Jump to content
Shipfriends

AIDAprima (ΙΜΟ 9636955)


Recommended Posts

AIDAprima θα είναι το όνομα του πρώτου από τα δύο κρουαζιερόπλοια των 124.500 τόνων που ναυπηγεί η AIDA Cruises στα  Mitsubishi. Ομoλογώ πως μου αρέσουν αρκετά (τουλάχιστον στη γραφιστική απεικόνισή τους). Θεωρώ πως επιτέλους βλέπουμε κάτι διαφορετικό. Αυτού του τύπου η πλώρη τα ομορφαίνει και "σπάει" την άσχημη εικόνα της "πλωτής πολυκατοικίας".

 

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο θα ξεκινήσει από την Yokohama στις 23/3/2015 και θα καταλήξει στο Αμβούργο 16/6/2015 προκειμένου να εγκαινιαστεί!!!
Κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, διάρκειας 86 ημερών, η AIDAprima θα επισκεφτεί την Πέμπτη 28/5/2015 το Ηράκλειο και τον Πειραιά την Παρασκευή 29/5/2015 απ'όπου και θα αναχωρήσει με προορισμό τη Valletta!!

post-2743-0-90856600-1382523023_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Μαργαρίτη, η vertical bow δεν έχει να κάνει με τόσο με τον Ιάπωνα, όσο με το Hamburg Ship Model Basin. Ο συγκεκριμένο τύπος πλώρης θα είναι πιο κατάλληλος από τον βολβοειδή, δεδομένων των χαμηλών ταχυτήτων που θα πλέει το κρουαζιερόπλοιο. Δεν θεωρώ ότι "πονάει" το συγκεκριμένο design, πάντως   :)

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Στο κατασκευαστικο κομματι ο ιαπωνας βγαζει ωραια πλοια αλλα στο θεμα του desing ποναει! Δεν εννοουσα εξωτερικα αλλα εσωτερικα την διακοσμιση του πλοιου.

 

Το interior design επιμελείται τo γερμανικό Partner Ship Design.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ενα χρονο μετα απο τον προβλεπομενο θα παραδοθει η AIDAprima λογω αδυναμιας ολοκληρωσης της κατασκευης απο τα ναυπηγεια της Mitsubishi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Μπορει να μη μας ερθει τελικα οπως ειχε προγραμματιστεί αρχικά,αλλα θα πάει στα αδέρφια μας τους Κυπριους με άφιξη αυριο το πρωι.Πιστεύω πετρέλαια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Τη προηγούμενη εβδομάδα το AidaPrima έπεσε σε άσχημη θάλασσα στη Βόρεια Θάλασσα. Τρεις επιβάτες τραυματίστηκαν και σε όλους τους επιβάτες ζητήθηκε να παραμείνουν στις καμπίνες τους μέχρι να επιστρέψει το πλοίο στο λεμόνι του Αμβούργου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Την έκανε με λίγη καθυστέρηση αφού περίπου μέχρι τις 18.10 έκανε πετρέλευση. Τα παιχνίδια με τα φώτα όμως στο πλάι τράβηξαν πολλά βλέμματα στο λιμάνι! (Κατα την γνώμη μου) το show ήταν για να το παρακολουθεί κανείς από μακριά και όχι από τον κόκκινο όπου πολλοί συν-ασθενείς είχαν μαζωχτεί 

 

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και μερικές φωτο του πλοίου στην Valletta.

Ήταν η τρίτη φορά που δαμε το βαπορι στα μέρη μας. Θα συμφωνήσω με τον προλαλησαντα @Sf_X ότι το θεαμα που προσφερει εινα αρκετά εντυπωσιακό.

