ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 21, 2011 Posted September 21, 2011 Στο σύστημα του AIS, εξακολουθεί η περίεργη συνεχής εναλλαγή του ονόματος του πλοίου από ΙΟΝΙΑΝ KING σε VICTORY STEP, ενώ έχει αλλάξει και ο αναγραφόμενος προορισμός. Πλέον αναφέρεται το λιμάνι SASEBO στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας.
.voyager Posted September 21, 2011 Posted September 21, 2011 Ο βασιλιάς έχει βγεί στη ράδα από το μεσημέρι...
.voyager Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 (edited) Με προορισμό Shanghai και Sasebo πλέει στο Σαρωνικό πια ο βασιλάς... Edited September 23, 2011 by .voyager
polmyt Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Στη ραδα του Κολομπο της Σρι Λανκα βρισκεται το πλοιο λογικα για να παρει πετρελαια
NHSOS XIOS Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Το ροδο του ωκεανου ειναι το νεο ονομα του(OCEAN ROSE) και θα κανει δρομολογια μεταξυ Shanghai(Κινα) και Nagasaki(Ιαπωνια) σαν κρουαζιεροπλοιο οπως αναφερουν τα διαφορα site. Περισσοτερες φωτο με τα νεα του σινιαλα 1,2,3,4
.voyager Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Αν κρίνω από τις διαφημίσεις στις μπάντες του, θα πιάνει το θεματικό πάρκο στο Nagasaki. To βάψιμο της πρύμνης -που λογικά απεικονίζει το μέρος αυτό- είναι ευρηματικό, αλλά όχι και τόσο ωραίο. Το πλοίο πάντως φαίνεται ιδιαίτερα φρεσκαρισμένο. Υποθέτω ότι θα λειτουργεί σα cruise ferry, κάτι σαν τα Magic και Fantasy της Color Line, κι όχι σαν αμιγώς cruise. Στο διάστημα που είχε στη διάθεσή του μέχρι να ξεκινήσει δρομολόγια, τι πρόλαβε να κάνει ώστε να πληρεί έστω τις βασικές προϋποθέσεις cruise ferry, έστω;...
NHSOS XIOS Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 Το 'ροδο' συνεχιζει να τους καραβοπληκτους της ανατολης.
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 Σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους που θεωρούν ότι έγινε ολίγον τι σούργελο με αυτά τα σχέδια που του ζωγράφισαν.
kyr1 Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 Η πλώρη πάει κι έρχεται τα της πρύμνης είναι λίγο κάπως παράταιρα, αλλά βέβαια γούστα είναι αυτά. και περί ορέξεως...Πολιτισμικές διαφορές . Καλά ταξίδια στο βάπορα !
NHSOS XIOS Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 29/2 εγινε το πρωτο ταξιδι οπως αναφερουν εδω.Το μεταφραστηρι του google βοηθαει λιγο Nagasaki-Shanghairoute,Huis Ten Bosch 29 in service,low price"HTBCruise"subsidiary of Huis Ten Boschresort, Nagasaki(Sasebo, Nagasaki Prefecture) isengaged- "OceanRose" large passenger ship between Shanghai, China,29days,starting the business operated.The cheapestrates,about 13,000yen one way to match the expenses, including the discount.Idea attracting Chinese customers,you want to connect to the increase in visitors Huis Ten Bosch.About 26hours to connect between the Shanghai-Nagasaki.One round tripper week until mid-March,then,until the end of five plans to οperate two round trips per week.Aim to use 10 million per year.On board as well as enjoy a performance stage and bar bands,such as "Ringer Hut Co., Ltd." known to enter"Laox"under the umbrella of a major household appliance in China,Champon Nagasaki.Also consider the future installation of the casino.The company explained, "At first glance,may also want you to enjoy shopping and entertainment.Strength of the sea is what a waste of time"
proud_ionian Posted March 26, 2013 Posted March 26, 2013 αν ισχυουν οσα γραφτηκαν στους συνασθενεις στου yahoo, η τωρινη καριερα δεν ειχε αισιο τελος και μετα απο ενα φρεσκαρισμα, θα συνεχισει κατα σιγκαπουρη μερια. ιδωμεν
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 Μιας και φέτος είχαμε θέμα συζήτησης την αναγέννηση του Ionian Queen, ας δούμε και το Ionian King στη μακρινή Σιγκαπούρη με το όνομα Ocean Grand, που φέρει από το 2014.
oceanus Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 Αναμενουμε τα νεοτερα... Ας ελπισουμε να ειναι αμμεσα θετικα λογω Σμυρνης.
