωθεί εδώ και 10 χρόνια περίπου.

Η προέκταση ήταν η πρώτη φάση η κατασκευή νέων προβλητων απέναντι από την τωρινή προβλήτα ήταν το επόμενο στάδιο και ο παρακαμπτήριος ήταν το τελευταίο στάδιο το οποίο κυριολεκτικά θα σώσει τον Εύδηλο από το χάλι που επικρατεί τώρα.

Όλοι δρομοι από την στιγμή που θα βγεις από το βαπόρι μέχρι να βγεις έξω από το χωριό είναι εκνευριστικά στενοί με αποτέλεσμα να γίνονται απίστευτα μπλοκαρίσματα και για να περάσεις από το λιμάνι με αυτοκίνητο να συνίσταται η απαραιτητη χρήση ηρεμιστικών χαπιών.

Έτσι όπως είναι τα πράγματα και παρόλο που ο Παναγιώτης ο Ραλλης ο λιμεναρχής και το επιτελείο του καταβάλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες το βαπόρι καθυστερεί αναγκαστικά με τα μπλοκαρίσματα την αποβίβαση των οχημάτων του ενώ δεν λείπουν και τα μικροατυχήματα.

Το προσεχές καλοκαίρι που το πάρκινγκ δεν θα λειτουργεί διοτι εκεί κατασκευάζονται αυτή την στιγμή οι καινούριες προβλήτες ούτε που θέλω να σκεφτώ τι θα γίνεται.

Συνέπεια αυτών η χρηματοδότηση και η κατασκευή του παρακαμπτήριου-περιφερειακού ήταν επιβεβλημένη και σίγουρα θα αποτελέσει το ποιο ουσιαστικό έργο που θα έχει γίνει στον Εύδηλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με το νέο έτος κατέφθασε στον Εύδηλο το αμμολιπτικό ELEFANTAS το οποίο θα παραμείνει για μακρύ χρονικό διάστημα στο λιμάνι προκειμένου να βοηθήσει την δράγα στην εκβαθυνση της λιμενολεκάνης.

Τώρα όμως δημιουργείται και ένα προβλημα.Το πλοίο αυτό θα είναι μόνιμα δεμένο στο λιμάνι και με δεδομένο ότι διέρχονται και πλαγιοδετούν κι άλλα βαποράκια όπως τα γκαζαδικάκια της ΕLINOIL και της ΕΚΟ και άλλα μοτορσιπάκια θα πρέπει κάποιο από αυτά να βγαίνει έξω την ώρα της άφιξης του πλοίου της γραμμής.

Την περασμένη εβδομάδα ο ELEFANTAS ήταν πλαγιοδετημένος στην θέση πρόσδεσης του ΑΠΟΛΛΩΝΑ και καθώς έβγαινε για να μπει ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ κοπάνησε την πλώρη του (ο καιρός ήταν γραίγος 8 μποφώρ)στο μόλο στην προσπάθεια του να ξεκολήσει απο την προβλήτα ενώ για να πλαγιοδετήσει και πάλι έκανε τουλάχιστον 30 λεπτά με υπεράνθρωπες προσπάθειες από την μεριά του πληρώματος.Κι όλα αυτά 3 την νύχτα.

Το κακό είναι ότι το πρόβλημα εντείνεται ιδιαίτερα με καιρό και κυρίως με γραίγο διότι στην θέση που πλαγιοδετούν κανονικά και δεν εμποδίζουν το ακτοπλοικό κοντά στο φανάρι η ρεστία είναι πολύ μεγάλη με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν και να έρχονται πιο μέσα ΄κλείνοντας την θέση που δένει το ακτοπλοικό.

Έτσι ακόμα και ένα βαποράκι να είναι με γραίγο από 7 μποφώρ κι επάνω αναγκαστικά θα πρέπει να βγαίνει έξω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραγικό δυστύχημα με ένα νεκρό και έναν τραυματία συνέβη χθες βράδυ στον Εύδηλο Ικαρίας.

Συγκεκριμένα ο καπετάνιος του ρυμουλκού "Τελαμών" που πραγματοποιούσε εργασίες στο λιμάνι Ευδήλου, την ώρα που προσπάθησε να ανέβει στο γερανό από τη στεριά μαζί με ένα μέλος του πληρώματος γλίστρησε και έπεσε στη θάλασσα με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του.

