Jump to content
Shipfriends

Ionian King (IMO 9006629)


Recommended Posts

Posted

Αν εδώ ταξίδευε με υπηρεσιακή 20,5 κόμβους στα δοκιμαστικά κοντά στους 22 κόμβους..

Posted

Αν θυμάμαι καλά πριν κάποια χρόνια σε ιαπωνικό σαιτ είχα διαβάσει ότι είχε πιάσει 24,5!!

Posted

21.8 knots υπηρεσιακή με Eff LF 90%, κατανάλωση 66.3mt/24h. Από το Significant Ships του έτους του η πηγή. 

Μέγιστη δε θυμάμαι γιατι δεν το εχω μπροστά μου τη δεδομενη στιγμή, το ειχα δει και το έγραψα. Οταν παω στον δικο μου υπολογιστη θα το δω. 

Posted
15 hours ago, giorgos_249 said:

21.8 knots υπηρεσιακή με Eff LF 90%, κατανάλωση 66.3mt/24h. Από το Significant Ships του έτους του η πηγή. 

Μέγιστη δε θυμάμαι γιατι δεν το εχω μπροστά μου τη δεδομενη στιγμή, το ειχα δει και το έγραψα. Οταν παω στον δικο μου υπολογιστη θα το δω. 

Με 2,7 mt/ 1h στα 21,8 πρέπει να ήταν από τα οικονομικότερα της κατηγορίας του. 

Posted (edited)

Από όποια μεριά και να το δεις το King ήταν ανώτερο σε όλα από το Queen.

Αυτό το βαπόρι πήγε άδικα.

Edited by nomikos
Posted

Παρότι είμαι από Καβάλα , το θυμάμαι από τα διαφημιστικά της AGOUDIMOS LINES και μου άρεζε η φινέτσα του . Μακάρι να δούλευε δίδυμο με το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ .

Posted

Δούλεψαν μαζί με το ΙΟΝΙΑΝ QUEEN αλλά οι δρόμοι τους χώρισαν Τελικά στα βαπόρια όλα είναι τύχη Δεν σημαίνει ότι το καλύτερο κ νεώτερο θα ζήσει πιό πολύ
Περιπλανήθηκε στην Άπω Ανατολή κ ήταν θέμα τύχης να ξαναέλθει στ α νερά μας Το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ αν δεν βρισκόταν η HSW  μάλλον θα πήγαινε γιά σκραπ
Τώρα εξασφάλισε την μακροζωϊα του
 

  • 5 months later...
Posted (edited)

Κρίμα που διαλύθηκε άδικα. Μακάρι να το έπαιρνε η ελλενικ. 

Εντυπωσιακό το βλέπω με διαφορές με το Σάμος όπως ξεχωριστό καταπέλτη επιβατών πως και στο Κουίν τότε τώρα Σάμος δεν έγινε και από ότι βλέπω είχε και παραπάνω ταχύτητα και πολλές καμπίνες. 

Να φανταστώ είχε και αυτό το turbocharger που λέγαμε τον Ιούνιο που δε το έχει το Σάμος και έπιανε πιο καλές ταχύτητες;

Edited by pkos
Posted

Στη Ελλάδα δημιουργήθηκε καταπέλτης επιβατών αριστερά στο Ionian King και ξεχωριστός καταπέλτης δεξιά για το πάνω γκαράζ, σε αντίθεση με το Νήσος Σάμος, που έγινε ένας κοινός καταπέλτης δεξιά για τους επιβάτες με το πάνω γκαράζ.

Posted
22 hours ago, pkos said:

Κρίμα που διαλύθηκε άδικα. Μακάρι να το έπαιρνε η ελλενικ. 

Εντυπωσιακό το βλέπω με διαφορές με το Σάμος όπως ξεχωριστό καταπέλτη επιβατών πως και στο Κουίν τότε τώρα Σάμος δεν έγινε και από ότι βλέπω είχε και παραπάνω ταχύτητα και πολλές καμπίνες. 

Να φανταστώ είχε και αυτό το turbocharger που λέγαμε τον Ιούνιο που δε το έχει το Σάμος και έπιανε πιο καλές ταχύτητες;

Είχαν διαφορές από την μάνα τους όπως κ στην ηλικία αλλά κ διαφορές από τη άλλη μετασκευή που προέκυψε στην πορεία
Κατασκευαστικά ήταν καλύτερο βαπόρι

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...