giorgos_249 Posted December 30, 2016 Posted December 30, 2016 Τι εννοείς ;; Υπαρχει ενδιαφέρον για το πλοίο από Έλληνες ;;
proud_ionian Posted December 30, 2016 Posted December 30, 2016 προσεχετε τι λετε. ο φιδεμπορας του 2017 ηδη γραφει
Marios Superfast Posted May 16, 2017 Posted May 16, 2017 Φήμες λένε ότι το πλοίο πουλήθηκε σε διαλυτες
mpolo Posted August 4, 2017 Posted August 4, 2017 ανεβηκε φωτογραφια σε μια σελιδα στο facebook που δειχνει να εχει ξεκινησει το κοψιμο και ηδη εχουν εξαφανισει την πλωρη.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 Φαντάζομαι είναι αυτή η φωτογραφία που έχει ανέβει στη σελίδα ship breaking στο Facebook
proud_ionian Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 in memoriam. βιαστηκε να πουλησει ο μιμης. αν το ειχε παρατησει στην πατρα, σημερα θα ηταν νησος ικαρια κριμα παντως.
margaritis24 Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 Καλα δε το πουλησε ο κυρ μιμης η τραπεζα το εσπρωξε για να παρει τα λεφτα που της χρωσταγε..
proud_ionian Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 η ουσια δεν αλλαζει. αν τοτε ειχε παραμεινει στα νερα μας, ειτε ενεργο, ειτε παροπλισμενο, πιθανοτατα σημερα θα ταξιδευε
Nikos_Chania Posted February 9, 2019 Posted February 9, 2019 Ένας από τους τελευταίους σταθμούς του πλοίου στην εν Ελλάδι καριέρα του ήταν και η Σούδα. Αφορμή η κρίση στην Λιβύη και η εκκένωση των πολιτών τρίτων χωρών. Σπάνιες εικόνες τότε για την Σούδα με το λιμάνι να γεμίζει με πλοία, ενώ το IONIAN KING ήταν δεμένο δίπλα διπλα με το Νήσος Ρόδος. Extra μία κακής ποιότητας λήψη, Αύγουστος του 2013, στη ράδα της Σιγκαπούρης. Ότι κατάφερα να βγάλω από τη λάτζα και με crop. Για την ιστορία και μόνο.
JonB72 Posted January 20, 2024 Posted January 20, 2024 Όταν το Ionian King λειτουργούσε έξω από τη Σιγκαπούρη ως το πλοίο του καζίνο Ocean Grand, πήγα στο πλοίο για μια επίσκεψη. Το πλοίο περνούσε τον περισσότερο χρόνο του αγκυροβολημένο σε διεθνή ύδατα στα ανοικτά των ακτών της Μαλαισίας με επιβάτες να πηγαινοέρχονται χρησιμοποιώντας ένα πορθμείο με καταμαράν που έτρεχε κάθε δύο ώρες. Μια φορά την εβδομάδα το πλοίο ερχόταν στη Σιγκαπούρη για να πάρει καύσιμα και προμήθειες. Η διαμονή των επιβατών ήταν περίπου η ίδια όπως όταν το πλοίο ήταν στην Ελλάδα, αν και με κάποια νέα ασιατική διακόσμηση. Το κατάστρωμα του αυτοκινήτου παραπάνω ήταν ενδιαφέρον. Το μπροστινό τμήμα μετατράπηκε σε χώρο καθιστικού αέρα για τους επιβάτες. Όταν το πλοίο απέπλευσε σε κρουαζιέρες μεταξύ Κίνας και Ιαπωνίας, οι επιβάτες έμειναν εδώ για αρκετές ημέρες. Το υπόλοιπο από το κατάστρωμα αυτοκινήτων πάνω ήταν το καζίνο (δεν επιτρέπονται φωτογραφίες). Όπως μπορείτε να δείτε αν κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο φωτογραφίας, ο οποίος θα εμφανίσει ένα άλμπουμ φωτογραφιών, αυτό το μέρος του πλοίου μετατράπηκε πολύ ωμά, έτσι θα μπορούσε εύκολα να μετατραπεί ξανά σε κατάστρωμα αυτοκινήτου. Ακόμα και οι τουαλέτες ήταν σαν τις προσωρινές τουαλέτες στο λιμάνι του Πειραιά πίσω από εκεί που αγκυροβολεί το Blue Star Delos. Το μεγάλο προσωπικό του καζίνο ζούσε στο κάτω κατάστρωμα του αυτοκινήτου σε κούνιες. Αυτό το εγχείρημα κρουαζιέρας καζίνο δεν ήταν επιτυχές και το πλοίο εγκαταλείφθηκε από τον ναυλωτή σε ένα ναυπηγείο στην Ινδονησία. Κάντε κλικ στην παρακάτω φωτογραφία για να δείτε ολόκληρο το άλμπουμ.
Nick the Greek Posted January 20, 2024 Posted January 20, 2024 Πολύ ωραίο ταξίδι στο χρόνο, ευχαριστούμε. Μπορεί κανείς να δεί την ασιατική επιρροή στη διακόσμηση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now