Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 months later...

Την Παρασκευη 19/12 θα παρουσιαστει στο λιμανι της Βενετιας το μοντερνο κινητο 'scanner' που αποκτηθηκε απο την τοπικη λιμενικη αρχη ωστε να ανιχνευονται,σε καθε ειδους οχηματα που φορτωνονται στα πλοια,ναρκωτικα-εκρηκτικα και καθε αλλο παρανομο εμπορευμα(π.χ λαθρομεταναστες:D).articolo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

...κι η ευρωπαικη κεντρικη τραπεζα χρηματοδοτει την Ιταλια με 1.5 δις ευρω για το σχεδιο MOSE(συστημα με καθετες πορτες στις εισοδους του κολπου της Βενετιας,ωστε να μην πλημμυρισει η πολη:rolleyes:).Νομιζω το συγκεκριμενο 'συστημα' ειχε μέλετησει πρωτη η κυβερνηση του Μπερλουσκονι:rolleyes: πριν 5 χρονια κ υπηρξαν αρκετες αντιδρασεις αλλα αφου δεν βρεθηκε εναλλακτικη λυση,εμειναν στον 'Μωυση'

Επισης οι γειτονες μας,θα λαβουν συνολικα 15 δις ευρω για ενα συνολο εργων που περιλαμβανει εκτος απ το παραπανω,και την ζευξη της Μεσινα με την Σικελια:eek:(παλι προταση του Μπερλουσκονι κι αυτη...),το λεγομενο ponte sullo stretto.(οι ιδιοι οι Ιταλοι θεωρουν την γεφυρα περιττη)articolo

fig_8_pag_92.jpg

2201528105_e1535f8b47.jpg?v=0

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Μέτρα για απαγόρευση κρουαζιεροπλοίων στο Canale Grande της Βενετίας

 

According to a report by Reuters, Venetian officials have announced a ban on all cruise ships over 96,000 GRT from operating in Venice’s main lagoon. The ban on large cruise ships will become effective beginning November 2014.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διαβασα προ ημερων οτι μεταξυ των αποφασεων που εληφθησαν προσφατα για τα μεγαλα πλοια στη Βενετια,υπηρξε και μια που αφορουσε την εναρξη εργασιων στο λιμανι της Marghera(υψους 400 εκατ ευρω)και οριζοντα ολοκληρωσης τα 3 χρονια προκειμενου να κατασκευαστουν εκει 12 θεσεις προσδεσης για να δενουν τα κρουαζιεροπλοια αλλα και τα ΕΓ/ΟΓ(προφανως ειναι μεσα και τα δικα μας)που μεχρι σημερα πηγαιναν Βενετια.Υπαρχουν βεβαια και αυτοι που αντιδρουν

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Μια μερα ειχε ομιχλη το καναλι. Μια μερα ειχε αυξημενη κινηση το καναλι στην αφιξη. Μια μερα ειχε αυξημενη κινηση το καναλι στην αναχωρηση. Δεν ξερω την πραγματικη αιτια, αλλα τρια συνεχομενα δρομολογια με καθυστερηση και δικαιολογια για το καναλι χτυπανε καπως!

Καλά, τα πλοία δε δένουν τώρα στο Porto Μaghera; Η είσοδος εκεί, γίνεται πάλι μέσω του καναλιού; Πίστευα πως η αιτία της αλλαγής ήταν, να αποφεύγεται το κανάλι και εκ τούτου τυχόν καθυστερήσεις! Edited by proud_ionian
move/quote
Link to comment
Share on other sites

Καλά, τα πλοία δε δένουν τώρα στο Porto Μaghera; Η είσοδος εκεί, γίνεται πάλι μέσω του καναλιού; Πίστευα πως η αιτία της αλλαγής ήταν, να αποφεύγεται το κανάλι και εκ τούτου τυχόν καθυστερήσεις!

 

οχι ακομη ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ και τους δυο.

Πάντως, απ' ό,τι καταλαβαίνω, από κανάλια θα περνάνε - καθυστερήσεις θα έχουμε. Δηλαδή, δεν αλλάζει τίποτα ...