Μαζί του τραυματίστηκε σοβαρά και το μέλος του πληρώματος που προσπάθησε να τον βοηθήσει την ώρα του περιστατικού.

Για τα αίτια του δυστυχήματος διενεργείται προανάκριση από τις λιμενικές αρχές.

Πηγή: ΑΠΕ

Το γραφω μιας και μιλαει για τον Ευδηλο , να μην ανοιγω νεο treed

Link to comment
Share on other sites

Να και από το ΑΙΠΕ πώς παρουσιάζεται η είδηση.

ΑΙΠΕ: Θανατηφόρο ναυτικό ατύχημα στο λιμάνι του Ευδήλου. Νεκρός ο 40χρονος xιώτης κυβερνήτης του ρυμουλκού "Τελαμών" Κ. Νερατζής

Οπως ενημερώνει το ΥΕΝ ατύχημα σημειώθηκε χθες το βράδυ εντός του λιμένα Ευδήλου Ικαρίας, όταν ο 40χρονος κυβερνήτης του ρυμουλκού «ΤΕΛΑΜΩΝ» Ν.Π. 7494 Κωνσταντίνος Νερατζής κάτοικος Χίου και ο 45χρονος εργάτης του πλωτού γερανού «ΧΡΥΣΑ» Ν.Χαλκίδας 04, τα οποία ελλιμενίζονται στο λιμάνι του Ευδήλου, επιχειρώντας να διασχίσουν δύο παραβεβλημένες φορτηγίδες προκειμένου να επιβιβαστούν στον προαναφερθέντα πλωτό γερανό, έπεσαν στη θάλασσα, με αποτέλεσμα να τραυματισθούν σοβαρά. Κατά τη στιγμή του συμβάντος, στην περιοχή επικρατούσαν καιρικές συνθήκες δυσμενείς (άνεμοι ΒΑ έντασης 8BF)

Με τη βοήθεια των λοιπών εργατών που βρίσκονταν στον πλωτό γερανό, οι ανωτέρω τραυματίες ανασύρθηκαν από τη θάλασσα και μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Ευδήλου Ικαρίας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του 40χρονου ναυτικού και ο σοβαρός τραυματισμός του 45χρονου εργάτη.

Ο τραυματίας, μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγίου Κήρυκου ενώ ο νεκρός, μετά τη βελτίωση των καιρικών συνθηκών, πρόκειται να διακομισθεί στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Σύρου, για τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής. Διενεργείται προανάκριση από την οικεία Λιμενική Αρχή.

http://www.chiostimes.com/online/portal.asp?cpage=ARTICLE&returnPage=INDEX&articleid=24609

Και παρακάτω μια φωτό του ρυμουλκού.

post-24-128326956492_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

To TEΛΑΜΩΝ ήρθε στον Εύδηλο επάνω στον πλωτό γερανό τα οποία τα έφερε ένα άλλο ρυμουλκό.Το Τελαμων είναι για να τραβάει εντός του λιμανιού τις φορτηγίδες και το γερανό.

Πριν 15 ημέρες που ήμουν εκεί είχα παρατηρήσει ότι ο πλωτός γερανός συνδεόταν με την προβλήτα με ένα μαδέρι αρκετά λεπτό και το ίδιο γινόταν με τις φορτηγίδες ενώ αυτές μεταξύ τους (2 είναι) ήταν ντανιασμένες.

Από αυτά τα μαδέρια κάθε άλλο παρά δύσκολο είναι να χάσεις την ισορόπία σου ενώ και η φορτηγίδες με έναν καλό καιρό δεν είναι δύσκολο να ανοίξουν μεταξύ τους να πέσει κάποιος αναμεσα και να σσκοτωθεί.

Τώρα ότι και να έγινε από τα δύο δεν έχει πολύ σημασία το θέμα είναι ότι ο άνθρωπος σκοτώθηκε εξαιτίας κάποιων πραγμάτων που έπρεπε να είχαν προβλεφθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το αμμοληπτικό ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια εδώ και καιρό μιας και και δεν τα βρήκαν στο οικονομικό ενώ η συνεισφορά του΄εξαιτίας των περιστάσεων ήταν μικρότερη από αυτή του πλωτού γερανού.

