Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με το ρυθμό που κόβουν Πρωτοχρονιάτικες πίτες στην Ελλάδα, εγώ τη δικιά μου θα την κόψω το 15-Αυγουστο στην Ψαρρου μαζί με το Λάκη Γαβαλα!;) Απόψε λοιπόν στο Φοίβος πάλι κάποιου είδους εκδήλωση είχαμε, μάλλον για κοπή πίτας θα πρόκειται. Σύμφωνα λοιπόν με φαιδρές-εγκάθετες πληροφορίες, πρόκειται για το Σύλλογο Πρώην Μεγαλομετόχων και Μεγαλοεπενδυτών στις Μινωικές Γραμμές και την Hellenic Seaways:D.

Ήταν η κοπή της πίτας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • Replies 445
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μόνο που το πλοίο δε δεξαμενίστηκε τώρα. Θα δεξαμενιστεί μάλλον την άνοιξη πριν το ξεκίνημα της καλοκαιρινής σεζόν.

Το Φοίβος ήταν προγραμματισμένο να δεξαμενιστεί τη προηγούμενη Δευτέρα (09-06-08) στη μικρή δεξαμενή του Περάματος, για αυτό τη Δευτέρα δεν εκτέλεσε το δεύτερο δρομολόγιο από Πειραιά (10:35) και από Αίγινα (12:00).

Αλλά δεν ήταν γραφτό του να ανέβει τελικά:(. Γιατί υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τη δεξαμενή. Όποτε θα βγάλει τη σεζόν μάλλον χωρίς δεξαμενισμό. :o

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ο Φοίβος θα αλλάξει κατηγορία πλοών κατά την ετήσια ακινησία. Από Γ’ κατηγορία θα πάει στη Β’ κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι θα αφαιρέσει κάποιες σωσίβιες λέμβους και θα προσθέσει MES και Fast Rescue Boat.

Link to post
Share on other sites

Το οποίον σημαίνει οτι θα πρέπη νά αφαιρεθούν καί τά αντίστοιχα καπόνια;

Απ'ό,τι θυμάμαι,έχει τρείς λέμβους σέ κάθε πλευρά,οπότε πόσες θά αφαιρεθούν;

Επίσης άν θυμάμαι καλά,τά Fast Rescue Boat είναι αυτά που βρίσκονται πάνω σέ κάτι κατασκευές σάν ράγες.Πού θά τοποθετηθούν αυτές οι κατασκευές;

Καί τέλος,γιά ποιό σκοπό γίνεται αυτή η αλλαγή κατηγορίας;Μήπως η εταιρεία προσβλέπει σέ δρομολόγησή του σέ διαδρομές μεγαλύτερες τών Σαρωνικών;

Link to post
Share on other sites

Οχι απλα καταργειται η Γ κατηγορια. Τις ιδιες αλλαγες θα κανουν και τα υπολοιπα συμβατικα του Σαρωνικου. Οσο για το χωρο μη σε ανησυχει. Ολο και καπου θα τα στριμωξουν ;)

Link to post
Share on other sites
Απ'ό,τι θυμάμαι,έχει τρείς λέμβους σέ κάθε πλευρά,οπότε πόσες θά αφαιρεθούν;

Επίσης άν θυμάμαι καλά,τά Fast Rescue Boat είναι αυτά που βρίσκονται πάνω σέ κάτι κατασκευές σάν ράγες.Πού θά τοποθετηθούν αυτές οι κατασκευές;

Μάλλον δυο από κάθε πλευρά. Και θα μπουν δυο MES σε κάθε πλευρά. Λογικά στο χώρο πίσω από τις βαρδιολες.

Και τέλος, για ποιό σκοπό γίνεται αυτή η αλλαγή κατηγορίας; Μήπως η εταιρεία προσβλέπει σε δρομολόγησή του σε διαδρομές μεγαλύτερες των Σαρωνικών;

Ο λόγος είναι αυτό που λέει ο Neptune.

Που να πάει το πρώτο βαπόρι σε κίνηση άρα και σε εισπράξεις στο Σαρωνικό B)(απο τα συμβατικά πλοία)

Link to post
Share on other sites

Επειδή έχω ψιλομπερδευτεί μέ τά ανωτέρω:

1.Αφού θά αφαιρεθούν δύο λέμβοι από κάθε πλευρά,θά αφαιρεθούν και τά αντίστοιχα καπόνια,έτσι δέν είναι;

2.Πώς θά τοποθετηθούν τά MES;Θά φτιάξουν ειδικές κατασκευές γι'αυτά;

3.Πού θά τοποθετηθή το Fast Rescue Boat;Οσα τέτοια έχω δεί,ήταν σέ φορτηγά στό πάνω κατάστρωμα τού accomodation,κοντά στην πρύμνη καί πάνω σέ κάτι ράμπες (από όπου γλιστράνε στη θάλασσα άν χρειαστή).Καί δέν είδα ποτέ πάνω από ένα τέτοιο πράγμα σέ κάθε βαπόρι.

