Jump to content
Shipfriends

Ionian King (IMO 9006629)


Recommended Posts

Στο σύστημα του AIS, εξακολουθεί η περίεργη συνεχής εναλλαγή του ονόματος του πλοίου από ΙΟΝΙΑΝ KING σε VICTORY STEP, ενώ έχει αλλάξει και ο αναγραφόμενος προορισμός. Πλέον αναφέρεται το λιμάνι SASEBO στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Το ροδο του ωκεανου ειναι το νεο ονομα του(OCEAN ROSE) και θα κανει δρομολογια μεταξυ Shanghai(Κινα) και Nagasaki(Ιαπωνια) σαν κρουαζιεροπλοιο οπως αναφερουν τα διαφορα site. Περισσοτερες φωτο με τα νεα του σινιαλα 1,2,3,4

Link to comment
Share on other sites

Αν κρίνω από τις διαφημίσεις στις μπάντες του, θα πιάνει το θεματικό πάρκο στο Nagasaki. To βάψιμο της πρύμνης -που λογικά απεικονίζει το μέρος αυτό- είναι ευρηματικό, αλλά όχι και τόσο ωραίο. Το πλοίο πάντως φαίνεται ιδιαίτερα φρεσκαρισμένο. Υποθέτω ότι θα λειτουργεί σα cruise ferry, κάτι σαν τα Magic και Fantasy της Color Line, κι όχι σαν αμιγώς cruise. Στο διάστημα που είχε στη διάθεσή του μέχρι να ξεκινήσει δρομολόγια, τι πρόλαβε να κάνει ώστε να πληρεί έστω τις βασικές προϋποθέσεις cruise ferry, έστω;... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η πλώρη πάει κι έρχεται τα της πρύμνης είναι λίγο κάπως παράταιρα, αλλά βέβαια γούστα είναι αυτά. και περί ορέξεως...Πολιτισμικές διαφορές :P. Καλά ταξίδια στο βάπορα !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

29/2 εγινε το πρωτο ταξιδι οπως αναφερουν εδω.Το μεταφραστηρι του google βοηθαει λιγο

Nagasaki-Shanghairoute,Huis Ten Bosch 29 in service,low price

"HTBCruise"subsidiary of Huis Ten Boschresort, Nagasaki(Sasebo, Nagasaki Prefecture) isengaged- "OceanRose" large passenger ship between Shanghai, China,29days,starting the business operated.The cheapestrates,about 13,000yen one way to match the expenses, including the discount.Idea attracting Chinese customers,you want to connect to the increase in visitors Huis Ten Bosch.About 26hours to connect between the Shanghai-Nagasaki.One round tripper week until mid-March,then,until the end of five plans to οperate two round trips per week.Aim to use 10 million per year.On board as well as enjoy a performance stage and bar bands,such as "Ringer Hut Co., Ltd." known to enter"Laox"under the umbrella of a major household appliance in China,Champon Nagasaki.Also consider the future installation of the casino.The company explained, "At first glance,may also want you to enjoy shopping and entertainment.Strength of the sea is what a waste of time"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

αν ισχυουν οσα γραφτηκαν στους συνασθενεις στου yahoo, η τωρινη καριερα δεν ειχε αισιο τελος και μετα απο ενα φρεσκαρισμα, θα συνεχισει κατα σιγκαπουρη μερια. ιδωμεν

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

ανεβηκε φωτογραφια σε μια σελιδα στο facebook που δειχνει να εχει ξεκινησει το κοψιμο και ηδη εχουν εξαφανισει την πλωρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ένας από τους τελευταίους σταθμούς του πλοίου στην εν Ελλάδι καριέρα του ήταν και η Σούδα. Αφορμή η κρίση στην Λιβύη και η εκκένωση των πολιτών τρίτων χωρών. Σπάνιες εικόνες τότε για την Σούδα με το λιμάνι να γεμίζει με πλοία, ενώ το IONIAN KING ήταν δεμένο δίπλα διπλα με το Νήσος Ρόδος.

Extra μία κακής ποιότητας λήψη, Αύγουστος του 2013, στη ράδα της Σιγκαπούρης. Ότι κατάφερα να βγάλω από τη λάτζα και με crop. Για την ιστορία και μόνο.

 

ionian_king.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Όταν το Ionian King λειτουργούσε έξω από τη Σιγκαπούρη ως το πλοίο του καζίνο Ocean Grand, πήγα στο πλοίο για μια επίσκεψη. Το πλοίο περνούσε τον περισσότερο χρόνο του αγκυροβολημένο σε διεθνή ύδατα στα ανοικτά των ακτών της Μαλαισίας με επιβάτες να πηγαινοέρχονται χρησιμοποιώντας ένα πορθμείο με καταμαράν που έτρεχε κάθε δύο ώρες. Μια φορά την εβδομάδα το πλοίο ερχόταν στη Σιγκαπούρη για να πάρει καύσιμα και προμήθειες. Η διαμονή των επιβατών ήταν περίπου η ίδια όπως όταν το πλοίο ήταν στην Ελλάδα, αν και με κάποια νέα ασιατική διακόσμηση. Το κατάστρωμα του αυτοκινήτου παραπάνω ήταν ενδιαφέρον. Το μπροστινό τμήμα μετατράπηκε σε χώρο καθιστικού αέρα για τους επιβάτες. Όταν το πλοίο απέπλευσε σε κρουαζιέρες μεταξύ Κίνας και Ιαπωνίας, οι επιβάτες έμειναν εδώ για αρκετές ημέρες. Το υπόλοιπο από το κατάστρωμα αυτοκινήτων πάνω ήταν το καζίνο (δεν επιτρέπονται φωτογραφίες). Όπως μπορείτε να δείτε αν κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο φωτογραφίας, ο οποίος θα εμφανίσει ένα άλμπουμ φωτογραφιών, αυτό το μέρος του πλοίου μετατράπηκε πολύ ωμά, έτσι θα μπορούσε εύκολα να μετατραπεί ξανά σε κατάστρωμα αυτοκινήτου. Ακόμα και οι τουαλέτες ήταν σαν τις προσωρινές τουαλέτες στο λιμάνι του Πειραιά πίσω από εκεί που αγκυροβολεί το Blue Star Delos. Το μεγάλο προσωπικό του καζίνο ζούσε στο κάτω κατάστρωμα του αυτοκινήτου σε κούνιες. Αυτό το εγχείρημα κρουαζιέρας καζίνο δεν ήταν επιτυχές και το πλοίο εγκαταλείφθηκε από τον ναυλωτή σε ένα ναυπηγείο στην Ινδονησία. Κάντε κλικ στην παρακάτω φωτογραφία για να δείτε ολόκληρο το άλμπουμ.

Ocean Grand

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...