Το έργο προχωράει ,καθυστέρησε λιγάκι εξαιτίας του θανάτου του αδικοχααμένου κυβερνήτη του ΤΕΛΑΜΩΝ και μέχρι να βρεθεί ο ααντικαταστάτης του,και η εκβάθυνση του λιμένος έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.

Τώρα το πόσο θα κρατήσει είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Επίσης οι καινούριες προβλήτες θα έχουν ολοκληρωθεί ως το καλοκαίρι και ως επακόλουθο της ολοκλήρωσής τους θα περάσει από τον Εύδηλο για 1-2 ημέρες στα τέλη Αυγούστου το ράλλυ ρεγκάτα.

Τα σκάφη τα οποία υπολογίζονται να καταπλεύσουν θα είναι κοντά στα 100.:D

Στην παρακάτω φώτο ο πλωτός γερανός ΧΡΥΣΑ ο οποίος κινείται με την βοήθεια του ΤΕΛΑΜΩΝ κάνει αμμοληψίο

post-20-128326957278_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο πλωτός γερανός Χρυσούλα έφυγε παρέα με το ρυμουλκάκι το ΤΕΛΑΜΩΝ που τον σεργιάνιζε για επισκευή και ως εκ τούτου τα έργα σταμάτησαν μέχρι νεωτέρας.

Αφησαν μόνο την μπάριζα ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΙ ρεμετζαρισμένη.

Εν τω μεταξύ σοβαρό πρόβλημα έχει προκύψει με την προβλήτα πρόσδεσης των βαποριών.Από κάτω έχει αρχίσει και κουφώνει με τις προπελιές των βαποριών και πρέπει οπωσδήποτε να έρθει δύτης και να το φτιάξει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στον Εύδηλο έσπσε η μία πίντα εδώ και 20 ημέρες κι έτσι ο αριστερός κάβος τυ πλοίου αναγκάζεται να μεταφέρεται από τον καβοδέτη μία θέση πιο εκεί και να παρτηρειτι δυσρμονία στο πως καλούν οι κάβοι με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα προβληματάκι στην πρόσδεση με καιρό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ξαναήρθε το Ρ/Κ ΤΕΛΑΜΩΝ με τον πλωτό γερανό ΧΡΥΣΑ για να τοποθετηθούν τα μπλόκια που κατασκευάστηκαν κατά την διάρκεια του καλοκαιριού και να συνεχίσουν την εκβάθυνση.

Μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι πιθανότατα και καιρού επιτρέποντος να είναι έτοιμές οι νέες προβλήτες ένα μεγάλο έργο μα και τελείως άχρηστο αφου τα πλοία θα συνεχίσουν να πηγαίνουν στον μόλο που πάνε και τώρα.

Αντί να προεκτείνουν τον ήδη υπάρχοντα μόλο ώστε να κόψουν την ρεστία του γραίγου στην θέση πρόσδεσης και να φτιάξουν από την έξω μεριά του μόλου μία ράμπα για να μπορεί να δένει το βαπόρι με τις σοροκάδες πήγαν και πέταξαν ένα σωρό λεφτά στον βρόντο.

Για να δέσει το πλοίο στις καινούριες προβλήτες πρέπει να κάνει στροφή 180 μοιρών μέσα στο λιμάνι κάτι που είναι απαγορευτικό για πλοία σαν τον ΠΗΓΑΣΟ ή να γυρίσει απέξω και να έρθει με το ανάποδα σχεδόν 700 μέτρα πράγμα αδύνατον με κάποιον έστω και μικρό άνεμο.

Χώρια που τον βοριά(ο συνήθες καιρός που πνέει στην περιοχή) θα τον έχει κατάπαντα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

H κατάσταση με τα βυθίσματα του λιμανιού έχει παραγινει.Υποτείθεται ότι η δράγα κάνει εκβαθυνση εδώ και αρκετό καιρό αλλά ούτε κι αυτή ξέρει τι έχει κάνει με αποτέλεσμα οι προσπάθειες πρόσδεσης του πλοίου να γίνονται υπερανθρωπες ακόμα και με καλοσύνη.

