Jump to content
Shipfriends

SMS Sagita (IMO 8705747)


Recommended Posts

Οι φήμες για το osado maru όλο και εντείνονται .. Για την ακρίβεια ακουω όλο και περισσοτερους που θεωρουν την αγορά του δεδομένη (ή οι πιο επιφυλακτικοί πως πολυ δύσκολα θα χαλάσει η δουλειά).

Πάντως, έχω ορισμένες αποριες (αν γνωρίζει κάποιος):
Α. Εχει pitch;
Β. Κατανάλωση;
Γ. Stabilizers;

 

__________________________________________________

(1988, ex-Osado Maru, Maria)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Aπο γνωστό ναυλομεσιτικό οίκο, που είχα υποβάλλει ερώτημα για το πλοίο πριν μέρες που οι φήμες ξεκίνησαν, έλαβα το κάτωθι mail που είναι κατατοπιστικό για τους χρόνους παράδοσης πλοίου :

 

M/V Osado Maru - JPN Flag Owner: Sado Kisen Co.,Ltd

1,506 Mtdw on 5.19M 5,373 GT

Blt 1/1988 Kanda Kawajiri Loa 131.91 Lbp 122.99 Beam 21.01 Depth 7.19 M

30 Trailers, saloon car 50 Pass Total:1,520 (according JPN Insp)

Pielstick 9PC2-6L-400 x 2 13,500 BHP 20

1. Inspection (available only this time) : 22-23/Feb., 2013 at Niigata 2. Delivery: after March, 2014 in Japan 'As she is' (New building will be delivered on/after March,2014) 3. Start of sale work: since Sep/2013

 

Best regards

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο λοιπόν θα είναι διαθέσιμο μετά το Μάρτη του 2014. Άρα, αν η αγορά πραγματοποιηθεί (ή επιβεβαιωθεί), υπολογίζοντας το χρόνο να έρθει από Ιαπωνία καθώς και τις απολύτως απαραίτητες "προσαρμογές", θα 'ναι πολύ δύσκολο (αλλά όχι αδύνατο) να ταξιδέψει το καλοκαίρι. (ίσως αν γίνουν τα απολύτως απαραίτητα πριν το καλοκαίρι και μετά τον χειμώνα του '14-'15 τα υπόλοιπα). 

 

Από εκεί και πέρα - επαναλαμβάνω αν ολοκληρωθεί επισήμως η αγορά - δυστυχώς δεν μπορούμε να έχουμε άποψη για την καταλληλότητα/επιτυχία του πλοίου αν δεν ολοκληρωθούν οι μετασκευές

 

Thanx Cruise Europa: Η δύναμη της μηχανής δίνει πιθανότατα κάποιες ενδείξεις για την κατανάλωση

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως ειναι θεμα χρονου η επισημοποιηση της αγορας...τωρα, αν οι μετασκευες γινουν εδω, σιγουρα θα παρει κανα μηνα να ερθει...αν ομως γινουν αλλου- καθοτι ειναι πασιγνωστες οι οικονομικες συνθηκες-απαιτησεις-κωλυσιεργιες της Ζωνης που "διωχνουν" τα πλοια - βλεπε Princess t. ,τοτε ισως σε 4 μηνες να ειναι ολα ετοιμα-το θεωρω ομως δυσκολο αυτο το χρονικο διαστημα....τωρα, δεν γνωριζω αν εχει pitch , η μπαταριστες, αλλα δεν μου λεει πολλα, με καπετανιο καταλληλο δεν αποτελει θεμα....για πτερυγια ΝΟΜΙΖΩ  πως διαθετει...Αν ολα πανε κατ ευχην  -και μακαρι γιατι χρειαζομαστε βαπορια-, απο ο,τι λεγεται  το πλοιο θα ειναι ισως το καλυτερο που θα εχει δει η γραμμη....