Καί βεβαίως,είναι ευχάριστο που ό ΦΟΙΒΟΣ παραμένει στην γραμμή τού Σαρωνικού,αλλά καλό θα ήταν να ξαναβάλη στο δρομολόγιό του και τον Πόρο (άν μή τι άλλο,γιά να υπάρχη και δυνατότητα επιλογής τών επιβατών αλλά και περισσότερα δρομολόγια από το νησί αυτό).

Link to post
Share on other sites
1.Αφού θα αφαιρεθούν δύο λέμβοι από κάθε πλευρά, θα αφαιρεθούν και τά αντίστοιχα καπόνια,έτσι δέν είναι;

Το φυσιολογικό είναι να αφαιρεθούν αφού δε θα χρειάζονται πια.

2.Πώς θά τοποθετηθούν τά MES;Θά φτιάξουν ειδικές κατασκευές γι'αυτά;

Τοποθετώντας μια βάση στο κατάστρωμα και πάνω σε αυτή, το μηχανισμό της τσουλήθρας και κάπου δίπλα θα τοποθετηθούν τα βαρελάκια

3.Πού θά τοποθετηθή το Fast Rescue Boat;Οσα τέτοια έχω δεί,ήταν σέ φορτηγά στό πάνω κατάστρωμα τού accomodation,κοντά στην πρύμνη καί πάνω σέ κάτι ράμπες (από όπου γλιστράνε στη θάλασσα άν χρειαστή).Καί δέν είδα ποτέ πάνω από ένα τέτοιο πράγμα σέ κάθε βαπόρι.

Τα Fast Rescue στα πλοία της ακτοπλοΐας, δεν έχουν καμία σχέση με τα φορτηγά. Στην ακτοπλοΐα τοποθετούνται στο κατάστρωμα και τα κατέβαζαν στη θάλασσα με το βίντσι (κρενι).

Link to post
Share on other sites

Eνδεχομένως να αφαιρεθούν κι όλες οι βάρκες όπως έγινε πρόσφατα και στο ΙΟΝΙΣ αφου δεν χρειάζονται για την κατηγορία πλόων Βή ν αφήσουν 1-2 όπως έγινε στο ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ.

Θα αφαιρεθεί πολυ βάρος από ψηλά στο βαπόρι κι θα ανοίξει η ορατότητα από το όμορφο κατάστρωμα που είναι πίσω από την γέφυρα.

Link to post
Share on other sites

Αν είναι ν'αφήσουν,θά αφήσουν μία από κάθε πλευρά (δέν γίνεται ν'αφήσης μόνο τη μιά λέμβο σέ μία μόνο πλευρά και στην άλλη τίποτε).

Οτι θ'ανοίξη η ορατότητα (καί η φωτεινότητα) είναι σίγουρο.Οπως επίσης σίγουρο ειναι οτι θά μεταφερθή χαμηλότερα και το κέντρο βάρους και θ'αυξηθή κι'άλλο η ευστάθεια του πλοίου.Πλήν όμως θά χάση κάτι από το χαρακτήρα τού "καραβίσιου" καταστρώματος που μέ τίς βάρκες από πάνω του θύμιζε υπερωκεάνειο....

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Από ότι άκουσα το ΦΟΙΒΟΣ θα δέσει λίγο νωρίτερα. Συγκεκριμένα η Τρίτη 28/10 , ανήμερα της εθνικής εορτής, θα είναι η τελευταία ημέρα δρομολογίων έπειτα από σχεδόν 13 μήνες συνεχούς εκτέλεσης δρομολογίων.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Τελικά αποδειχτήκαν πιο έγκυρες οι πληροφορίες μου. Το πλοίο δένει όπως είπα τη Δευτέρα βραδύ και από τη Τρίτη ξεκινάει την ετήσια του. Θα ήταν «χαζό» να δέσει πριν τη γιορτή του Αγίου Νεκταρίου (9/11/08), που θα είχε πολύ κίνηση.

