Jump to content
Shipfriends

SMS Sagita (IMO 8705747)


Recommended Posts

Αν το πλοίο πρέπει να'ναι έτοιμο την άνοιξη τού 2015,τότε υπάρχει αρκετή άνεση χρόνου,μήν πανικοβάλλεστε.Εδώ το βαπόρι ακόμη κάνει δρομολόγια στην Ιαπωνία.Επίσης,εφ'όσον έχουν βρεθεί ο ναυπηγός και ο αρχιτέκτων,είναι αδύνατον να μήν έχουν πάει ήδη ένα ταξιδάκι να ρίξουν μιά προκαταρκτική ματιά στο πλοίο.

 

Αλλωστε,είναι δυνατόν να κατέληξαν και να αγόρασαν το πλοίο χωρίς να το έχουν δεί προηγουμένως και να έχουν σχηματίσει μιά αρχική άποψη γιά το πώς περίπου πρέπει να το μετασκευάσουν;

 

Ναυπηγος σιγουρα το ειχε δει πριν την αγορα του πλοιου!! Αρχιτεκτονας δεν νομιζω να εχει παει!! Γιατι ο αρχιτεκτονας ερχεται να επεμβει στο πλοιο μετα τα σχεδια του ναυπηγου (εκταση χωρου, θεματα σωστικων, πυρασφαλειας) που εγκρινονται απο τη κλαση του βαποριου!!

 

Ναυπηγος  και αρχιτεκτων, εχουν αποφασιστει....για νηογνωμονα, δεν γνωριζουμε....

Ο νηογνωμονας αναμενεται να ειναι ο RINA. Λιγα πραγματα για την μετασκευη του πλοιου νομιζω οτι τα παρουσιασε ηδη ο neptune

 

Για τη μετασκευη βλεπω σιγουρα κλεισιμο πλαινων ανοιγματων, μεγαλα παραθυρα στα σαλονια... Ερωτηματικο ειναι αν θα φαρδυνει ο καταπελτης, αν θα ψηλωσει το ρεμετζο, πως θα γινει η πρυμνη να μη δειχνει τετραγωνη...

 

 

Σε 3,5 μήνες φθάνει η 1η Μαρτίου και μέχρι τότε θα πρέπει να έχουν γίνει τα πάντα, να έχουν ολοκληρωθεί τα σχέδια, να έχουν κλείσει ναυπηγεία, να έχουν γίνει παραγγελίες υλικών κλπ....εάν βέβαια σκοπεύουν να το ολοκληρώσουν το συντομότερο.

 Εκτός και εάν αποφάσισαν από τώρα ότι θα χάσει τη σαιζόν του 2014 και -μιάς και θα υπάρχει άφθονος χρόνος- μπορούν να αρχίσουν τα σχέδια μετά τη παραλαβή.

 

Η παραδοση του πλοιου δεν νομιζω να γινει στη 1η Μαρτιου αλλα γυρω στα μεσα Απριλιου!! Οποτε ειναι παρα πολυ δυσκολο να ειναι ετοιμο το πλοιο για αυτη τη σεζον!!!! Για παραδειγμα η μετασκευη του Αριαδνη διερκησε γυρω στους 9 μηνες, για να εχουμε ενα μετρο του χρονου που απαιτουνται για την μετασκευη τους απο την Ιαπωνια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ενταξει βρε παιδια μην υπερβαλλουμε κιολας.Τα σχεδια ενος πλοιου ειδε ο ανθρωπος και μας ειπε οτι κατα την αποψη του το πανε καλα,ας μη χασουμε και τον υπνο μας επειδη δεν τα ειδαμε ολοι οι υπολοιποι. ;) Ουτε στον 5ο π.Χ αιωνα να ημασταν και να συζητουσαμε για την ανεγερση του Παρθενωνα δηλαδη.. :D

Link to comment
Share on other sites

Τι το πρωτοφανές και αποκλειστικό δηλαδή θα διαθέτει εκτός από ξεχωριστούς καταπέλτες ?

Εκτός αν μιλάμε για terminal στη Ραφήνα...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Μήπως προβλέπεται η μετακίνηση της GSF στη Ραφήνα στη θέση πρόσδεσης του Πηνελόπη (μόλις ξεμπλέξει αυτο και φύγει για Πέραμα, Ελευσίνα κτλ.), με αποτέλεσμα να μπει στο πλοίο πλαϊνή είσοδο επιβατών που να διαχωρίζει τους πεζούς από το γκαράζ του πλοίου;

Link to comment
Share on other sites

Οσο στο λιμανι της Ραφήνας δε γίνονται τα έργα , νομίζω πρεπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα δένει εκεί που λες, καθως ειναι το πιο μεγαλο πλοιο και εκει ειναι η πιο ασφαλης θεση του λιμανιού. Στην 6 η την 2 θα ηταν πολυ πιο εκτεθειμένο.

 

Τωρα θεωρητικα, στο master plan λεει ότι αφού ( και όταν - ζήσε μάη μου..... ) γίνουν τα έργα τα μεγάλα πλοία θα δένουν στις σημερινες 2 και την 3 πρυμνοπλαγιοδετώντας.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...