Jump to content
Shipfriends
Neptune

Ionian King (IMO 9006629)

Recommended Posts

Για 20 εκ. $ πουλήθηκε το πλοίο σύμφωνα με την WeberSeas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πφφφ μην το πείς ούτε του παπά :P

πολύ καλή τιμή !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλη τιμή ακούγεται αλλά όταν όμως το Φαίδρα πουλήθηκε ακριβότερα παρόλο που ήταν πολύ πιο μικρό σε μέγεθος, αλλά ήταν νεότερο, έχω κάποιες ενστάσεις στο να μην το πεις ούτε το παπά!!!

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλη μια απώλεια για την ελληνική επιβατηγό ναυτιλία. Όπως και στον Proud, έτσι κι εμένα δε μπορώ να πω ότι θα μου λείψει πολύ, όπως τα κόκκινα ας πούμε, μα η πώλησή του δεν παύει να με δυσαρεσκεί, πόσο μάλλον όταν δε γίνεται με αφορμή την αντικατάστασή του με ένα νεότευκτο, αλλά λόγω οικονομικών δυσκολιών.

Το απήλαυσα δεκάδες φορές να καταπλέει ηλιόλουστα πρωινά ή σε μέρες με κακόκεφο καιρό στην Πάτρα, είτε από τη μαρίνα, είτε από κεφάλι της Αγίου Νικολάου όπου συνήθως η επιβλητική πλώρη έφτανε μπροστά σου κατά τη μανούβρα, κι άλλες τόσες να αποπλέει απόγευμα. Το φωτογράφισα αρκετές φορές εν πλω στον Πατραϊκό, αλλά και στην Ηγουμενίτσα (μία από τις φορές δεμένο δίπλα-δίπλα με το αδερφό του). Καλά ταξίδια να έχει εκεί που θα πάει.

post-2195-0-78406600-1304559796_thumb.jp

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο ανέβηκε χθες ξανά στη δεξαμενή και πριν από λίγη ώρα γινόταν ο αποδεξαμενισμος του.

βρηκαν τπτ κακο στον αξονα;

Δεν βρήκαν τίποτα στον ελικοφόρο άξονα αλλά σε ένα πτερύγιο της προπέλας

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο πτερύγιο δεν είχε μείνει "κουσούρι" από το ατύχημα στο φανάρι της Πάτρας;

Edited by proud_ionian
quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είχαν μείνει κουσούρια!! Γιατί είχαν επισκευαστεί τρία εξ αυτών σε εταιρεία στην Ευρώπη και το τέταρτο πτερύγιο είχε αντικατασταθεί με spare που υπήρχε στο πλοίο.

Οι νέοι πλοιοκτήτες του Ionian King το προορίζουν για μια γραμμή μεταξύ Κίνας (Σαγκάη)-Ιαπωνίας. Αλλά μετά το καταστροφικό σεισμό που έπληξε την Ιαπωνία υπάρχουν σκέψεις να καθυστερήσουν την έναρξη αυτή της γραμμής. Από ότι ακούγεται το πλοίο κανονικά θα φύγει μέσα στο Μάιο αλλά υπάρχει ένα ενδεχόμενο να ξεκαλοκαιριάσει εδώ το πλοίο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με τα ξένα forums η κατάσταση στην Ιαπωνία μετά τον σεισμό της 11ης Μαρτίου έχει καθυστερήσει πολύ την υλοποίηση του σχεδίου σύνδεσής της με την Κίνα κι έτσι οι νέοι πλοιοκτήτες έχουν αρχίσει να σκέφτονται εναλλακτικούς τρόπους εκμετάλλευσης του πλοίου μέχρι να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια από το Ναγκασάκι στην Σαγκάη. Αυτό αναμένεται να γίνει γύρω στον Οκτώβρη - Νοέμβρη.

Huis Ten Bosch purchased the ferry in Greece and now plans to lease it to a European shipping firm until test operations for the Nagasaki-Shanghai service start around October or November, the officials said.