Link to post
Share on other sites

Χθες το βράδυ που πέρναγα από το λιμάνι διαπίστωσα ότι ο Φοίβος αποχωρίστηκε τις 4 από τις 6 σωσίβιες λέμβους του. Έμειναν μόνο οι βάρκες πίσω από τις βαρδιολες.

Από ότι έμαθα το πλοίο ανήμερα του Άγιου Νεκταρίου έκανε ρεκόρ ημερήσιας διακίνησης επιβατών. Είδες που έλεγα Earl Granville θα ήταν «χαζό» να μην ταξίδευε μέχρι του Αγίου Νεκταρίου.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Tο Φοίβος στη δεξαμενή εκτός από το καθιερωμένο καθάρισμα και βάψιμο των υφάλων, κάνουν κάποιες μικρό ελασματουργικες εργασίες στο ζωνάρι πρυμα αριστερά (κατάλοιπο από το παρθενικό του ταξίδι).

Επιπλέον θα τοποθετηθούν τα νέα σωστικά του πλοίου (MES) για να αλλάξει κατηγορία πλοών από Γ’ σε Β’. Όπως έχω πει ήδη έχει αποχωριστεί τις βάρκες (Νο: 3,4,5,6) δηλαδή τις πρυμναίες, αλλά από χθες έβαλαν τις δυο εναπομείναντες στα μεσαία καπόνια (εκεί που ήταν οι βάρκες Νο: 3-4). Δε γινόντουσαν τόσο καιρό αυτές οι εργασίες επειδή εκεί που ήταν δεμένο δε μπορούσαν να κάνουν εργασίες με φλόγα, οπότε τις κάνουν στη δεξαμενή που επιτρέπεται.

Link to post
Share on other sites

Σήμερα το πλοίο θα πέσει από τη δεξαμενή (ήδη το πρωί η δεξαμενή έχει κατακλυστεί από νερό).

Όπως έχω πει ήδη έχει αποχωριστεί τις βάρκες (Νο: 3,4,5,6) δηλαδή τις πρυμναίες, αλλά από χθες έβαλαν τις δυο εναπομείναντες στα μεσαία καπόνια (εκεί που ήταν οι βάρκες Νο: 3-4).

Για να δείτε πως είναι πλέον το κατάστρωμα με τις σωστικές λέμβους.

post-54-128326977642_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Τη προηγούμενη Παρασκευή το Φοίβος ξεκίνησε πάλι τα 4 καθημερινά δρομολόγια προς την Αίγινα (πριν το δρομολόγιο στις 18:00 πραγματοποιήθηκε και ο καθιερωμένος αγιασμός). Το πλοίο εξωτερικά άστραφτε μετά από την επισκευή. Μονπ που δεν είχαν ολοκληρώσει τις εργασίες (βαψίματα) στις δυο μπαντες που είναι οι σωστικοί λέμβοι (τέλειωσαν πλέον).

Τελικά τα MES θα τα βάλει το Μάρτιο (έχουν ετοιμαστεί κάποιες βάσεις που θα τοποθετηθούν), επειδή το χειμερινό πρωτόκολλο καλύπτεται με τα υπάρχοντα σωστικά μέσα του πλοίου.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Το Φοίβος τη Καθαρή Δευτέρα αντί για 4 δρομολόγια θα κάνει 5 δρομολόγια για Αίγινα.

Πολύ φοβάμαι ότι εάν σε κάποιο δρομολόγιο καθυστέρηση θα τη κουβαλάει σε όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια.

Πάντως στη πρώτη εφαρμογή των πέντε δρομολογίων, ήταν ακριβής στα ωράρια του. Βέβαια αυτό οφείλεται σε κάποιες παραπάνω στροφές που άνοιξαν στις μηχανές (έπιασε μέχρι 18 κόμβους) αλλά και δεν είχε καμία καθυστέρηση κατά τους κατάπλους και απόπλους από τα λιμάνια. Δε ξέρω το καλοκαίρι όμως που θα έχει περισσότερη κίνηση το λιμάνι του Πειραιά, τι θα γίνει τότε??

Link to post
Share on other sites

Ο Φοίβος αύριο δένει για 4 ήμερες (από Δευτέρα έως Πέμπτη), τη Παρασκευή θα επιστρέψει κανονικά τα δρομολόγια του. Εάν δεν έχουν τελειώσει όλες οι εργασίες εγκαίρως τότε αναμένετε να ξαναδέσει την άλλη Δευτέρα για 4 ήμερες ή λιγότερες μέχρι να ετοιμαστεί

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...