ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 Μήπως γνωρίζει κανείς πόσους κόμβους είχε πιάσει ο βάπορας στα δοκιμαστικά στην Ιαπωνία ;
nomikos Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 Αν εδώ ταξίδευε με υπηρεσιακή 20,5 κόμβους στα δοκιμαστικά κοντά στους 22 κόμβους..
Shippihs Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 Αν θυμάμαι καλά πριν κάποια χρόνια σε ιαπωνικό σαιτ είχα διαβάσει ότι είχε πιάσει 24,5!!
giorgos_249 Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 21.8 knots υπηρεσιακή με Eff LF 90%, κατανάλωση 66.3mt/24h. Από το Significant Ships του έτους του η πηγή. Μέγιστη δε θυμάμαι γιατι δεν το εχω μπροστά μου τη δεδομενη στιγμή, το ειχα δει και το έγραψα. Οταν παω στον δικο μου υπολογιστη θα το δω.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 Γιά να μην κάνουμε υποθέσεις,το Shipbuilding & Marine Engineering in Japan το δίνει max trials 24.63 kn
iord Posted July 16, 2024 Posted July 16, 2024 15 hours ago, giorgos_249 said: 21.8 knots υπηρεσιακή με Eff LF 90%, κατανάλωση 66.3mt/24h. Από το Significant Ships του έτους του η πηγή. Μέγιστη δε θυμάμαι γιατι δεν το εχω μπροστά μου τη δεδομενη στιγμή, το ειχα δει και το έγραψα. Οταν παω στον δικο μου υπολογιστη θα το δω. Με 2,7 mt/ 1h στα 21,8 πρέπει να ήταν από τα οικονομικότερα της κατηγορίας του.
nomikos Posted July 16, 2024 Posted July 16, 2024 (edited) Από όποια μεριά και να το δεις το King ήταν ανώτερο σε όλα από το Queen. Αυτό το βαπόρι πήγε άδικα. Edited July 16, 2024 by nomikos
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted July 16, 2024 Posted July 16, 2024 Παρότι είμαι από Καβάλα , το θυμάμαι από τα διαφημιστικά της AGOUDIMOS LINES και μου άρεζε η φινέτσα του . Μακάρι να δούλευε δίδυμο με το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ .
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 16, 2024 Posted July 16, 2024 Δούλεψαν μαζί με το ΙΟΝΙΑΝ QUEEN αλλά οι δρόμοι τους χώρισαν Τελικά στα βαπόρια όλα είναι τύχη Δεν σημαίνει ότι το καλύτερο κ νεώτερο θα ζήσει πιό πολύ Περιπλανήθηκε στην Άπω Ανατολή κ ήταν θέμα τύχης να ξαναέλθει στ α νερά μας Το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ αν δεν βρισκόταν η HSW μάλλον θα πήγαινε γιά σκραπ Τώρα εξασφάλισε την μακροζωϊα του
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted January 9 Posted January 9 Ένα GA plan του πλοίου ως FERRY LAVENDER από αυτό το αρχείο pdf
pkos Posted January 10 Posted January 10 (edited) Κρίμα που διαλύθηκε άδικα. Μακάρι να το έπαιρνε η ελλενικ. Εντυπωσιακό το βλέπω με διαφορές με το Σάμος όπως ξεχωριστό καταπέλτη επιβατών πως και στο Κουίν τότε τώρα Σάμος δεν έγινε και από ότι βλέπω είχε και παραπάνω ταχύτητα και πολλές καμπίνες. Να φανταστώ είχε και αυτό το turbocharger που λέγαμε τον Ιούνιο που δε το έχει το Σάμος και έπιανε πιο καλές ταχύτητες; Edited January 10 by pkos
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11 Posted January 11 Στη Ελλάδα δημιουργήθηκε καταπέλτης επιβατών αριστερά στο Ionian King και ξεχωριστός καταπέλτης δεξιά για το πάνω γκαράζ, σε αντίθεση με το Νήσος Σάμος, που έγινε ένας κοινός καταπέλτης δεξιά για τους επιβάτες με το πάνω γκαράζ.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 11 Posted January 11 22 hours ago, pkos said: Κρίμα που διαλύθηκε άδικα. Μακάρι να το έπαιρνε η ελλενικ. Εντυπωσιακό το βλέπω με διαφορές με το Σάμος όπως ξεχωριστό καταπέλτη επιβατών πως και στο Κουίν τότε τώρα Σάμος δεν έγινε και από ότι βλέπω είχε και παραπάνω ταχύτητα και πολλές καμπίνες. Να φανταστώ είχε και αυτό το turbocharger που λέγαμε τον Ιούνιο που δε το έχει το Σάμος και έπιανε πιο καλές ταχύτητες; Είχαν διαφορές από την μάνα τους όπως κ στην ηλικία αλλά κ διαφορές από τη άλλη μετασκευή που προέκυψε στην πορεία Κατασκευαστικά ήταν καλύτερο βαπόρι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now