Λεπτομέριες και ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτός από τη σκέψη να δρομολογηθεί από την νέα εταιρεία του αλλού από αυτήν, υπάρχουν και σκέψεις να το δουλέψει το καλοκαίρι για την Agoudimos Lines, εάν υπάρξει τελικά συμφωνία μεταξύ των δυο εταιρειών!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο εμφανίζεται από 1η Ιουνίου να έχει αλλάξει σημαία, από Κυπριακή σε Παναμαική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και επίσημα πλέον το Ionian King θα δουλέψει για την Agoudimos Lines. Διότι σύμφωνα με ανακοίνωση της Agoudimos Lines, το Ionian King θα αντικαταστήσει το Ionian Sky στη γραμμή Μπρίντεζι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα, με κάποιες προσεγγίσεις στη Κεφαλονιά και Ζάκυνθο (νομίζω είναι η πρώτη φορά που θα πάει στη Ζάκυνθο)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν στα χαρτιά έχει αλλάξει σημαία (???) αλλά σε αντίθεση με αυτά που λέει το ais, το πλοίο φέρει ακόμα την Κυπριακή σημαία και νηολόγιο φυσικά Λεμεσσού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες το Ionian King άφησε το Πέραμα για τη ράδα του Πειραιά για να πάρει πετρέλαια. Αφού τελείωσε τη πετρέλευση του αναχώρησε για την Ηγουμενίτσα, έτσι ώστε να ξεκινήσει δρομολόγια από την Ηγουμενίτσα προς το Μπριντεζι, για λογαριασμό της Agoudimos Lines.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη Παρασκευή, το Ionian King ξεκίνησε τα δρομολόγια στη γραμμή Ηγουμενίτσας Μπρινεζι.

ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ????

ΟΠΟΙΟΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΕΙ.......

150 ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΓΙΑ ΜΠΡΙΝΤΕΖΙ ... ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΠΑΣ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ....

ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bιαστήκαμε για τον επικήδειο, Proud laugh.gif Παράταση παραμονής, έστω και μικρή, και αφορμή για φωτογραφίες.

gallery_2195_89_139373.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το δρομολόγιο πρέπει να προεκτείνεται και σε σάμη-ζάκυνθο γιατι χτες πέρασε μπροστά απο το φισκάρδο όπου βρισκόμουν κατα τις 11:00 και ξαναπέρασε για ταλία κατα τις 19:00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φέτος το καλοκαίρι, μας χαιρέταγε στον Πόρο μια φορά την εβδομάδα, πηγαίνοντας από Σάμη για Ζάκυνθο και αντίστροφα.

post-1820-0-80584200-1314903317_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαιρεταγε και πρεπει να ξαναχαιρετησε και αποψε B)

με 16.9 στον κολπο της κυπαρισσιας, destination Piraeus και μενει να δουμε αν θα βιαστουν οι νεοι του πλοιοκτητες να το πανε στα μερη τους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στον νέο μώλο Δραπετσώνας το πλοίο, από 8ης βραδυνής της σήμερον.

gallery_2195_89_15060.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρασκευή βράδυ, και ανα διαστήματα απόψε, στο πλοίο "προβάρονται" τα νέα του (???) στοιχεία στην συσκευή AIS.

Nέο όνομα (???) VICTORY STEP, με Παναμαική σημαία, και αναγραφόμενο προορισμό Shangai.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα το Ionian King θα πάει στη ράδα του Πειραιά για πετρέλαια, εάν κατάλαβα καλά γιατί τα Κινέζικα μου δεν είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο!! Οι Κινέζοι θέλουν μετά το πλοίο να φύγει για τη Κινά, αλλά υπάρχει ένα θέμα από το Νηογνώμονα του πλοίου, επειδή το νέο πλήρωμα δεν έχουν εξοικείωση με το πλοίο. Όποτε θα πρέπει κάποια άτομα από το πλήρωμα που είχε η Agoudimos Lines να πάνε μαζί, αλλιώς να καθίσει κάποιες ήμερες ακόμα εδώ για μάθουν το βαπόρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...