 Αρχικά βλέπουμε μια πλωρατη του πλοίου(μιας και δεν χωραγε ούτε για αστείο στον φακό :P) και εδω το βλέπουμε να αποπλεει απο το λιμανι με προορισμο τον Πειραιά,σαν Σαλόνικια μετά από καφέ στην Αριστοτέλους.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Έχουμε ήδη στην gallerie ορισμένες εκπληκτικές νυχτερινές φωτογραφίες από τους συντρόφους της τοπικής οργάνωσης του Πειραιά και της Μάλτας:D, εγώ να προσθέσω μερικές ημερήσιες και μια πιο κοντινή ματιά σε ορισμένα σχεδιαστικά κομμάτια που μου έκαναν εντύπωση στο συγκεκριμένο πλοίο. Ξεκινώντας από πάνω πρός τα κάτω να μια πανοραμική άποψη του AIDAprima, ομολογουμένως για τα δεδομένα των σημερινών μπαούλων που κυκλοφορούν εκεί έξω, αυτό δεν είναι και τόοοοσο άσχημο. Θυμίζει λίγο βαπόρι σε ορισμένα σημεία, κάτι που φαίνεται και στην πλωριά του άποψη. Από πρύμα έχει και αυτό την πρύμη-γκρεμό, ενώ δεσπόζουν οι δύο "πύργοι" στα πλάγια, για μένα στο κομμάτι αυτό δεν παρουσιάζει καμία ομορφιά.

 

Αυτό μας φέρνει στο να δούμε από πιο κοντά τους πύργους αυτούς που έχουν επένδυση γυαλί μέσα από το οποίο δεν μπορεί κανείς να δεί. Δεν είμαι σίγουρος σε τι εξυπηρετούν, πιθανολογώ ανελκυστήρες και κλιμακοστάσια. Είναι πάντως εντυπωσιακοί και ξεχωριστοί. Κάτι άλλο αξιοσημείωτο είναι πως οι σχεδιαστές, φαντάζομαι εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι έτσι κι αλλιώς οι βάρκες εξέχουν από την κατακόρυφο του πλοίου, "φούσκωσαν" κι αυτοί κομμάτι του accomodation block για να βρούν περισσότερο χώρο. Προσέξτε επίσης τις μικρές καμπινούλες, και αυτές με το δικό τους μπαλκόνι που είναι πια αρκετά κοντά στην ίσαλο, σαν κλουβάκια για καρδερίνες. Επίσης έχουμε εδώ ορισμένες σουίτες φαντάζομαι με πολύ μεγάλα δικά τους μπαλκόνια. Συνήθως αυτές βρίσκονται πιο ψηλά, εδώ είναι αμέσως πάνω από το life boat deck. Βλέποντας τις δεκάδες καμπίνες που βρίσκονται από πάνω τους που είναι τραβηγμένες πιο μέσα και που βλέπουν τα μπαλκόνια από τις σουίτες στο πιάτο, μου έρχεται στο μυαλό η ατάκα του Γκουσγκούνη, "όλο το Ναύπλιο μας κάνει μάτι, μωρό μου":D.

 

Τέλος δείτε την ευφυέστατη εκμετάλλευση της πλώρης. Εκεί που κάποτε θα ήταν το ρεμέτζο, έχει γίνει χώρος που έχει παραδοθεί στους επιβάτες υποθέτω, μάλλον πρόκειται για κάποιο χώρο αναψυχής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το ρεμέτζο της πλώρης να έχει μεταφερθεί πολύ πιο κοντά στην ίσαλο, είναι φυσικά εξ' ολοκλήρου καλυμμένο. Προσέξτε επίσης την άγκυρα η οποία ακουμπά σχεδόν το νερό. Δεν ξέρω αν αυτό το setup επηρρεάζει καθόλου την πρόσδεση του πλοίου όσον αφορά τη γωνία δεσίματος των κάβων και την αγκυροβολία, ελπίζω κάποιος να ξέρει κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο κομμάτι που μου έχει κινήσει την περιέργεια.

 

Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες τον Ιούνιο του 2018 στη Βαρκελώνη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...