Στα 160-165μ μπροστά από την θέση πρόσδεσης τα νερά έχουν ριχήνει πολύ οπότε φανταστείται ένα πλοίο του μεγέθους του ΠΗΓΑΣΟΥ που ειναι και μονοτιμονο τι περιθωριο έχει να κανει την μανουβρα ή για να γυρισει και να φύγει.

Αν προσθέσουμε ότι και με νοτιαδες τα νερα εντός του λιμανιού τραβιούνται 40-50 πόντους η κατάσταση γίνεται απελπιστικη.:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΚΒΑΘΥΝΣΗΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ? Η ΑΚΟΜΗ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ? ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ......

Link to comment
Share on other sites

Aπό τα έργα που έχει προτείνει η HSW το μόνο που θα πραγματοποιηθεί άμεσα είναι η εκβάθυνση του λιμανιού.Το κονδύλι έχει εγκριθεί και από μέρα σε μέρα θα καταφθάσει αμμοληπτικό το οποίο θα κάνει την εκβάθυνση διότι με την δράγα δουλεια δεν γίνεται.

Υπολογίζεται ότι αρχές Μαίου θα έχουν τελειώσει,θα παραδώσουν βυθομετρήσεις και θα πληρωθούν.

Τα υπόλοιπα έργα τα οποία που περιέχονται στις προτάσεις της εταιρίας είναι εξίσου απαραίτητα κυρίως για τις προσεγγίσεις με όστρια και σορόκο αλλά αυτά απαιτούν μελέτες και αδειοδοτήσεις οπότε με βάση την λειτουργία του Ελληνικού κράτους όσο και να υπάρξει η καλή θέληση,μέχρι το καλοκαίρι δύσκολα θα έχει γίνει κάτι παραπάνω πέρα από την εκβάθυνση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tελικά με τις εργασιες στο λιμάνι του Ευδήλου τι έγινε?Μηπως σταμάτησαν λόγω καθυστερημένης άφιξης του Μυκονος?

Την 'ιδια ερώτηση κάνω και για το Καρλόβασι.

Πάντως απο αυτά που ακούω απο την Σάμο εχουν αρχίσει να συνιδητοποιούν μάλλον το γεφονός της μη άφιξης του Μύκονος και περιμένουν του Σπανού;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Και μια διαφορετική και ρομαντική ματιά στα έργα του Εύδηλου.

01654_2002-07-16T10:29:24.jpg

Ο Βαγγέλης λέει πως όταν ήταν πιτσιρικάς πήγαιναν συχνά στην προβλήτα και χάζευαν τ' αστέρια. Άλλες φορές πήγαιναν παρεΐτσα στα βραχάκια της προβλήτας με κασετόφωνο για ρομαντικό προβλήτα-πάρτυ στο σκοτάδι. Σήμερα τέτοια πράγματα είναι αδύνατα χάρη στο φωτισμό της προβλήτας, που όχι μόνο φωτίζει τα πάντα μ' ένα απαίσιο άσπρο φως σαν φθορισμού, αλλά και είναι, όπως βλέπετε, ιδιαίτερα κακόγουστος.

01656_2002-07-16T10:33:24.jpg

Ο νέος φωτισμός που θα εγκατασταθεί στην κατασκευαζόμενη επέκταση του λιμανιού δεν είναι τόσο χάλια, καθότι στέλνει λιγότερο φως στον ουρανό σε σχέση με τον προηγούμενο, αναμφίβολα όμως θα συμβάλει όπως αρμόζει στη φωτορύπανση του Ευδήλου και θα καταστήσει το ήσυχο βραδινό αγνάντεμα της θάλασσας παρελθόν.
Link to comment
Share on other sites

Δύο στελέχη της HSW μαζί με τον Άγγλο εκπρόσωπο του P&I Club βρέθηκαν προ ημερών στον Εύδηλο για να επιθεωρήσει το λιμάνι προφανώς εν'όψη της δρομολόγησης του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.;)

Ελπίζω ο Άγγλος πρωτού κάνει την επιθεώρηση να δοκίμασε καριώτικο αυθεντικό κρασάκι με ρασκό.:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...