Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Σήμερα το Ionian King έφυγε από τη Σούδα με προορισμό το Πειραιά.
NHSOS XIOS Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Κατι γλαροι εδω κατω εχουν φαγωθει οτι το μελλον του ειναι στο Αιγαιο... Τελικα τι παιζει,θα το δουμε στο Αιγαιο η θα γυρισει Αδριατικη?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Το Ionian King αφού έμεινε για λίγες ώρες στη ράδα του Πειραιά, έδεσε τελικά στο Πέραμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2011 Posted March 17, 2011 (edited) ειναι κανεις κατα πυλο μερια; ο βασιλιας ξεκινησε για κατω, αλλα για την ωρα χαιδευει με την αγκυρα τα ναυαγια του τουρκοαιγυπτιακου στολου στο ναυαρινο. Το Ionian King όταν έφυγε από την Ηγουμενίτσα με προορισμό τη Λιβύη, είχε παραμείνει στο αγκυροβόλιο της Πύλου, για κάποιες ημέρες. Ο λόγος ήταν γιατί δεν είχε γίνει η συμφωνία ακόμα για την ναύλωση του πλοίου, δια την μεταφορά των ανθρώπων από τη Λιβύη. Edited March 17, 2011 by proud_ionian
express skiathos Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 Σήμερα το πρωί, σύμφωνα με το ais, έφυγε από το Πέραμα και πήγε στην ράδα.
Neptune Posted March 25, 2011 Author Posted March 25, 2011 Το πλοιο επιθεωρηθηκε απο τους ιδιους που ειδαν το Blue Horizon και στο πρωτο 10ημερο του Απριλιου θα ξερουμε την τελικη καταληξη των διαπραγματευσεων που παντως ειναι σε καλο δρομο (δυστυχως) Κριμα για το βαπορι μπορουσε αν ειχε μυαλο αυτος που το χει να δουλεψει σε καποια γραμμη χωρις προβληματα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 Ξαφνικά τη Πέμπτη σταμάτησαν ότι εργασίες γινόντουσαν για να ετοιμαστεί το πλοίο να φύγει νομίζω τη Τρίτη. Αλλά δε κατάλαβα για πού να πάει??
proud_ionian Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 (edited) θεοφιλεστατε νομιζω οτι ο neptune θελει να πει οτι το πλοιο παει για πουλημα Edited March 25, 2011 by proud_ionian
George Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 (edited) Έχει γυρίσει για κάτω. Άρα δεν πηγαίνει Σουέζ. Μήπως πάει καμιά Λιβύη πάλι; Αλλά τι να κάνει εκεί με την κατάσταση έτσι; edit Δεν πρόλαβα να το πω! Βεγγάζη πάει σύμφωνα με το ais του. Edited March 25, 2011 by George
Nick the Greek Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Σωστός, δίνει άφιξη αύριο το πρωί στη Σοσιαλιστική Λαική Δημοκρατία της Λιβύης.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Χθες το Ionian King έφτασε γύρω στις 17:30 στη ράδα του Πειραιά, όπου παρέμεινε εκεί το βράδυ. Σήμερα το πρωί πήγε στην επισκευαστική βάση του Περάματος
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2011 Posted April 7, 2011 Το πλοιο επιθεωρηθηκε απο τους ιδιους που ειδαν το Blue Horizon και στο πρωτο 10ημερο του Απριλιου θα ξερουμε την τελικη καταληξη των διαπραγματευσεων που παντως ειναι σε καλο δρομο (δυστυχως) Και εάν επαληθεύονται οι φήμες που ακούω σήμερα μάλλον και αυτό το πλοίο μας τελείωσε!!
gpap2006 Posted April 7, 2011 Posted April 7, 2011 Από το να σαπίζουν σε κάποια ντάνα καλύτερα να ταξιδεύουν έστω και στο εξωτερικό. Η φύση απεχθάνεται το κενό. Εφόσων αλλάξουν τα πράγματα στην Ελλάδα και ξανανέβουν οι θαλάσσιες μεταφορές θα στραφούμε στο εξωτερικό και θα πάρουμε πλοία απο εκεί (είτε τα ίδια που έφυγαν είτε άλλα). Όμως τα βαπόρια δεν πρέπει να μένουν δεμένα.