 

Link to comment
Share on other sites

Aκόμα δεν το είδαμε και αρχίσαμε!! :P

Κι'αυτό το Depth 7,19M που γράφει το άρθρο,τί είναι;

 

 

Στο e-mail που ανάρτησα αγαπητέ Hastaroth, το Depth που αναφέρεται είναι το ύψος του σκάφους απο την τρόπιδα μέχρι το κύριο υδατοστεγανό συνεχές κατάστρωμα και όχι το βύθισμα του πλοίου, που πολλοί το έχουν παρερμηνεύσει κι έχουν "αγχωθεί" για το αν-έφοσον φυσικά πραγματοποιηθεί η αγορά-θα μπαίνει στο Γαύριο! Όπως πολύ σωστά αναφέραν οι συν-forumίτες μας ανωτέρω, το βύθισμα του πλοίου (draft) είναι 5,19m και μπαίνει άνετα και στην Άνδρο-εφόσον ξαναλέω το δούμε στα Ελληνικά νερά. 

Link to comment
Share on other sites

Οι φήμες για το osado maru όλο και εντείνονται .. Για την ακρίβεια ακουω όλο και περισσοτερους που θεωρουν την αγορά του δεδομένη (ή οι πιο επιφυλακτικοί πως πολυ δύσκολα θα χαλάσει η δουλειά).

Πάντως, έχω ορισμένες αποριες (αν γνωρίζει κάποιος):

Α. Εχει pitch;

Β. Κατανάλωση;

Γ. Stabilizers;

 

A) Το πλοιο εχει ελικες σταθερου βηματος, οποτε δεν εχει pitch

Β) Κατανάλωση περίπου πρέπει να έχει γύρω στα 180g/kWh (η ισχύς των μηχανών σε kW είναι γύρω στα 9930kW)

Το πλοίο έχει κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Kanda Zosensho KK- Kawajiri και έχει ένα πλωριό προπελακι.

Link to comment
Share on other sites

Μιάς και ανήκω κι εγώ σε αυτούς που δεν πιστεύουν ότι το πλοίο θα σφυρίξει στη Ραφήνα, είπα να πάρουμε μια γενναία δόση από φωτογραφίες και βίντεο του πλοίου στην Ιαπωνία....και την υγειά μας νάχουμε να σχολιάζουμε για τις μετασκευές που θα πρέπει να γίνουν :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και Πειραιά άνετα θα μπορούσε να "παίξει μπάλα" το παπόρον σε μια γραμμή..αντικαθιστώντας ας πούμε εναν Αγιο :P

Να τον αφήσετε στην ησυχίαν του τον Αγιο,μιά χαρά πλοίον είναι και λίαν αξιόπιστον.

 

Πάντως δυό μετασκευές που μού'ρχονται στο νού γι'αυτό το Osado είναι το σφράγισμα τού πλωριού ανοίγματος και η κατασκευή δεύτερου πρυμνιού καταπέλτη.

Αυτά,εάν και εφ'όσον το παπόριον έρθη στα νερά μας......

Και εφ'όσον βρεθούν λεφτά γιά τίς ώς άνω εργασίες,βεβαίως βεβαίως (που έλεγε και ο Τσαγανέας)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

που λεει για ανακοινωση των αδερφων;

 

το δημοσιευμα ειναι συρραφη οσων εχουν γραφτει στο τον τελευταιο καιρο σε διαφορα sites και βριθει ανακριβειων (οπως οτι θα ταξιδεψει το 2014).

Link to comment
Share on other sites

@giorgos 249

μπορει να λεει και απο τον προεδρο ομπαμα, αλλα απο τα λανθασμενα στοιχεια που εχει, προκυπτει οτι ειναι... περιληψη των προηγουμενων

 

@valencay

ειναι γνωστο οτι εχει pitch. ειπα να μην αραδιασω οτι ακυρο λεει.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν το πολυπίστευα, παρ'όλα αυτά και ο ένας εκ των 2 αδελφών Στεφάνου άφησε να νοηθεί ότι αγοράστηκε το πλοίο κι ότι είναι στην τελική φάση των υπογραφών, σε συζήτηση που υπήρξε!!

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω και γω οτι αυτη τη φορα μιλαμε για φημες αλλα για γεγονος. Βεβαια αμφιβαλω αν θα προλαβει τη σεζον με παραδοση στη gsf τον επομενο μαρτη... αλλα οπως και να χει καλοδεχουμενο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...