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Μια μερα ειχε ομιχλη το καναλι. Μια μερα ειχε αυξημενη κινηση το καναλι στην αφιξη. Μια μερα ειχε αυξημενη κινηση το καναλι στην αναχωρηση. Δεν ξερω την πραγματικη αιτια.......

 

Για να λύσουμε τις απορίες όλων σχετικά με τα κανάλια και τις καθυστερήσεις των πλοίων, πράγματι είχε ομίχλη εκείνη την ημέρα, αλλά όταν δεν έχει oμίχλη το κανάλι του Malamocco όπως λέγεται το κανάλι και που περνάνε τα πλοία για να δέσουν στη Marghera, είναι μονής διελεύσεως που σημαίνει ότι μπαίνουν και βγαίνουν τα πλοία σε κομβόι και σε προκαθορισμένες ώρες  απο τον πιλότο.

Επειδή λοιπόν η Μarghera που εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή και τα επιβατηγά, είναι κυρίως εμπορικό λιμάνι, τυγχάνει να έρχοντε πλοία τα οποία είτε είναι παλαιά, είτε οι χειρισμοί που κάνουν αργούν λόγω μπαταριστών μηχανών,είτε απαιτούντε ρυμουλκά, και άλλες αιτίες που καθυστερούν την είσοδο των πλοίων που αναμένουν στην είσοδο ή το αγκυροβόλιο του καναλιού. Αντίστοιχα, μπορεί κατά την είσοδο στο δίαυλο των πλοίων να καθυστερήσει κάποιο πλοίο 15 λεπτά για παράδειγμα την άφιξή του (ας πούμε ότι η είσοδος είναι προγραμματισμένη για 10:00 απο τους πιλότους και το πλοίο φτάνει 10:15 στην μπούκα) το κομβόι να περιμένει αυτά τα 10-15 λεπτά και αυτομάτως να καθυστερήσουν και όλα τα πλοία που είναι να αναχωρήσουν απο το Porto Marghera.

Στην Ιταλία και ειδικά στη Β.Ιταλία οι λιμενικές αρχές είναι πολύ τυπικές με τις αφιξοαναχωρήσεις και τις καιρικές συνθήκες, οπότε δεν υπάρχουν περιθώρια στις ναυτιλιακές. Όσο για τον varth για να μην μπερδευόμαστε, αλλού είναι η Fusina, αλλου οι προβλήτες της Marghera.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Ιταλικού τύπου ο πρόεδρος του λιμένα της Βενετίας P. Costa είχε αναγγείλει την ανάπτυξη ενός σχεδίου για την κατασκευή ενός mega-port στη Βενετία που θα απαιτήσει κονδύλια ύψους άνω των 3,6 δις δολαρίων, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι «τώρα είναι η κατάλληλη χρονική συγκυρία» σύνδεσης ανατολής δύσης μέσω ενός ισχυρού λιμένα στην Αδριατική.

 

Πηγη: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

«Χωρίς ένα ενεργό λιμάνι η Βενετία θα σβήσει». ...

 

Η όλη υπόθεση της ανάπτυξης ενός mega-port διατηρείται ζέουσα από την εποχή που λήφθηκαν τα πρώτα μέτρα με τους κατάπλους των επιβατηγών οχηματαγωγών και εν συνεχεία των «γιγαντιαίων» κρουαζιερόπλοιων για λόγους αισθητικής αλλά κυρίως ασφάλειας ύστερα από πιέσεις φορέων της πόλης.

 

Λογικο ακουγεται αφου πλεον δεν θα μπαινουν κρουαζιεροπλοια στην Βενετια, τα εγ/ογ μειωνονται συνεχως, η πολη χανει αρκετους τουριστες οποτε κατι πρεπει να κανουν!

 

Βεβαια νωριτερα επρεπε να ειχε γινει ολο αυτο, αλλα una faccia una razza δεν ειμαστε;!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το "σαν το δικο μας συμβουλιο της επικρατειας" TAR δεν δεχτηκε τις "δικαιολογιες" για την απαγορευση των ΕΓ/ΟΓ & Κ/Ζ μεσα στα καναλια της Βενετιας (βασικα στο CanalGrande) και αναστελει την απαγορευση διελευσης τους!