valencay Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 συμφωνα με πολυ ασφαλεις πληροφοριες, τελικως το βαπορι πουληθηκε στους προαναφερθεντες ενδιαφερομενους
Neptune Posted April 18, 2011 Author Posted April 18, 2011 (edited) Πολυ σωστα φιλε Valencay το πλοιο δυστυχως πουληθηκε (οπως εχουμε ξαναπει και πριν απο καμια 10αρια μερες )και ισως μεχρι την αλλη εβδομαδα να μας αφησει οριστικα. Οι νεοι αγοραστες που ειναι Ιαπωνες και θα το δρομολογησουν Ιαπωνια-Κινα, εξεταζουν την περιπτωση με δικα τους εξοδα να μεταβει το πλοιο στην Κορεα, την Ιαπωνια ή την Κινα και να παραδωθει εκει αντι να το παραλαβουν απο τον Πειραια. Δυστυχως αν και μου ειπαν δε συγκρατησα το ονομα της νεας εταιριας. Edited April 18, 2011 by Neptune
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2011 Posted April 19, 2011 Να πούμε ότι το πλήρωμα του πλοίο έχει απολυθεί εδώ και καμία 10αρια ημέρες
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Στις 26 Απρίλιου το Ionian King θα ανέβει στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος για να το δουν οι νέοι πλοιοκτήτες του πλοίου
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 Μια σημείωση οι υπογραφές για την οριστική πώληση θα πέσουν μετά τον έλεγχο στο δεξαμενισμό του πλοίου (μάλλον θέλουν να δουν εάν έχει τίποτα κουσούρια μετά το περσινό ατύχημα στη Πάτρα)
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Το Ionian King έχει ανέβει στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος, με τη πλώρη να κοιτάει τη Σαλαμίνα
Panagia Ekatontapiliani Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 Πάμε να δούμε το Ionian King από πλώρα και πρυμα, που ουσιαστικά ξεχείλιζε από τη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος. Όπως μπορείτε να δείτε ο δεξαμενισμός έγινε για να ελέγξουν τον αριστερό ελικοφόρο άξονα
proud_ionian Posted April 29, 2011 Posted April 29, 2011 γιατι ξανα αναβαινει δεξαμενη το 이오니아 왕 την αλλη εβδομαδα; βρηκαν τπτ κακο στον αξονα;
proud_ionian Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 (edited) μας ηρθε το δεκεμβριο του 2004 (λιγες μερες πριν το αδερφο ionian glory/queen), εμεινε καποιες εβδομαδες στο κεφαλι της 2 στο περαμα και μετα στις 16/01/05 πηγε στη γωνια της ΝΑΥΣΙ για να μετασκευαστει. η μετασκευη, σε οχι πολυ εντατικους ρυθμους κρατησε 7 μηνες και τελος αυγουστου δρομολογηθηκε πατρα ηγουμενιτσα bari. δεν το ταξιδεψα ποτε, αλλα το εχω επισκεφθει μια φορα και πιστευω οτι στο queen εγινε πιο προσεκτικη δουλεια εσωτερικα. εχει τεραστιο γκαραζ, που δεν πιστευω ομως να γεμισε πολλες φορες στις γραμμες που εξυπηρετησε. εκτιμηση μου ειναι οτι εισπρακτικα ποτε δεν ανταποκριθηκε στις προσδοκιες αυτων που το εφεραν. αυτο το αποδεικνυουν και διαφορα γεγονοτα, οπως η αποτυχημενη προσπαθεια να αποσπασει (μαζι με το queen) μερος της κινησης πατρα σαμη, η γκρινιες και τελικα η διαλυση της κοινοπραξιας με την endeavor στο bari, αλλα και μια σειρα απο φημες που συνοδευαν το πλοιο απο την εποχη της μετασκευης του. πραγματικα εχω χασει το λογαριασμο απο το ποσες φορες ηταν να κατεβει δωδεκανησα (ειτε για τον κυρ μιμμη ειτε ναυλωμενο), ποσες φορες ηταν να το παρει ο βεντουρης για να το δουλευει αυτος στο bari και αλλα παρομοια οπως το οτι θα πηγαινε φετος χιο μυτιληνη. η πωληση του ηταν εξυπνη κινηση, γιατι ανακουφιζει την εταιρεια του σε μια δυσκολη στιγμη. οταν ειχε ερθει λεγοταν πολλα για το υψος του γκαραζ του, αλλα τελικα δεν πρεπει να του δημιουργησε και πολλα προβληματα. στις πρωτες σελιδες αυτου του θεματος αλλα και εδω, θα θυμηθουμε μερικα πραγματα για τον πρωτο του καιρο στην ελλαδα. πολλες βλαβες δεν ειχε, αλλα θα το θυμομαστε για τον στουκο στον κυματοθραυστη την εξαϋλωση του ανδριανα μαλεβη και τα ταξιδια στη λιβυη. δεν μπορω να πω οτι θα μου λειψει αναμνηστικο, 9+2 φωτο απο την παρουσια του στα μερη μας Edited May 1, 2011 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now