Επισης χθες σε τοπικο καναλι της Βενετιας, υπηρχε αφιερωμα στην κινηση που ειχε η πολη απο τον κοσμο κυριως των κρουαζιεροπλοιων ενω εχει συσταθει μια "αντιπαλη" ομαδα που προωθει την αρση της απαγορευσης των Κ/Ζ & ΕΓ/ΟΓ με βιντεακια πλοιων που διασχιζουν το CanalGrande, μεταξυ αυτων ο Ικαρος και η Πασιφαη (με πρασινα χρωματα!)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με αφορμή λοιπόν την έκτακτη δρομολόγηση του Olympic Champion

 

Αναμενεται να φυγει στις 13:00 σημερα για τη Βενετια με τα ωραρια που δενει μαλλον φαινεται οτι θα ανοιξει και στροφουλες στις μηχανες

 

και με το στίγμα του πλοίου στο marinetraffic (το θεωρώ έγκυρο καθώς φαίνεται όλη η πορεία μέχρι του σημείου που έδεσε)

post-2440-0-09478600-1421859080_thumb.jp

αλλά και με μία σχετική φωτογραφία από την ιστοσελίδα του λιμένα

post-2440-0-63169200-1421859231_thumb.jp

παρατηρώ οτι έγινε κάτι αντίστοιχο με το Rotterdam που διαπλατύνθηκε το Amazonehaven.

 

Σύμφωνα λοιπόν με το site του λιμανιού, το project δημιουργίας του Motorways of the Sea terminal, είναι σε λειτουργία από το 2014. Περιλαμβάνει 4 προβλήτες όπου μπορούν να φιλοξενηθούν ταυτόχρονα 4 πλοία. Έχει κατασκευαστεί στη Fusina, δίπλα στο κανάλι από Malamocco προς το λιμάνι του Marghera.

 

Κόστισε περί τα 250 εκατομμύρια ευρώ, έγινε εκβάθυνση στα 12 μέτρα και φυσικά διαχωρισμός σένγκεν.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Η συνδεση του τερματικου σταθμου της Fusina στη Βενετια με τον σιδηροδρομο εγκαινιαστηκε πριν απο 3 μερες με την υπογραφη συμφωνιας αναμεσα στην Grimaldi και την Ελληνογερμανικη εταιρεια Thomaidis για τη μεταφορα των τρειλερ με τραινο απο τη Γερμανια στη Βενετια και απο εκει στην Ελλαδα μεσω των 2 ro/ro που δραστηριοποιουνται στη γραμμη τους τελευταιους μηνες.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 3 weeks later...

με νομοθετικη πραξη του υπουργικου συμβουλιου της ιταλιας, απο 01.08 ολα τα κρουαζιεροπλοια θα πηγαινουν στο Porto Marghera και οχι στο Canal Grande.

η αποφαση προβλεπει και αποζημιωσεις για τις επιχειρησεις του ιστορικου κεντρου της Βενετιας που θα πληγουν απο την αποφαση και την μειωση της εμπορικης κινησης στο ιστορικο κεντρο.

ειναι κατι που συζητειτο χρονια, αρχικα υπηρχαν πολλες αντιδρασεις, αλλα η γιγαντωση των κρουαζιεροπλοιων το εκανε αναποφευκτο.

η αρχικη αποφαση ειναι του μαρτιου, η οποια προεβλεπε μεταφορα στο Porto Marghera αφου ολοκληρωθει η κατασκευη νεου cruise terminal. η MSC προσπαθησε τον Ιουνιο να την ακυρωσει στην πραξη, αλλα τελικα απο οτι φαινεται θα εφαρμοστει. Η Unesco ειχε απειλησει την ιταλια οτι θα την βαλει στη μαυρη λιστα των χωρων που δεν προστατευουν τα μνημεια της παγκοσμιας πολιτιστικης κληρονομιας.

αν θυμαμαι καλα στη βενετια υπηρχαν ενωσεις πολιτων που εδω και χρονια ζητουσαν μια τετοια απαγορευση, αλλα η (εκαστοτε) κεντρικη κυβερνηση ηταν ανενδοτη

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...